środa, 25 marca 2015

Podsumowanie 5x25 :)

Dobry wieczór kochani!
Ja już po finale, więc od razu zabieram się za podsumowanie dla Was póki głowa jeszcze wstrząśnięta po odcinku haha.
Zanim zacznę chciałabym serdecznie razem z dziewczynami bardzo Wam podziękować za ponad 2 miliony wyświetleń, wow, jesteście naprawdę niesamowici!! 
A teraz Ci, którzy już są po seansie przechodzą do rozwinięcia :)
Myślę, że nie ma co się rozpisywać na temat każdej Kłamczuchy, ponieważ wszystkie były praktycznie cały czas razem. Dziś będzie nieco inaczej- zaczynamy od wypunktowania momentów a potem troszkę się rozpiszę o moich odczuciach, przemyśleniach :)

1. MONA ŻYJE!
Haha Marlene wysłuchała moich błagań i przywróciła nam Monę do życia! Prócz tego, że była to dosyć przewidywalne zagranie i nieco nierealne to się cieszę, bo jak już wczoraj Wam w notce z oczekiwaniami wspomniałam Mona to świetna postać, a Janel niesamowicie uzdolniona aktorka. Jednak pytanie, które teraz sobie zadaje to o co chodziło z tym nagraniem jak A. rzuca Moną? Czy to się wydarzyło naprawdę? Bo w tą scenkę jak A. wchodzi do jej pokoju a ona jest przerażona mogę uwierzyć, ale jakim cudem ona przeżyła skoro było tyle krwi i na tym nagraniu jest rzucana niczym szmaciana lalka? +skoro Charles to mężczyzna to założył perukę?
P.S. Czy tylko ja jak Mona zaczęła udawać Alison na samym początku miałam wrażenie, że ona jest A. i już się rozczarowałam hahaha?

2. CHARLES
5 lat czekania i to na kogoś o kogo istnieniu dowiedzieliśmy się w chwili jego poznania, no tak, to jest PLL :') A tak na poważnie to Marlene napisała sugerując, że Charles to ktoś kogo już znamy i mam do tego swoją własną teorię, ale o tym w następnej notce :)
Tak czy siak po tamtym filmiku, który odkryła Spencer myślę że połączy fakty i się domyśli, że Jason na pewno będzie wiedział kto to jest!

3. W końcu ktoś inny wie o problemie z A!
Bardzo cieszę się, że w końcu szersze grono wie o A. i o tym, że Mona żyje a dziewczyny nikogo nie zabiły. Zawsze tak strasznie mnie denerwowało to jak wszyscy uważali je za złe i w ogóle, a teraz już jestem zadowolona haha.

Wybaczcie, że tak mało momentów dziś, ale akcja się kręciła wokół domu dla lalek i Charlesa, więc nie ma co wyszczególniać ;) 
Przechodzimy teraz do mojej szerokiej opinii:

Ja uważam, że odcinek był dobry ale nie jakiś mega- po finale spodziewałam się czegoś więcej, miałam większe oczekiwania i przede wszystkim liczyłam na to, że akcja z domem dla lalek zakończy się jeszcze w tym odcinku. Nie chciałam żeby Kłamczuchy miały jakoś prosto czy coś, ale teraz znowu ta fabuła będzie się tak ciągnąć i one będą nadal siedzieć i nic nie wiedzieć (haha co za rymy XD) 
Kolejnym rozczarowaniem była oczywiście tożsamość A. Ja wiem, że Marlene nie napisała wprost, że zobaczymy go bez kaptura, zobaczymy jego twarz ale miałam jednak nadzieję, że odcinek to będzie "WOW!" a tak nie było.
Mona żyje-radość spora, ale zaskoczenie niewielkie, pomimo braku logiki w wydarzeniach (wspominałam o filmiku wyżej), nie wiem, może się to wyjaśni, ale jeśli nie to kicha. No i co ten Andrew robił? Czemu podsłuchiwał Panią Hastings? Kompletnie tego nie rozumiem- ale mam nadzieję, że pomimo tego że tamta szopa była jego to on nie będzie Charlesem, nie będzie tamtym małym chłopcem z filmiku- no po prostu nie! Jak wspomniałam wcześniej cieszę się, że Tanner już zna prawdę- teraz policja w Rosewood może naprawdę zacząć swoją pracę! Myślę, że ta kobieta to naprawdę dobry porucznik i jedyny dobry pracownik na komisariacie- jest konkretna i pomimo tego, że nie wierzyła Kłamczuchom i źle traktowała Toby'ego ze względu na jego związek ze Spencer to naprawdę jej praca może być skuteczna, w końcu! 
+ Warto również wspomnieć o zachowaniu Hanny w finale! Bardzo mi to przypominało "dawną" Hannę i było generalnie super haha <3 Hanna mistrz! <3
Myślę, że to wszystko jeśli chodzi o podsumowanie odcinka 5x25!
Kwestie wyżej wymienione na pewno będą szerzej rozwijane w przyszłych notkach ze spostrzeżeniami czy teoriami. 
Moją ogólną oceną dla tego epizodu jest: 8,5/10
A teraz kolej na Wasze podsumowania: co Was zszokowało, zaskoczyło, rozczarowało, co Wam się podobało/nie podobało, co byście chcieli zobaczyć inaczej lub czego nie zobaczyliście?
Czekam na Wasze komentarze i dobranoc! <3

24 komentarze:

  1. Ej a co jeśli widzieliśmy już twarz Charlesa tutaj : http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/File:JennaWildensFuneral.jpg
    Na pogrzebie Wildena ? Przyszedł wtedy z Jenną i nie kojarze żeby było wyjaśnione kim jest ten tajemniczy chłopak - paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mowiła Marlen (chociaż ciężko jej wierzyć na 100%...) Charlsem będzie ktoś, kogo już znamy i lubimy, kto pojawił się w więcej niż jednym odcinku.
      Ale fakt, że chłopak na zdjęciu przypomina Jasona i mógłby być z nim spokrewniony!

      Usuń
    2. to jest chlopak z lotniska, przypomnijcie sobie ta akcje jak ktos podpalil dom, w ktorym byly klamczuchy z mona. wtedy przylecial samolot i wyzla z niego red coat, to wlasnie ten chlopak lecial tym samolotem

      Usuń
  2. Krew Mony była stąd, że ona ją sobie co jakiś czas odciągala(i chowała do tej lodówki w swoim pokoju) , aż w końcu było tyle, że człowiek nie mógłby przeżyć, jeśli NARAZ stracił by tyle. To było przecież planowane od dawna. Jedna sytuacja z tych to ta kiedy rozmawiała z Leslie przez telefon i Mike ją na tym przyłapał. (chyba w 5x22)
    Ja od tamtego momentu już byłam pewna ze Mona żyje, bo to był naprawdę genialny plan, bardzo realny i dopracowany. Ale nikt nie chciał mnie słuchać haha :)
    Sama jestem zawiedziona chyba jedynie zakończeniem i tym że mamy znowu więcej pytań niż odpowiedzi. Przyznam, że oczekiwałam więcej od tego finału, w końcu miało być #BigAReveal a ja tam nie widziałam żadnego reveal. Z niecierpliwością czekam na Czerwiec i 6 sezon :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się, czy ci chłopcy z filmiku to nie Toby i Johnny:) w sumie są całkiem podobni, kolor włosów się zgadza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaki Johnny?

      Usuń
    2. Ten co malował sprayem dach ze Spencer i całowali się chyba. To było w ostatnich odcinkach, on został aresztowany za wandalizm przez Tobiego.

      Usuń
  4. Ja myślę, że Monę porwał Andrew i dlatego była wtedy taka zaskoczona. A krew, szarpanie i inne, to dla zmyłki. Pytanie brzmi: jak pani Grunwald pomogła Monie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło o to że pomogła Monie, tylko o to że pomogła Ali, w końcu Mona "udawała" Alison.

      Usuń
    2. dlaczego miała pomóc ? :)

      Usuń
    3. Bo pani Grunwald wyciągnęła Alison z ziemi kiedy pani D ja zakopala

      Usuń
  5. finalowy odcinek a tak slabe podsumowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanowiło mnie to, jak Tanner bez problemu uruchomiła te wszystkie komputery i wiedziała który klawisz nacisnąc, just sayin'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle Tanner przez cały odcinek miała poker face. Jakby nic wielkiego się nie działo...

      Usuń
    2. to nie poker face a botox XD

      Usuń
    3. Bo to pewnie Tanner jest jeszcze większym BigerA a Charles to jej pomocnik. Ten serial juz mnie niczym nie zaskoczy

      Usuń
  7. A może Andrew specjalnie jest pokazany jako ten zły a tak naprawdę próbuje pomóc Kłamczuchom?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam Monę z tymi włosami to od razu pomyślałam, że to może nie prawdziwa Mona tylko jej bliźniaczka... Btw, co chciała powiedzieć Emily kiedy dotknęła włosów Mony? Możliwe, że nie są one peruką, tylko jej prawdziwymi. I jeśli to jest bliźniaczka to może pomagać BigA i to właśnie ona przebierała się za RC i BW.
    A najlepsza sceną odcinka było jak rodzice Spencer traktowali Tanner podczas przesłuchania Caleba haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily po prostu chodziło chyba ze włosy Mony są przefarbowane na taki kolor jaki ma Ali żeby bardziej ją udpodobnić

      Usuń
  9. a co jeśli na filmie nie jest Pani D, a mama Toby'ego i dziewczynka to Beth, a chłopiec, który ją całuje to Toby, a drugi chłopiec to Jason i wcale nie są braćmi, a kuzynami? tylko czy Toby nie jest czasem w wieku kłamczuch? właśnie tego nie wiem, ale jeśli jest starszy to by się mogło zgadzać. chciałabym by tak było, bo Toby jako A, to mój faworyt. to by nawet mogło tłumaczyć, że chłopcy się różnią i z wiekiem ich wygląd też się zmienił, Toby'emu pociemniały włosy, a Jeson został jasnym blondynem (ja do 5 roku życia miałam białe kręcone włosy i mocno niebieskie oczy, a teraz oczy mam bardziej szare niż niebieskie i włosy ciemny blond). i jeszcze jedno.. sceny z domu dla lalek sugerowały, że działo się to dłużej niż jeden dzień, że kłamczuchy były już tam kilka dni, a sceny z poszukiwań wyglądały na jeden i ten sam dzień. co jeśli właśnie tak było, a w kryjówce A nie zastali naszego Charlesa, bo Toby był ze wszystkimi na akcji poszukiwawczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastali Charlesa bo był z Kłamczuchami, a nie w miejscu dowodzenia.

      Usuń
  10. Mnie w tym odcinku najbardziej zdziwiło, że dziewczyny nie zapytały Mony co stało się u niej w domu kiedy zniknęła. Kogoś przecież wtedy zobaczyła skoro tak się przestraszyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ogóle dziwi ta "śmieć" Mony. Najpierw z kimś nagrała filmik upozorowania swojej śmierci, a potem wróciła do pokoju jak gdyby nigdy nic i przyszedł ktoś kogo się przestraszyła? Czy to ta sama osoba? ale skoro tak to czemu sie przestraszyła, przecież ta osoba miala jej pomóc. Mam nadzieję, że to wyjaśnią.

      Usuń
  11. A może tą małą dziewczynką z nagrania jest Spencer? A Charles właśnie ją doprowadził do tego pokoju i to właśnie jej pokazał nagranie? Może próbował dać jej do zrozumienia, że są rodzeństwem? W internecie krąży naprawdę dużo spojlerów mówiących o tym, że Spenc jest adoptowana.. Więc może była córką Jessici, a więc też siostrą Jasona i CHARLESA??

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia