wtorek, 24 marca 2015

Moje oczekiwania co do 5x25 :)

Dobry wieczór kochani :)
Lada dzień i będziemy mogli obejrzeć finał 5 sezonu wobec którego każdy z Nas ma jakieś oczekiwania, nadzieje które chciałby zobaczyć zrealizowane na ekranie. Ja również takowe mam i chciałabym się nimi z Wami w dzisiejszej, luźnej, wieczornej notce podzielić.
Zaczynajmy!

1. Odkrycie tożsamości Big A!
Na pewno nikogo nie zdziwiło, że taki a nie inny jest 1 punkt- to zdecydowanie moje (jak i wszystkich fanów PLL) największe oczekiwania wobec 5x25. Czekaliśmy naprawdę długo na poznanie tej tajemniczej postaci i to czekanie już jest nudniejsze i bardziej nużące niż kiedykolwiek! Dlatego też mam nadzieję, że Marlene mówi prawdę i naprawdę będziemy świadomi kto stoi przeciwko Kłamczuchom :)
2. Odkrycie problemu prześladowania przed innymi.
A. jest bardzo niebezpieczne- w finale nawet (podobno) zdolne do porwania, jest  to człowiek kompletnie nieprzewidywalny i kompletnie chory dlatego wręcz nie mogę się doczekać (praktycznie od samego początku serialu) tego momentu kiedy Kłamczuchy pójdą na policję, pójdą do rodziców, do kogokolwiek zaufanego i powiedzą prawdę o A i o zaistniałym problemie jaki istnieje już od bardzo dawna i nie oszukujmy się- jest bardzo poważnym problemem, który z resztą przewyższa dziewczyny. One są bezbronne, nie są w stanie zrobić czegokolwiek żeby to skończyć dlatego potrzebują pomocy innych.

3. Kochane pary!
Mam ogromną nadzieję, że w finale będziemy mogli zobaczyć miłość i jeszcze raz miłość! Nasze PLL-owskie pary są super i chciałabym zobaczyć to jak naprawdę są ze sobą szczęśliwi, jak chłopcy się cieszą że ich dziewczyny są już bezpieczne i je ściskają. Ahh to byłoby super haha!
4. Bethany Young!
Wciąż mało wiemy o tajemniczej Bethany Young i mam nadzieję, że finał przyniesie nam odpowiedzi również na pytania związane z tą postacią. Jest to niewątpliwie ogromna tajemnica dla wszystkich widzów PLL i jestem pewna, że ta dziewczyna ma ogromne znaczenie dla całej fabuły, może nawet dla A. 

5. A. przegrane Kłamczuchy wygrane!
Kłamczuchy są bardzo uciśnione przez A. i mam nadzieję, że w finale będziemy mogli zobaczyć jak Kłamczuchy wygrywają- wychodzą z więzienia, wszyscy znają prawdę, wierzą im a A. jest zamknięte w więzieniu! Wymarzony finał haha :D

6. Żywa Mona!
Kolejne zmartwychwstanie w serialu? Może i naciągane, ale Mona jest dla mnie w tej sytuacji wyjątkiem ;) Zawsze była jedną z moich ulubionych postaci i do tej pory nie pogodziłam się z jej "śmiercią" i no cóż... chciałabym ją z powrotem!!

To już chyba moje wszystkie oczekiwania co do finału 5B, czekam teraz na Wasze :*
Dobrej nocy!

67 komentarzy:

  1. Zgadzam się ze wszystkim *o*
    Cudownie prowadzicie tego bloga <3
    + mogłybyście powiedzieć gdzie będę mogła obejrzeć finał na telefonie? Nie mam aktualnie dostępu do komputera... ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na video.anyfiles.pl poszukać. Zwykle od razu po emisji na żywo jest tam wrzucone. Zawsze kiedy oglądam na telefonie to na tym playerze i wszystko super działa :)

      Usuń
  2. Ta Mona wygląda jak by miala maske takie jak miały z Alison

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ta Mona nie wygląda na zbyt obitą, po tym jak A. ją rzucało po ścianach i jak na taką ilość krwi w domu nie wygląda również jakby była zraniona, żadnych śladów krwi w samochodzie, dziwne.

      Usuń
    2. mnie bardziej przypomina mima - paulina

      Usuń
    3. Nie ma śladów pobicia, bo morderstwo w jej domu było przez nią zaaranżowane...

      Usuń
    4. Nikt i nic jeszcze nie mówi o tym, że było zaaranżowane. Dlatego ta scena z tego odcinka, kiedy otwierany jest bagażnik jest bezsensowna. Jeżeli zostałaby porwana przez A. a wiemy już że tak, to leżałaby sobie ot tak z otwartymi szeroko oczyma i udawała lalkę? Boże to jest tak naciągne, serio leżałabyś sobie w bagażniczku spokojnie i udawała trupa? No nie wiem jak wyjaśnić tę scenę w bagażniku xD Zwłaszcza, że sama ostatnio pisałam, że krew i film z rzekomego zabójstwa Mony były przez samą Monę zaaranżowane i wykorzystane przez A. ale tego bagażnika to nie potrafię wyjaśnić.

      Usuń
  3. Dacie linki gdzie można oglądać z napisami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, jak chcesz oglądać na żywo z napisami?

      Usuń
  4. Nie sądzę, że poznamy tożsamość -A, ale zapewne wskazówki będą już tak oczywiste (o ile w PLL to możliwe) i większość z nas odkryje kim jest dręczyciel. Najbardziej ciekawi mnie motyw, dlaczego ten ktoś chce, by Kłamczuchom działa się krzywda? W sumie to chyba najlepsza część całej "układanki", która zaczyna mi naprawdę przypominać Piłę (uwielbiam filmy z tej serii :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie sądzę że poznamy tożsamość A tylko co najwyżej płeć:)

      Usuń
  5. a ja sądzę, że poznamy jakieś tam A, a potem okaże się, że to jednak nie jest Uber A i cała zabawa od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie słuchajcie, ja tutaj dostaję czegoś normalnie do głowy! Aż przypominają mi się te chwile, kiedy oglądałam pierwszy, drugi, trzeci sezon i po prawie każdym odcinku miałam ciarki z niepokoju. Błagam, niech już będzie ta szósta rano, wtedy będę już sama w domu i planuję oglądać tak żeby aż się skrzyczeć jakby co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie i o ktorej można ogladac na żywo??!! :)

      Usuń
    2. http://rislivetv.com/ 1. w nocy

      Usuń
    3. Dziękuję :)

      Usuń
    4. Muszę sie logować na tej stronie, płacić? Czy poprostu samo poleci?

      Usuń
    5. musisz kliknac stream 3 i zamknac wszystkie reklamy.

      Usuń
    6. Na telefonie też da radę?

      Usuń
    7. probowalam, nie da rady zamknac reklam i caly czas czat sie wyswietla :/ ale pewnie i tak flash jest potrzebny, wiec marne szanse

      Usuń
    8. Ja zaczekam aż dodadzą o 2 już w dobrej jakości na torrenty,to tylko godzina dłużej haah - Maya

      Usuń
    9. Ok. Włączam laptopa i czekam nie cierpliwie. Przepraszam za setki pytań ale mam jeszcze jedno :P czy sie zawiesza ? Zawsze ogladam na następny dzień na ekinie ale tym razem nie mam cierpliwości, jak dzisiaj nie obejrzę to chyba z ciekawości nie zasne ! :D

      Usuń
    10. ogladam maraton od paru godzin i tylko raz sie na chwilke zwiesilo

      Usuń
    11. Super dzieki bardzo :) To miłego oglądania ! ;)

      Usuń
    12. U mnie jednak się bardzoo tnie :( jakaś inna strona gdzie będzie leciało na żywo ?

      Usuń
    13. sprobuj i inny stream, albo tu: http://streamfare.com/abcfamily.html

      Usuń
    14. No niestety nie daje rady :/ ale bardzo dziekuję za pomoc. Gdzie mogę zobaczyć odcinek o 2 ??

      Usuń
    15. http://hugefiles.net/ebzop8o6fpq7 stad mozesz pobrac. a obejrzec? nie wiem

      Usuń
  7. 2 000 000 wyświetleń bloga !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. "NAWET zdolne do porwania"? Serio? A to rozumiem, że do tej pory to były takie dziecinne zabawy, nic wielkiego (morderstwa, zamykanie w piecu...) a dopiero teraz robi się poważnie? Dobrze, że sezon się kończy, może do rozpoczęcia następnego autorki bloga, który moim zdaniem jest ogólnie świetny, trochę "dorosną" i popracują nad lepszym wyrażaniem emocji w tekstach.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie ten odcinek to jedna wielka KUPA :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorszego finału to chyba jeszcze nie było.

      Usuń
    2. WY JESTEŚCIE CHORZY XD wiecznie wam nie pasuje żaden odcine, wejdzie na twittera cały huczy z radości. Nauczcie się doceniać, dla mnie był świetny i radze oglądać kilka razy bo Charles został co najmniej porzucony napewno dowiemy się o tym w kolejnych odcinkach, znamy tozsamosc, Mona żyje a wy niezadowoleni. Załosne

      Usuń
    3. dla mnie również bez cudów. Jedyne co wiemy o A to to jak ma na imię oraz, że musiał zostać bardzo skrzywdzony, po jego zachowaniu wnioskuję, że musiał zostać porzucony lub przynajmniej nie doceniony. W każdym razie odcinek dla mnie przedziwny, ale cieszę się, że mogę wykluczyć z podejrzanych np. Caleba, którego uwielbiam :)

      Usuń
    4. oh, twitter huczy od radości, więc ja też powinnam? przepraszam za posiadanie własnej opinii. to, że niektórzy potrafią przyjąć byle gówno serwowane przez twórców tego coraz bardziej żałosnego serialu, nie znaczy, że ja też muszę.

      Usuń
    5. prawie jak zawsze zgadzam się z Shining Cloud. Jestem zawiedziona. Może moje rozczarowanie byłoby mniejsze, gdyby Marlene i innie wciąż nie powtarzali nam, ze będzie to "najlepszy odcinek ever". Same pytania, a w zasadzie żadnych odpowiedzi. To, ze jakiś tam Charles jest A? Dla mnie to raczej kolejne pytanie niz odpowiedz. Wogóle cała ta sytuacja z vanem bardzo naciągana. Kiedy wczesniej czytalam spoilery o tej sytuacji, myslalam sobie "niee, nie mozliwe, ze scenarzysci zrobia cos takiego, przeciez to nie trzyma się kupy". A jednak:( I nie przekonują mnie tłumaczenia, ze "nie da rady dac wszystkich odpowiedzi w ciagu jednego odcinka". Oni mieli cale 5 sezonow! przeciez mogli to rozegrac lepiej. hmm:( Zeby nie było, na koniec przyznam, ze generalnie odcinek sam w sobie fajnie trzymał w napięciu, był calkiem przerażający, dostarczyl sporo emocji. Dziewczyny są swietnyyyymi aktorkami! Ten odcinek byłby idealny gdyby puszczono go przed finałem sezonu. A nie jako final:(

      Usuń
    6. Ja również podpiuję się pod Shining Cloud. Byłam zawiedziona, gdy dostałam taką kupę a specjalnie przez to nie spałam pół nocy.
      Marlene mówiła, że będzie 'uber creepy' i szczerze mówiąc -A./ChArles mnie zawiódł. Myślałam, że naszpikuje im pokoje jakimiś naprawdę fajnymi strasznymi elementami, a tu Mona dostała maskę gazową xD No i łatwość, z jaką go oszukały... Błagam, on to wszystko zaplanował, to jest geniuszem czy nie w końcu? Albo Spencer stojąca naprzeciwko niego - wystarczyło sięgnąć i zedrzeć maskę! Porwanie też naciągane, zamiast wychodzić z tego vana i stawiać opór one stały jak te owce.
      Dużo nieścisłości, zero odpowiedzi - brawo Marlene!
      (A, i nie wiedziałam, że Jason farbuje włosy :) )

      Usuń
    7. Mi się wydaje, że ten Charles to poprostu taka "nazwa", przykrywka, której urzywa tylko w działalności A, np. Do wynajmu kryjówi lub kupienia rękawiczek. Jest dzięki temu bezpieczniejszy i nawet jeśli np. Spencer wpadłaby na to, że A to Charles to nie wiedziałaby nic więcej. NIe podoba mi się teoria Charles= bliźniak Jasona. Może ten gościu w masce na promie miał perułkę? Nie sondze. MK powiedziała, że dostaniemy podpowiedzi co do płci i będziemy w 100% pewni czy jedna z kłamczuch jest A. I myśle, że TYM RAZEM nie kłamała. Może Charlesem jest Lucas? Nw

      Usuń
  10. A Maya ciągle martwa... I gdzie ci wszyscy spiskowcy są teraz? XD

    OdpowiedzUsuń
  11. ŻAŁOSNY ODCINEK

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto jest Big A ? To Charles... a kto to k**** Charles?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliźniak Jasona a Andrew to jego przyjaciel i pomocnik

      Usuń
  13. To było.........rozczarowujące. Marlenka nas tak strollowała, A bez kaptura i maski, okej ale jako MAŁE DZIECKO. Zresztą przypuszczam że jego ryjek niewiele by nam powiedział. Chyba, że pomyslelibyśmy od razu że to Jason. Jedynie dobrze że Mona żyje.
    No i czemu brat miałby mieć taką obsesję na punkcie siostry?

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcinek był rzeczywiście rozczarowujący, wcale nie był taki znowu straszny. Jedyne, czego dowiedzieliśmy się o A to jego imię i płeć. Finał był niezadowalający, naprawdę, nie spełnił moich oczekiwań. I wciąż nie wiemy, czemu A dręczy dziewczyny oraz co się stało w noc, kiedy Ali zaginęła. Totalna chała, że tak powiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała akcja dzieje się na starej farmie Campbellów. Kto ma tak na nazwisko? Andrew. Akcja z filmiku również dzieje się na tej farmie. Pani D. wraz z dwoma chłopcami i małą Allison. Odnosi się wrażenie że są jej synami. charles najprawdopodobniej jest w wieku Jasona i Melissy, bo skąd niby piosenki na prom bal sprzed 7 lat? Więc może Charles to bliźniak Jasona. Tylko skąd w nim taka chęć zemsty na Kłamczuchach i co z tym wszystkim ma wspólnego Andrew?

    OdpowiedzUsuń
  16. no dobra, ale coś tu nie pasuje:
    1. Prom z przed 7 lat, czyli Charles jest starszy od dziewczyn i Ali o 7 lat
    2. jeśli naprawdę jest bliźniakiem Jasona a wszystko na to wskazuje to jakim cudem przez cały serial Jason nic nie wspomniał, że ma brata?????
    3. Siedmioletnie dzieci już są w miarę ogarnięte, więc jakby nagle zabrakło brata koło niego to by się chyba zorientował, że coś jest nie tak,
    Chyba, że wyjaśnią to jakąś traumą, że zapomniał, że ma brata czy coś... Rozczarował mnie ten odcinek, bo wydaje mi się, że wprowadzili tego całego Charlesa na siłę zamiast Courtney, w sumie wychodzi na to samo, ale zamiast zazdrosnej bliźniaczki mamy zazdrosnego bliźniaka xxxxxxxxD
    A co do Bethany to myślę, że widziała jak Charles zepchnął z dachu mamę Tobiego, i wiedziała że Pani D. to wszystko zatuszowała.
    Tylko nie rozumiem co Bethany mogła mieć do Ali skoro nie były ze sobą spokrewnione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zamiast Courtney mamy Charlesa. Naprawdę, pójście na łatwiznę.

      Usuń
  17. DOBRA, JEST TEORIA.
    https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-0/11075225_956847617683575_1003167999842010531_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=debbf0b003f7ce24a88cbd05408c705b&oe=55B6671D&__gda__=1438476436_489501ae052e393f86518890fd905ac9


    W ogóle w kontekście finału irytuje mnie to, co mówił Keegan, że będziemy się dziwić, że sami na to nie wpadliśmy. Cóż, ciężko byłoby wymyślić wszystko, a takie jest właśnie zakończenie w stosunku całego serialu - dopisane na kolanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. odcinek mnie rozczarował, bo w sumie dalej nic nie wiemy, ale przypomniało mi się pewne zdjęcie; aktorzy przed kręceniem odcinka zasiadają w wielkiej sali i czytają razem scenariusz, każdy ma swoje miejsce oznaczone karteczką i na tamtym zdjęciu były wie karteczki przy jednym miejscu, Charlesa i Tobiego co mogłoby sugerować, że właśnie Toby to Charles. Można by ukręcić z tego niezłą teorię, bo przecież dużo osób widzi podobieństwo między mamą Ali i mamą Tobiego, może były jakoś spokrewnione, a na tym filmiku, który widziała Spencer był Jason i Toby. To by mogło też wyjaśniać motywy, bo wszystko zaczęło się o Jenny, która straciła wzrok przez Ali i dziewczyny, a Toby był jej przyrodnim bratem.

    Roza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omg, no tak!!!! to byłoby świetne rozwiązanie!! Toby i Jason mogliby być blizniakami dwujajowymi (wtedy wszyscy mieliby zlamane serce, bo oznaczaloby to, ze spencer nie moze byc z Tobym, bo jest to jej brat! ) albo po prostu Jason jest starszym bratem Tobyego. Albo moze są kuzynami (gdyby mamy Tobyego i Jasona były siostrami. Podoba mi się ta teoria. W sumie nie widzę innego wytłumaczenia dlaczego przy karteczce z imieniem i nazwiskiem Tobyego jest też ta z Charlsem. To chyba jednoznacznie wskazuje na to, ze Toby gra te dwie postaci. kurcze, zdaje sobie sprawę, ze kilka rzeczy się nie zgadza, ale pamietajcie, ze kryje się za tym jakas historia, której jeszcze nie znamy, więc wszystko jest możliwe :o

      Usuń
    2. omg, no tak!!!! to byłoby świetne rozwiązanie!! Toby i Jason mogliby być blizniakami dwujajowymi (wtedy wszyscy mieliby zlamane serce, bo oznaczaloby to, ze spencer nie moze byc z Tobym, bo jest to jej brat! ) albo po prostu Jason jest starszym bratem Tobyego. Albo moze są kuzynami (gdyby mamy Tobyego i Jasona były siostrami. Podoba mi się ta teoria. W sumie nie widzę innego wytłumaczenia dlaczego przy karteczce z imieniem i nazwiskiem Tobyego jest też ta z Charlsem. To chyba jednoznacznie wskazuje na to, ze Toby gra te dwie postaci. kurcze, zdaje sobie sprawę, ze kilka rzeczy się nie zgadza, ale pamietajcie, ze kryje się za tym jakas historia, której jeszcze nie znamy, więc wszystko jest możliwe :o

      Usuń
    3. Ale jakim cudem Toby miałby być Charlsem, jeśli był wtedy z Tanner? Mi się wydaje, że raczej dali Keeganowi tę rolę do zagrania, bo nie chcieli obsadzić tej osoby, która faktycznie będzie Charlsem i uniknąć przecieków (a mieli ich niestety dużo). Więc ja bym się nie podniecała jeszcze.
      Poza tym to Toby powiedział rodzicom Spencer o -A. i nie widzę, czemu miałby to robić jako Charles.

      Usuń
    4. nie wydaje mi się aby Toby był A, ale myślę, ze może grać Charlesa. Czyli swojego bliźniaka.. xd

      Usuń
  19. ja się nie nastawiałam w ogóle na to, że pokażą prawdziwe oblicze A, więc odcinek mnie nie rozczarował, kolejne zagadki, przecież to się ciągnie od 120 epizodów. ale faktycznie po co to zamieszanie na twitterze, facebooku, instagramie i wszędzie na internetach skoro dalej nic nie jest jasne. Szczerze ? Wątpię czy pokusiłabym się oglądać kolejne dwa sezony o tym dlaczego A to A, kiedy wiedziałabym już że to właśnie A -dość mam pokręconych teorii :D
    Z jednym się zgadzam, jeśli tajemniczy Charles to faktycznie odrzucony, zapomniany, może chory psychicznie, pragnący jedynie uwagi i troski brat Alison , cholernie mu współczuję. Jak to Mona powiedziała " A has a soul".

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, ten odcinek to totalna klapa. jak po 5 sezonach mogli nam to zrobić i wymyślić jako A jakiegoś Charlesa który ani razu nie był wspomniany w serialu?! jedna wielka porażka. jestem tak rozczarowana tym serialem jak jeszcze nigdy. jednym odcinkiem zrujnować tak cały serial. mogliby okazać trochę wdzięczności wobec widzów i wymyślić porządny finał i porządne A. chociaż przyznaję, że miałam wrażenie, jakby A miało słabość do Spencer. wciąż mam głupią nadzieję, że może Charles to nie A tylko jego pomocnik a ktoś inny stoi za tym wszystkim. mimo, że wiem, że to bezsensowne... - paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://40.media.tumblr.com/64d83be8edd72db2873e0a38f11da4d6/tumblr_nlrczypA1j1qjame9o6_1280.png
      może jest jeszcze jakaś nadzieja??

      Usuń
    2. uwazaj bo po tym wszystkim jej uwierzę
      teraz napisala ze A to ktos kogo znamy ^^

      Usuń
  21. zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego dziewczyny nie zapytały Mony co się stało w dniu jej rzekomej śmierci, dla mnie byłoby to podstawowe pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje również! No ale one dalej nie myślą jednak...

      Usuń
  22. Gdzie mogę obejrzeć odcinek? niekoniecznie po polsku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seansik.tv z angielskimi napisami;*

      Usuń
  23. mam przeczucie, ze Toby jest jakoś powiązany z Charlesem. tak jak ktoś wyżej napisał, to zdjecie na ktorym widzielismy karteczke z imieniem i nazwiskiem Tobyego a zaraz przy niej z imieniem i nazwiskiem Charlesa bardzo duzo nam podpowiedzialo. Poza tym pamietacie jak w ktoryms odcinku 4 sezonu Hanna byla u denstysty i probowala ukrasc akta, a potem zostala "uspana" i A zabrało te papiery? widzielismy wtedy nazwiska i jedyne znajome to: C. Cavanaugh. Czyżby Charles? Myśle, ze jest to jakoś powiązane...

    OdpowiedzUsuń
  24. http://prettylittlesecrethints.tumblr.com/image/74923629425 C.Cavanaugh. Pamietajmy ze w PLL wszystko na co robią nam zbliżenia kamera ma jakieś znaczenie xd wiec sądzę zi ze pokazali nam to w jakimś celu. Tym bardziej, ze Marlene napisala juz kilkukrotnie na twitterze, ze w sezonach od 3 do 5 ukryła mnóstwo wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak sobie myślę, Marlene powiedziała, że zobaczymy w finale A bez kaptura i maski. (Zakładając, ze nie miała na myśli A jako małego chłopca). To co jeśli widzieliśmy? Co jeśli, któraś z postaci ukazanych w finale to własnie Charles? W końcu nie widzieliśmy ich jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia