środa, 25 marca 2015

#admini Nowy ja :D

Witajcie!

Mam na imię Daniel, mam 17 lat! 
Kocham PLL to jest moje życie! Interesuje się turystyką, geografią, fotografią i pisaniem :D 
Kocham myśleć i wymyślać teorie o PLL! Z przyjaciółką wymyślamy nawet najbardziej chore teorie!
Nie przepadam za sobą mówić, więc jeżeli macie pytania piszcie w komentarzach! Odpowiem na wszystkie! 




Moimi ulubionymi postaciami jest Aria i Hanna! No po prostu je uwielbiam! Ich grę aktorską, emocje, które umieją pokazać na ekranie. Oprócz tego są serio piękne <3 





Moją ulubioną parą jest Haleb!
Uwielbiam ich razem! Samym wyglądem pasują do siebie! Ona piękna, on przystojny. I kochają się tak naprawdę, taką prawdziwą miłością, który odchodzi od młodzieńczej. 



NIENAWIDZĘ ALISON!
Nie cierpię jej! Jak ją widzę mam ochotę ją znów zakopać pod ziemią! Najgorsze jest to, że uwielbiam sceny z nią i ostatnio płakałem przez nią. 
Tak, płakałem przez głupią sukę! :D



Link do filmu gdzie jest mi jej bardzo szkoda :(




Moją ulubioną teorią jest Lucas -UberA! To mi najbardziej pasowało do czasu poznania Charlesa. A może Lucas to tak naprawdę Charles....




Myślałem, by zacząć cykl "Inna strona...". Chodzi w niej o to, aby poznać osobę np. Emily z innej strony! Co myślicie?


Tak to chyba tyle w poście powitalnym ;D
Mam nadzieję, że mnie polubicie! PLL z wami kochani!
/Mocck

41 komentarzy:

  1. że facet i pll? wow! ale tekst mógłbyś zwinąć żeby tak nie sterczał na całej stronie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia ale mnie nie przekonales. Chyba nie czytasz drugi raz tego co piszesz bo jest sporo bledow i na dodatek szyk zdania nie ten co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Niech rzuci kamieniem ten kto jest bez winy. Sam/a nie używasz polskich znaków a przyczepiasz się do niego. Ja też jestem tu nowa, więc wykażę się solidarnością z Danielem i będę go bronić

      Usuń
    2. To jest blog o serialu młodzierzowym a nie o poprawnej polszczyźnie, dajcie spokój.

      Usuń
    3. Młodzieżowym* ;)

      Usuń
    4. Też uważam, że jeśli ktoś "rozmawia" z młodzieżą, powinien dawać jej dobry przykład. Trochę błędów się pojawiło, nic nie stoi na przeszkodzie przeczytać tekst drugi raz i poprawić je. Nie chodzi tu o polskie znaki czy literówki, ale o błędy stylistyczne. I to takie, które bolą.

      Usuń
    5. Moi drodzy- oczywiście, że jest to blog młodzieżowy, że redaktorami są nastolatkowie.
      Mimo wszystko uważam, że tematyka bloga i grono jego odbiorców jest kwestią nieistotną, kiedy poruszany jest temat poprawnego pisania.
      Pewnie, każdemu zdarza się robić błędy, czasami z roztargnienia, czasami z nieznajomości zasad pisowni.
      Ale byłoby miło, gdyby, w ramach szacunku dla czytelników, redaktorzy postarali się pisać poprawnie. Wystarczy przejrzeć tekst przed wstawieniem.

      Maritta- wybacz, ale twój komentarz mnie po prostu rozzłościł. Jesteś Polką, używasz języka polskiego pewnie przez cały czas. Wypadałoby więc poprawnie pisać w języku ojczystym - czy to w szkole, czy w smsach, czy na blogu.

      Danielu - życzę powodzenia w pisaniu bloga :) Ciekawie zapowiada się Twój nowy cykl :)
      Ale faktycznie zrobiłeś kilka rażących błędów, np.''Moimi ulubionymi postaciami jest Aria i Hanna!''. Oczywiście powinno być tu: "są Aria i Hanna".
      Oby te błędy wynikały tylko z podekscytowania :)

      Fajnie też będzie poznać męski punkt widzenia na PLL :)

      Usuń
    6. wszystkim, którzy nie widzą sensu w dbaniu o własny język proponuję zacząć używać innego

      a redaktorom i redaktorkom bloga radzę ćwiczyć, bo tym co i jak piszecie, wystawiacie sobie ocenę, a niestety posty są pod tym względem koszmarne

      mimo wszystko - powodzenia :)

      Usuń
  3. Napisałeś zaledwie pare zdań a juz cie polubilam C: czekam na twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nienawidzisz Alison? A jednocześnie płakałeś przez nią? Jak się kogoś nienawidzi, to w żadnym wypadku się nie płacze z powodu tej osoby.. przynajmniej nie żałując jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to że była taką suką. A płakałem bo to było mega niesprawiedliwe, osądzanie jej jako zabójczyni Mony :C

      Usuń
    2. Też jej strasznie nie lubię a mimo to płakałam w 5x24 :)

      Usuń
  5. No hej, nie wierzę. Facet i to ciut starszy od innych adminek tutaj zostaje adminem, wow. Z pytań to: do jakiej szkoły chodzisz(liceum/technikum/zawodówka)? I o jakim profilu? Pytam bo geografia to też moje klimaty ;)

    -Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technikum, kierunek turystyka! :D

      Usuń
    2. Jestem na tym kierunku już 3 rok i mam mieszane uczucia co do tego... Nie polecam nawet jak ciekawi was geografia i podróże, z tego się nie wyżyje. Polecam logistykę ;)

      Usuń
  6. Już Cię lubię za Haleba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja pierwsza myśl jak zobaczyliśmy Charlesa że to był Lucas
    Dziwne ale mi tak optycznie podpasował

    OdpowiedzUsuń
  8. Już Cię lubię. :D
    Co do Ali to ja ją lubię ;p Najbardziej lubię Hannę, Arię, Monę i Ali :D Zawsze byłam z panną DiLaurentis i zawsze będę.
    Mimo tego o co ją niektórzy osądzają to tak naprawdę była dobrą przyjaciółką. Fakt: szantażowała je nie raz, ale czy kiedykolwiek spełniła szantaż? Ja sobie nie przypominam, a nawet jeśli cokolwiek takiego było to raczej nic wielkiego.
    Szantażowała Arię, że wyda romans jej ojca z Meredith, ale czy to zrobiła? Nie!
    Wiele osób osądzało ją, że to właśnie przez nią Hanna wpadła w bulimię, ale czy nikt nie dostrzega plusów? Ali chciała, żeby Hanna w końcu była choć trochę szczęśliwa i w ten sposób Han schudła. A co to oznacza? Że w końcu czuła się piękna!
    Szantażowała Spencer, że powie Melissie o pocałunku Spencer z Ian;em, ale tego również nie zrobiła.
    Alison nie jest tak zła jak wszyscy myślą.
    Gdy ukrywała się przed A to tak naprawdę nadal starała się chronić dziewczyny ^^
    MAm nadzieję, że choć odrobinę przekonałam Cię, że Alison nie jest tak zła :)
    A co do jej wyroku to to jest nie sprawiedliwe! Nie zabiła Mony, a i tak siedzie w więzieniu. A Tanner co? Mimo, że wie, iż Mona żyje to nadal nie wypuściła Mony.
    Według mnie to podejrzane i należy mieć na nią oko.
    I tak szczerze to ja miałam łzy w oczach już w zapowiedzi odcinka z wyrokiem Alison xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Serio? Lecz się, jeśli uważasz, że szantaże to nic złego i ktoś kto to robi może być dobrym przyjacielem.
    Rozumiem, że jeśli tata groziłby Ci, że Cię zabije, ale tego nie zrobił, to znaczyłoby że jest dobrym ojcem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję widzenia pozytywów w bulimii... Co z tobą jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie ty to widzisz?;o

      Usuń
    2. Komentarz anonima z 21:55. Wcześniej pojawiało się to jako odpowiedź na komentarz, nie wiem co się teraz stało.

      Usuń
    3. Nie widzę pozytywów w bulimii i oczywiste jest to, że to co robiła Hanna było złe, ale tak naprawdę przez to stała się szczęśliwa i zaczęła doceniać siebie. A poza tym już z tym skończyła!
      Co do anonima wyżej: Wątpię, że jakikolwiek ojciec groziłby dziecku śmiercią. Przeczytaj swój komentarz jeszcze raz i dokładnie przemyśl.
      Łaaaał fajnie pisać kilka komentarzy pod rząd? Myślisz, że nikt nie skuma?

      Usuń
  11. jesteś gejem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to za pytanie? a nawet gdyby był to co?

      Usuń
    2. No włąśnie, a nawet gdyby był to co? Nie tolerujesz?

      Usuń
  12. W porówaniu do dziewczyn twoja swiadomosc jezykowa jest bardzo kiepska... i nie mowiec tu o bledach, znakach przestankowych ale o konstrukcji zdnia i bardz inflantylym sposobie wypowiedzi... Weronika broni kolegi, ale Weronika nie musi, bo ona swietnie zna sie na rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że ty masz dobre konstrukcje w zdaniach xD

      Usuń
    2. może trochę samokrytyki chłopcze? anonimek pisze od ciebie o wiele lepiej

      Usuń
  13. Ja też uwielbiam Hannę i Arię :D To tego jeszcze Monę, skakałam ze szczęścia gdy okazało się, że żyje :3 Moją ulubioną parą również jest Haleb :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucas jako UberA był przez pewien czas moim pewnikiem. Teraz, kiedy o tym napisałeś zaczynam się zastanawiać czy może tak być.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piszesz ze Aria i Hanna swietnie oddaja emocje. Znaczy aktorki. Ale to Troian jest najlepsza aktorka tam wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że w końcu jakiś chłopak został redaktorem. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałeś książki? Jak dla mnie są o niebo lepsze od serialu! A ja ubóstwiam Alison. Nawet jak jest suką <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Polonistka płakała gdy czytała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem polonistką. Nie płakałam. Załamałam się.

      Usuń
  19. http://www.etonline.com/tv/161730_pretty_little_liars_14_mind_blowing_secrets_to_keep_you_hooked_until_season_6/

    A MOŻE BY KTOŚ TO PRZETŁUMACZYŁ? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Chłopak i PLL .. wow!
    Wiesz nie chcę Cię teraz w żaden sposób hejtować ...
    ale twój styl pisania jest ...
    koszmarny!
    Serio przepraszam że tak mówię bo mój też nie jest bezbłędny ...
    No ale te wszystkie wykrzykniki ...
    No i całość ...
    Serio, powinieneś nad tym popracować bo tego nie da się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  21. błagam nie dawaj wykrzyknika po każdym zdaniu, nawet nie wiesz jakie to denerwujące :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nareszcie jakiś chłopak xD Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia