wtorek, 31 marca 2015

Czyżby jednak Wren?

Tym razem nie będzie żadnej notki, a jedynie zdjęcie, na które się natknęłam. Pamiętacie, jak zastanawialiśmy się kiedyś kim jest kobieta z tego rysunku:
Scena pochodzi z 4x10.

poniedziałek, 30 marca 2015

The Dollhouse

Hej :) Właśnie przeglądałam tumblra i natknęłam się na ciekawą wskazówkę z 5x25. Dotyczy ona miejsca, w której były przetrzymywane dziewczyny.

 

Cece ma coś wspólnego z Charlesem?

Podczas 5x25 A. chciało odtworzyć bal sprzed 7 lat, wszystkim skojarzyło się to z Ianem, Melissą, Jasonem ale zapomnieliśmy o...
Tak! Zapomnieliśmy o Cece!
Dziewczyna według spoilerów jest dosyć ważna dla serialu- niejednokrotnie czytałam, że Cece Drake zna odpowiedzi na wszystkie pytania.
Dodatkowo Drake była koronowana na Królową Balu i uczestniczyła w zajęciach klubu dyskusyjnego i dramatycznego.
Może Charlesowi nie chodzi o Alison tylko o Cece? Kolejna wskazówka na to, że Cece i Jason się spotykali (jeśli Jason to A.)
Hm a może Jason chciał być Królem Balu żeby "towarzyszyć" ukochanej, ale nie został wybrany? I to dlatego teraz odtwarza imprezę i chce koronę dla samego siebie- przychodzi po nią ochoczo kiedy Kłamczuchy go zapraszają do jej odbioru.

Co o tym myślicie?
Cece ma jakieś znaczenie dla Charlesa? :)
x


niedziela, 29 marca 2015

14 faktów dotyczących sezonu szóstego

Witam Kochani :) 
Tym razem chciałam podzielić się z Wami kolejnym ciekawym artykułem, który podesłał nam w komentarzu jakiś miły anonimek i poprosił o jego przetłumaczenie.
Dotyczy on tego, co może wydarzyć się w sezonie szóstym, a więc ostrzegam przed rozwinięciem wszystkich tych, którzy nie lubią psuć sobie frajdy i czytać spoilerów.

sobota, 28 marca 2015

Teoria Ask.fm

 Witajcie!
Rano był post o Monie = Varjak! Cieszę się moje myślenie się Wam podobało!
Podczas dzisiejszego dnia czytelnik naszego bloga na portalu LINK w pytaniach sformułował swoją teorię! Jest dosyć ciekawa i potwierdza to, że Marlene może się z nami bawić jak z lalkami!
Zapraszam do rozwinięcia!


Mona = Varjak

Witajcie!
Ja wszyscy wiemy 5 sezon się skończył i cała #PLLArmy zastanawia się, kim jest Charles. 
Wszyscy jak za sprawą czarodziejskiej różdżki zapomnieli o Varjaku, który był, przed Charlesem, najbardziej tajemniczą osobą. 
Więc wracając do V osobiście uważam, iż Mona może nim być. 
Są to moje własne przemyślenia, możecie się z nimi nie zgadzać :D
Więcej w rozwinięciu!

Podsumowanie ankiety-"Która z tych postaci jest według Was najbardziej przerażająca?"

Witam ponownie :)
 Ostatnio powróciłam do przeprowadzania ankiet, które wszyscy lubicie i teraz nadszedł czas na podsumowanie waszych głosów!
Pytanie nie było trudne- dotyczyło postaci, która spośród podanych przeze mnie przeraża Was najbardziej.

W ankiecie zagłosowało łącznie 760 osób, a wyniki wyglądają następująco:

Najwięcej osób bo aż 637 zagłosowało oczywiście na naszego kochanego A! Liczba ta stanowi 83% wszystkich głosów, jej A. górą haha! Fakt- jego strach się bać, jest wszędzie, widzi, wie wszystko- czy on nie ma jakiś nadprzyrodzonych mocy? ;)

Drugie miejsce zajęła Mona z liczbą głosów 53 (6%)

Niewiele mniej od Mony waszych głosów otrzymała Jenna bo 49 (również 6%).

Ostatnie miejsce zajęła Cece, która zdobyła 21 głosów (2%)

Ja osobiście głosowałam na Jennę! Zawsze kiedy tylko pojawia się w serialu czuję się przerażona- jej tajemniczość jest świetna!
A Wy na kogo zagłosowaliście? :)

Mam również taką prośbę do Was: jeśli macie jakieś propozycje na tematyczne posty to proszę na
piszcie mi o nich w komentarzach! Czeka nas długa przerwa i trzeba jakoś zagospodarować ten czas tak abyście się nie nudzili. Wiem, że niektórzy z Was są bardzo pomysłowi i na pewno będą mieli jakieś propozycję :* Z góry dziękuję :*

Szczegółowa analiza i kilka wskazówek z 5x25!

Witam Was w to sobotnie popołudnie :) 
Marlene King pisała o tym, że wiele wskazówek scenarzyści umieścili na ścianach domu dla lalek, więc i ja postanowiłam się temu przyjrzeć i pokazać Wam co znalazłam :)
Zainteresowani rozwijają!

piątek, 27 marca 2015

Charles a ChArles

Tym razem chciałabym podzielić się z Wami własnymi spostrzeżeniami odnośnie osoby Charles'a. Facet pojawił się zaledwie w jednym odcinku a już wywołuje masę kontrowersji i teorii spiskowych.
Wszyscy od razu założyli z góry, że Charles jest A i że to on za wszystkim stoi i dlatego właśnie chciałabym poruszyć tę drugą stronę.
Chętnych zapraszam do rozwinięcia.
Po pierwsze, nie mamy stu procentowej pewności kim tak naprawdę jest Charles.
Nawet jego imię nie jest do końca pewne. Jestem przekonana, że Charles nie jest jego/jej prawdziwym imieniem, a jedynie pseudonimem, którego używa.

Marlene po finale sezonu :)

Wyłapałam dla Was kilka ciekawych tweetów od Marlene, które napisała po 5x25 odpowiadając na pytania fanów.
Mam nadzieję, że tweety tak samo jak mi spodobają się Wam :)
Zainteresowani spoilerami rozwijają!

Charles to brat Bethany!

Witajcie :)
Dziś wpadam z kolejnymi gdybaniami odnośnie Charlesa i jego tożsamości. Ta teoria jest również mojego autorstwa aczkolwiek inspirowana wpisem Karoliny, który możecie przeczytać tutaj żeby lepiej rozumieć moją notkę :) Można powiedzieć, że jest to rozwinięcie tematu, który rozpoczęła Karolina :)
Nie przedłużając: Charles jest bratem Bethany i tak jak Karolina napisała w swojej notce to jego widzimy całującego swoją siostrzyczkę. Pewnie się zastanawiacie: skoro to Bethany to dlaczego Jessica ją trzyma? Osobiście myślę, że rodzina DiLaurentis była zaprzyjaźniona z rodziną Young i myśleli, że ich dzieci też się będą dogadywać- i tak było. Dopóki Jessica nie wpadła w romans z Panem Young. Beth wówczas znienawidziła i Jessicą i Ali (tak samo jak Charles), uznali że Pani Di zniszczyła ich rodzinę, zabrała im ojca. 
Prócz tego Bethany się bardzo obawiała Alison, nie ufała jej i przez to przerażenie Young trafiła do Radley (mogło dojść do jakiegoś incydentu). To wystarczyło aby Charles, który żył w dobrych stosunkach ze swoją siostrą znienawidził Ali jeszcze bardziej- zabrała mu ojca i ukochaną siostrę. Potem Bethany zaginęła co jeszcze bardziej rozpaliło w młodym chłopaku nienawiść do Alison a także jej przyjaciółek- to chyba normalne, że jak nie lubimy jednej osoby za konkretny powód to ludzie przystający z nią również wydają nam się źli.
Wracając do zniknięcia Beth- kiedy to się stało, a dziewczyna wciąż po długim czasie nie wracała Charles postanowił się zemścić i stał się A. które prześladowało i karało Kłamczuchy za to co się stało z jego siostrą.
Motyw: miłość do siostry i chęć zemsty za jej zły los.
Co o tym sądzicie? ;)
Przyznam szczerze, że teoria pomimo tego że jest mojego autorstwa to wydaję mi się dosyć logiczna i poukładana, a także prawdopodobna :) 

Nowa postać w PLL

W sezonie szóstym pojawi się nowa postać:

Dre Davis znana modelka z Project Runway ma zagrać chłopczycę Kimberly Brown, która zmaga się z problemami i próbuje odzyskać dawną pewność siebie.
Mam dziwne przeczucie, że między nią a Em do czegoś dojdzie. Może to jest ta jej prawdziwa, obiecywana miłość?

Wywiad z Oliverem Goldstick'em

Tym razem zapraszam Was Kochani na wywiad Enterteinment Weekly ze scenarzystą PLL - Oliverem Goldstick'em, który podesłała nam w komentarzu jakaś cudowna osoba za co dziękuję!:) 
Wywiad porusza bardzo ciekawe kwestie odnośnie tego co działo się w odcinku finałowym 5 sezonu, a także czego możemy się spodziewać w kolejnych epizodach. 
Chętnych zapraszam do rozwinięcia.

czwartek, 26 marca 2015

Czy aby na pewno możemy ufać Monie?

Odcinek finałowy 5 sezonu był wielkim comebackiem Mony. A upozorowało jej śmierć i uwięziło ją w domku dla lalek gdzie miały dołączyć do niej Kłamczuchy. Na dodatek A zmusiło Mone aby udawała Alison. Oczywiście wyznała później dziewczynom, że jedynie udaje posłuszeństwo wobec A.
Przez cały odcinek Mona współpracowała z dziewczynami, ale co jeśli tak naprawdę znów tylko udawała?
Zapraszam na kilka krótkich wskazówek, które mogą wskazywać na to, że Mona wciąż nie jest z nami szczera.
 
 
 

Poruszmy kilka innych kwestii

Jesteśmy już po finale i wiecie tak przejrzałam wszystkie komentarze, pochodziłam po grupach na facebooku, poczytałam różne aski, tumblry i doszłam do wniosku, że wszędzie głośno tylko o jednym. Wszędzie głośno tylko o Charlsie. Tak więc uznałam, że czas na poruszenie też innych kwestii. To będzie bardzo luźny post, po prostu troszkę moich przemyśleń, które nagromadziły się w mojej głowie podczas finału.

Kiedy okazało się, że Mona żyje najpierw ogarnęła mnie euforia, no bo co jak co, ale ubóstwiam naszą przebiegłą Monkę. Po euforii nastała jeszcze większa euforia. Uznałam, że skoro dziewczyny są przed nią, stoją tuż obok niej to zaczną, że zaczną ją o wszystko wypytywać. No cóż, przez pierwsze minuty nic... Tłumaczyłam to sobie mówiąc, że no przecież ktoś je obserwuje i podsłuchuje, więc nie mogą tego zrobić. Jednak kiedy miały te chwilowe momenty, gdy były w stanie porozmawiać dziewczyny nie zadały jej nawet jednego pytania na temat tego co się stało, kiedy "umarła". Po prostu zero. Rozumiem, że były w jakimś chorym domku dla lalek, no ale halo! Tak z czystej ludzkiej ciekawości... Chyba każdy byłby tym zainteresowany. One były w drodze do więzienia za współudział przy jej morderstwie! W końcu i one i my widzieliśmy filmik w którym ktoś brutalnie rzuca Moną. O co tu chodziło? Liczę na to, że dziewczyny zaczną zadawać pytania a Mona zacznie odpowiadać! Brrr... To mnie zdenerwowało.



Rozwiń!

Kilka słów od Marlene

Oficjalny facebook PLL opublikował krótki filmik w którym Marlene przekazuje nam kilka wiadomości, aby go obejrzeć kliknij - TU



Tłumaczenie: 

Hej właśnie zobaczyliście finał!
Mam nadzieję, że jesteście tak samo podekscytowani, jak ja. Podekscytowani tak jak cała nasza ekipa. Nagranie odcinka sprawiło nam tak wiele radości. Nie mogliśmy się doczekać,  tego aby  nareszcie podzielić się z wami wiadomością, że Charles jest A. Bez żadnych wątpliwości, ok? Usłyszeliście to tutaj, Charles jest A.

Rozwiń!

Charles = Bethany?

Witajcie! 
Przychodzę do Was z nową teorią. Znalazłem ją w Internecie i rozwinąłem o własne spostrzeżenia. 
Otóż może Charles DiLaurentis używał imienia Bethany i uważał się za nią, a co za tym idzie może to Lucas jest Charlesem? To by wiele wyjaśniało!
Jeżeli chcecie wiedzieć więcej zapraszam do rozwinięcia!



Charles to syn Jessici- dowód!

Andrea Parker (serialowa Jessica DiLaurentis) skomentowała na twitterze finał 5 sezonu tym wpisem:
"To były dni... co zrobiłam źle?!? #CharlesTyNiegrzecznyChłopczyku"

Po tym wpisie już jest pewne, że dobrym rozwiązaniem anagramu Mony jest Charles DiLaurentis i Big A. to syn Jessici! Czyli Alison ma dwóch braci? Szczerze to już w ogóle tego nie rozumiem, ale tutaj jest moja prośba do Was:
Napiszcie w komentarzach swoją własną czy znalezioną przez Was teorię o Charlesie. Gwarantuję, że każdy komentarz zostanie przeze mnie przeczytany a następnie możliwe, że zamieszczony na blogu :) Nie zapomnijcie się podpisać! 
Mam nadzieję, że będzie dużo teorii od Was i będę miała w czym wybierać :) 
Buziaki!!! <3

Moja teoria o Charlesie :)

Charles to postać, która niewątpliwie jest ogromną zagadką i możemy tylko gdybać kto się kryje pod tym imieniem i dlaczego akurat takie sobie wybrał.
Ja również mam pewną teorię i zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia :)
Proszę pamiętać, że profesjonalistką nie jestem haha :))

środa, 25 marca 2015

#admini Nowy ja :D

Witajcie!

Mam na imię Daniel, mam 17 lat! 
Kocham PLL to jest moje życie! Interesuje się turystyką, geografią, fotografią i pisaniem :D 
Kocham myśleć i wymyślać teorie o PLL! Z przyjaciółką wymyślamy nawet najbardziej chore teorie!
Nie przepadam za sobą mówić, więc jeżeli macie pytania piszcie w komentarzach! Odpowiem na wszystkie! 

Bliźniaki (?)

Za nami finałowy odcinek sezonu 5, a więc czas na pewne spostrzeżenia, teorie i wskazówki.
W odcinku pojawiło się dwóch chłopców. Niektórzy od razu założyli, że są bliźniakami, ale...

Podsumowanie 5x25 :)

Dobry wieczór kochani!
Ja już po finale, więc od razu zabieram się za podsumowanie dla Was póki głowa jeszcze wstrząśnięta po odcinku haha.
Zanim zacznę chciałabym serdecznie razem z dziewczynami bardzo Wam podziękować za ponad 2 miliony wyświetleń, wow, jesteście naprawdę niesamowici!! 
A teraz Ci, którzy już są po seansie przechodzą do rozwinięcia :)

Zaczynamy spiskować, czyli pierwsza teoria po finale

Hejeczka! Na asku ktoś mi podrzucił fajne spostrzeżenia z facebooka! Czas się z Wami nimi podzielić! Zapraszam.

FINAŁ online +miejsce na rozmowę (5x25!)

Cześć, cześć! Jeśli ktoś szuka odcinka z napisami polski, to proszę bardzo oto link: KLIK

Jeśli chcecie wspólnie porozmawiać o odcinku 5x25 to śmiało - piszcie pod tym postem w komentarzach, ale od razu ostrzegam tutaj osoby, które jeszcze nie oglądały, że mogą napotkać SPOILERY!!! Więc jeśli nie obejrzeliście odcinka nie czytajcie komentarzy, chyba, że się nie boicie spoilerów :> 


Ps Na ten finał zaserwowaliście temu blogowi wielki prezent, dzisiaj przekroczyliśmy dwa miliony wyświetleń! Dzięki, że jesteście w imieniu nas wszystkich :) 


wtorek, 24 marca 2015

Moje oczekiwania co do 5x25 :)

Dobry wieczór kochani :)
Lada dzień i będziemy mogli obejrzeć finał 5 sezonu wobec którego każdy z Nas ma jakieś oczekiwania, nadzieje które chciałby zobaczyć zrealizowane na ekranie. Ja również takowe mam i chciałabym się nimi z Wami w dzisiejszej, luźnej, wieczornej notce podzielić.
Zaczynajmy!

1. Odkrycie tożsamości Big A!
Na pewno nikogo nie zdziwiło, że taki a nie inny jest 1 punkt- to zdecydowanie moje (jak i wszystkich fanów PLL) największe oczekiwania wobec 5x25. Czekaliśmy naprawdę długo na poznanie tej tajemniczej postaci i to czekanie już jest nudniejsze i bardziej nużące niż kiedykolwiek! Dlatego też mam nadzieję, że Marlene mówi prawdę i naprawdę będziemy świadomi kto stoi przeciwko Kłamczuchom :)
2. Odkrycie problemu prześladowania przed innymi.
A. jest bardzo niebezpieczne- w finale nawet (podobno) zdolne do porwania, jest  to człowiek kompletnie nieprzewidywalny i kompletnie chory dlatego wręcz nie mogę się doczekać (praktycznie od samego początku serialu) tego momentu kiedy Kłamczuchy pójdą na policję, pójdą do rodziców, do kogokolwiek zaufanego i powiedzą prawdę o A i o zaistniałym problemie jaki istnieje już od bardzo dawna i nie oszukujmy się- jest bardzo poważnym problemem, który z resztą przewyższa dziewczyny. One są bezbronne, nie są w stanie zrobić czegokolwiek żeby to skończyć dlatego potrzebują pomocy innych.

3. Kochane pary!
Mam ogromną nadzieję, że w finale będziemy mogli zobaczyć miłość i jeszcze raz miłość! Nasze PLL-owskie pary są super i chciałabym zobaczyć to jak naprawdę są ze sobą szczęśliwi, jak chłopcy się cieszą że ich dziewczyny są już bezpieczne i je ściskają. Ahh to byłoby super haha!
4. Bethany Young!
Wciąż mało wiemy o tajemniczej Bethany Young i mam nadzieję, że finał przyniesie nam odpowiedzi również na pytania związane z tą postacią. Jest to niewątpliwie ogromna tajemnica dla wszystkich widzów PLL i jestem pewna, że ta dziewczyna ma ogromne znaczenie dla całej fabuły, może nawet dla A. 

5. A. przegrane Kłamczuchy wygrane!
Kłamczuchy są bardzo uciśnione przez A. i mam nadzieję, że w finale będziemy mogli zobaczyć jak Kłamczuchy wygrywają- wychodzą z więzienia, wszyscy znają prawdę, wierzą im a A. jest zamknięte w więzieniu! Wymarzony finał haha :D

6. Żywa Mona!
Kolejne zmartwychwstanie w serialu? Może i naciągane, ale Mona jest dla mnie w tej sytuacji wyjątkiem ;) Zawsze była jedną z moich ulubionych postaci i do tej pory nie pogodziłam się z jej "śmiercią" i no cóż... chciałabym ją z powrotem!!

To już chyba moje wszystkie oczekiwania co do finału 5B, czekam teraz na Wasze :*
Dobrej nocy!

Tweet od Marlene - możliwy spoiler

Niedawno Marlene dodała ciekawe zdjęcie odnoszące się do 5x25:
Jak sami widzicie, na krześle w tle widać siedzącą postać. 

poniedziałek, 23 marca 2015

Kim jest Big A- motywy!

Hej hej :)
Dziś mam dla Was teorie o Big A. 
Przyznaję, że jest dosyć logiczna i uważam że taki przebieg akcji mógłby się zdarzyć.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się!

Zacznijmy od teorii:
 Cece Drake ma szaloną siostrę bliźniaczkę, która jest tak naprawdę przyjaciółką Alison. Jest to morderczyni, psychopatka która zamieniła Ali w złą osobę. Prawdziwa Cece nigdy się nie przyjaźniła z Alison. Cece Drake (ale tak naprawdę bliźniaczka Drake) została wyrzucona z collegu bo Ali zepchnęła dziewczyny ze schodów na studenckiej imprezie- więc wrobiła tą prawdziwą Cece, która potem trafiła do Radley, a jej bliźniaczka zaczęła udawać nią. Siostra Cece i Ali lubiły zamiany osobowościami, to była dla nich zabawa- szczególnie jeśli robiły coś złego, potem mogły wrobić w to niewinną osobę. Prawdziwa Cece opuściła Radley i chciała rewanżu, zemsty. To ona odwiedziła Monę w Radley i ukradła jej grę- jest i Red Coat i Black Widow, a także stała się Uber A! Jenna i Cece to przyjaciółki- czy odpłacenie się za ślepotę Jenny jest dobrą zemstą? Oczywiście!
Cece uratowała Kłamczuchy z pożaru w 3 sezonie- dlatego potem znaleźli czerwony płaszcz a maska Ali była spalona.

Siostra Cece zabiła Wildena, a A (czyli prawdziwa Cece) zadzwoniła na policję. Łatwiej jest użyć czyjegoś imienia kiedy się chce kogoś zabić. 
Cece straciła swoją przyjaciółkę (Bethany Young) którą poznała w Radley, a Ali i jej siostra były oczywiście zamieszane w śmierć Beth- dlatego Black Widow/A. napisało karteczkę z kondolencjami dla rodziców pacjentki Radley. Również dobra rzecz do rewanżu! Aria i Spencer miały problemy z dostaniem się na uczelnie. 
Alison udawała Cece Drake, a teraz Cece Drake jako A. udaje Alison. 
Motywy:
-Dla siebie
-Dla Jenny
-Dla Bethany 

Jak widzicie teoria została napisana krótko, zwięźle i na temat (jest z yt, ale nie mogę znaleźć teraz linku :/). Nie chciałabym żeby akurat Cece miała bliźniaczkę, ale takie rozwiązanie jest dosyć zaspokajające, dlatego też ma sens :) + chciałabym Was przeprosić za te powtórzenia "siostra/bliźniaczka Cece", ale nie mamy imienia i tak być musiało haha.
Zgadzacie się z tą teorią? A może macie jakąś inną? 
Przypominam, że spoilery mówią, że "Cece Drake zna odpowiedzi na wszystkie pytania".

Słowa odczytane przez Kłamczuchy z anagramu Mony.

 Oto co udało mi się wyszukać z tej kartki, oczywiście będę pisać wyrazy po polsku :)
*pogrzeb
*śmierć
*prosto/uczciwie
*krawędź/skraj
*w klatce
*powstać z martwych 
*lazarus (?)
*rytuały 
*obrzędy
*tradycje
*aresztowanie 
*rytuały przejścia
*morderstwa
*światło żyrandola
*świetlne rytuały 
*siostry
*mama
*Bethany
*Maya

Czemu dziewczyny napisały "Maya"?  Wiecie Bethany to spoko, ale Maya? Boże o co w tym chodzi :o Wypatrzyliście coś ciekawego/jakieś interesujące połączenie z tymi wyrazami? Czekam na ewentualne teorie od Was :*

niedziela, 22 marca 2015

Dlaczego wciąż powinniśmy mieć oko na Toby'ego, część 2

Dzisiaj ostatnia część teorii o Toby'm jako A. Cieszę się, że ostatnia tak bardzo przypadła Wam do gustu, ale moim zdaniem ta jest dużo lepsza :D

W 3x21 Emily w trakcie poszukiwań Toby'ego dostaje od niego wiadomość:
Toby: Przestań mnie szukać. Spotkam się z tobą.

Leslie czy Ty coś kombinujesz?

Hej Wam! :D
Czytelniczka podesłała mi na aska fajne dwie mini teorie, więc oczywiście dzielę się nimi z Wami :)
Obydwie dotyczą Leslie Stone, mam nadzieję że się Wam spodobają!

1. Leslie i Mona się przyjaźniły- tak jak sama dziewczyna powiedziała utrzymywały dobry, telefoniczny kontakt i myślę, że Mona poprosiła Leslie o pomoc w sfingowaniu jej śmierci. Dziewczyny nagrały filmik na którym Leslie była ubrana w czarne ubrania i miała blond perukę tak aby było łatwo zrzucić na Alison. Relacja Mony i Ali (zarówno jak i Mony i Kłamczuch) była skomplikowana i nie sądzę żeby Leslie znała każdy szczegół. Wiedziała jedynie, że Mona się bała Alison i wyciągnęła błędne wnioski dlatego też jej zeznania w sądzie były takie a nie inne i trochę odbiegały od rzeczywistości.
2. Leslie to A. 
Dziewczyna dowiedziała się o A-teamie od Mony, ponieważ ta była kiedyś A. Potem Mona zaczęła spędzać więcej czasu z Mikiem, Kłamczuchami i nie miała czasu dla Leslie, ten ich kontakt został zaniedbany i Leslie poczuła się odrzucona i zazdrosna. Chciała mieć Monę tylko i wyłącznie dla siebie, no a nie stało się tak dlatego zaczęła gnębić nie tylko Kłamczuchy ale też i dawną przyjaciółkę. Wiadomo- żadne z nas nie spodziewałoby się, że osoba którą darzymy zaufaniem stanie w naszych drzwiach z nożem i będzie próbowała nas zabić; dlatego Mona była tak zaskoczona a także przerażona! To była prawdziwa zdrada!
A teraz moja opinia: osobiście obydwie teorie wydają mi się bardzo prawdopodobne, ale jest jedno "ale": poznaliśmy Leslie dopiero w 5 sezonie i nie zgadzam się wręcz na to żeby odgrywała jakąś ważną rolę w tak długim serialu po zagraniu w 2 odcinkach.
Aczkolwiek jako pomocnik A. z motywem z drugiej teorii...dosyć spójne i logiczne ;)
A Wy co o tym myślicie?

Sasha Pieterse o Big A!

Znalazłam fragment wywiadu z Sashą Pieterse- aktorką która wciela się w rolę Alison, w którym wypowiada się na temat A. Przedstawiam Wam tylko te najciekawsze i najbardziej istotne fragmenty jej wypowiedzi:
Oto co powiedziała serialowa Ali:
1. "Jestem naprawdę bardzo podekscytowana tym, że fani zobaczą to A. w innym świetle. To bardziej łamiące serce i smutne od wszystkiego innego."
2. "A NIE JEST OCZYWISTYM WINOWAJCĄ. Wiem kim jest ta osoba i to bardzo pokręcone i nie wiem czy ktoś się spodziewa takiego obrotu spraw. "- mówi magazynowi People.
"To nie jest coś czego możesz oczekiwać albo nawet lubić, to naprawdę coś bardzo ciemnego szczególnie dla tego typu serialu telewizyjnego."
3. *O jej ulubionej teorii o A* "Słyszałam wiele szalonych i przeróżnych teorii od fanów czy też innych źródeł, ale ta która mnie zawsze uderza najbardziej to ta o Mayi jako A."- przyznaje Sasha.-"Myślę, że bez względu na to czy to prawda czy nie to jest to naprawdę dobry pomysł, bo w naszym serialu jeśli ktoś naprawdę nie żyje to widzimy jego twarz, a Maya to jedyna osoba, która umarła ale nie widzieliśmy jej twarzy czy ciała. Ktoś kto to wymyślił jest bardzo mądry, nieważne czy to prawda czy nie. Nigdy nie wiesz co się zdarzy w PLL, a ta teoria nie jest wcale tak naciągana jak może się wydawać."
Aktorzy, scenarzyści próbują nam chyba ułatwić rozwiązanie zagadki, dać jakiekolwiek wskazówki ale mieszają nam jeszcze bardziej w głowach!
Kompletnie już nie wiem co z tą Mayą haha :/
A Wy myślicie, że żyje? Macie jakieś własne teorie na jej temat?
Piszcie :*

Caleb to Varjak!

Dzień dobry!
Dziś mam dla Was teorię (wyjątkowo) obciążającą Caleba i grzechem byłoby się nią z Wami nie podzielić :)
Teoria jest oparta na zdjęciu z instagrama @alisyellowtop, ja to trochę zmieniłam ale zapraszam do lektury :D

W skrócie to książka "Varjak Paw" jest o kotach, zacznijmy od bohaterów a potem przejdziemy do fabuły ;)

Hanna to Holly. (Kot Holly ma sierść głównie białą z czarnymi pasami, co może się nam kojarzyć z fryzurą Hanny)
Mona to Tam.
A Alison to przyjaciółka Holly, która zaginęła.
A teraz historia (pogrubieniem będę zaznaczała istotne treści):
Holly spotka Varjaka pierwszy raz w parku pozwalając mu się schronić z nią w budzie, pomimo tego że na początku myśli że jest on członkiem gangu. Wiedząc że to zwykły, domowy kot nie ma obiekcji do jego zostania na noc. Varjak wyjaśnia jak bardzo potrzebuje znaleźć psa żeby uchronić swoją rodzinę mężczyzną, a Holly się z niego śmieje mówiąc że nigdy kot nie rozmawia z psem. Potem Holly przedstawia Varjakowi Tam jako jej przyjaciółkę. (W 1 sezonie Hanna pozwala Calebowi zostać u niej w domu, a potem przedstawia mu Monę jako jej najlepszą przyjaciółkę). Po jakimś czasie zaczynają rozmawiać o gangach, które żyją w pobliżu miasta i wspominają przyjaciółkę Holly, która zaginęła na krótki czas po dołączeniu do jednej z takich grup, ale Holly uważa że istnienie tych gangów to tylko opowieści. Potem Tam znika, a Holly mówi dlaczego nikomu nie ufa. Kiedy Varjak i jego nowa znajoma poszukują Tam, Varjak napotyka się na robo-kota, który wyglądem przypomina zaginioną kotkę, ale Holly mówi że to nie Tam, bo ta nigdy nie byłaby tak czysta i że to tylko zabawka. Pyta się dlaczego ktokolwiek mógłby takiego chcieć, a Holly odpowiada że to dlatego że ludzie nie muszą się nimi zajmować, a normalnymi kotami tak. (Mona zaginęła w 5x12, a jej ciało w bagażniku to właśnie ten robo-kot, który niby jest podobny ale w gruncie rzeczy nim nie jest). Potem spotykają na drodze mężczyznę, który umieszcza Holly w masywnej klatce, jest tam też Tam i potem zdaje sobie sprawę że mężczyzna chce zrobić z nich zabawki. Potem dzięki Varjakowi uciekają. (Masywna klatka=domek dla lalek). Wiele spoilerów mówi przecież, że Mona żyje i jest uwięziona w żywym domu dla lalek, jak Tam w książce.
Powracając do książki- Varjak to bezdomny kot, Caleb był bezdomny na początku. 
Caleb to Varjak! Jego głównym interesem byłoby bycie z Holly (czyli Hanną). Hanna raz nawet założyła koszulkę podobną do okładki ksiązki, ale niestety nie mam zdjęcia :/
Połączenie między Hanną a książka jest! W 2x08 Hanna ubiera się podobnie (tym razem) do filmowej Holly. 
Ale teraz wróćmy do Caleba jako Varjaka:
Pierwszy raz usłyszeliśmy o tajemniczym Varjaku w 5x21 kiedy Cyrus napisał to imię. Aria i Hanna na początku myślą że napisał "Carjack", dopiero potem zdały sobie sprawę że to chodziło o Varjaka. Ale nie sądzę żeby "Carjack" było błędem, to kolejna wskazówka! 
Caleb pracował dla złodziei samochodów w Allen Town, był związany z kradzieżami samochodów (carjacking- z ang.).
Kolejna wskazówka jest z rachunku po pizzy, Caleb kocha pizzę- często był z nią widywana, raz Hanna nawet aż mu ją wyrzuciła a on powiedział że nie będzie zmieniał swojej diety. Spokojnie mógł ją zamówić i zjeść sam. Potem dowiedzieliśmy się o numerze telefonu. Tak się składa, że Kłamczuchy poprosiły Caleba o pomoc w odkrywaniu kim jest Varjak. Kiedy rozmawiali w The Brew Caleb zachowywał się dosyć dziwnie- oczami kierował się w różne punkty i kręcił palcami jakby był zdenerwowany. Ma wiele telefonów przy sobie, dodatkowo powiedział że ten telefon Varjaka może być po drugiej stronie tego pokoju, albo może być z nim...
Zastanawialiście się dlaczego Cyrus został poparzony? Wróćmy do 5x15- Caleb został zamknięty w piecu. Nie widzieliśmy nikogo zamykającego drzwi, ale widzieliśmy Spencer i Caleba jak go włączali, co sprawia że nie uważam go za cel A.- on jest A! To mogło mu dać pomysł- został prawie spalony, więc postanowił zrobić to samo Cyrusowi. Jeśli Caleb jest A. to nie planował że pojawi się Cyrus z tą całą historią o porwaniu Alison, więc wybrał go na swój cel. Na koniec odcinka widzimy kogoś (najprawdopodobniej A) na sali razem z Cyrusem. A ma na sobie czarne spodnie- Caleb zazwyczaj nosi takie spodnie. 
I ostatnie: imię Caleb oznacza wrona, po węgiersku Varjak oznacza wrona. Przypadek? 

Uważam, że teoria jest bardzo fajna, nie wiem czy prawdopodobna aczkolwiek lubię takie ciekawe połączenia PLL z różnymi książkami, filmami i fani serialu nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać swoją dociekliwością i umiejętnością wyszukiwania takich faktów, połączeń! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia