niedziela, 19 lipca 2015

Sneak peek 6x07 #2

Hej! :)
Ktoś z Was prosił w komentarzu o dodanie najnowszych sneak peeków i ich przetłumaczenie. 
Na razie wyciekły trzy: jeden jest już dodany, drugi dotyczy Spoby'ego a trzeci Arii i Mike'a.
Chętnych zapraszam do obejrzenia :)
SPENCER:
Cześć, wróciłeś!
Przestań, właśnie miałam wychodzić.
TOBY:
W takim razie zmień plany.
SPENCER:
Nie mogę. 
TOBY:
Poczekaj, co się dzieje? Czy twoja mama jest w domu?
SPENCER:
Nie, nadal jest w Filadelfii. Muszę wyjść. Przepraszam, ale naprawdę muszę już iść.
TOBY:
Nie widzieliśmy się kilka dni.
SPENCER:
Wiem i naprawdę chciałabym nadrobić zaległości, posłuchać o twoim policyjnym seminarium. Może wieczorem?
TOBY:
Pracuję.
[sms od Arii: Gdzie jesteś?]
Spence... co się dzieje?
SPENCER:
Nic.
TOBY:
Czy coś się stało, gdy mnie nie było?
SPENCER:
Nie, nic. Postanowiłam napisać tę przemowę na zakończenie roku szkolnego, a Aria zaoferowała mi pomoc i dlatego teraz na mnie czeka.
TOBY:
Nie mamy przed sobą tajemnic. Przechodziliśmy przez to, zanim Tanner dowiedziała się o A. I omal nie rozstaliśmy się. Nie chcę do tego wracać.
SPENCER:
Ja też tego nie chcę. Zadzwonię później.

A teraz drugi sneak peek z udziałem Mike'a i Arii:
ARIA:
O, przepraszam. Nie zauważyłam..
MIKE:
Pozbywasz się ich?
ARIA:
Picasso malował niebieskie twarze, twarze lalek. Ja chciałabym znaleźć nowy temat.
MIKE:
Dlaczego?
ARIA:
Sam mówiłeś, że moje zdjęcia są przerażające.
MIKE:
Przerażające w ten dobry sposób.
ARIA:
Tak. Zaczynają mnie trochę przerażać, więc...
MIKE:
Weźmiesz je na aukcję (?) ?
ARIA:
Jeszcze nie wiem. Ale i tak będę musiała znaleźć coś nowego do fotografowania.
Hej, co się z tobą dzieje? Od godziny kręcisz się obok mojego pokoju.
MIKE:
Powiedziałaś Monie, żeby do mnie nie dzwoniła?
ARIA:
Co? Nie. Ona ci tak powiedziała?
MIKE:
Chciałbym, żeby w ogóle coś powiedziała, więc nie.
ARIA:
Co chcesz powiedzieć?
MIKE:
Aria, nie rozmawiałem z nią ani nie widziałem jej odkąd zostałyście uratowane.
ARIA:
O Boże, chyba żartujesz...
MIKE:
 Nie, zostawiłem setki wiadomości. Pojechałem do jej domu, rozmawiałem z jej mamą... nie chce mnie widzieć.
ARIA:
Dlaczego mi nie powiedziałeś?
MIKE:
Bo myślałem, że to ty za tym stoisz.
ARIA:
Nie stoję. Przysięgam, Mike.
MIKE:
Co powinienem zrobić?

* * * * * 
Wygląda na to, że Toby powróci w kolejnym odcinku, więc fani Spoby'ego pewnie się ucieszą. Chociaż... nie zapowiada się jakoś różowo. Może czeka nas mały kryzys?
Ciekawa jestem kiedy Mike i Mona zaczną ze sobą rozmawiać. Widać, że Mike się stara i zależy mu na niej, więc wątpię, żeby odpuścił tak łatwo. Monie chyba też na nim zależało, więc może odpychając go próbuje go chronić?





24 komentarze:

  1. Oh, dammit, dlaczego Spoby, ehhh. Fajnie, gdyby jednak to były takie dobre sceny przed break up'em :) Wciąż mam nadzieję, że w końcu się rozejdą, chociażby na trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja bym chciala koniec Spoby, o matko xd Spencer bylaby swietna z Wrenem,Deanem lub Alexem ;______; /Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Spobyy *O* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co mi Spoby?
    Chcę czegoś nowego, więcej Ali i Lorenzo 💑!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Toby będzie zły na Spence jak mu pokaże zdjęcie Charlesa i powie że to on jest A ,pamiętacie jego minę z promo jak Spence pokazała mu te zdjęcie wiec o to chodzi.Chciałabym żeby się rozstali na trochę bo nie ma już pomiędzy nimi tego co było w pierwszych sezonach.Btw widać właśnie jak Toby troszczy się o Spence jego laska została porwana i torturowano ją przez miesiąc a ten se wyjeżdża na seminarium jakby nigdy nic.Szkoda mi Mike widać było że bardzo przeżył rzekomą śmierć Mony a od uratowania dziewczyn z dollhause Mona z nim nie rozmawia ciekawe czemu chce go chronić przed Charlesem.-sarita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, ja tez juz nie wierze w Spoby....

      Anonimowy M

      Usuń
  6. rzygam już tym Spoby... czas na coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoby straciło swoją chemię, co bardzo mnie boli. Naprawdę im kibicowałam, ale teraz nie wiem czy jest co ratować... Ale tacy są właśnie scenarzyści PLL. Naprawdę, załamałam się widząc Ezrę za Arią na zdjęciach z balu. Powinni zakończyć wątek Ezrii, a Arii dać kogoś nowego. To że nie lubię Ezry jest naprawdę tutaj mało istotne, po prostu nie lubię takich mdłych scen na ekranie... Chyba tylko Hanna i Caleb mają między sobą jakąś chemię, a scenarzyści dobrze kontynuują ich wątek. Tak bardzo lubiłam Spoby, a teraz...? Nie wiem co myśleć, bo wydaje mi się, że scenarzyści zepsuli ten związek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie wiem czemu Spoby wam tak przeszkadza...Wydaje mi sie że naprawde do siebie pasuja...I też nie sadze ze ich zwiazek jest nudny,no bo prosze was niedawno był wątek z praca Toby'ego co tez bylo nowoscia jeżeli mowimy o nudnych scenach to mi na mysl nasuwa sie Haleb no bo co tam jest nowego,swiezego? Jest dobrze jest zle jest dobrze i tak wkoło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ fascynujący związek. jego albo nie ma bo znowu musi gdzieś wyjechać, a jak wraca to się kłócą. a Caleb przynajmniej widać, że kocha Hannę i zależy mu na niej i zrobi dla niej wszystko. a Toby? jak już dochodzi między nimi do jakiejś konfrontacji to on oczywiście "musi iść" bez słowa wyjaśnienia i tyle go jest. no związek jak marzenie.

      Usuń
  9. Ja uważam, że z tych trzech głównych par Spoby jest najmniej nudne. Ezria dla mnie akurat nigdy nie była ciekawa, ale Haleb kiedyś bardzo lubiłam a teraz na ich scenach się nudzę. Jak wyżej nic nowego i świeżego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoby się wypala? Może i tak ale takie jest życie! Tobby jest starszy od Spencer, ma pracę i zobowiązania, nie może tak po prostu nie pojechać na różne wyjazdy. Ale widać, że kocha Spencer ona jego także więc jest ok, Ezria na początku była ciekawa ale też skończyło się gdy przestali się ukrywać ze swoim związkiem- wypaliło się i potem jeszcze bardziej między nimi było nudno, a Haleb? On chce, ona sie wkurza i tak na okrągło a to nie jest nudne?? Przecież zawsze tak jest, że na początku związku jest ekstra, super, wielki płomień, napięcie, zauroczenie a potem powoli przygasa- nie uważam że miłość wygasa ale emocje opadają i wszystko normalnieję więc i tak nie oczekuję w tych związkach wielkiego OCH! Jedynie Emilly nie może narzekać na nudę w związku bo jej związki nigdy nie doczekują takiego momentu, bo szybko się kończą
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie twierdzę że Spoby się nie kochają tylko jak napisałam wyżej że to dziwne że Spencer zostaje porwana i torturowana przez psychola a on se tam wyjeżdża na seminarium .No ok jak musiał to musiał no ale chociaż mogliby pokazać no nie wiem jakąś ich rozmowę przez telefon że Toby się pyta jak się czuje a tu nic .Nie ma go kilka odcinków nagle się pojawia i że wszystko jest ok.-sarita

      Usuń
    2. Keegan jest dosyć zajęty, więc musieli coś wymyślić, dlaczego Toby'ego nie ma. A tak to przecież była mówione o tym, że ze sobą pisali.

      Usuń
  11. A ja nie rozumiem dlaczego dziewczyny nie powiedzą swoim chłopakom kto jest A.Na początku myślały że to Andrew to ale jak to nie on i wiedzą że Charles jest bratem Ali i Jasona i to on jest A to dziewczyny powinny powiedzieć im o Charlesie a one nic ani me ani be.-sarita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mention me and someone dies." Srają po gaciach, że jak powiedzą im o -A to -A zabije im chłopaków. I będą musieli wprowadzić kolejne nowe postaci, bo kłamczuchy zawsze muszą mieć partnerów :)

      Usuń
    2. To dobre było ale tylko w początkowych sezonach ,a nie teraz gdy no właśnie Charles je porwał i torturował i dodatkowo je zaczipował .A one dalej nic nie powiedzą ani policji ani swoim partnerom bo Charles kogoś skrzywdzi .-sarita

      Usuń
    3. przecież mają całodobową ochronę policji. I to najlepszej policji, bo policji z Rosewood ^^

      Usuń
    4. Ali też miała ochronę policji, dlatego udało jej się uciec z domu do lasu...

      Usuń
    5. Sorry no ale gdzie one teraz mają tę ochronę może na początku tego sezonu pokazali że mają .Ale teraz Charles bez problemu se zostawia kartkę urodzinową dla tatusia i zaproszenie dla Jasona bez problemu , jakby Ali miała ochronę to Charles nie mógłby tego zostawić no chyba że rzeczywiście Ali ma ochronę a Charles potrafi się teleportować tak że nikt go niezauważył.Tak samo dziewczyny chodzą se szukają śladow Charlesa , włamują się do laboratorium no chyba że najlepsa policja w Rosewood chroni je i jeżdzą za nimi bez zadywania zbędnych pytań dokąd się wybierają i co robią.-sarita

      Usuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia