środa, 15 lipca 2015

Promo 6x07 + zdjęcia

Zapraszam wszystkich na promo najbliższego odcinka. Ja jeszcze nie oglądałam 6x06, ale mam nadzieję, że jest tak dobre, jak promo 6x07.
Zostały jeszcze 3 odcinki do tego abyście mogli w końcu stanąć twarzą w twarz z A.
SPENCER:
To jest A.
ALISON:
On żyje i idzie po nas.
(trudno mi określić kto mówi kolejną część, Ali?)
Jest zagrożeniem dla wszystkich naszych bliskich.
SPENCER:
Toby! Nie!
Wow Wow Wow!
Zapowiada się naprawdę genialnie. 
Widzicie to spojrzenie Toby'ego?
I jak tu nie snuć żadnych teorii? :P Tym bardziej, że to jest scena, gdy Spencer podsuwa mu zdjęcie pod nos i mówi, że to A.
Boże, w końcu mamy retrospekcje z Tamtej Nocy. Już nie mogę się ich doczekać! Wygląda na to, że to mężczyzna uderzył Alison kamieniem. Spójrzcie na rękę.
Cieszę się, że w końcu jest jakaś większa akcja z udziałem A!
Aria wygląda jak Królewna Śnieżka, nie sądzicie? :D
Wspólna akcja Alison i Mony. Czuję, że będzie bosko! 
Może i jestem nienormalna, ale jakoś ucieszyło mnie to, że Toby mógł oberwać. Okropnie go nie lubię.
A jakie są Wasze wrażenia po obejrzeniu promo?
Czy mi się wydaje czy to Cece ta druga na górze od lewej? 

39 komentarzy:

  1. Błagam w imieniu wszystkich - przywróćcie w końcu chat :(((
    ~~ Lola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)

      Usuń
    2. Ja też chcę chat z powrotem prooooszę Was :*

      Usuń
    3. Chat był, ale znikł, bo wszyscy się tam wyzywali. Powtórki z rozrywki nie chcemy

      Usuń
  2. Ja też cieszę się, że Toby oberwał. Nie wiem, jak mogli tak bardzo zepsuć jego postać. Chciałabym, aby albo on okazał się -A, albo zginął, np. zamiast Lorenzo'a, jeżeli miałby on umrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bardzo nie lubie Tobiasza;___;

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi A wydaje się teraz takie suche? czyt. szczypiorek, ta bluza tak na nim wisi. Zawsze był większy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprostu zawsze A grał jakiś statysta, a od finału 5 sezonu do teraz to już go gra jakiś aktor .-sarita

      Usuń
  5. A ja go uwielbiam i nie wyobrażam sobie że mógłby być A i jeszcze w dodatku zginąć!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam też sie cieszę że Toby oberwał ,a jego mina bardziej mówi że jest wkurzony że Spencer mu nie powiedziała że Charles jest A i żyje.I Toby nie może być Charlesem no bo przecież sam siebie by nie gonił i sam by sie nie postrzelił i cieszę się na wspólną akcję Mony i Ali , i że będzie jakaś większa akcja z udziałem A.Czy tylko mnie dziwi fakt że na zdjęciach jak dziewczyny zobaczą kto jest A to są przerażone a mina Arii mówi ooo ty się okazałeś A ok nic żadnego przerażenia.-sarita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już chodzi chyba o słabą gre Lucy a nie Arie ;-P ale zobaczymy

      Usuń
    2. Mina Arii to takie
      "To ty? Serio? Świr."

      Usuń
    3. Wątpię żeby w tych minach chodziło o ujawnienie A. A ma zostać ujawnione dopiero w 6x10 więc pewnie zobaczą jedynie A jak coś robi albo zobaczą A po prostu ale na pewno żadnego ujawnienia nie będzie

      Usuń
  7. Zawsze chciałam żeby Toby był BigA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Toby to złota rączka. Pracował na placach budowy, projektował meble (pamiętam piękne krzesło dla Spencer). Kiedyś wykonał projekt ogrodu dla ojca Spencer, kiedy ten dał mu pacę. Może zaprojektował też ten bunkier... I te jego mroczne spojrzenie. Ale jego wiek się nie zgadza.... W każdą środę mam mętlik w głowie. A na ten odcinek czekam z niecierpliwością.

      Usuń
  8. Aria ma minę jakby oglądała reklamę w przerwie meczu, podczas gdy reszta rozdziawia buzie, ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego chyba coraz bardziej się przekonuje że jednak z Wrena zrobią A i dziewczyny są przerażone bo miewały z nim sceny a Aria nie więc to ją tak nie szokuje.-sarita

      Usuń
    2. mi się wydaje, że po prostu Lucy nie jest dobra w graniu przerażonej czy zaskoczonej a nie wina samej Arii ;p

      Usuń
    3. Możliwe że tak może być nie wiem zobaczymy w summer finale.-sarita

      Usuń
  9. 1. Ali & Mona= WOW
    2. Kocham Spoby, i w ogóle fajnie, ale dużo bardziej nie chcę by Lorenzo umierał.
    3. Tak, to też mówi Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdaje, że Spencer to mówiła. Ma charakterystyczną chrypkę <3

      Usuń
    2. wiadomo przecież że to mówi spencer...

      Usuń
  10. A ja nie chce, żeby Toby "oberwał" czy umierał xD Ja go lubię.
    A tamta cześć mówi Spencer xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czegoś nie czaję... W s06e01, jak dziewczyny wydostały się z dollhouse, jest scena gdzie Alison przytula Monę, a pózniej nagle Mona pojawia się po paru odcinkach nieobecności i twierdzi, że boi się Ali... WHAT ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba była reakcja na wydostanie się z dollhause , a potem się bała Ali bo ją wrobiła niby w zamordowanie jej i Ali przez to siedziała w więzieniu .No ale Mona jest przecież sprytna mogła udawać ze sie boi Ali zważywszy że w przyszłym odcinku będzie jakaś akcja z udziałem ich dwóch.-sarita

      Usuń
  12. Toby na tym zdjęciu jak goni Charlesa wygląda jak paralityk aż mi się przypomniała scena z 5x25 jak do tej tej kryjówki A schodził .-sarita

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahahaha Spencer najlepsza na tym ostatnim zdjęciu .-sarita

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie.. na 10 odcinku skończy się 6 sezon, czy będzie ich 25 jak w poprzednich sezonach?

    OdpowiedzUsuń
  15. A co powiecie na to że dziewczyny wiedzą co się stało tej nocy tylko tego niepamiętają ,Ali z 2 razy na to zwracała uwagę pierw w 1x11 jak przyszła odwiedzić Hanę i w 4x13 jak się ujawniła dziewczynom -sarita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem za. Nie wierzę w to, że ani jedna z nich nic nie pamięta. Któraś musi coś wiedzieć

      Usuń
    2. Tylko jeśli Ali wie to czemu do tej pory im tego niepowiedziała.-sarita

      Usuń
  16. Czy ja dobrze widziałam Alison i Mone w jednym samochodzie? :D NIEMOGE SIE DOCZEKAĆ TYCH DWÓCH :D aaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie sceny Mony i Ali bo jest już scena z przyszłego odcinka i Ali jedzie z autem gdzieś z ojcem.A promo było tak zmontowane że uwierzyliśmy że będzie scena Mony i Ali .-sarita

      Usuń
  17. To chyba nie jest scena z Alison i Moną w jednym samochodzie, na pierwszym sneak peek widać, że na tym zdjęciu Alison siedzi w samochodzie ze swoim tatą, bo ten chce ją wywieźć z Rosewood, z powodu kartki którą dostał od Charlesa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrze na to takie chudziutkie A i jestem coraz bardziej przekonana, że to Wren hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepraszam, ale mina Toby'ego sprawiła, że miałam ciarki na plecach!

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia