piątek, 24 lipca 2015

Post organizacyjny

Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że jako jedyna autorka na tym blogu nie miałam powitalnego postu. Ostatnio rozmawiałam z Blair i miałam go napisać, ale że jestem totalną gapą, to wyszło jak wyszło. 
Nie mam pojęcia co się pisze w tego typu postach zwłaszcza, gdy jest się już kilka miesięcy na blogu. 
Wiecie jak mam na imię, więc przedstawianie się jest bezsensowne. 
Może napiszę coś o sobie, a później o tym czego oczekiwałabym od "pracy" na blogu.
Pewnie najbardziej interesuje was to ile mam lat, prawda? Takie pytanie już nie raz przewinęło się na blogu i już nie raz na nie odpowiadałam. Ale Ci którzy jeszcze nie wiedzą: mam 22 lata. Czuję się trochę staro, ponieważ większość autorek i czytelników są znacznie młodsi ode mnie, aleeee każda sytuacja zawiera jakieś plusy. Nie pytajcie jakie, bo jeszcze ich nie znalazłam :D
Odnośnie zainteresowań: uwielbiam chodzić na koncerty. Mogłabym spędzać na nich całe dnie, a pewnie i tak byłoby mi mało. Kocham książki, głównie thrillery, kryminały, fantasy bądź horrory. Byle było to coś niezwykłego i zawierało jakieś niespodziewane zakończenie. Kiedyś robiłam origami, ale że jestem upośledzona plastycznie to dałam sobie spokój :)
W wolnych chwilach tłumaczę książki na chomikuj - > linki do mnie znajdziecie na końcu postu, jak i w zakładce "kontakt".
Uwielbiam inlove. Bloga zaczęłam czytać na długo przed tym, jak dołączyłam do zespołu, a było to chyba (dopiero) w trakcie sezonu 3. Wcześniej po prostu nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak PLL. 
Teraz może trochę o moich oczekiwaniach. Chciałabym, żeby na blogu panowała tak miła, żartobliwa i pełna wyrozumienia atmosfera, jak kiedyś. Nie chodzi mi tylko o hejty, które posyłacie w naszą stronę, ale o to jak niektóre osoby traktują innych komentujących. Doszło do tego, że strach jest cokolwiek napisać, ponieważ każda literka, każdy wyraz, każde zdanie wywołuje ogromne oburzenie jeżeli tylko nie wpasowuje się w zdanie większości. Nie chodzi o to, żebyśmy mieli te same zdania, bo wtedy byłoby trochę nudno. Ale fajnie jest podzielić się własnymi spostrzeżeniami z innymi ludźmi, podyskutować na jakiś temat tylko, że w sposób kulturalny. Po co od razu ta agresja? Przecież to tylko serial. A blog jest po to, żeby umilać Wam czas i żebyście mogli się dowiedzieć czegoś nowego. Przecież wcale nie musimy dodawać codziennie postów. Możemy robić to raz na tydzień albo nie dzielić się z Wami informacjami, które gdzieś wyczytamy, ale robimy to, a mimo to niektórym i tak nie można dogodzić.
Dlatego po co rujnować humor sobie i innym? Nie lepiej pogadać normalnie, na luzie bez jakiś chorych spin? :)
Dodaję obiecane linki:
ASK FM
Jeżeli chodzi o aska to bardzo dawno na niego nie wchodziłam, ale jeżeli chcielibyście pomóc mi go znów uaktywnić to zawsze znajdę na niego chwilę wolnego :)
CHOMIKUJ
Na chomikuj niestety nastały takie czasy, że musimy zakładać hasła, ponieważ co chwilę znajdą się osoby, które kradną tłumaczenia. Jedynym niezahasłowanym folderem jest folder "Opisy tłumaczeń". Będziecie mogli dowiedzieć się z niego nad czym pracowałam i nad czym pracuję. Do reszty folderów wymagane jest hasło, o które jeśli ktoś jest zainteresowany będzie musiał poprosić w wiadomości.

To wszystko z mojej strony. Jeżeli macie jakieś pytanie to zapraszam do komentarzy. Wiecie, że pod każdą notką staram się na nie odpowiadać :)
Miłego dnia! :)

27 komentarzy:

  1. Niee czuj się staro. Ja mam 23 lata hihi :D Boże teraz to ja czuję się staro... :P
    Asiek1323

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 21. Ale jest na to wytłumaczenie - pierwszy sezon PLL był w 2010r. Wtedy byłyśmy nastolatkami xd M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym serialowa Spencer w tym roku kończy 30 lat, nie mamy się czyn przejmować xd M.

      Usuń
  3. ja mam 21 lat, haha, zaczęłam też w trakcie 3 sezonu, dokładnie w Lipcu :D
    Nie czuj się staro! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko ja 25 :) nie ma co się tutaj tłumaczyć :) na rozwiązywanie zagadek nigdy nie jest się za starym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Anonimku! :)
      Asiek1323

      Usuń
    2. ja mam 27 :) i wy, dziewczyny, chociaż myślałam, ze Karolina jest w wieku Blair, przywracacie wiarę w młode pokolenie, niesłusznie zaszufladkowane łatką gimbazy. Jesteście młode, spontaniczne, umiecie dotrzeć do informacji i przede wszystkim świetnie znacie angielski. Powodzenia !!!!

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
    4. Rowniez dziekuje:) W końcu ktoś nie ocenia mnie w stylu "masz 16 lat....musisz byc taka głupia" :)) buziaki!

      Usuń
  5. Jakichś spin a nie jakiś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę wrócić do szkoły, szczególnie nie omijaj lekcji polskiego.

      Usuń
    2. Blanka Niziurska HAHAHAHAHAHAHA. Chyba jednak nie uważałaś w szkole, kochana. Masz: http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/jakis-i-jakichs;9023.html

      Usuń
  6. Czarny Kapturek24 lipca 2015 12:17

    Karolina, nie przejmuj się, nie jesteś tutaj najstarsza. Ja mam więcej i pewnie aż wstyd,że oglądam serial dla nastolatek, ale skoro zaczęłam kiedy PLL startowało z premierowym sezonem to już skończę. Każdy ma swoje guilty pleasure ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staro? ja mam 25 lat i oglądam PLL i czytam blogi, pracuje w poważnej firmie na poważnym, wysokim stanowisku ale jak przychodzi noc z wtorku na środę nie mogę nie oglądać. Jestem stara i oglądam PLL i nie wstydzę się tego - Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny gif z Arią :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O Matko, czyli ja tu jestem najstarsza! 29 lat i powiem Wam że też jeszcze czuję się młodo i uwielbiam ten serial :)
    B

    OdpowiedzUsuń
  10. To może ja się nie będę przyznawać ile mam lat, bo wyjdzie, że stare babsko seriale młodzieżowe ogląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny Kapturek24 lipca 2015 15:43

      Oj to ja się przyznam,że mam 30 :) Ale chcę się podłączyć do gratulacji, naprawę ten blog udowadnia mi,że nie wszystkie młode dziewczyny można wrzucić do jednego worka.

      Usuń
    2. 31.... ale mam dużo młodszych koleżanek, więc... ;) jakoś się wkręciłam.

      Usuń
    3. To jeszcze nie jest źle ;)

      Usuń
  11. Tez mam 22 lata, więc spokojnie, jestem tu z tobą w naszej starości <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak na którymś roku studiów koleżanka powiedziała mi, że jak lubię takie seriale z tajemnicami i nieznanym zabójcą, to PLL jest świetne. Wtedy wyszło 9 odcinków i obejrzałam wszystkie w jeden dzień, licząc, że jednak dowiem się kim jest A, albo chociaż będę miała jakieś pojęcie. Dzisiaj minęło 5 lat, a ja dalej nie wiem. Nie bawi mnie już ten serial, bardziej wkurza, za stara jestem na niego, ale nie mogę przestać oglądać, bo już 5 lat zmarnowałam, żeby dowiedzieć się prawdy i nie mogę teraz odpuścić. Wiedząc to, co wiem teraz chyba bym jej nie posłuchała, żeby zacząć to oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiecie jak mi ulżyło! Myślałam, że będę w nielicznej grupie wiekowej a wychodzi na to, że jest nas większość :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ejej teraz ja sie czuję jak takie mega dziecko hahaha

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia