czwartek, 2 lipca 2015

Kto w końcu jest A?

Mam dla Was interesującego tweeta Marlene, który odpowiada na jedno bardzo ważne pytanie, które zadaje sobie większość z Was :)
@IKnowWhoAIs1: Dlaczego okłamujesz swoich fanów...Przysięgłaś, że Charles jest A mówiąc o nim jako "on" a teraz mówisz że A. to dziewczyna.
Marlene: CHARLES IS A!

Hah nie jest to odpowiedź tak naprawdę, ale przynajmniej wiemy że to Charles jest jednak tym "A"- dużo osób mówiło, że on nie jest a tu proszę. Pomimo to tożsamość A. wciąż jest jednym wielkim znakiem zapytania i nie nasuwa się żadna odpowiedź, jedynie pytania:
*Czy Charles jest martwy? No bo jak ktoś martwy może być A?
*Czy (zakładając, że Cece to A) Charles jest transseksualistą i to Cece?
*WTF

Co myślicie o tym tweecie? Przychodzą Wam do głowy jakieś rozwiązania?

57 komentarzy:

  1. a może Chrales to imię dziewczyny, albo A to dziewczyna, która posługuje się imieniem Charles. Ale w sumie wolałabym żeby to był facet ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charles to imię męskie , nie damskie. Charlie - to imię damskie jak i męskie.

      Usuń
    2. i na 100% Charles to facet, ponieważ na zdjęciu/filmie widzimy Jasona i jakiegoś chłopczyka ( nie wiemy kto to ), na rękach pani D. jest wtedy prawdopodobnie Ali :) Choć mogę się mylić..

      Usuń
    3. Ale pamiętacie jak Jason nie rozpoznał Charles'a tylko wyszeptał Charlie?
      Chyba ze to ja źle pamiętam :)

      Usuń
  2. Byc moze dziewczyna na zdjeciu byla kompletnie przypadkowa, albo byla tylko pomocnica Charlesa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie. nie każdy kto chodzi w czarnej bluzie musi być od razu A.

      Usuń
    2. Pod domem Ali, Mona też miała czarna bluze

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Charles to może być pseudonim każdego, a więc każdy może być A xD

    OdpowiedzUsuń
  5. W 2 sezonie w odcinkutrzecim lub czwartym- Blind .. nie pamietam Aria spotkala Jasona na boisku, szukala Mike. Jason mowil, ze teskni na rozowymi pasemkami Arii. Ze ladnie w nich wygladala i ze podobaly mu sie. Przypadkow nie ma w Rosewood. A co jesli tak naprawde Jason jest Charlesem?! Moze tak naprawde Jasona nie ma, byl ale wyjechal. I nie wrocil. A Charles sie za niego podszyl. I udaje Jasona. Wiele spojlerow i faktow w tej teorii sie ze spba laczy! Przypadkow nie ma w Rosewood. To jest duza wskazowka moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoi rodzice tez by nie zauwazyli gdyby na twoim miejscu byl twoj brat/siostra rok starszy/a ? -_- ludzie nie wymyslajcie juz na sile...

      Usuń
    2. wyjechał i nie wrócił, a Charles się za niego podszywa? sądzę, że jego rodzina zauważyłaby, że się zmienił. Charles i Jason nie byli bliźniakami.

      Usuń
    3. Nie można tu myśleć logicznie to jest serial nie prawdziwe życie! Scenarzyści nie myślą o tym czy jest to prawdopodobne xD

      Usuń
  6. To ten brat Ali i Jasona nie jest już A? Pogubiłam się może dlatego że jeszcze nie oglądałam najnowszego odcinka. Ale wytłumaczcie mi to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie ktoś by Ci to wytłumaczył, ale do końca sami nie wiemy, więc... :P

      Usuń
    2. Ale brat Ali i Jasona to Charles so...

      Usuń
  7. Tak btw. GDZIE JEST MÓJ MIKE?!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W teen wolfie xd

      Usuń
    2. I w igrzyskach śmiechu :D

      Usuń
  8. Marlene już chyba sama nie wie, co mówi i kto jest A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co ona mówi nie jest przypadkiem! Ona chcę nas zaskoczyć bo wtedy będzie oglądalność, ona myśli tylko o tym!

      Usuń
  9. Może i Charles faktycznie nie żyje. W ostatnim odcinku dowiedzieliśmy się, że był on dawcą organów. Może to, że Charles żyje, jest jedną wielką metaforą, bo jego serce bije teraz w ciele innej osoby z PLL?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ty kurde, to jest dobra mysl ! :O

      Usuń
    2. Laska, jesteś genialna!

      Usuń
    3. Dlatego uważam, że A to dziewczyna. Dziewczyna z sercem Charlesa.
      Pani DiLaurentis mogła się dowiedzieć, kto otrzymał serce jej ukochanego syna i tę osobę w jakiś sposób utożsamiała z nim. To by wyjaśniało np. kupowanie dwóch, identycznych zestawów ubrań (flashback kiedy Ali znajduje w fortepianie parę takich samych ciuchów).

      Usuń
    4. nie wiem czemu ale jak tak mówicie o tym sercu to mam wrazenie ze A to Wren. Wiem, że go nie ma w serialu, ale kurde, jest kardiologiem, może to jakas podpowiedz/aluzja?

      Usuń
    5. Genialna myśl Patrycjo! Że też wpadłaś na coś takiego, kurczę, teraz zaczyna się wszystko zgadzać... Myślę, że bez powodu nikt by nie wspomniał o tych organach w serialu.

      Usuń
    6. Serce można transplantować od człowieka, u którego nastąpiła śmierć mózgu. Poza tym z tego co pamiętam w aktach Charles'a napisano, że pobrali od niego również wątrobę, czego przy takiej dawce tabletek (a pewnie nie była to mała dawka skoro miała spowodować śmierć) raczej nie powinno się wykonać.

      Usuń
    7. Skoro Pani DiLaurentis nie miała oporów, by okłamać męża odnośnie pochówku dziecka, może okłamała go również w tym, że nie powiedziała mu prawdziwej przyczyny śmierci Charlesa?

      Usuń
  10. Wydaję mi się, że Charles faktycznie jest tym "A" ale współpracuję z jakąś kobietą (może i tą Lesli ale nie pasuję mi ona do osoby która mogłaby być A), więc może mamy tak naprawdę 2A? Kobietę i mężczyznę którzy w jakiś sposób zostali zranieni przez rodzinę kłamczuch lub przez same kłamczuchy.
    + Coś mi się wydaję, że tu nawet nie chodzi o prześladowanie Alison (Może tak było na samym początku) ale teraz zmieniło się to na Arie w której może nasz Charles był/jest zauroczony. Zauważcie, że to Aria najmniej obrywa i że nasz zakapturzony przyjaciel ma jakąś manie na jej różowe pasemka. W sumie to dziwne ale może jednak tu aktualnie rozchodzi się o Arię (zastanawiam się co ona może ukrywać przez Ezrę, może faktycznie dowiedział się kim jest A, albo kogo podejrzewa, albo Aria doskonale wie kim jest Charles ale nie zdaje sobie z tego sprawy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwaga jedno jest jasne Lesli nie jest A! Bo wtedy bylibyśmy rozczarowani i spadłaby oglądalność Marlene tego nie chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty nie powiesz

      Usuń
  12. Po przebudzeniu Spencer dzwoni do Ari i pyta co zrobiła z różową farbą, a ona nie odpowiada. Na koniec odcinka tą farbe ma A... dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, żeby taka farba była unikatowa

      Usuń
  13. Mi sie wydaje że
    A to Charles
    a dziewczyne ktora Aria zobaczyla moze byc Black Widow

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pewien pomysł;) Może rozpoczęłaby się taka seria każdej głównej postaci - porównanie kogoś z 1 sezonu i 6 sezonu. W sensie np. Alison - zdj twarzy 1 i 6 sezon, sylwetka 1 i 6 sezon i tak samo opis jaka była, jaka jest. :)
    Ale to już wasza decyzja, chętnie bym czytała takie posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemów :) kolejny raz spotykam sie tutaj z czytaniem w myślach bo przysięgam ze dzis myślałam o takiej serii zanim zobaczyłam ten komentarz ale stwierdziłam ze nic nie bede wam mowic bo juz duzo tych serii haha dlatego na jutro miała byc taka krótka notka z samymi twarzami ale w takim razie bedzie seria!

      Usuń
    2. Super, bardzo się cieszę :D To świetny blog i jestem tu codziennie;)!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. TAK I DLATEGO WSZCZEPILA SOBIE CZIP DZIĘKI KTÓREMU WIE GDZIE ONA SAMA JEST ! TA na 100% JEST A!!

      Usuń
    2. przestan krzyczec.

      Usuń
    3. Ja nie krzyczę tylko ci uświadamiam że nie jest A.Wierz sobie w tą teorie bo masz prawo ale A powiedziało na twitterze że Aria nie będzie..

      Usuń
    4. Uswiadamiaj ale kulturalnie, albo wcale. Nokt nie ma ochoty czytac kiedy sie w taki sposob komus odpowiada.

      Anonimowy M

      Usuń
    5. Wymyslanie na sile ze ktoras z klamczuch jest A jest po prostu zalosne...
      -K

      Usuń
    6. Każdy ma prawo do własnej opinii. Mogę powiedzieć, że według mnie ali jest A. Mam do tego prawo? Mam. Istnieje coś takiego jak wolność słowa, więc chamskie komentarze zatrzymajcie dla siebie.
      -K.

      Usuń
  16. Zawsze byłam Team Aria jesli chodzi o to kto jest A. :D
    Ale teoria z Jasonem wydaje mi się coraz bardziej prawdopodobna.
    1. Często go nie było.
    2. Od samego początku mam wrażenie że on już od dawna wiedział o Charles'ie . Kiedyś powiedział że ta rodzina ma wiele tajemnic i pustek których nie da się już wypełnić czy coś takiego.
    3. Trochę matematyki : O ile dobrze kojarze Jason jest o 6 lat starszy od Ali a pan D wspominał o tym że Charles był nie do wytrzymania kiedy Ali miała roczek, nie uważacie że 7 letnie dziecko pamiętałoby swojego brata ?
    4. W dodatku moja teoria jest taka ze Jason kochal Charlesa i obwinia Ali za to co sie mu stało. Pan D sam powiedział że oddali go bo zagrażał Ali (ta historia z wanną itp.) więc może Jason mści się na siostrze bo uważa że to jej wina, że rodzice kochali ją bardziej niż jej brata.
    Pamiętajmy że Ali była pierwszą ofiarą A więc może Jason współpracował z Moną bo wiedzial że nienawidzi jej tak samo jak on. Potem pomógł jej upozorować swoją śmierć żeby Ali poszła za kratki...
    5. A kiedy Ali zniknęła Jasona też nie było w Rosewood bo jej szukał a Mona torturowała dziewczyny bo myśleli z Jasonem ze jak Ali sie o tym dowie to wróci by im pomóc.

    uf xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mam przekmine
    Pamiętacie, że na początku serialu Jasona gral inny aktor?XD moze to Charles hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też o tym pomyślałam ale.... aż tacy podobni raczej nie są i nikt by się nie poznał że najpierw był jeden a potem drugi?
      B.

      Usuń
    2. W pierwszym odc. matkę Alison też grała inna aktorka. :) Może to wszystko jednak bez znaczenia?
      B.

      Usuń
  18. Who is Charles?
    -A
    Who is -A?
    -Charles.
    Tok rozumowania Marlene, czekam do półfinału.

    OdpowiedzUsuń
  19. WIADOMOŚĆ: https://www.youtube.com/watch?v=Y-dOOqEpNrM
    NIE BĘDZIE PLL WE WTOREK
    W OPISIE JEST WSZYSTKO WYTŁUMACZONE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo, why? Its soo sad

      Usuń
  20. Hmm a co jeśli teoretycznie Aria jest tym A albo jest w jakiś sposób powiązana z Charlesem poprzez jego organy? Może ma coś od niego. Zauważcie, że Aria wyjechała na rok do Islandii i może tam doszło do operacji (nikt raczej od tak nie robi sobie od szkoły rok wolnego prawda?) i może dlatego mamy tyle scen z Aria w lustrze żeby uświadomić nam ze ma dwie twarze. Twarz i odczucia Charlesa który w jakiś sposób jest zły na klamczuchy oraz swoją twarz i odczucia w których nie jest tego świadoma. Może dlatego raz jest zafascynowana lalkami a drugim razem mówi że ja przerażają. Zauważcie że jest wiele wskazówek że aria jest a, albo przynajmniej ze ma z nim jakiś związek.
    Więc może faktycznie doszło do transplantacji organu (np. Serca) przecież my nic nie wiemy dlaczego tam wyjechali na całoroczne wakacje. Może to ma jakiś głębszy sens.
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pewne spostrzeżenie dotyczące rodziny Spencer. Była kiedyś taka scena z
    A, które pali w kominku kawałek drewna z wyrytym "Alison + Ian". W domku letniskowym HAsting'sów był TAKI SAM kominek. Bardzo możliwe, że to Melissa, Peter lub Veronica są za to odpowiedzialni (nie biorę Spencer nawet pod uwagę) . Bo po co włamywać się do czyjegoś domku i palić mu w kominku drewnem ? Ja wiem, że to jest PLL, ale to jest bez sensu.
    A, zapomniałabym mam jeszcze jedno spostrzeżenie ( tym razem dotyczące posta ). Może ChArles był interseksualny? dlatego mówią na niego on, tymczasem ON wygląda jak dziewczyna. Mam na myśli to,że DiLaurentisowie dowiedzieli się, że ich dziecko jest interseksualne i wybrali mu płeć. Charles został chłopcem, jednak ten z wiekiem zaczął zachowywać się jak dziewczynka. Gdy dowiedział się prawdy zaczął się dziwnie zachowywać i Jessica i mężem wysłali go do Radley. :) To tylko taka myśl, ale uważam, że ciekawa. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale Leslie to imie żeńskie i męskie
    https://pl.wiktionary.org/wiki/Leslie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x15 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily pani di pani Grunwald Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia