środa, 12 kwietnia 2017

Spoilery - 7B

Wiecie, że uwielbiam spoilery dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok tej notki.
W rozwinięciu znajdziecie kilka spoilerów. Niektóre z nich brzmią niedorzecznie, inne bardzo ciekawie.
Przekonajcie się sami :)


1. Po odcinku finałowym jedną z postaci będziemy postrzegać w zupełnie inny sposób. Jej rozmowy czy przebywanie wśród Kłamczuch nie będzie dla nas już tak naturalne jak dotychczas.
2. Cytat z najbliższych odcinków:
"Nie widzicie tego? Przegrałyśmy. Koniec gry. A.D. wygrało. Możemy tu siedzieć jak frajerzy i marnować nasze ostatnie chwile wolności albo poślubić tych, których naprawdę kochamy. Ten potwór... zabrał nam całe nasze życie. Zniszczył wszystkie plany. Pokażmy suce, że może zabrać nam wszystko z wyjątkiem miłości, którą nosimy w naszych sercach. Tylko tego A.D. nie może nam odebrać."
3. Emily i Alison nazwą "swoje" bliźniaczki Mona i Mary - na cześć tego, że poświęciły życie aby uratować Kłamczuchy z rąk A.D.
4. Tak naprawdę istnieją tylko dwa czarne charaktery: Jessica i Lauren. Dwa pokolenia. Cztery bliźniaczki. Dwie dobre siostry, dwie złe siostry.
5. List, który zobaczymy u Spencer w 7x11 jest prawdziwym listem Mary Drake. Spencer dostanie go od Veronicy.
6. Jessica kupiła Lost Woods Resort od Harolda Crana, który przez cały czas był z nią w zmowie.
7. Cytat z finału:
- "Przysięgnij mi jedną rzecz. Odwiedzisz mnie kiedyś."
- "Nie. Wyciągnę cię stąd. Nie mam pojęcia jak, ale zrobię to."
7. Kłamczuchy zagrają z A.D.w grę aby odzyskać taśmy z nocy, w której zginął Archer. Przegrają, co  doprowadzi do ich aresztowania.
8. Cytat:
- A.D. : "Czy twoja matka nie miała takiego?"
- X: "Twoja matka..."
- A.D. "Musiałem/am zostawić to w twoim domu. Tak jak wiele innych rzeczy."
* * * * * 
Tak jak mówiłam, niektóre spoilery brzmią bardzo niedorzecznie.
Pierwszym przykładem jest to, że Alison i Emily będą miały bliźniaczki, które nazwą Mona i Mary. Ale... obawiam się, że Marlene naprawdę na to stać i może wprowadzić taki wątek do serialu.
Wygląda na to, że A.D. to dwie osoby (tak jak pisałam w poprzednich spoilerach) - Jessica i Lauren, która okaże się bliźniaczką Alison. Jaka matka taka córka? :) 
Nie wiem, jak Wam, ale mnie nie bardzo podoba się tego typu rozwiązanie. Wolałabym aby A.D. był ktoś kogo regularnie widujemy w serialu, ale jeśli Lauren miałaby odegrać złą rolę to zapewne nie raz widzieliśmy ją, a myśleliśmy, że patrzymy na Alison (zapewne do tego odnosi się punkt 1).

41 komentarzy:

  1. Ahahaha najbardziej mnie rozwaliło to że Alison i Em będą miały bliźniaczki ,ale cóż po Marlene się można wszystkiego spodziewać .Ok skoro Alison ma bliźniaczkę to teraz pozostaje pytanie kiedy widzieliśmy Ali ,a kiedy Lauren.I serio nikt nie wiedział o istnieniu Lauren ,gdzie przebywała przez te wszystkie lata ok znając życie pewnie była psychiczna i trzeba ją było zamknąć w Radley.I serio Jessica żyje , to w takim razie kogo zakopywano w 4x24 Mary czy Jessicę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha mnie też bliźniaczki Ali i Em rozwaliły .No właśnie gdzie przez te wszystkie lata się podziewała Lauren i oczywiście nikt o jej istnieniu nie wiedział.Pewnie się jeszcze okaże ,że to nie Cece walneła Ali kamieniem w głowę myśląc ,że to Beth tylko pewnie Lauren to była.

      Usuń
    2. Czuję, że będzie ciekawie xd

      Usuń
    3. Znając Marlene na pewno do końca życia nie zapomnimy tego finału.

      Usuń
  2. TYLKO NIE WĄTEK Z BLIŹNIACZKĄ ALI! PROSZĘ!!!!!!!!!!! Każdy inny tylko NIE ali !!!!!! :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątek bliźniaczek jest już nudny. Zawsze byłam zwolenniczką teorii, że Ali i Hanna są bliźniaczkami, ale Jessica i Mary - na początku było ciekawie. Jednak jeśli teraz dodadzą kolejne wątki z bliźniaczkami, albo znowu namieszają z tym, kto faktycznie jest martwy - Jessica czy Mary? - to chyba nawet ja nie będę potrafiła tego zaakceptować, mimo iż jestem specjalistką od dopowiadania sobie co się mogło stać, żeby wytłumaczyć nawet najbardziej absurdalne wydarzenia.

    Wydaje mi się, że cytat z podpunktu drugiego wypowie Hanna.

    Kogo chcielibyście aby był A.D? Mam wrażenie, że tylko ja ucieszyłabym się, gdyby to był Holden.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z kolei nigdy nie byłam zwolenniczką tej teorii. czegoś mi w niej brakowało.
      co do a.d. - ja chciałabym którąś z Klamczuch lub jej partnerów ale to pewnie nierealne

      Usuń
    2. Mi już w sumie wszystko jedno kto będzie A.D. Chciałabym tylko żeby to była spojna i logiczna historia, która nie będzie wzięta z tyłka tak jak Cece. No i że wszystkie wątki zostaną wyjaśnione. Ale na to raczej nie ma szans :(((

      Usuń
    3. Mnie też już wszystko jedno kim będzie A.D ,ale właśnie żeby historia była spójna i logiczna .Mnie najbardziej by chyba Caleb uszczęśliwił jakby okazał się A.D to byłby za jednym razem szok i zaskoczenie w sumie to on się zna na tych komputerach tej całej technologi to by pasował jak najbardziej.

      Usuń
    4. Podzielam wasze zdanie, nieważne kto okaże się A.D tylko żeby miał racjonalne powody i logicznie żeby to zostało wytłumaczone :) fajnie jakby się wyjaśniły ważne wątki ale o tym to już chyba możemy pomarzyć.

      Usuń
  4. Gdy tylko pojawiła się informacja ,że ktoś w serialu będzie miał bliźniaczkę od razu pomyślałam tylko żeby nie była to Ali , w sumie mówili ,że żadna z kłamczuch nie będzie miała bliźniaczki.Jak się okazało ,że to Jessica ma bliźniaczkę to pomyślałam ok wątek nawet ciekawy ,ale serio teraz namiezają ,że która z bliźniaczek jest martwa Jessica czy Mary i serio jeszcze chcą wprowadzić wątek ,że Ali też ma bliźniaczkę serio to już są jakieś kpiny bo niby kiedy mieliśmy widzieć tą całą Lauren .I do tego jeszcze dochodzi ,że nikt o jej istnieniu nie wiedział .

    OdpowiedzUsuń
  5. A z skąd w ogóle wiadomo czy te spoilery rzeczywiście są prawdziwe i w nie wierzyć .W poprzednich chyba było ,że dostaniemy mnóstwo wskazówek do tego kim jest A.D , a tu ,że A.D to dwie osoby Jessica i Lauren i Lauren jest bliźniaczką Ali.I po co Jessica miałaby krzywdzić własną córkę ,ok może nie była święta ,ale z tego co wiemy to śledziła kłamczuchy i wiedziała ,że Ali żyje .No nie wiem jeśli te spoilery okażą się prawdą , to wszystko jeszcze bardziej się skomplikuje niż wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego do spoilerow zawsze trzeba podchodzić z ostrożnością :)

      Usuń
  6. Nie czaje tego tematu o blizniaczkach ali i Em xd no bo niby jakie blizniaczki one beda mialy? Haha nie wiem czuje ze 7B bede musiala ogladac po kilkanascie razy zeby zrozumiec o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po prostu będą miały bliźniaczki naprawdę nie wiem czego ty tutaj nie rozumiesz.

      Usuń
    2. No przecież ali jest w ciąży no a em pomoże jej wychowywać dziecko/dzieci no i ten spoiler mówi że będą to bliźniaczki

      Usuń
  7. 1) Ok co do tej kłamczuchy to będzie to Spencer, po tym jak dowiemy się, że zabiła Charlotte.
    2) Haahaaha aż bym się śmiała gdyby wyszli za mąż przed ujawnieniem AD i potem okazało się że AD to któryś z ukochanych kłamczuch, Caleb albo Ezra. I proszę, AD odbierze im także miłość haha ^^
    3) Ok wierzę, że Alison urodzi bliźniaki. I mam przeczucie że Mona i Mary naprawdę umrą w finale, Mary pewnie odda życie za Spencer kiedy AD bedzie chciało ją zabić. Ale wątpię aby tak też nazwali bliźniaczki, chociaż to możliwe.
    4) Nie będzie żadnej Lauren, ale ludzie wciąż nie mogą się tym pogodzić.
    5) Tak będzie.
    6) Nawet nie wiem kto to ten Harold Cran, więc nie mogę skomentować.
    7) Ten cytat jest albo o Spencer, która będzie w więzieniu/psychiatryku za zabicie Charlotte (to byłoby super ^^) albo to będzie A.D za prześladowanie dziewczyn.
    8) Ten punkt tak bardzo mi pasuje do Caleba, zostawiłem w twoim domu wiele rzeczy..hmm Caleb też zostawił czapkę w domu Martinów. Ale będzie jazda jak Hanna poślubi Caleba, bo tylko miłości AD nie może jej odebrać, a tu się okażę że Caleb to A.D. Taki finał byłby megaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego uważasz ,że to Spencer zabiła Charlotte i to ona wyląduje w więzieniu albo psychiatryku , był o tym jakiś spoiler albo jakaś poszlaka ,że to ona zabiła.Też nie chce mi się wierzyć w tą całą Lauren ,ale po Marlene się można wszystkiego spodziewać.Taki obrót spraw ,że to Caleb jest A.D jaki przedstawiłaś w zupełności by mnie uszczęśliwił.

      Usuń
    2. caleb jako a.d. - byłoby super :D
      A harold to słynny creepy harold - starszy, ciemnowlosy mężczyzna którego dziewczyny spotyka w lost wood resort i który był bardzo podejrzany

      Usuń
    3. Poszlak było akurat sporo, tyle że trzeba było je uważnie wyłapać. Ja musiałam obejrzeć ostatni sezon 2 razy aby stworzyć swoją teorię na ten temat. Jeśli ktoś miałby ochotę ją zobaczyć to umieściłam ją dziś na yt >> https://www.youtube.com/watch?v=NrLkCjFnxDM << dopiero dziś bo miałam problem z prawami autorskimi.. ale udało mi się je pokonać po wielu próbach :D Mnie również, Caleb byłby idealny w tej roli ^^

      Usuń
    4. Zobaczyłam twoją teorię i chyba zaczynam się przekonywać ,że Spencer faktycznie zabiła Charlotte.Zważywszy ,że już wcześniej miała problemy z tabletkami no i chciała zabić Alison ,a przez 6B i całe 7A faktycznie zachowywała się dziwnie ,jeśli Spencer coś ukrywa i mamy poznać ten sekret i na któraś z kłamczuch nie będziemy już patrzeć tak samo to oznacza ,że Spencer zabiła Charlotte.Dobra wiem ,że dziewczyny się jakoś wybronią z oskarżenia i zabójstwo Archera ,ale jeśli policja znajdzie dowód ,że to Spencer zabiła Charlotte to jakim cudem ona się z tego wybroni.

      Usuń
    5. Ja jestem pewna na 100% że to ona ją zabiła i szczerze byłabym zaskoczona gdyby to nie ona okazała się zabójczynią. Też tak mi się wydaje, o ile te spoilery są prawdziwe, ale często się sprawdzają, a to nie jest też jakiś wielki spoiler, który by nam mówił kto jest A, po wiadomo że tego nie zdradzić nie mogą. Jeśli mam być szczera to nawet chciałabym aby Spencer wylądowała w jakimś więzieniu czy w psychiatryku tak jak jej mama ^^ czy siostra, wiadomo co w rodzinie to nie zginie :D Nie wnikajcie dlaczego, ale mnie zawsze kręciły takie więzienne/psychiatryczne klimaty więc takie zakończenie byłoby dla mnie wymarzonym. Ogólnie moim ulubionym wątkiem w serialu to było wtedy kiedy Spencer była w Radley i przeszła na stronę A, po prostu uwielbiam tą jej ciemną stronę :D Tym bardziej,że wg mojej teorii Spencer zrobiła to w samoobronie, więc pewnie trafi na jakiś rok do psychiatryka i po tym przeskoku rocznym pewnie już stamtąd wyjdzie, i dlatego właśnie uważam, że to ją pewnie kłamczuchy odwiedzą w więzieniu. Przecież nie może im każda zbrodnia ujść na sucho :P
      Ps. dziękuje za obejrzenie mojej teorii :)

      Usuń
    6. Hejka, ja jeszcz nie oglądałam Twojej teorii ale po świętach na pewno zobaczę :) też mnie kręcą więzienne/psychiatryczne klimaty i tez mam nadzieję na takie zakończenie :D

      Usuń
    7. Hej, o miło, że jest ktoś taki jak ja haha ^^ Będzie mi miło jeśli obejrzysz i powiesz co o niej myślisz :)

      Usuń
    8. Nie musisz dziękować z miłą chęcią obejrzałam twoją teorię , muszę ci powiedzieć ,że twoja teoria jest moją drugą jeśli chodzi o to ,że Spencer zabiła Charlotte.Moim numer one jest teoria ,że Spencer ma bliźniaczkę i to ona jest A.D, btw też mnie kręcą takie klimaty więzienne/psychiatryczne.

      Usuń
    9. Aw, to cieszę się że wytrwałaś te 40 minut (choć miało być 50 początkowo) i że spodobała ci się, bo serio długo nad nią siedziałam, a yt lubi mi uprzykrzać życie i musiałam chyba z 20 razy publikować ją aby wreszcie pozbyć się praw autorskich, ew.
      Co do tej bliźniaczki to powiem ci tak, chciałabym aby Spencer miała bliźniaczkę, bo to mogłoby być całkiem ciekawym wątkiem aczkolwiek mam przeczucie że to się nie stanie, sama nie wiem czemu ale tak czuję. Co więcej właśnie obejrzałam teorię że Ezra to AD (oraz to on był prawdziwym A, Cece go tylko kryła biorąc winę na siebie, dlatego teraz ten chce pomścić jej śmierć) i powiem ci że zaczynam w to wierzyć, skoro ujawnienie AD ma być epickie i ma łamać wiele serc, a wiadomo że taki obrót spraw złamałby wiele serc wśród fanów Ezrii. A skoro kłamczuchy wyjdą za mąż przed ujawnieniem AD bo tylko miłości im AD nie może zabrać to aż się prosi aby AD wyskoczyło i powiedziało "a założysz się?" i tu nagle bum Ezra w czarnym kapturze! Musieliby tylko podać jakiś dobry powód dla którego miałaby to robić, bo chyba Charlesa z niego teraz nie zrobią.. Wgl są jakieś spoilery, że Ezra upozoruje swoją śmierć aby odkryć kim jest AD, jakoś czuję że kryje się za tym coś więcej, sama nie wiem... Ale oczywiście opcja z bliźniaczką jest również możliwa i co więcej moja teoria i teoria o bliźniaczce wcale sobie aż tak bardzo nie przeczą ^^
      To jest nasz 3!!! Możemy założyć jakiś club NAT czy coś hahah XD

      Usuń
    10. Podążając za Ezrą w roli A to już wyobrażam sobie minę Arii jak się dowie, że wyszła za psychopatę, który prześladował ich przez tyle lat. Po takim czymś to pewnie by też w psychiatryku wylądowała jak nic :D a skoro jest ponoć spokrewniona z Bethany, która też była w Radley to kto wie :D Teraz tak sobie myślę, że szkoda trochę, że Radley przerobili na hotel podczas gdy tyle ciekawych wątków mogliby tam jeszcze nagrać :D Zresztą pewnie na koniec Aria by mu wybaczyła wszystko i koniec końców byliby endgame.

      Usuń
    11. No co ty wcale się nie męczyłam oglądajac twoją teorię , bo naprawdę jest genialna.Ta teoria o tym ,że Spence ma bliźniaczkę i to ona jest A.D spodobała mi się dlatego ,że były w niej podane bardzo dobre argumenty świadczące o tym , nic tam nie było naciągane i na siłę .Chociaż teoria dobra , to chyba już za dużo by było tych wątków o bliźniaczce , widziałam też teorię ,że Beth to Hanna ,a prawdziwa Hanna zginęła w tę noc co zagineła Ali i do tego Beth jest seryjną morderczynią ,albo ,że Aria ma bliźniaczke i jest nią Beth , jak już mówiłam teoria dobra ,ale nie chciałabym takiego rozwiązania tego , Spence co najwyżej może się okazać zabójczynią Charlotte.Co do Ezry i tego ,że to on jest A.D jak najbardziej pasowałoby mi takie rozwiązanie , albo jakby to był Caleb.

      Usuń
    12. aw dziękuję bardzo! Widziałam sporo tych teorii o bliźniaczce Spencer i jest kilka porządnych argumentów przemawiających za tym, ale jednak wydaje mi się że AD w postaci bliźniaczki Spencer nie złamałoby aż tak wiele serc, sama nie wiem. Szczerze to osobiście najbardziej wierzę, że Bethany była bliźniaczką lub raczej jakaś starszą przyrodnią siostrą Arii, bo jest mowa że są spokrewnione, ale według mnie to nie oznacza że Bethany to AD. Według mnie ona sobie spokojnie leży w grobie. Tak sobie myślałam sobie nad powodami dlaczego Ezra byłby A i tak mi jakoś przyszło do głowy, że Ezra mógł kochać Bethany i robił to wszystko aby pomścić jej śmierć, w końcu to Mona pierwsza trafiła do domku dla lalek, a to ona przecież zabiła Bethany. A wcześniej mógł właśnie myśleć, że to któraś z kłamczuch stoi za jej śmiercią, zapewne Spencer, bo to o niej mówił do Arii, że jest niezrównoważona psychicznie przez te tabletki. I Ezra związał się z Arią bo ta przypominała mu dawną ukochaną - siostrę Arii. A Charlotte pewnie była jego dawną wspólniczką/kolejną ukochaną, dlatego chce pomścić jej śmierć. Ale kto wie, może ten serio zakochał się w Arii. W końcu to ich związek był najbardziej chroniony przez A. Ta teoria którą wczoraj oglądałam jest całkiem dobra, nie wiem czy była już gdzieś tłumaczona ale serio warto byłoby ją przetłumaczyć.
      Ja z jednej strony bym chciała zobaczyć bliźniaczkę Spencer ale z drugiej strony to nie byłoby dla mnie wystarczające, czuję że taki obrót spraw nie wyjaśniłby wszystkiego.
      A co do Caleba to też bym go chciała w postaci A ale nie mam pomysłu jaki znowu ten miałby powód, bo gdyby był Charlesem to wyszłoby że spał z własną siostrą, kompletna patola ;-; Dlatego póki co zostaję przy Ezrze (jak odmienić jego imię? :D) i teraz jemu będę się przyglądać najuważniej ^^

      Usuń
    13. Masz rację dużo jest tych teori o bliźniaczce Spence i są porządne argumenty , ale masz rację bliźniaczka Spencer jako A.D raczej nie złamałaby wielu serc.Wiem ,że wielu osobom nie podobała się Cece jako A ,ze względu na zmianę płci , ja powiem tak Cece jako A było to dobre rozwiązanie ,ale właśnie Marlene mogła pozostać przy tym ,że cece jest A i nie kombinować z tą zmianą płci.Już byłabym w stanie zaakceptować tą jej wymyśloną bajeczkę ,że robiła to wszystko tylko dlatego ,że kłamczuchy nie były smutne po śmierci Ali.Jeśli historia ma zatoczyć koło i wrócić do wydarzeń z pierwszego sezonu to sądzę ,że jednak A.D będzie Bethany i żyje ona .Dlaczego A.D ma taką obsesję na punkcie masek a dlatego ,że Bethany ma zdeformowaną twarz .Ten flashback jak Ali wrzuca petardę do szopy , gdzie była Jenna i przez to straciła wzrok , podobno ukrywała się tam też Bethany i w wyniku tego ma zdeformowaną twarz .

      Usuń
    14. Słyszałam o tej teorii z Bethany, że mogła się tam ukrywać, ale nie wiem czy w nią wierzę, bo przecież mieliśmy widzieć twarz AD wcześniej, a raczej nikogo z deformowaną twarzą nie widzieliśmy ale kto wie co Marlenka wymyśli ^^ Nie powiem, że Cece jako A mi się podobała ale już nie chodzi tyko o zmianę płci lecz raczej że tej powody były nieco...paradoksalne? A raczej ich wcale nie było. Serio, ciągle mam wrażenie, że w tej historii jest coś więcej. A teraz jak wiemy, że Cece to siostra Spencer to równie dobrze mogła chcieć się zemścić, że S trafiła do szczęśliwej 'normalnej' rodziny, a ta trafiła jako dziecko do Radley i może dlatego potem postarała się aby Spencer również wylądowała w Radley. To mogły być jej osobiste powody dla których miałaby pomagać głównemu A, bo ja jednak jestem za tym, że Charlotte nie była głównym A, a przynajmniej nie sama. I przyznając się do bycia A zapewne tylko kryła kogoś z kim pewnie współpracowała i oni oboje byli A, bo nie raz widzieliśmy, że były dwie osoby w czarnym kapturze. Wydaje mi się, że to o tym kole dotyczy właśnie Spencer, że wtedy chciała kogoś zabić i jej siostra ją chroniła i teraz historia się powtórzy. Ale kto wie, pożyjemy, zobaczymy! Zostały tylko 2 dni, a szczerze to nie wiem czy jestem gotowa na to co ma się wydarzyć choć z drugiej strony chcę już finał i powiedzieć wszystkim "a nie mówiłam?" kiedy oficjalnie pokażą nam, że to Spencer jest zabójczynią Cece (nie potrafię przyjąć innej opcji do wiadomości, haha), chociaż pewnie i tak będzie szok mimo iż to wiedziałam :D

      Usuń
    15. Założę się ,że pewnie przed tym wypadkiem widzieliśmy twarz Bethany .Widziałam w jednej z teorii ,że Beth może być tą dziewczyną z zoo co dziewczyny miały coś tam zostawić a Spencer miała się podszyć pod tą laskę , ktoś wtedy zrobił screena twarzy tej dziewczyny i serio miała zdeformowaną twarz.Inni twierdzą ,że Bethany mogła przeżyć ,że w którymś sezonie w jednym z odcinków było pokazane na końcu odcinka ,że wydostaje się z pod ziemi ręka i ktoś ją chwyta i wyciąga.Wtedy chodziły słuchy ,że to Ali i ,że przeżyła i pewnie to Spencer ją uratowała ,ale wyparła to ze świadomości .Ok skoro było pokazane ,że pani Grunwald uratowała Ali , to może tamta scena faktycznie sugerowała ,że ktoś uratował Beth i ona żyje , tylko pozostaje pytanie kto ją uratował ,i kto w takim razie leży w grobie.Bo co po uratowaniu Beth uderza przypadkową blondynkę przebiera ją w jej ciuchy podrzuca swoją próbkę DNA i zakopuje żywcem no na to by wyglądało w sumie w tym serialu widziałam już tyle absurdów ,że nie zdziwię się jak faktycznie tak będzie.Ok Betahny pewnie nie będzie A.D ,ale pewnie jest Black Widow ,skoro Blach Widow ma być PLL end game , jak i zarówno A.D też jest PLL end game to pewnie współpracują razem Bethany chce zemsty za to co ją spotkało ,a A.D za śmierć Charlote , no chyba ,że przy ujawnieniu wyjdzie zaraz inny powód dlaczego dręczy kłamczuchy.Co do tego ,że Cece nie była głównym A i z kimś współpracowała to podejrzewałam to od początku.Nawet może historia co powiedziała w 6x10 o zmianie płci może być zmyślona bo w końcu kto to może potwierdzić nikt , a powiedziała tak by pewnie chronić tożsamość A.D którym się okaże prawdziwy Charles.

      Usuń
    16. @Crazy Spencer, chciałam nasmarować jakiś dłuższy komentarz pod filmikiem na YT (bo mega mi się ta teoria wkręciła!), a także rozesłałam go na jednym forum, ale niestety okazało się, że filmik już został zablokowany. Mogłabyś umieścić go gdzieś indziej, nawet do ściągnięcia? Będę wdzięczna :)

      // Lux.

      Usuń
    17. Dołączam się do wszystkich powyżej.
      Teoria naprawdę super i gratuluję, że tak dobrze wszystko wyjaśniłaś. Osobiście nie miałabym nic przeciwko gdyby tak wyjaśniono sprawę z Charlotte. Moim zdaniem byłoby to znacznie ciekawsze niż Mona, którą i tak większość osób podejrzewa. A tak, zaskoczenie ;)

      Usuń
  8. Obawiam się, że Marlenka mogła wpaść na ten pomysł z blizniaczkami Ali i Emily xD To niestety jest do niej podobne.

    P.S Jeśli zabija Mone, to umrę razem z nią. To chyba jedyna postać w tym serialu która nigdy mnie nie zdenerwowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież ten cytat w punkcie 8 jest rozmową między Alison a Spencer w odcinku 3x23, kiedy Spencer trafiła do szpitala psychiatrycznego i ,, tańczyła " z Ali.

    - Szymon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to jest ta sama rozmowa .

      Usuń
  10. szkoda, że fabuła tych nowych sezonów aż tak odbiega od książki. Tam było to jakoś bardziej przekonujące...

    OdpowiedzUsuń
  11. No i już wiadomo,że Spencer nie dostałą listu od Veroniki tylko wygrała w grze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W ogóle, w sieci jest teoria, że A.D. jest Bethany Young i sporo osób w nią wierzy, ale słabo są przedstawione motywy i to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia