sobota, 22 kwietnia 2017

Podsumowanie 7x11

Hej. Myślę, że większość z Was zdążyła już obejrzeć najnowszy odcinek, dlatego zapraszam Was do mojego subiektywnego podsumowania wyczekiwanego powrotu PLL.
1. Za dużo przecieków

Nie wiem czy Wy też tak mieliście, ale ja przez dobrych kilka minut serialu miałam wrażenie, że oglądam powtórkę. Oczywiście lubię, kiedy wypuszczane są filmiki promujące, ale niech zostawią też jakąś tajemnicę, a nie pokazują wszystkie najciekawsze momenty.
2. Tygodniowy przeskok
Liczyłam na większe emocje związane z postrzeleniem Spencer. Tzn. wszyscy wiedzieliśmy, że przeżyje, ale wierzyłam, że trochę się o nią pomartwimy w tym szpitalu. Jakiś ckliwy moment z Toby'm, czy coś w tym stylu, a tu pyk i wszyscy cali i zdrowi. Dobrze, że chociaż wspomnieli o narzeczonej Toby'ego.
3. Aria i Ezra
Za dużo scen z udziałem tej dwójki nie mieliśmy w tym odcinku. Miło jednak ze strony Ezry, że zachowywał się w miarę normalnie jak na zaistniałą sytuacje. Wiadomo, że ciężko będzie mu wyznać prawdę Nicole i wcale się nie dziwię, że na jej powitanie nie wyjawił całej prawdy. Rozumiem też zmieszanie Arii i jej rozterki w związku z planowaniem ślubem. Aktualnie widzimy lekką niezręczność w tym związku. Zobaczymy jak to się rozwinie. Zwłaszcza, że Aria ma trochę ześwirować, a lubię ją taką :) Nieprzewidywalną.
4. Holden
Wiecie normalnie zignorowałabym pojawienie się tej postaci. Widzieliśmy go w kilku odcinkach, gdy był potrzebny Arii za przykrywkę do jej randek. Jednak to PLL i Marlene na pewno stwierdziła, że jest on istotny w całej fabule. Aktualnie nie mam pojęcie jak może być w to wszystko wmieszany. Macie jakieś propozycje?
5. Hanna i Caleb
Kiedyś pewnie rozpłynęła bym się na tej scenie, ale wiecie moja głowa nadal pamięta wyznania Caleb'a przy drzwiach Spencer jak to mu na niej zależy. Marlene zepsuła moją ulubioną parę ;(
6. Noel
Czy tylko mi brakowało jakiegoś logicznego wytłumaczenia jego śmierci? Od tak przeszliśmy do porządku dziennego? Przecież chyba policja znalazła go z odciętą głową. Żadnych przesłuchań? Od tak uwierzyli kilku dziewczynom, które już kłamały w tylu kwestiach? Szkoda, że tak ucięli ten wątek, że się tak wyrażę ;)
7. Gra planszowa
W końcu coś w klimacie dawnego PLL. Nie wiem jak Wam, ale mi ten wątek najbardziej się podoba. Chociaż fakt moją pierwszą myślą (podobnie jak Hanny) było rozwalenie jej i sprawdzenie co jest w środku. W każdym razie czuje potencjał i mam nadzieję, że ciekawie to rozegrali. 
8. Alison, Paige i Emily
Szczerze mówiąc ja się cieszę, że powróciła wredna Ali. Jakoś nie podoba mi się jako wiecznie uciśniona. Chętnie obejrzę jakieś starcie A+P. Fajnie, że Em w końcu obudziła się w tym odcinku i trochę ruszyła Ali. Obawiam się, że na długo nie wystarczy jej charakteru, no ale jednak doceniam zmianę :)
9. Hanna i Mona
Moja ulubiona para tego odcinka. Fajnie zobaczyć, że dziewczyny starają się znowu zaprzyjaźnić. Dobrze też, że Hanna od razu powiedziała co jej nie pasuje, bo tak powinna działać przyjaźń. Liczę, że jeszcze zobaczymy ten duet na ekranie. Szkoda tylko, że przy tym pojawiła się nowa dziewczyna i zapewne będzie bardzo ważna dla całej historii.
10. Spencer
Moja ulubiona scena z odcinka to wywód Spencer do swojej mamy o tym, co działo się podczas jej krótkiej nieobecności :) I trochę mnie zaskoczyło, bo zazwyczaj dziewczyny wszystko ukrywały, a tu taka szczerość. Dla mnie jednak trochę naciągana ta historia z dobrodusznością Pani Hastings. Skoro nie mogła patrzeć na Jasona, to dlaczego tak chętnie zaopiekowała się Spencer? Poza tym jak sama wspomniała wzięła S. na ręce kilka minut po porodzie Mary, co w praktyce i PLL oznacza, że może być jednak jeszcze jedno dziecko. Dostaliśmy odpowiedź kto jest ojcem Spencer, ale nadal nie wiemy co z Cece. 
11. Mary Drake
Oczywiście rozpłynęła się w powietrzu nic nie wyjaśniając. Skąd A miało list Mary? Gdzie on się zapodział przez te dwadzieścia parę lat? Jak nic jakieś jej kolejne walnięte dziecko je przechowywało ;) Taka niby poszkodowana ta Mary, a przespała się z "facetem" swojej siostry. 
12. Spoby
Widzimy zaczątek powrotu tej pary do siebie. Może jednak Y. przeżyje, ale stwierdzi, na skutek wypadku i nagłego objawienia, że z Toby'm to jednak nie to. Bo chyba po kilku dniach od śmierci swojej narzeczonej T. nie zwiąże się ze Spencer. Chociaż w sumie Em jest teoretycznie ze Sabriną, całuje się z Ali, broniąc przy tym Paige, więc kto wie ;)
13. Filmik od A.D.
Nie wiem, czemu Kłamczuchy zawsze są w takim szoku. Wiadomo, że A zawsze nagrywa wszystkie ich sprawki. Ale przynajmniej gra się rozwinie :)
ZWYCIĘZCA ZGARNIA WSZYSTKO
Pytanie tylko co?
14. Jenna
Fajnie, że powróciły końcówki z A. Czyli to, czego ostatnio trochę mi brakowało. Tej tajemnicy i oczekiwania na kolejny odcinek. Myślę, że Jenna już wie jak kończy się ta gra :)
Coś czuję, że jednym z wyzwań dla Kłamczuch będzie poparcie zeznań Jenny, żeby mogła sobie spokojnie chodzić po Rosewood. 

Ogólna ocena odcinka: 8/10

Mi odcinek się podobał (mimo kilku narzekań z mojej strony) to jednak poczułam dawny klimat PLL. Poza początkowymi minutami, które mogliśmy już oglądać wcześniej, to nie wynudziłam się, co zdarzało mi się przy poprzednich sezonach. Poza tym liczę, że może być ciekawie z nową grą. Potencjał jest i wierzę, że tego nie zepsują :)
A jak Wam się podobał najnowszy odcinek? Liczyliście na więcej odpowiedzi?

31 komentarzy:

  1. W sumie też liczyłam ,że jednak się trochę pomartwimy o Spencer bo w karetce jednak wyglądało ,że jej stan jest poważny.No ,ale oczywiście po tygodniu Spencer se już chodzi jakby nigdy nic , dobrze no właśnie ,ze chociaż wspomnieli o Yvonne ,ale to też jest trochę dziwne bo Toby'emu nic nie jest o ona w śpiączce leży.Właśnie trochę głupio potraktowali wątek ze śmiercią Noela bo dziewczyny powinny być w tej sprawie przesłuchane , a tu tylko Spencer została wezwana w związku rozpoznania broni.Ja tam cieszę się ,że Hanna i Mona zaś próbują się zaprzyjaźnić , i w moim odczuciu Mona nic nie kombinuje jak większość sądzi .Ok nie uważam ,że ta cała Katie czy Kathy będzie ważna dla całej fabuły , a tym bardziej ,że to Bethany Young będzie to tylko klientka Hanny i tym samym Hanna rozwinie swój biznes , nie szukałabym tutaj drugiego dna .Czy tylko ja się zastanawiam jakim cudem A.D wniosło te pudełko do domu Hanny będąc niezauważonym i właśnie A.D tyle lat przechowywało list od Mary .A mnie się podobało jak Spencer streściła Veronice co się działo i na końcu dodała chcesz lampkę wina.Właśnie też mi coś tutaj nie gra bo Veronica nie mogła patrzeć na Jasona , a tu wiedząc ,że mężulek zaś wykręcił jej ten sam numer nagle bierze jego dziecko i stwierdza ,ze wychowa je jak własne bo urodziła je walnięta kobieta i została z Peterem bo coś pięknego ich łączyło mi to wygląda na patologię.Ok podobało mi się to jak Em się postawiła Ali ,ale potem już przy rozmowie z Paige zaś tłumaczyła Ali .Rozumiem Ezrę ,że teraz jest w trudnej sytuacji ,ale musi to jakoś załatwić , a jak Aria ma trochę ześwirować , a to będzie oznaczać ,że zaś rozwali mieszkanie Ezry to jestem jak najbardziej na tak .Też mnie ta gra od A.D się bardzo podoba powróciły dawne klimaty ,ale rozwala mnie jak dziewczyny są wystraszone jak A puszcza im filmik jak coś robią.Przecież wiadomo ,że zaś są obserwowane i A.D by się nie zabezpieczyło w postaci nagrania dziewczyn jak zakopują Archera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Holdena to słyszałam ,że podobno ma być powiązany z klubem N.A.T tzn ,że on był tą osobą dla której Ian kręcił filmiki.

      Usuń
    2. Ja myślałam ,że jak Spencer tak mówiła Veronice co sie wydarzyło , to na końcu doda ,że zabiłyśmy męża Ali zakopałyśmy go dałyśmy policji fałszywy znak ,że się ukrywa we Francji , a i jeszcze ktoś nas prześladuje prawdopodobnie następny kuzyn/ka Ali.

      Usuń
    3. Ale jak Holden mógł być taki ważny w klubie N.A.T. skoro on jest chyba w wieku Kłamczuch? Jakoś wątpię, żeby Ian i reszta słuchała i kręciła filmiki dla nastolatka/dziecka. No sama nie wiem...

      Usuń
    4. No w sumie masz rację ,ale skoro z drugiej strony miał ten stempel z imprez brata Noela.Co oznacza ,że bywał na tych imprezach to może i Ian kręcił dla niego filmiki , nie że się go słuchał czy coś ,ale może dla kasy .

      Usuń
    5. No nie wiem..Musiał by mieć swoją kasę, żeby płacić Ianowi. W ogóle denerwuje mnie, że wszyscy w tym miasteczku muszą być w to zamieszani i uparli się akurat na piątkę dziewczyn. Historia z A jest tajemnicą już chyba tylko dla policji, bo wszyscy inni biorą w tym udział.

      Usuń
    6. A mnie wkurza ,że zamiast wyjaśniać wątki co z tym wszystkim wspólnego mieli Noel i Sara.To nagle nam pchają takiego Holdena ,co sie raptem pokazał w kilku odcinkach i nagle mega ważny dla całej fabuły.A gdzie się podział Lorenzo przecież on się zajmował morderstwem Cece i Jessici , i co zniknął i pojawił się Marco , który też się tak zajmuje tą sprawą ,że zaraz się okaże ,że ma jakieś kontakt z A.D.I co z Eddie miał jakieś informacje o Bethany i Marion , i też o nim słuch zaginął .

      Usuń
    7. Wszyscy siedzą w Dollhouse i w finałowym odcinku zostaną uratowani i opowiedzą, że A ich porwało, bo wiedzieli za dużo ;)

      Usuń
    8. Ahahahaha.

      Usuń
    9. W sumie może tak być bo nie raz było ,że w Dollhouse na tym niby balu większość to nie byli manekini tylko ludzie.

      Usuń
    10. Dobra muszę to napisać , nie chcę by się okazało ,że Mona zaś coś knuje ,ale wydało mi się dziwne pojawienie tej całej Katie czy Kathy.Bo niby z skąd ją Mona zna ,zrobiła telefonem zdjęcia szkiców Hanny i zadzwoniła do córki gubernatora , a ta od razu była zachwycona szkicami Hanny ,że od razu chciała zobaczyć jej projekty i wybrała se sukienki ,które tam założy na jakiś pokaz.No nie wiem ,ale wydało mi się to dziwne i powoli zaczynam wierzyć ,że Mona ma w tym jakiś interes tylko jeszcze nie wiem jaki.

      Usuń
    11. Mona chyba pracowała przy kampanii Pani Hastings, więc niby może mieć kontakty. Jak wiadomo w tym serialu po studiach robi się szybką karierę ;) Aczkolwiek ja też nie wykluczam, że Mona jest w coś zamieszana.

      Usuń
    12. No tak Mona przecież pracowała przy kampanii Pani Hastings i z stąd pewnie ma kontakty.

      Usuń
  2. Zawsze jak są wypadki, to kierującemu nic poważnego się nie staje. Natomiast to pasażer jest poważnie ranny, więc akurat ta sytuacja jest normalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak muszą już budować podstawy to powrotu Spoby.

      Usuń
  3. oj, czy wy czujecie ze zaraz odkryjemy kolejnego blizniaka? cala historia p. hastings zostala poprowadzona w takim sposob abysmy sie zastanawiali czy dziecko faktycznie bylo tylko jedno? czasami na usg nie widac ciazy blizniaczej a watpie aby w radley byl specjalistyczny sprzet.stad list mary tylko do jednoego dziecka. Pan hasting mogl zobaczyc podczas porodu ze urodzila sie dwojka - chlopiec i dziewczynka. wsytarszyl sie dwojki dzieci w domu i rekacji zony, wiec sklamal, przekupil lekarza, drugie dziecko natychamiastowo oddano do adpopcji tak, ze sama mery mogla sie nie dowiedziec, ze miala blizniaki. wiedzial tylko peter hastings i lekarz. co wy na to, ja bym tego nie chciala..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomni mi ktoś kim był do cholery Holden? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznaliśmy go w drugim sezonie jako przyjaciela Arii z dzieciństwa. Był przykrywką dla niej gdy ta spotykała się z Ezrą, który uczył jeszcze w szkole. Holden miał jakąś wadę serca chyba, ale i tak uczęszczał na sztuki walki. I to chyba tyle informacji, które udało mi się przypomnieć.

      Usuń
  5. A co z Noelem? Kurczę, w tym mieście co chwila ktoś zostaje zamordowany (wypadków samochodowych/motocyklowych, samobójstw, pożarów i tajemniczych zniknięć już nawet nie liczę) a policja nic konkretnego nie robi, tylko co najwyżej zadaje jakieś randomowe pytania Kłamczuchom i podejrzliwie na nie patrzy. To samo z tymi sekretnymi dziećmi, pojawiającymi się po latach bliźniakami i całymi tabunami ludzi, którzy byli w Radley. Ja wiem, że to PLL, ale wszystko powinno mieć swoje granice...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabunami ludzi ;) Dobre. Też najbardziej zastanawia mnie ten Noel. W końcu jakaś zwyczajna śmierć nawet na Rosewood to nie była. Początkowo myślałam, że Kłamczuchy go gdzieś zakopały i będzie widniał jako zaginiony, ale chyba Spencer sama mówiła na policji o śmierci Noela. Szkoda, że nie pokazali jak dziewczyny się z tego wytłumaczyły.

      Usuń
    2. Pewnie powiedziały ,że przez przypadek nadział się na topór.

      Usuń
    3. Pewnie tak, ale żeby tak od razu policja w to uwierzyła? Poza tym jak wyjaśniły to, że tam były? I z jakiego powodu Jenna miała do nich strzelać?

      Usuń
    4. Może powiedziały ,że zastawili na nie pułapkę i chcieli je zabić , no ale z drugiej strony by musiały podać powód niby dlaczego chcieli je zabić.

      Usuń
    5. Serio czy tam policja jest naprawdę taka naiwna by im we wszystko wierzyć.Nawet jakby powiedziały ,że zastawili na nie pułapkę to pierwsze co ,że dlaczego i koniec końców Noel nie żyje ,ok policja może to uznać jako nieszczęśliwy wypadek ,no ale chyba postrzelenie Spencer już nie.

      Usuń
  6. A co się stało z tą całą Sarą? Umarła? Wszystko już mi się miesza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak została zabita prawdopodobnie przez A.D.

      Usuń
  7. Gra A.D strasznie przypomina mi stary, dobry film mojego dzieciństwa Jumanji. Świetny motyw i mam nadzieję, że teraz główny i wokół planszy rozegra się ostatni sezon!
    Kwestia tylko tego, że skoro wygra jedna to reszta ma się pozabijać? Oby nie (całkowicie odjechany pomysł ale mocny)

    Moje pytana:
    - Co ułożą z puzzli?
    - co znajduje się w środku?
    - kto jest Uber A i wymyślł plansze?
    - (Wyzwanie wiadomo) ale na czym będzie polegała prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prawda będzie polegała na wyjawieniu jakiejś tajemnicy przez jedną z Kłamczuch komuś innemu. Albo odpowiedzenie na jakieś pytanie przed wszystkimi dziewczynami. Puzzle to pewnie będzie jakaś wskazówka. Tak sądzę.

      Usuń
    2. Wygrany gry jest tylko jeden - A.D. nie ważne co zrobią dziewczyny on i tak wygra. Zmusi je do przyznania się do "morderstwa" Archera czy jak ten mąż Ali się zwał, jeśli nie to nagranie leci na komisariat. To jest jego gra i ma każdy ruch obcykany jaki moga przybrać w tej grze.

      Usuń
  8. Dla mnie to ten odcinek zamiast zachęcić do dalszego oglądania to odstraszył.
    Na plus:
    +gra planszowa
    +sukowata Alison powrocila
    +Jenna w ostatniej scenie

    Na minus:
    -wszystko pozostałe co działo się w tym odcinku

    Dziewczyny po dostaniu gry zamiast siedzieć i myśleć nad tym wszystkim co ona skrywa, kim jest A.D i gdzie jest Marry oraz Jenna to nie. Szycie sukienek, planowanie ślubu, kłotnie z byłymi dziewczynami. Jak dalej to ma tak bedzie wygladac to umorduje się niesamowicie do finału włącznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja pomyslałem o tym że gdyby twórcy serialu sprzedali masowo ta grę (lekko przerobili) to osiągneliby niesamowity zysk? :P

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia