czwartek, 6 sierpnia 2015

Wypunktowanie 6x09

Tych, którzy obejrzeli najnowszy odcinek, zapraszam na swoją listę naj z Last Dance. Przyznam, że już dawno żaden z epizodów nie minął mi tak szybko. Nawet nie zauważyłam kiedy się skończył, bo urwał się tak nagle, że początkowo myślałam, że zacięło się buforowanie. 

1. Team odcinka.
Zazwyczaj w miejsce tej kategorii pojawiała się "Para odcinka". W tym odcinku zachwyciły mnie aż cztery osoby i już w trakcie oglądania odcinka wiedziałam, że będę musiała zmienić kategorię, bo nie byłabym w stanie wybrać jedynie dwóch osób.
Moimi zwyciężczyniami są wszystkie mamy Kłamczuch! Z przyjemnością oglądałam wspólne sceny, które szczerze mówiąc zachwyciły mnie bardziej niż sam bal. 
 
 
 
2. Najdziwniejszy moment.
Miałam trzy takie momenty. Pierwszy to oczywiście wejście Rhysa do domu Kennetha. Czyżby miał klucze? Gdzie była wtedy policja?
Drugi moment to wypowiedź Sary, która zapewniała na balu Em , że cokolwiek się stanie, to zależy jej na niej. Jakby chciała powiedzieć, że za chwilę stanie się coś złego, ona macza w tym palce, ale niech Em spróbuje jej wybaczyć, bo tak naprawdę zależy jej na niej. Aktorka grająca Sare sama potwierdziła, że jej postać jest nieprzewidywalna i doczekamy się później wielu zwrotów akcji, gdzie ona sama pukała się w czoło i zastanawiała się "Co ty odwalasz Saro?"
Trzeci moment to scena którą pokażę Wam na poniższych gifach. Dla mnie była dziwna, ponieważ miałam przy niej deja vu, jakbym oglądała noc z zaginięcia Alison. Najpierw była pokazana Ali, a potem mama Emily, która patrzyła na nią z okna, jak wtedy Pani D. Czyżby nawiązanie? 
 
3. Ironia odcinka.
Veronica mówiąca o tym, jak wiele sekretów ma rodzina Alison. Zapomniała już o własnej rodzinie i o tym ile oni ukrywali? 
4. Najsmutniejszy moment. 
Alison szukająca tak dramatycznie swojego brata mimo tego, że wyrządził im tyle zła.
 
 
 
5. Najśmieszniejszy moment.
Tekst Veronicy. 
A zakopało zwłoki w jej ogródku, a ona martwi się o swoje lilie :D
 
6. Nieoczekiwany zwrot akcji.
Wstawiłam tę kategorię zamiast najbardziej wstrząsającego/przerażającego momentu, ponieważ taki wg mnie w tym odcinku nie istniał.
Nieoczekiwanym obrotem była dla mnie scena, w której dowiedzieliśmy się, że Clark jest tak naprawdę policjantem. Nie spodziewałam się tego i już bardziej byłam skłonna postawić na jego współpracę z A. 
Ale ale, właśnie sobie przypomniałam, że jeszcze przed rozpoczęciem sezonu szóstego widziałam jego zdjęcie z opisem postaci, którą gra i było tam napisane, że jest nowym policjantem w Rosewood. Jak mogłam o tym zapomnieć... 
Swoją drogą mogliśmy się tego domyślić, bo Clark jest na zdjęciu z Wildenem w Cape May.
Tak czy siak, cieszę się, że pozostał pozytywną postacią. Może jakiś ship z Arią? :) Tym bardziej, że Ezra wyjeżdża i to chyba w to samo miejsce gdzie przyjaciółka Em z wolontariatu, tak? [zapomniałam imienia].
7. Postać odcinka.
Dla mnie była nią Veronica.
W końcu pokazała emocje i pazurki nieskierowane w stronę Spencer, ale kogoś komu naprawdę się należało.
8. Najbardziej intrygująca postać.
Rhys. Kim jesteś i jaka jest twoja rola?
9. Najbardziej urocza scena.
Haleb ♥
Powiem tak: mieć takiego faceta to prawdziwy skarb.
Czy tylko ja myślałam, że Caleb oświadczy się Hannie?
 
 
 
 
 
10. Postać której było mi najbardziej żal.
Alison. 
Nie będę wyjaśniać, ponieważ wszystko napisałam już w punkcie czwartym.
11. Ulubiona scena.
Ujawnienie A. Czy tylko ja miałam ochotę się rozpłakać gdy urwali odcinek w takim momencie?
 
 
 
12. Pytanie odcinka.
Kto kryje się pod kapturem? 
13. MVP odcinka otrzymują...
Mamy Kłamczuch za to, że tak wspaniale i przyjemnie oglądało się ich sceny i mogliśmy zobaczyć je z trochę innej strony.
Oby więcej takich scen!
Tylko jeden wspólny odcinek a już kobietki całkowicie go rozniosły!
 
 

Ogólna ocena odcinka:
7/10.
Odcinek nie był zły. Jak pisałam wyżej, nawet nie wiem kiedy minął, bo oglądało się go naprawdę bez oderwania. Ale... no właśnie, zawsze musi być jakieś "ale". Liczyłam na jakieś odpowiedzi albo chociaż jedną odpowiedź, cokolwiek. A po raz kolejny dostałam listę pytań.
Bardzo podobały mi się sceny z udziałem naszej czwórki mam. Były ciekawe i to właśnie ich nie mogłam się bardziej doczekać niż scen z balu. Oczywiście oprócz scen Ali z A.
Zawiodłam się trochę chłopakiem z ponczem. Skierowano na niego tyle podejrzeń i teorii, a wyszło na to, że był tylko niewinnym kelnerem. 
Zaciekawił mnie jeszcze sms od A, w którym była mowa o dużych oczach. Od razu pomyślałam o Czerwonym Kapturku, co jest trochę niepokojące, bo jak wiemy ze zdjęć z przyszłego odcinka, Mona ma się przebrać za CzK. 
Cieszę, że Lorenzo wybaczył Alison i postanowił przyjść na bal. Ale Sara to mogłaby się po drodze gdzieś zgubić :P
Podsumowując, odcinek nie był zły, ale chyba za dużo oczekiwałam :)


76 komentarzy:

  1. Mamuśki rozwaliły cały odcinek :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ale Sara to mogłaby się po drodze gdzieś zgubić" Hahaha :D Świetne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co mogłabym napisać... Zgadzam się w większości punktów z tobą.
    Co do Rhys'a, skoro spotkał się z Clarkiem (policjantem) może Clark też ma wspólnego coś z policją? Albo jest detektywem, albo coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam i chyba czas zrobić o tym post

      Usuń
  4. Miałam dokładnie to samo, Caleb po prostu wyglądał tak, jakby zaraz miał uklęknąć przed Hanną! szkoda, że tego nie zrobił :(
    - Leila

    OdpowiedzUsuń
  5. Matki były świetne ! Ogólnie fajny odcinek. Myślałam, że będzie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy A może być Lucas? A Jenna jemu pomaga....?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, bo w końcu poszli na bal razem, podobnie jak A i Red Coat

      Usuń
  7. Dla mnie moment pocałunku Haleba wyglądał jak ze ślubu, może jakaś podpowiedz? ;)
    Mi odcinek bardzo się podobał, najbardziej scena końcowa i to jak matki Klamczuch zostały zamknięte w piwnicy DiLaurentisow. Wydaje mi się, ze wtedy zrozumiały przez co tak naprawdę przeszły dziewczyny, pocxily ten strach o siebie, postawiły się w ich sytuacji i może to da do myślenia Veronice?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie moment pocałunku Haleba wyglądał jak ze ślubu, może jakaś podpowiedz? ;)
    Mi odcinek bardzo się podobał, najbardziej scena końcowa i to jak matki Klamczuch zostały zamknięte w piwnicy DiLaurentisow. Wydaje mi się, ze wtedy zrozumiały przez co tak naprawdę przeszły dziewczyny, pocxily ten strach o siebie, postawiły się w ich sytuacji i może to da do myślenia Veronice?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie moment pocałunku Haleba wyglądał jak ze ślubu, może jakaś podpowiedz? ;)
    Mi odcinek bardzo się podobał, najbardziej scena końcowa i to jak matki Klamczuch zostały zamknięte w piwnicy DiLaurentisow. Wydaje mi się, ze wtedy zrozumiały przez co tak naprawdę przeszły dziewczyny, pocxily ten strach o siebie, postawiły się w ich sytuacji i może to da do myślenia Veronice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla mnie to zrozumienie wyglądało trochę sztucznie. Ktoś zamknął je w piwnicy i nagle dostały olśnienia

      Usuń
  10. Veronica i jej "Oh, watch me" było perfekcyjne :D Jeszcze się tak nie uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tak teraz myślę (odnośnie pkt 2) to może faktycznie chodzi o nawiązanie do zaginięcia Alison. tam też Ali najpierw patrzyła w okno, gdzie stała jej matka. teraz sytuacja jest taka sama tyle, że stoi w nim Pam. wtedy zwiastowało to początek całej historii, a teraz koniec, a więc mamy symbolikę. świetne spostrzeżenie, brawo! :) - paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze ta żółta sukienka, wtedy miała żółtą bluzkę ;)
      K

      Usuń
  12. Bardzo podobaja mi sie Twoje wypunktowania. Nie sa krotkie tylko rozbudowane i zawsze zawieraja fajne gify. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak kochacie te mamy, a one po prostu zawiodły.
    Schlały się i nie dopilnowały swoich dzieci, brawo, dajmy im nagrodę.
    Dla mnie najsłodsza byłe scena ze Spoby, gdy Spencer powiedziała Tobiemu o kim napisała przemowę <3
    Z resztą się zgadzam.
    A drzwi od domu były otwarte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd one miały wiedzieć, że te gówniary po raz kolejny nie posłuchają i się wymkną? Były o tyle sprytne, że pewnie zostawiły włączoną muzykę na fula, żeby niczego nie podejrzewały. Piszesz że one zawiodły, a gdzie w tym czasie była policja? Skoro tak je pilnuje to oni jako pierwsi powinni dostrzec ich nieobecność. Albo sam fakt że się wykradają. One nie miały prawa wykraść się pod ich nosami. Tak samo jak Sara nie miała prawa zakraść się do stodoły a później spokojnie z niej wyjść niezauważona. To wina policji a nie matek. Matki chciały jedynie poszukać własnych odpowiedzi. Poza tym pewnie nie chciały wchodzić tam co pięć minut i sprawdzać czy wszystko z nimi okej, bo już totalnie zepsułyby im imprezę

      Usuń
    2. zgadzam się, to policja powinna ponieść za to odpowiedzialność. po co je pilnują jak jednej nocy nie potrafią upilnować?

      Usuń
    3. No tak, bo dziewczyny mają 12 lat i potrzebują stałej opieki rodzicielskiej :) A matka, dopóki dziecko się nie wyprowadzi z domu, nie ma prawa napić się nawet lampki wina :)
      Nie zechlaly się, tylko napiły, miały do tego prawo. Uwaga żałosna.

      Usuń
    4. Kłamczuchy wymknęłyby się nawet wtedy gdyby ich matki pozostały trzeźwe. Nie oszukujmy się, już nie raz pokazały, że potrafią wyjść z domu kompletnie niezauważone. I zgadzam się z większością, jeśli kogoś trzeba obwiniać to policję, bo to ich pracą było dopilnowanie aby dziewczyny zostały w stodole.

      Usuń
    5. Zgadzam się z Anonimkami :)

      Usuń
  14. Veronica mówi o bzach, A nie o.liliach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również myślałam że Caleb oświadczy się Hannie, po prostu kocham tę parę!! Szkoda mi Arii bo już drugi raz wychodzi na taką no nie wiem idiotkę, bo ja bym się tak poczuła na jej miejscu :( Mamuśki wymiotły wszystko z tego odcinka :) Podobało mi się jak Ella i Ashley uciszyły Pam gdy ta chyba chciała zaproponowac aby opuściły dom Dilarentisów :) A ten cały Rhys wydaje mi się że wspołpracuje z policją z Clarkiem i miał pytania do Kennetha odnośnie tych pieniędzy Jessici bo pewnie one wspomagają finansowo Charlsa.
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam, jak patrzyłam na rozmowę Ezrii. W ogóle Ezra i pomoc humanitarna. Jakoś mi to nie pasuje

      Usuń
  16. Rhys nie miał kluczy, tylko Pam nie zamknęła drzwi, bo powiedziała że nie chce zostawiać odcisków palców.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą Sarą to się zgadzam xD Mogła się gdzieś zgubić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślicie, że zobaczymy twarz Charles na początku odcinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zobaczymy. W sieci pojawił się sneak peek, w którym są dwie pierwsze minuty finałowego odcinka. W tym sneak peek nie było pokazane twarzy Charlesa bo on tam chciał skoczyć z dachu , ale później było takie coś: "tamtejszej nocy" No i jest przeskok czasu w tył, więc prawdopodobnie nie dowiemy się od razu kim jest Charles. Przynajmniej mi się tak wydaje.

      Usuń
    2. Sneak peek mógł nie zawierać pierwszych kilku sekund. Tak samo było w przypadku 6x01, gdzie pokazano nam początkową scenę, a później okazało się, że wcześniej jest jeszcze jedna scena z Sarą

      Usuń
    3. A mi się wydaje że te pierwsze 2 min finałowego odcinka to będą tak naprawdę ostatnie minuty odcinka.Zauważcie że one mówią by Charles tego nie robił pomimo że wiedzą kim jest i czemu to wszystko zrobił.Pewnie tamtejszej nocy będą pokazywane co się stało to tej chwili na dachu.-sarita

      Usuń
    4. To są pierwsze dwie minuty ponieważ przed tym napisem "tamtejszej nocy" jest intro.

      Usuń
  19. Mam pewna mini-teorie ktora nasunela mi sie na mysl przy ogladaniu tego odcinka. Co jesli to Bethany uderzyla Ali, a ze byla to mala siostrzyczka Charlsa on sie zdenerwowal i uderzyl Bethany? Melissa zobaczyla cialo i zakopala nieznajoma. Ale no wtedy cos nie zgadzaloby sie czasowo bo Bethany juz lezala kiedy Spencer i Ali sie klocily chyba (?). Przestalam ogarniac co sie stalo i w jakiej kolejnosci tamtej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze: w ostatniej minucie odcinka, kiedy Alison krzyknęła w tym zaułku, A podnosi rękę, i mina Ali...Takie ciary jeszcze nigdy mnie nie przeszły!!!
    Ogólnie bardzo dużo takich wątków, które mnie strasznie dręczyły, wiecie Caleb, przez chwile serio się bałam że pomaga A, a jak do niej podszedł to serio myślałam że zaraz się oświadczy XDD
    Przez chwile myślałam że Ezra i Aria się pocałują XD
    Ale chyba i tak wygrywa Clark! Ja bym niby nie obstawiała że to policjant! xdd
    I te sceny z mamą Spancer xdd
    Ogólnie jak oglądałam te sceny z mamami kłamczuch np. w piwnicy to czułam się jak Pretty Little Liars dwadzieścia lat wstecz xddd
    Odcinek CUDO! Nie mogę doczekać się następnego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rhys i Clark to tajni agenci którzy szukają Charlesa.
    Red Coat czyli - Melissa, zamknęła mamuśki w piwnicy a na balu Charles był przebrany w płaszcz. A-CHARLES-WREN. Przęjął gre po Moni, gdy ta była w Radley, myślała, że on jest jej maskątką a było na odwrót.

    POTWIERDZONE INFO

    Zobaczycie 11go sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu Alison wygląda na zszokowaną gdy A się ujawnia więc zapewne zna tą osobę, a nie przypominam sobie, aby kiedykolwiek poznała lub widziała Wrena.

      Usuń
    2. To chyba nie oglądałeś/łaś tego serialu :D

      Usuń
    3. Oglądam ten serial, ale nie mam obowiązku zapamiętywać każdej sceny. Jeśli Alison jednak spotkała/widziała Wrena to ok, mój błąd i tyle.
      PS. Uważasz, że Wren to Charles, bo sama do tego doszłaś czy naiwnie wierzysz w "przecieki" od niejakiej Daisy?

      Usuń
    4. Moim zdaniem Alison wcale nie była aż tak zszokowana. Była zdziwiona, ale od razu było widać, że zna tę osobę, a jej mina nie była dla mnie niczym szokującym tylko bardziej "a więc to ty"

      Usuń
    5. Sorry ale nigdy nie było pokazane albo wspomniane że Ali i Wren się znali.-sarita

      Usuń
    6. Ja pamiętam tylko tyle jak Alison wspominała kiedyś Emily (chyba), że ma zaprzyjaźnionego lekarza, który wypisuje jej pigułki

      Usuń
    7. No właśnie była taka scena w 2x13 Ali mówi Em że ma zaprzyjażnionego lekarza który wypisuje jej pigułki i tylko tyle.-sarita

      Usuń
    8. może to Wren wypisywał jej recepty, a może nie. nie jest powiedziane kto to był, a w Rosewood jest chyba więcej lekarzy. gdyby Ali znała Wrena byłoby to jakoś pokazane wcześniej, szczególnie że miałby być to jej brat.
      K

      Usuń
    9. Wtedy Alison zrobiła z tego wielką tajemnicę, więc jeśli byłby to Wren to moim zdaniem słusznie ukryto by jego tożsamość

      Usuń
  22. Hejka :)
    Chciałabym Cię prosić o 5 część książki ^^
    Nie chcę Ci zabierać czasu, więc nie będę się rozpisywać.
    Z góry dziękuję!
    atomowaagnes@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. https://40.media.tumblr.com/181e8209f74c55ebd4d97d4c8dca8493/tumblr_nsmz7d5Jbv1u8moh5o1_1280.jpg
    Może to jednak Toby? :D W Rosewood nie ma przypadków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie i dlatego jeden toby szukal alison z lorenzo a drugi toby byl z alison W TYM SAMYM CZASIE brawo...

      Usuń
  24. Lilacs znaczy bzy,a nie lilie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja cały czas myślałam, że Ali dorwie A a pod kapturem będzie Mona hahaha

    OdpowiedzUsuń
  26. W spoilerach było powiedziane, ze Clark okaże się gejem, a tu gliniarz, więc ja nie ufam spoilerom i nie wierzę, żeby Wren była A/Charlsem, więc tylko czekać na Sumer Finale PLL <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wątpię w wątek Wrena. A szkoda, bo już szczerze mówiąc wolałabym jego niż np jakiegoś Lucasa, który były dla mnie totalnie bezosobowy

      Usuń
  27. Mothers better than daughters

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż znalazłam ten post o Clarku: http://inlovewithpll.blogspot.com/2015/05/co-nowego-jesli-chodzi-o-obsade-pll.html?m=1 i jestem zdziwiona, że wszyscy zapomnieliśmy, że jego zdj. podpisano jako nowy policjant haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję. Co prawda jest błąd, bo w doniesieniach mówiono o tym, że będzie grał Lorenzo, a Lorenzo miał mieć na imię inaczej. Ale Marlene chyba specjalnie tak zrobiła, żeby nic nie wyszło na jaw. Tak jak z Sarą

      Usuń
    2. No dokładnie, ale zdjęcie było :D

      Usuń
  29. Czy tylko ja sie zastanawiam co sie stało w ostatnim odcinku z Clarkiem? Pobiegł za Ali i nagle Charles wysłał Alison wiadomośç "jestesmy juz sami" czy cos w tym stylu. Czy miał namysli to ze ali uciekła od dziewczyn czy "zatrzymał" Clarka "jego sposobem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jemu chodziło pewnie o to, że Ali udało się pozbyć pozostałych dziewczyn i w końcu mogli zostać sam na sam

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że w tym a'la labiryncie zwabił ją w to miejsce, gdzie widziała wiszący red coat i tym miał na myśli, że są sami.

      Usuń
  30. Zgadzam się w większości w punktach z tobą.Mamuśki zdecydowanie rządziły w tym odcinku i dla mnie to nie wyglądało sztucznie że jak ktoś je zamknął w tej piwnicy pewnie RC to zaraz dostały olśnienia .Według mnie to wyglądało że wreszcie zdały sobie sprawę przez co przeszły ich córki.To nie wina matek że nie upilnowały kłamczuch które se wyszły ze stodoły tylko właśnie to jest wina policjantów no bo jak je pilnowali jak te se wyszły ze stodoły niezauważone a mamuśki miały prawo miło spędzić czas a nie co 5 min latać do stodoły i sprawdzać czy wszysyko ok.Zastanawia mnie jakim cudem kłamczuchy se weszły na bal jak miały zakaz wejścia .Te latanie Ali w poszukiwaniu Charlesa mnie denerwowały chyba dorównała Korzeniowskiemu zanim Charles ją znalazł.Ten cały Rhys to tajemnicza postać ciekawa jestem co on ma z tym wszystkim wspólnego.Zaskoczeniem dla mnie było że Clark to glina bo serio myślałam że to jakiś pomagier A.Koncówka kurczę serio myślałam że Charles coś zrobi Ali a ten stoi naprzeciwko niej i zdejmuje maskę i ujawnia się wow tego się kompletnie nie spodziewałam.-sarita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Korzeniowski wymiata! :D
      Sama się zastanawiałam jakim cudem one tam w ogóle weszły. Przecież musiał ktoś srać przy drzwiach, sprawdzać wejściówki lub ogólnie czy nie wchodzi nikt podejrzany. Mnie zastanawia dlaczego Charles postanowił się ujawnić. Czemu teraz, po tych wszystkich latach. Co go do tego skłoniło i czego oczekuje takim gestem

      Usuń
    2. Może ma już dość ukrywania się i ujawnieniem chce pokazać kim jest i jaka jest jego historia.-sarita

      Usuń
    3. A na oficjalnym blogu pisało, że wszystko się zmieniło dnia gdy Ali i Jason wypytywali ojca o niego. Pewnie dlatego.

      Usuń
    4. Właśnie zdałam sobie sprawę z tego co napisałam. Stać a nie srać, hahaha. Grunt to dobry słownik w telefonie xD Ale przecież to wypytywanie nie wzięło się z kosmosu. Dziewczyny dostały wskazówki, wpadły na kilka tropów i dlatego zaczęły się nim interesować. Gdyby Charles chciał pozostać anonimowy to zniszczyłby wszelkie dowody

      Usuń
  31. Mam pytanie, znacie wykonawców tych piosenek podczas balu? :) świetna muzyka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna to Disturbia Rihanny.-sarita

      Usuń
    2. te znam ale ta cała reszta ;)

      Usuń
    3. Poszukaj na tunefind.com

      Usuń
    4. Dzięki mam :)

      http://www.tunefind.com/show/pretty-little-liars/season-6/24520

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obstawiam że Ryhs jest tym bliźniakiem Jasona...

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale Sara to mogłaby się po drodze gdzieś zgubić :P -----> ten tekst mnie rozwalił xDD

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia