poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Moja szalona teoria o dwóch A-Teamach

Hej! :)
Po obejrzeniu ostatniego odcinka wpadłam na bardzo szalony pomysł. Wiem, że dla niektórych wyda on się żałosny, bez sensu i całkowicie do bani, ale mimo całego tego szaleństwa uważam, że jest w nim pewien urok i w sumie mogłabym zgodzić się na takie zakończenie.
Jestem pewna, że nie tylko ja zaczęłam się nad tym zastanawiać i wielu z Was zadało sobie w końcu pytanie: czy aby w PLL nie działają dwa A-Teamy? 
Proszę abyście podeszli do tej "teorii" z odrobiną luzu i dystansu. Tym bardziej, że nie jest dopracowana, więc nie brzmi zbyt doskonale i przez to jest krótka. Są to głównie moje ogólne przemyślenia, pomysły, więc nie wiem czy tak naprawdę można nazwać to jakąkolwiek teorią. Teoria, którą teraz opiszę nie jest tą jedyną, w którą wierzę całym sercem. Nie. Ona jest po prostu szalonym wytworem mojej wyobraźni, czymś co powstało, gdy miałam zbyt dużo wolnego czasu i gdy zastanawiałam się nad różnymi zakończeniami PLL. Dlatego podejdźcie do niej z uśmiechem na ustach tak jak ja to robię :)



Wszystko zaczęło się od tego, gdy dowiedzieliśmy się kim naprawdę jest Clark. W 6x09 okazało się, że jest tajnym agentem, który ma za zadanie złapać Charlesa. A jeszcze w poprzednim odcinku widzieliśmy, jak spotkał się w jakimś magazynie/hali z Rhysem.
Moja teoria polega głównie na tym, że istnieją dwa A-Teamy: dobry i zły.
Na czele dobrego A-Teamu stoi Charles. Charles tak naprawdę nie próbował utopić w wannie Alison, a jedynie jej pomóc. Troszczył się o swoją siostrę i chciał dla niej jak najlepiej. Bywał chwilami dziwny, ale Kenneth od samego początku źle interpretował jego zachowanie. 
Charles uciekł z Radley. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Być może miał dość tego, jak go tam traktują i dlatego namówił Jessice aby pomogła mu sfałszować własną śmierć. W trakcie swojego pobytu w Radley Charles dowiedział się, że Alison jest prześladowana przez kogoś, kto nazywa siebie "A". Bał się o swoją siostrę i był to kolejny powód, który napędził go do ucieczki. Zamieszkał w domu ciotki Carol, ponieważ dzięki temu mógł być bliżej domu i monitorować całą sytuację. Próbował dowiedzieć się czegoś o prześladowcy Alison i rozpoczął własne śledztwo. Chronił Kłamczuchy i Alison, jak tylko potrafił. W pewnym momencie zaczął naśladować drugi A-Team aby poznać osobę, która jest odpowiedzialna za prześladowanie dziewczyn. Dołączył do nich i próbował przeniknąć jak najwyżej, jednak w pewnej chwili coś poszło nie tak i musiał się wycofać, a w końcu zacząć ukrywać, bo i jemu groziło z ich strony wielkie niebezpieczeństwo. Zły A-Team wrobił Charlesa i sprawił, że wszyscy zaczęli traktować go jak zło totalne. Dlatego Kłamczuchy znalazły tyle wskazówek, które prowadziły do niego i przemawiały na jego niekorzyść. Jednak Charles nie poddawał się i nadal próbował chronić dziewczyny. Zaczął współpracować z grupą Carissimi i Rhysem, dzięki któremu udało mu się załatwić stypendium dla Hanny. Rhys i Charles przyjaźnią się, lecz Rhys robi wszystko to czego nie może robić Charles nie ujawniając się przy tym. Pomaga również Kennethowi i to dlatego był u niego w domu. Być może próbował wtajemniczyć go w całą sprawę, ponieważ Charles miał tej nocy ujawnić się Alison. 
W promo 6x10 widzimy jak A stoi na dachu i próbuje skoczyć (?). Tak naprawdę nie jest nim Charles a ktoś z członków drugiego A-Teamu, czyli tego złego i to dlatego nie widzimy jego twarzy. Dobre A ujawniło się Alison. Złe A nadal będzie prześladowało Kłamczuchy po przeskoku czasowym.
To również nie Charles uderzył wtedy Alison kamieniem. Zrobił to ktoś inny.
Nie pytajcie mnie co w takim razie będzie działo się z Charlesem. Być może Kłamczuchy nigdy nie dowiedzą się o tym, że je ochraniał albo dowiedzą się, ale znacznie później.
Tak czy siak, złe A wygrywa.
Marlene była szczera, gdy stwierdziła, że poznamy A. Nie sprecyzowała jedynie które A.
Jak widzicie, teoria jest bardzo ogólna. To tylko zarys całego pomysłu, który szczerze mówiąc i dla mnie jest trochę niedorzeczny, ale jako że nigdy nie spotkałam się z niczym podobnym, to chciałam się nim z wami podzielić.
Jak już pisałam wyżej, nie przykładam do tej teorii jakiejś szczególnej wagi, ale taki pomysł zagościł w mojej głowie przez jakąś sekundę, więc postanowiłam o nim napisać. Tym bardziej, że finał tuż tuż, więc potem nie będzie już kiedy.
Może ktoś z Was wpadł na coś równie szalonego i też chciałby się podzielić?
Piszcie śmiało w komentarzach. Jak nie teraz to kiedy? :)

56 komentarzy:

  1. Nie widać twarzy Charlesa na dachu, bo przecież to jest promo, a my mamy dowiedzieć się dopiero w tym odcinku, kim on jest. Bez sensu byłoby pokazanie jego twarzy przed TYM odcinkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zgadzam się z tobą dopiero w tym odcinku mamy się dowiedzieć kim on jest .No a ujawnił się tylko Ali , więc teraz to tylko ona wie kim jest jej brat.-sarita

      Usuń
    2. Ale w tej teorii chodzi o to, że to nie Charles znajduje się na dachu

      Usuń
    3. Tak wiem tylko że jak na tym dachu faktycznie to nie będzie Charles a on w tym czasie se ucieknie to nie wiem co zrobię Marlene.-sarita

      Usuń
  2. sory że nie dotyczy tematu posta, ale mam pytanie :)
    ile jest części książek pll? i autorka skończyła już pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Nie czytałam ani jednej

      Usuń
    2. W Polsce jest 15 części, oraz dwa dodatki. Na jesień ma wyjść u nas ostatnia wydana w USA, 16 część. Widziałam na internecie, że ma powstać jeszcze 17 część, ale to nie jest do końca pewne. Jeśli chcesz, mam wszystkie części i dodatki w pdf, mogę ci wysłać na maila.

      Usuń
    3. W Polsce jest 15 części, oraz dwa dodatki. Na jesień ma wyjść u nas ostatnia wydana w USA, 16 część. Widziałam na internecie, że ma powstać jeszcze 17 część, ale to nie jest do końca pewne. Jeśli chcesz, mam wszystkie części i dodatki w pdf, mogę ci wysłać na maila.

      Usuń
    4. Będę bardzo wdzięczna za wysłanie ich na email : monikkka96@o2.pl :)

      Usuń
    5. A mogłabyś przesłać też mi, antonowka111@poczta.fm będę bardzo wdzięczna ♥♥♥

      Usuń
    6. A czy ja również mogę się załapać na wysłanie tych plików ?? Bardzo proooosze
      asiula9105@poczta.fm
      :*
      Aśka

      Usuń
    7. To ja też poproszę - julia.grabarczuk@gmail.com
      Z góry dzięki ;)

      Usuń
    8. Tez chce :c Dariaa22813@gmail.com

      Usuń
    9. Wysłałabyś mi też ? maja.kempny@gmail.com

      Usuń
    10. Ja też bym prosiła :) oliwka12.12@vp.pl

      Usuń
    11. Jeśli byłabyś taka miła to też poproszę :D martawasielewska24@gmail
      com

      Usuń
    12. Czy mogłabyś mii je wysłać lub któraś z dziewczyn, która je dostała? Dziękuję z góry. E-mail: pola.malka@op.pl

      Usuń
    13. Jeżeli już tak prosimy, to ja też poproszę jeżeli któraś z Was ma czas i chęci :) kornelka.diabelek@tlen.pl

      Usuń
    14. Wyślę Wam wszystkim dzisiaj do wieczora, z tym, że 8 części nie mam w pdfie, tylko znalazłam zdjęcia stron, ale myślę że to nie problem :)

      Usuń
    15. Też mogę prosić? martiix3@gmail.com

      Usuń
    16. Wysłałam już wszystko do tych, co do teraz podali mi maile :) Miłej lekturki ^^

      Usuń
    17. Wyślę Wam wszystkim dzisiaj do wieczora, z tym, że 8 części nie mam w pdfie, tylko znalazłam zdjęcia stron, ale myślę że to nie problem :)

      Usuń
    18. Jeżeli to nie problem to też bym prosiła
      wkaluza5@wp.pl

      Usuń
    19. Tyle chętnych ;o mam nadzieję, że jeszcze jedna osoba nie zrobi różnicy. Mogę również prosić o wysłanie na adres
      michelle.stone@op.pl

      Usuń
    20. Czy mógłbym cię tez prosić? Będę bardzo wdzięczny ;) Pozdrawiam ! :)
      jakbar34@wp.pl

      Usuń
    21. oj ile osób szuka też! mogłabym też poprosić? będę wdzięczna bardzo, mój e-mail julkahausman@gmail.com jeśli to nie problem.

      Usuń
    22. tez moge prosic?<3 i_aleksia_i@onet.pl dziekuje, niezaleznie czy tak czy nie :)

      Usuń
  3. sory że nie dotyczy tematu posta, ale mam pytanie :)
    ile jest części książek pll? i autorka skończyła już pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest już 15 części i 2 dodatkowe :) autorka ma napisać jeszcze jedną, czyli będzie 16 części i 2 dodatkowe :)

      Usuń
  4. Moim zdaniem w scenie na dachu nie pokazali nam twarzy charlsa ponieważ to nie był on. Chodzi mi o to że ktoś inny skacze z dachu a dziewczyny i policja myślą że to jest on. W tym czasie prawdziwy charles może uciec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazali nam twarzy Charlesa w promo bo wyjawiliby kim on jest przed finałowym odcinkiem xD

      Usuń
    2. W PLL niczego nie można być pewnym

      Usuń
  5. "W promo 6x10 widzimy jak A stoi na dachu i próbuje skoczyć (?). Tak naprawdę nie jest nim Charles a ktoś z członków drugiego A-Teamu, czyli tego złego i to dlatego nie widzimy jego twarzy" - wydaje mi się, że po poznaniu jego historii kłamczuchy goniły go aż na dach, albo nawet tam ją poznały. To musi być Charles.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej że Aria mówi aby nie robił tego swojej siostrze, a Hanna mówi, że wysłuchały jego historii i ją rozumieją więc to na 101% musi być Charles

      Usuń
    2. To jest Charles a czemu na dachu ma zakrytą twarz bo chciał by Ali i kłamczuchy no i ewentualnie Jason wiedzieli kim on jest i poznali jego historię .-sarita

      Usuń
  6. Coś będzie musiało dziać się z 6B i 7 więc na pewno dziewczyny nia mają jedynie jednego prześladowcy nie ma się co czarować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ktoś ukradnie grę od Charlesa i jazda się zacznie na nowo.Nie wiem ale chyba nawet sama Lucy mówiła w jakimś wywiadzie że wątek A się nie zakończy w tym sezonie.-sarita

      Usuń
  7. Chciałbym żeby tak było :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością w dalszych sezonach będzie dziewczyny wciąż ktoś prześladować, pytanie tylko, jak to rozwiążą i przedstawią.

    Dzień przed finałem, moja myśli krążą najwyraźniej tylko wokół PLL, bo tej nocy mi się śnił 6x10, ale było to tak pokręcone i niezadowalające. Pierwsza Emily zobaczyła "A", i pobiegła powiedzieć dziewczyną, że to była Jenna, a potem, że to była CeCe (?). A następnie cudownie ja się znalazłam razem z nimi i zapytałam Ali, czy to się zgadza z tą osobą, którą ona widziała (jak w 6x09), bo równie dobrze może to być Red Coat, na co ona odpowiedziała, że nie może nam niczego zdradzić, bo nie. I na tym się skończyło, lol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kilka dni temu też się śnił 10 odcinek! Tylko był zdecydowanie bardziej komiczny.
      Byłam z Kłamczuchami u mnie w domu. I tańczyłyśmy u mnie w pokoju (w drugim byli rodzice). Aria zauważyła na ścianie cień i powiedziała "To teraz. To dzisiaj mamy się dowiedzieć kto to" i podekscytowane pobiegłyśmy do kuchni. Tak biegałyśmy, biegałyśmy i końca nie było widać. Nagle zauważyłyśmy, że nie ma z nami Arii. Wtedy ona otworzyła drzwi od łazienki, wyszła zaszokowana i powiedziała "teraz wasza kolej" i coś mnie wciągnęło do łazienki. A tam na ziemi leżał Adam Lambert i powiedział "I co?! Zaskoczona?" i zaczął śpiewać "My heart is a ghost town".
      I wtedy strasznie się pokićkało, on zaczął się przemieniać w Ian'a. Potem znalazłam się jako duch w galerii handlowej i zobaczyłam Emily z mamą. Em zauważyła obok ruchomych schodów Paige i się strasznie ucieszyła, że przyjechała. Podbiegła do niej i chciała ją pocałować, a Paige prychnęła i powiedziała "niedoczekanie" i Em się speszyła. Bo tak naprawdę to Paige była "A". xDD

      Usuń
    2. Okej, część z Adam'em Lambert'em mnie rozwaliła najbardziej.
      U mnie też było trochę bardziej pokręcone, tylko pominęłam dziwne szczegóły (np. to, że jak Em poznała "A" to był on przebrany za taką wielką włochatą czerwoną małpę i na nią skoczył (?)).
      A gadali u ciebie po polsku, czy po angielsku? Bo u mnie po angielsku xd. Wgl, ostatnio ciągle w moich snach to wszystko po angielsku mam xd

      Usuń
    3. Po polsku xD Widzę, że u Ciebie też nieźle poryte było xDD

      Usuń
    4. Po polsku xD Widzę, że u Ciebie też nieźle poryte było xDD

      Usuń
    5. Hahaha, co za sny :D
      Ale muszę się przyznać, że i mnie śniło się A. Byłam którąś z dziewczyn albo kolejną Kłamczuchą z ich paczki. A nas prześladowało, w końcu je goniłyśmy. Wbiegłyśmy do pokoju, który był chatką kolegi Ezry i nagle zobaczyłyśmy nie jedno A, ale kilka członków A-Teamu. Zaczęli po kolei zdejmować swoje kaptury i okazało się, że widziałyśmy ich tylko raz i w ogóle nie znamy i nie pamiętamy ich imion. Byli to jacyś przestępcy okradający domy. Później okazało się, że któraś z nas złapała główne A, ale nie pamiętam już tożsamości. Na pewno ktoś z głównej obsady

      Usuń
  9. pisze tu bo to najnowszy post. ostatnio mam dziwne przeczucia, ze paige moze byc A, nie mam pojecia dlaczego haha, a wy jak mysliscie zrobiliby nam to, ze zamiast faceta zobaczymy dziewczyne pod czarnym kapturem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mnie już nie zdziwi, ale jakoś nie widzę A jako kobiety

      Usuń
  10. A ja bym chyba jako jedyna chciała, żeby wątek -A się nie kończył, pewnie jako jedyna. Pasowałaby mi ta teoria z tego postu

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna teoria, oprócz tego, że tam na dachu to musi być Charles. Może chce skoczyć przez jakieś wyrzuty sumienia, problemy, po prostu sobie już dłużej nie radził i dlatego postanowił się ujawnić Alison i Jasonowi, żeby nie zostać na wieczność zapomnianym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo to kolejny etap jego planu i znów jakoś umknie

      Usuń
  12. Ja tez bym poprosila o wyslanie ksiazek anastazja1604@wp. pl z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego końca właśnie bym chciała ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Teoria mi się podoba i moim zdaniem jest całkiem prawdopodobna.Jednak byłabym odrobinę zaskoczona i smutna gdyby tak się okazało.Wolałabym jednak gdyby Charles okazał się jedynym prześladowcom kłamczuch.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że tak nie będzie( 2 A teamów) i Charles to na prawdę big A, które działa z Red Coat i Black Widow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam,że Charles jest A i on na pewno zostanie ujawniony w finale chociaż zaczęłam się ostatnio zastanawiać nad tym co powiedziała Mona pod koniec 2 albo 3 sezonu,że to Red Coat tu dowodzi więc naszła mnie myśl,że prawdopodobnie ujawnią w finale Charlesa i Red Coat a Black Widow będzie kłamczuchy prześladować w 2 połowie sezonu

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia