sobota, 8 sierpnia 2015

Julian wcale nie taki nieobecny?

Hej :)
Niewiele było ostatnio teorii na blogu, a już tym bardziej teorii odnoszących się do tożsamości Charlesa/A. Jako że we wtorek/środę czeka nas wielki finał, będzie to pewnie jedna z ostatnich, jak nie ostatnich teorii. Znalazłam ją na Tumblrze, a odnosi się do Wrena wokół którego (z wiadomego powodu) jest w tej chwili najwięcej szumu. Wydaje mi się, że niewiele było o nim teorii na blogu, dlatego postanowiłam dodać akurat tę konkretną.
Zapraszam!

Zacznijmy od Tweeta, w którym Marlene przyznała, że to Charles ukradł grę od Mony, ale para współpracowała ze sobą jeszcze przed tym wydarzeniem.


A teraz wywiad z Janel Parrish, czyli naszą serialową Moną:

Niektórzy są już zdezorientowani BigA/A. Ty byłaś oryginalnym A, a więc można powiedzieć, że Charles cię wykopał?
Jeżeli pamiętacie, przyznałam w sezonie trzecim, że ktoś odwiedził mnie w Radley i sprzedałam temu diabłu duszę. Zaczęłam pracować z A, tym nowym A. Wspomniałam też o tym, że ukradli i przejęli moją grę. To właśnie był Charles.
Czy Mona pracuje z A, żeby pomóc Kłamczuchom?
Cóż, A zaoferowało Monie wyciągnięcie z Radley. Zawarła z nim umowę, która opierała się głównie na knuciu przeciwko Kłamczuchom. Mona nigdy tak naprawdę nie dowodziła. A zawsze było o krok przed nią. Mona była oryginalnym A, ale Charles jest BigA. Wszyscy się pewnie zastanawiacie "Kim do cholery jest Charles?" Odpowiedź nadejdzie wraz z rozpoczęciem się sezonu.

A więc mamy kolejne potwierdzenie tego, że Mona i A współpracowali ze sobą. Od razu na myśl nasuwa się jedna scena, która pochodzi właśnie z 4B, a która nigdy nie została wyjaśniona:
Ich rozmowa była dziwna, tajemnicza, podejrzana i pełna niedomówień. Mona sugerowała, że Wren przestał być wobec niej lojalny, jakby ją zdradził. Wren z kolei wypominał jej, że kiedyś bywała z nim szczera. Dlaczego Mona miałaby być szczera z Wrenem? Nie znali się. Chyba, że mowa o czasach, w których współpracowali ze sobą. Mona wypomniała Wrenowi, że zgubił "g" w słowie "diagnoza" i wie, że nie jest tym za kogo się podaje. Skoro Wren jest lekarzem, to musi wypisywać milion recept czy diagnoz. Jakim cudem zgubił literkę w słowie, którego używa pewnie co najmniej kilkanaście razy dziennie. To jedno z podstawowych słów każdego lekarza.
Kolejna podejrzana sprawa to tablica policyjna z czasów, gdy jeszcze uważano Alision za zmarłą.  Widnieje na niej zdjęcie Wrena, a w podpisie Dr jest napisane w cudzysłowie. Dlaczego? Czyżby kwestionowano jego tytuł? Czyżby policja również podejrzewała Wrena i miała go za podejrzanego?
 Janel wspomniała, że ktoś odwiedził Mone w Radley i ukradł jej grę. Oczywiście wszyscy wiemy, że chodzi o Red Coat.

W trakcie wspomnianej rozmowy z Moną, Wren trzymał na kolanach rysunek, na którym widniała kobieta ubrana w czerwoną kurtkę/płaszcz. Dlaczego spośród tylu dostępnych kolorów, on zdecydował się na ten konkretny podsycając tym samym nasze podejrzenia? Czerwień jest bardzo istotnym i symbolicznym kolorem w PLL. Nie używa się jej ot tak, ona zawsze coś oznacza. Ta sytuacja nie stanowi wyjątku. Wren jest bardzo zaznajomiony z czerwienią, ponieważ współpracuje z kimś kto na okrągło paraduje w Czerwonym Płaszczu.
Pamiętacie wiadomość, w której A nawiązywało do ludzkich części ciała?
Do kogo innego by to pasowało, jak nie do kogoś kto jest podobno lekarzem. Tylko lekarze "bawią się" częściami ciała, a jedynym lekarzem, którego znamy w PLL i który jest tak bardzo podejrzany, jest Wren.
Spójrzcie na jeszcze jedną wypowiedź:

Czy Mona wie więcej niż myślimy?
Marlene: Myślę, że bezpiecznie jest stwierdzić, że Mona zawsze wie więcej.
Wren może oczywiście nie być samym Charlesem, ale to nie znaczy, że nie jest w nic zamieszany. Równie dobrze mógł jedynie pomóc Red Coat ukraść grę od Mony. Dlaczego akurat Red Coat? Ponieważ Mona mówiąc o tej osobie zawsze używała rodzaju żeńskiego "ona" sugerując, że to kobieta za wszystkim stoi.
W serialu widzieliśmy tylko cztery RC: Cece, Alison, Hanne i Arie. Możliwe, że to któraś z nich (jak już to Cece), ale prawdopodobne jest również, że istnieje nowe RC.
Wnioski: 
1. Charles jest Wrenem, który jest częścią A-Teamu. RC może być jedynie pomagierem.
2. To RC może stać za całą historią i gnębieniem dziewczyn. Wren bardzo dobrze ją zna i dlatego zgodził się jej pomóc. Albo jako Wren albo jako Charles.

* * * * * 
Co sądzicie o tej teorii? Przemawia do Was czy nie bardzo?
Chcielibyście Wrena na Charlesa?
Na początku byłam zachwycona opcją Wrena jako A, ale im bliżej letniego finału tym coraz bardziej podchodzę do tego sceptycznie.
Przyznam, że trochę już zgłupiałam. Nie mam pojęcia kim może być Charles, nic mnie już nie zaskoczy, dlatego nie zdziwię się, gdy Marlene zrobi nas w konia i tak naprawdę okaże się, że Charles nie żyje a ktoś się za niego mści. To byłoby jedno z najgorszych zakończeń, dlatego wolę już takiego Wrena na A niż nikogo.
Nie wiem jak Marlene to rozstrzygnie. Mam tylko nadzieję, że Charlesem nie jest nikt kogo widzimy raz w sezonie albo i nawet nie.
Wrena uwielbiałam, dlatego jeżeli ma mi złamać serce, to na całego.
W ostatnim z wywiadów, Julian wspomniał o tym, że Wren jest zamieszany w całą historię, ale na wyjaśnienie musimy poczekać.
Na osłodę dodam jeszcze zdjęcie Juliana z Ashley i Tylerem, które pojawiło się na snapchacie albo Ashley albo Juliana, już nie pamiętam. Oto definicja Marlene, która mówi o tym, że Julian nie ma najmniejszego kontaktu z obsadą PLL:

58 komentarzy:

  1. Wyprzystojnial nam :D
    Chciałabym go jako Charlesa, pasuje do tej roli. W dodatku jest podobny do DiLaurentisow :) lepszego kandydata poza nim i Tobym nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. B4 znaczy before ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4B oznacza drugą połowę sezonu 4.

      Usuń
    2. Akurat w wypowiedzi Marlene chodziło właśnie o " before",czyli "grali razem przed tym jak ukradł grę" nie wiemy kiedy ;)

      Usuń
    3. Nie. Marlene używa sformułowania B4, nie 4b. Oznacza to, że byli w tym razem, ZANIM on ukradł jej tą grę. Tweet pozwala na użycie tylko 140 znaków z tego co wiem, więc lepiej napisać B4, zamiast "before".
      -Kacper.

      Usuń
    4. Nie chodzi tylko o tego jednego tweeta. Wiele razy potwierdzano już, że ukradli grę Monie gdy ta była w Radley

      Usuń
    5. tam ba być before czyli zanim, źle przetłumaczyłaś :)

      Usuń
    6. Karolina, ja rozumiem, o co Ci chodzi, ale w tym wypadku b4 oznacza before. Mieszkam w anglojęzycznym kraju od kilku lat i zawsze, powtarzam ZAWSZE sformułowanie 'b4', nota bene bardzo popularne, oznacza słowo 'before'...

      Dlatego nie upieraj się bezsensownie przy swoim, bo lepiej przyznać się do błędu i to zmienić :) nikt nie ma Ci za złe tego, że nie zrozumiałaś slangu, ale jeśli już ktoś w kulturalny sposób zwraca Ci uwagę (tak jak anonimy wyżej), to wypadałoby poprawić błąd.

      Vik

      Usuń
    7. A więc droga Vik, nie wiem skąd wytrzasnęłaś to, że ja się przy czymś upieram. Akurat w tej wymianie zdań udzieliłam się tylko raz i napisałam, że również w innych wypowiedziach potwierdzono, że A ukradło grę Monie, gdy ta była w Radley. A więc nie wmawiaj mi czegoś czego nie powiedziałam czy czegoś czego nie robię. Co do błędu, wybaczcie, ale komentarze piszę z telefonu, nie mam w tej chwili jak go zmienić i nie zamierzam biec od razu do kompa tylko dlatego, że ktoś mi tak każe :)

      Usuń
    8. nie wiem czy to tylko ja, ale mam wrażenie, że jesteś jakaś.. zarozumiała? nieprzyjemna? trochę pokory, nikt Ci nie każe nigdzie biec, wystarczy podziękować za zwrócenie uwagi i poprawić w wolnym czasie a nie się oburzać :)

      Usuń
    9. Nie jestem zarozumiała. Po prostu nie znoszę, gdy ktoś mi wmawia coś co w ogóle do mnie nie pasuje, co jest kompletnie odmiennie z moim charakterem. Poza tym, "pracując" na tym blogu nauczyłam się być twarda po tym, jak codziennie czytamy komentarze, w których zamiast napisać swoją opinię o notce, pomyśle, tj teorii, ciągle tylko czytamy, że coś nie pasuje, coś jest źle itd itd. Wystarczy napisać raz, zrozumiałam, że jest błąd, a nie piętnaście komentarzy z rzędu o jednym i tym samym :P

      Usuń
    10. Karolina... mój boże, kobieto, wyluzuj :0

      Vik

      Usuń
    11. jesli znajdziemy blad, to cie o tym informujemy.
      az tak ci to przeszkadza?

      zgadzam sie z Vik, wyluzuj troche bo ci zylka peknie

      Usuń
    12. Ja jestem wyluzowana, ale miałam wrażenie, że Wy nie, dlatego miałam zaproponować Wam to samo :)

      Usuń
    13. I wy wyluzujcie bo czasami przeraża mnie jakiego gówna potraficie się czepić zamiast napisać coś konkretnego

      Usuń
    14. To wy trochę wyluzujcie przecież Karolina napisała że w wolnej chwili to poprawi .A wy powinniście być wdzięczni że dodaje posty i macie co czytać a nie się przypieprzycie to jednej pierdółki .-sarita

      Usuń
    15. Dobrze, koniec kłótni! :)

      Usuń
    16. Karolino wyluzuj !! Jesteś jakaś niestabilna....rozchwianie psychiczne?

      Usuń
  3. z tą literką w słowie diagnoza to trochę przesada, każdemu się może zdarzyć i nie ma znaczenia jak często się używa słowa ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tu chodziło o sugestie Mony, która wiedziała, że nie jest tak naprawdę lekarzem i po to to specjalne zbliżenie na notatki.

      Usuń
    2. Ja na przykład codziennie piszę "się",a czasami też piszę np."sę"
      Ludzka rzecz. Nie doszukujmy się niczego na siłę

      Usuń
    3. Właśnie. Chodzi też o sugestię. Jakby Mona o czymś wiedziała. Zresztą cała ich rozmowa to była dla mnie jedna wielka przepychanka i pokaz sił

      Usuń
    4. Ale to wyreżyserowany serial. Nie pomylił się przypadkiem, bo nagraliby scenę od nowa.
      Błąd celowy, zamiar celowy.

      Usuń
    5. Zapomniałam ująć to w komentarzu. W PLL nie ma przypadków

      Usuń
    6. a według mnie to było odniesienie do Mony, cos jakby ze ma wszystko pod kontrola i nic jej nie umknie.

      Usuń
    7. Nie pomyślałam o tym. Może faktycznie tak było, ale to i tak nie zmienia faktu, że Wren był w tej scenie bardzo dziwny

      Usuń
  4. Coraz bardziej jestem przekonany, że Wren to Charles :c Tu już nie chodzi o żadne spoilery, po prostu na niego najłatwiej znaleźć jakieś sensowne dowody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie z tego samego powodu Marlene nie weźmie go pod uwagę ;p

      Usuń
  5. Tak, ale tu chodziło o sugestie Mony, która wiedziała, że nie jest tak naprawdę lekarzem i po to to specjalne zbliżenie na notatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wren znał się z Arią jakoś bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak był Wren w serialu to zawsze kochałam teorie o nim jako A. Ale teraz, jak nie widziałam go tyle sezonów to jednak będę zawiedziona gdy to on będzie BigA. Myślę, że producenci przekombinowali już wszystko i wyjdzie bez sensu. Jakby niektóre sezony nic nie wnosiły i wyjdzie na to, że do poznania prawdy wystarczył nam tylko sezon 6. Wtedy będę strasznie zawiedziona. Nawet już nie mamy możliwości tworzenia teorii. A pamiętam jak pół nocy czytałam wszystkie zauważone, podejrzane rzeczy i z kim mogą być powiązane. Teraz oglądam tylko z myślą "no już wreszcie niech coś wyjaśnią". Chwała jeszcze tylko pare dni:)

      Usuń
  7. B4 to nie sezon 4B, tylko before - zanim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszcie to jeszcze raz, bo sto komentarzy nie wystarczy... odnieście się może do treści a nie do błędu - paulina

      Usuń
  8. Tylko cztery red coat? Chyba aż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. I. Marlene King ‏@imarleneking 6.08 Zobacz tłumaczenie
    Always love me some Wren "Pretty Little Liars'" Julian Morris Confirms Wren Is "Very Much Alive"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to twitt z konta that's what a said i od marlen

      Usuń
    2. Pewnie robią to specjalnie i tylko podjudzają naszą ciekawość

      Usuń
  11. Tę konkretną, nie tą konkretną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat poczytaj trochę w słowniku, a potem się mądrzyj

      Usuń
    2. Dobrze poprawił. Powinno być tę konkretną (teorię). Zresztą, autorka już nawet poprawiła ;)

      Usuń
  12. W cudzysłowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O losie, nawet nie wiedziałam, że tak napisałam. Później poprawię!

      Usuń
  13. z słowa "DIANOSIS" bez tego "G", o którym Wren zapomniał można ułożyć "IAN IS SOD"
    "SOD" to mniej więcej to samo co "Bastard", "whoreson" itp. jednym słowem "sku*wysyn".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wulgaryzm używany powszechnie w Wielkiej Brytani:

      http://pl.pons.com/t%C5%82umaczenie?q=sod&l=enpl&in=&lf=en

      Usuń
    2. aha, mozna tez ulozyc inne slowa, i co z tego?

      Usuń
  14. A mnie zawsze zastanawiało dlaczego Mona w 4 sezonie jak się niby przyznała że to ona zabiła Wildena trafiłą do Radley.Nie wiem ale powinna chyba wtedy trafić do aresztu .A co do Wrena jak uslyszalam po raz pierwszy że Wren może być Charlesem to się ucieszyłam bo se pomyślałam że nadaje się , a teraz nie jestem pewna ,może chciałabym by się okazało że był częścią A-teamu , ale nie wiem czy go chcę jako Charlesa .-sarita

    OdpowiedzUsuń
  15. ten obrazek, ktory rysowal Wren wyglada jak nagranie z farmy Cambellow :) przeciez ta postac w czerwonym plaszczu jest identyczna jak Jessica

    OdpowiedzUsuń
  16. Poda ktoś snapa Juliana?

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie podobaja mi sie teorie o Wrenie,ktory jest Charlsem.
    Jest w nim cos takiego hmm..mrocznego :)
    Zreszta niektorzy wykluczaja Wrena ze wzgledu na kolor wlosow,jednak ostatnio znalazlam na instagramie zdjecie Juliana z dziecinstwa na ktorym ewidentnie byl blondynem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro Mona wie kim jest Charles to czemu nie powiedziała o tym Klamczuchom?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze twórcy robią nas w konia. Mają taką taktykę by przyciągnąć widza. Może Julian (wren) faktycznie jest Charlesem, Marlene musiała powiedzieć że ten nie ma kontaktu z obsada, a przychodził pod przykryciem żeby nikt go nie rozpoznał albo coś.

    OdpowiedzUsuń
  20. ""Kim do cholery jest Charles?" Odpowiedź nadejdzie wraz z rozpoczęciem się sezonu"
    z rozpoczeciem sezonu? Czyli nie dowiemy się tego w 6x10? Czy jest to o prostu pomyłka w tłumaczeniu?

    OdpowiedzUsuń
  21. I jeszcze z tymi chipami w karkach kłamczuch. Tylko lekarz by tak potrafił, bo się na takich "operacjach" zna.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia