sobota, 29 sierpnia 2015

Jakie seriale warto obejrzeć przerwie od PLL?

Witam. Na dziś mam dla Was taką luźną notkę, która pomimo swojego luźnego charakteru może okazać się bardzo pożyteczna! Jak pewnie wiecie oglądam naprawdę wiele, wiele seriali i chciałabym się podzielić kilkoma fajnymi tytułami z osobami, które nie są jeszcze w nich zbytnio rozeznane. Starałam się żeby notka była ciekawa i nie zawierała suchych faktów, które można znaleźć w google, także mam nadzieję że się Wam spodoba!
Zapraszam do rozwinięcia!

1. Finding Carter
Finding Carter to jeden z moich ulubionych seriali! Uważam, że jest po prostu fantastyczny i idealny na zapełnienie dziury w sercu po zniknięciu PLL. Serial opowiada o Carter, która w pewnym momencie swojego życia dowiaduje się, że kobieta którą uważała za swoją matkę jest tak naprawdę jej porywaczką. Nastolatka musi nauczyć się życia w nowej rodzinie, na nowych warunkach z zupełnie obcymi ludźmi, a przy tym wychodzą na jaw rodzinne sekrety o których nikt nie powinien wiedzieć i które utrudniają jej zaufanie "nowym" rodzicom. Dziewczyna zdobywa przyjaciół, miłość (mega przystojny chłopak!!!) i generalnie w serialu się dużo dzieje, są fajne zwroty akcji, wiele zabawnych incydentów dlatego jak najbardziej polecam Wam Finding Carter!
2. Glee
Glee jest kompletnie inne od PLL, a jednak podobnie jak Finding Carter stoi na podium moich ulubionych seriali ze względu na niezwykłość i wartości jakie przekazuje. Wielu osobom się wydaje, że Glee to głupi serial dla nastolatków o nastolatkach- w rzeczywistości jest zupełnie inaczej.Czy jest ktoś wśród Nas kto nie miał dnia kiedy czuł się beznadziejny, niepotrzebny i niezrozumiany? Myślę, że nawet chodzące ideały mają takie chwile, a Glee pokazuje jak młodzież je znosi, pokazuje jak łatwo jest kogoś skrzywdzić głupią nietolerancją czy głupim docinkiem odnośnie wyglądu, ale przede wszystkim pokazuje że każdy z Nas jest wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju i piękny. Z całego serca polecam Glee, które nie dość że uczy to jeszcze bawi zabawnymi wątkami które bardzo często się pojawiają! Warto też wspomnieć o świetnych coverach znanych piosenek wykonywanych przez świetną obsadę, która idealnie się wciela w swoje postaci.
Jeśli nie oglądałeś jeszcze nigdy Glee, to czas żebyś włączył pilotażowy odcinek ;) Tak poza tym to wzruszam się za każdym razem kiedy opowiadam o tym serialu.
3. Eye Candy
Eye Candy dosyć przypomina PLL, obydwa seriale mają podobną tematykę. W EC podobnie jak w PLL jest zakapturzony prześladowca, który jest obsesyjnie zakochany w hakerce, Lindy. Dziewczyna poznaje go poprzez portal randkowy i kiedy orientuje się jakim psychopatą jest ten mężczyzna zaczyna dochodzić do brutalnej serii morderstw- morderca zabija każdą ze swoich ofiar odcinając jej część ciała nieidealną tak żeby była ideałem którego szuka. Czy to Lindy jest jego ideałem? Przekonacie się oglądając Eye Candy! Niestety serial został zawieszony po 1 sezonie, aczkolwiek uważam że naprawdę warto jest poświęcić na niego czas ze względu na wartką akcję i szybko wyjaśniające się tajemnice czego brakuje w PLL :p
4. Scream
Nowa i dosyć głośna produkcja MTV. Tematyka serialu również jest dosyć podobna do tej, która ma Pretty Little Liars. Grupa nastolatków jest prześladowana przez anonimowego mordercę, który w jakiś sposób powiązany jest z jedną z dziewcząt- Emmą, a raczej jej rodzinnymi sekretami. Gorąco polecam serial, w każdym odcinku jest dużo emocji, dużo się dzieje a przy tym liczba ofiar prześladowcy wciąż rośnie. 
Dodam jeszcze, że ze względu na to że to nowość to wciąż trwa 1 sezon, aczkolwiek drugi jest już zamówiony i bodajże nagrywany!

Także to takie moje 4 ulubione seriale :) Oglądam ponad 20, ale wybrałam 4 które są moim zdaniem najlepsze. Jeśli ich jeszcze nie oglądaliście to czas odpalić każdy z nich po kolei! 
Życzę Wam miłego dnia :*

40 komentarzy:

  1. właśnie w tym tygodniu obejrzałam Eye Candy i jak najbardziej polecam!
    zainteresowałaś mnie tym Finding Carter, jak będę miała czas to obejrzę, bo teraz wzięłam się za Teen Wolf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie obejrzyj! Nie wiem czy to nie jest mój taki najbardziej ulubiony serial ;D Ciężko stwierdzić haha

      Usuń
    2. Ja też meeega polecam finding carter

      Usuń
  2. Dzięki tobie zaczęłam już jakiś czas temu oglądać FC. <3 Jeszcze raz dziękuję. ♥ Crash! ♥
    Scream jest świetny, EC też. Glee zaczęłam, ale skończyłam chyba na 2 odcinku.
    Ja jeszcze polecam: One Tree Hill , The 100, Chasing Life, Stitchers, The Fosters, Once Upon a Time, The Royals, Gossip Girl, Arrow i oglądam jeszcze wiele innych, ale te są chyba najlepsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś napisać, co jeszcze oglądasz? :) Bo sama muszę wypełnić dziurę po PLL i co prawda oglądam kilka seriali ( Chasing Life, jest zdecydowanie moim faworytem), ale chętnie dołączyłabym jeszcze jakiś inny do mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam The Fosters

      Usuń
    2. Własnie nie wiem, czy się cieszyć, że April będzie z Domem(taką mam nadzieję), czy płakac, że Leo umarł...

      Usuń
    3. Oh. :c Ja niestety nie lubię Dominica (od początku serialu) i mam nadzieję, że nie będą razem. :/
      April & Leo Forever ♥

      Usuń
  4. Ja oglądam Internat, The Knick, Grey's Anatomy, How I met your mother, The Big Bang Theory, Saving Hope, Veronica Mars, Scream, Eye Candy, True Detective :)
    Jeśli chodzi o coś w klimatach PLL, to zdecydowanie Internat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internat? jeżeli chodzi ci o hiszpański serial to jest meega! Pochłonęłam go a najlepsze są Pierwsze sezony!

      Usuń
    2. a gdzie oglądałyście? bo ja nie moge nigdzie znaleźć

      Usuń
  5. Finding Carter jest świetnym serialem. Z twoich propozycji nie oglądałam tylko Glee nie licząc pojedynczych odcinków na FOX Comedy.

    http://chanel-babe-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione seriale:

    1. True Detective - uwielbiam takie mroczne klimaty z dozą filozofii :)
    2. Pride and Prejudice 1995 - miniserial na podstawie książki Austen, jedyna godna adaptacja... film w Keirą niczym przy wersji z '95... no i Colin Firth <3
    3. House of Cards - Kevin Spacey jest tak genialny, że aż brak mi słów. Trzeba się jednak orientować w systemie politycznym USA, bo inaczej wiele rzeczy może być niejasnych dla widza.
    4. Game of Thrones - z bólem przyznaję, że momentami nawet lepsze od książek, a uwielbiam prozę Martina
    5. Glee - kilka lat z mojego życia, mimo wzlotów i upadków wciąż na wysoko na mojej liście
    6. Downton Abbey - jestem fanką takich czasów, gdy kobiety miały klasę a mężczyźni byli gentlemenami
    7. Once Upon A Time - byłam sceptycznie nastawiona, ale wciągnął mnie niemiłosiernie
    8. True Blood - ahh, czasy licealne! W pewnym momencie za bardzo kombinowali, ale ogląda się miło :)
    9. Shameless US - ciekawa historia o nieco patologicznej rodzince
    10. Skins UK - pierwsza generacja to juz niemal klasyka, płakałam i przeżywałam mocno losy wszystkich bohaterów; druga generacja jest przekombinowana, w trzeciej natomiast połowa bohaterów mnie irytowała... ale pierwsze dwa sezony są genialne!
    11.The Tudors, The Borgias, Rome.... porządnie zrealizowane seriale semi-historyczne!
    12. Suits - obok Better Call Saul najlepszy serial prawniczy
    13. Gossip Girl - chyba nie trzeba przedstawiać:)

    oczywiście oglądam (bądź oglądałam) wiele innych... te godne wyróżnienia to też How I Met Your Mother, Dr House, Allo Allo, Keeping up Appearances (mistrz komedii!), Emma, Wikingowie, The Walking Dead....

    obecnie przymierzam się do Sherlocka i Breaking Bad :)

    Vik

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Teen Wolf, zwłaszcza pierwsze 3 sezony :D a jak ktos nie chce długiego serialu to polecam Twisted(1 sezon, serial przerwany w produkcji) - bardzo przeciętna gra aktorska ale fabuła świetna :D Glee super, ale równiż tylko 3,4 pierwsze sezony bo potem po śmierci Cory'ego(nie wiem jak to odmienić) serial robi sie naciągany :/ Gra o tron oraz Suits też fajne, ale ostatnio moją ulubioną serią jest Sherlock! Naprawde warto oglądnąć, szybko wciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eye Candy i Scream są świetne, każdemu polecam! Akurat oba te seriale mają aktualnie jeden sezon, także szybko obejrzycie i będziecie na bieżąco :D ja oglądam też once upon a time (serial o postaciach znanych z bajek, klątwy, tajemnice i te sprawy) reign (bardziej historyczny, ale dla nastolatków, opowieść o królowej Szkocji i jej życiu we Francji +mega przystojni aktorzy!!) gra o tron (bardzo 'odwazny' serial, intrygi, krew, królestwo itp) teen wolf (polecam, o wilkołakach ale jest świetny) salem (tym razem o czarownicach, ich walce o władzę, bardzo tajemniczy ale super się ogląda) sense8 (8 osób połączonych ze sobą, żyją na różnych kontynentach i słyszą swoje myśli itd, są ścigani przez pewną organizacje) hmmm no aktualnie to chyba tyle :D niedługo wychodzi serial scream queens i zapowiada się ciekawie,a jakby ktoś szukał czegoś bardzo podobnego do pll to mogę polecić też revenge :) mam nadzieję, że mój komentarz wam pomoże i będziecie mieli co oglądać czekając na pll!

    OdpowiedzUsuń
  9. Glee <3 <3
    Obecnie zaczęłam oglądać "Skins" , zapowiada się ciekawie ;)
    A tak to polecam tez "Teen wolf" , "Gossip Girl" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam American Horror Story : )

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. The lying game
    2. Scream
    3. 90210

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecudowanie polecam Doctora Who od 4 sezonu, bo wtedy akcja jest nieco bardziej unowoczesniona. Uwielbiam jak w tym co ogladam non stop cos sie dzieje i jest duzo napjecia badz akcji, a tam jest tego sporo, jak i w innych serialach , Teen Wolfa - uwielbiam! Moze nawet troszke bardziej niz PLL. Od 3 sezonu obsada zaczyna byc coraz to lepsza i kiedy w 3 sezonie umiera postac, ktorej nie lubilam, to serial zaczal wchodic dla mnie na nowy tor :D TW wraca w styczniu tak samo jak PLL, Eye Candy - fajny klimat i super obsada!, Dr House , Horronin - strasznie tragiczne kostiumy, ale zapewniam, ze warto obejrzec, chociazby z nudow :D osobiscie podoba mi sie klimat serialu, ale mozna powiedziec, ze nest trochezalosny i dziecinny, mimo wszystko ogladalam te 12 odcinkow (teraz nie wiem czy nadal to leci) , zapewniam ze mozna sie posmiac ;) , Rozwazam zaczac ogladanie Internatu, bo podobno rowniez ciekawy serial :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Glee to jeden z moich ulubionych seriali tylko szkoda, że już się skończył :(
    Oprócz tego z uwielbieniem oglądam The 100, Teen Wolf, Arrow, The Flash, Agents of Shield, Agent Carter, Gossip Girl i Grey's Anatomy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O taaak Glee to mój ulubiony serial <33 Poza tym polecam Teen Wolf :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Polecam gossip Girl, the vampire diaries (o wampirach chyba kazdy zna damona I stefcia) the originals ( spin off tvd o rodzinie pierwotnych wg mnie o wiele lepszy od tvd ) skins <3 (o paczce przyjaciol z uk 1 gemeracja to klasyka jednak najbardziej przezywalam chyba 2 generacje) izombie (o dziewczynie która stala sie zombie i pracuje w kostnicy i pomaga w rozwiązywaniu zabójstw) younger (40-latka udaje 26-latke poznaje młodego chłopaka i oklamuje wszystkich na temat swojego zycia baaaaaardzo mi sie podoba mimo ze jest to nowy serial w styczniu ma być premiera 2 sezonu) przygody Merlina (z Colinem morganem <3 o królu Arturze i oczywiście merlinie ) pamiętniki carrie (prequel seksu w wielkim miescie serial niestety ma tylko 2 sezony :( ) to juz chyba wszystkie seriale które bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa zapomniałam o awkward. !! I o faking It, osobiście o wielewielewielewiele bardziej polecam i podoba mi się awkward :p

      Usuń
  16. Wie ktoś może czy będzie 3 sezon fnding carter ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również oglądam wiele seriali, w tym także właśnie wszystkie tytuły z notki i bardzo serdecznie je polecam. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. how to get away with murder
    2. game of thrones
    3. the fosters
    topka serialów, które wciągają i są naprawdę fajne, interesujące. Ten ostatni jest najbardziej 'normalny'(?) to znaczy, że nie ma tam zabójstw, prześladowania i tego typu spraw, ale dalej jest ciekawie. mogłabym jeszcze tutaj dorzucić Hannibala.

    OdpowiedzUsuń
  19. pamiętniki wampirów, gotowe na wszystko, chirurdzy, dawno dawno temu, przyjaciele <3 najlepsze seriale oprocz PLL

    OdpowiedzUsuń
  20. ja polecam:
    gossip girl
    100
    teen wolf
    one uopon a time
    w garniturach
    breaking bad
    pokojówki z beverly hills
    wentworth więzienie dla kobiet
    wikingowie
    czarodziejki
    house of cards
    żona idealna
    doktor hart
    skins
    gra o tron
    inna
    czarownice z east endu
    bitten
    piękna i bestia - na nudę, bo ich "idealna" miłość robi się nudna
    revolution
    pamiętniki wampirów
    true blood
    big bang theory

    to są seriale, które oglądałam i mogę polecić ;)


    orange is the new black

    the originals

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam Game of Thrones, najlepszy serial jaki oglądałam.
    a tak jesli chodzi o bardziej zblizone do PLL to Gossip Girl i The Lying game.
    I The vampire diaries jeszcze barzo fajne jesli ktos lubi klimaty wampiry itp.

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja wam polecę serial Sherlock. Naprawdę bardzo dobry serial. Jedyną wadą jest długie czekanie na sezony :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Eye Candy jest świetny! Tak bardzo mi się spodobał, że obejrzałam go w ciągu jednego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Z podanych seriali najbardziej zaciekawiło mnie Finding Carter (bo Glee już obejrzałam ;P) tylko nie wiem gdzie mogę to obejrzeć... Kiedyś było wiele świetnych stronek z serialami, ale niestety zostały zamknięte :(
    Tak czy inaczej czy ktoś mógłby mi powiedzieć, gdzie mogę obejrzeć Finding Carter? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę: http://www.kinoman.tv/finding-carter/s01e01/pilot-the-birds-eng
      naprawdę polecam!! :)

      Usuń
  25. EC nie ma 2 sezonu. jak ktoś chce oglądać proszę, ale kończy się z nowym wątkiem :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Co polecam ja:
    - The 100
    - The Vampire Diaries jeśli ktoś nie ogląda
    - Supernatural
    - Reign
    - Revenge, o zemście, świetny, naprawe
    - Once Upon a Time

    OdpowiedzUsuń
  27. EC anulowali :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba zaczne oglądać scream :)

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia