środa, 5 sierpnia 2015

Podsumowanie 6x09!

Witajcie! Tak jak obiecałam- mam dla Was podsumowanie najnowszego odcinka, które jednocześnie jest niestety ostatnim moim postem na długi długi czas.
Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia, a tych którzy mają seans jeszcze przed sobą przestrzegam przed spoilerami!

Myślę, że dziś nie ma co omawiać poszczególnie każdej z Kłamczuch, ponieważ dziewczyny trzymały się razem- dlatego od razu przejdę do najważniejszych i najciekawszych momentów z odcinka, gdzie pozwoliłam sobie na rozpisanie się :) Zapraszam!

1.Bal
Bal to oczywiście wątek przewodni najnowszego odcinka. Pomimo zbulwersowania Kłamczuch (przez to, że nie mogły przyjść na bal) ja nie dziwiłam i wciąż się nie dziwię dyrektorowi i nauczycielom, że podjęli taką decyzję, w końcu Charles to szaleniec i oczywistym było, że pojawiłby się na balu. Oczywiście my, z perspektywy widza wiemy, że na ok. 99% nie skończyłoby się dla jakiegoś przypadkowego ucznia źle (Charles nie skrzywdził by go), ale zadaniem szkoły jest chronić uczniów i tak też zrobili. Tak czy siak mamy z pomysłem balu w stodole nie zawaliły no i właśnie...
2. Mamy Kłamczuch
Mamy rządziły dzisiejszym odcinkiem, zdecydowanie!! Dzięki nim 6x09 nie był nudny i naprawdę to one przyczyniły się do tego, że mi tak bardzo się podobał odcinek. Momenty z nimi były świetne i fajnie było zobaczyć takie Kłamczuchy w starszej wersji haha. Najbardziej śmieszyła mnie upita Veronica, która wykrzykiwała "Kenneth" i go szukała, a także pozostałe mamy które nie wiedziały jak ją zatrzymać haha, mega mega mega!
3. . Toby i Lorenzo żegnąją się z policją.
Nic dziwnego, że tak to się skończyło- z jednej strony szkoda mi Toby'ego bo chyba policja była naprawdę dla niego ważna, ale z drugiej strony cieszę się, bo dzięki temu już zaczęłam widzieć tego normalnego Toby'ego, którego tak mega uwielbiam!! Myślę, że inna praca wyjdzie na dobre i Toby'emu i Spoby'emu :)

4.Sara na balu.
Semily w dzisiejszym odcinku było dosyć mało- bodajże 2, króciutkie scenki, ale naprawdę urocze! Sara zachowywała się moim zdaniem w porządku i nie była wcale denerwująca, wręcz przeciwnie: to bardzo miłe i kochane z jej strony, że przyszła na ten bal, że zostawiła swoich przyjaciół dla Em i mega się cieszę, że w końcu zobaczyliśmy Sarę, a nie "I'm gonna take a shower" czy inne problemy emocjonalne dziewczyny. Nie mam co jej zarzucić po 6x09! 

5.Caleb/Haleb
Kiedy na początku odcinka Caleb zachowywał się tak podejrzanie, pomyślałam sobie "Oho! Już wiem kto jest A!!", ale na szczęście potem wrócił do Han ze wspaniałą niespodzianką, no i już wiemy co Haleb będzie robił w trakcie przeskoku czasowego...zamieszkają razem i będą razem, a więc może faktycznie możemy liczyć na ślub? ;)
6.Rhys w domu DiLaurentistów.
Okej, chyba każdy się ze mną zgodzi, że ta scena była bardzo dziwna. Nie rozumiem czemu Rhys wszedł od tak do domu rodziny Di, wszedł tak jakby to był jego dom- no bo raczej większość ludzi na planecie ma w zwyczaju pukać zanim się wejdzie i czekać aż gospodarz wpuści, prawda? Nie znam nikogo kto wchodzi do domu nieznajomego i szuka go na własną rękę w jego własnym mieszkaniu. Nie wiem o co chodzi temu człowiekowi, ale mam wrażenie, że on też pomimo wszystko może być jakimś członkiem rodziny DiLaurentis, albo pomocnikiem Charlesa.
7.Stroje dziewczyn.
Miała być o tym oddzielna notka, ale jakoś się nie mogłam z nią ogarnąć a więc napiszę o tym w tym podpunkcie- jeżeli ktoś jeszcze nie wie to sukienki Kłamczuch były inspirowane Księżniczkami Disneya!
Strój Spencer był inspirowany Arielką, Arii Królewną Śnieżką, Hanny Roszpunką z "Zaplątanych", a Emily Czarownicą/Złą Królową ze "Śpiącej Królewny".
Oczywiście Kłamczuchy wyglądały zjawiskowo, jutro dostaniecie notkę z taką moją opinią ich outfitów :)
9.Clark to policjant.
Dobra, tego się nie spodziewałam! W ogóle jaka metamorfoza- z takiego milutkiego studencika zamienił się w poważnego i stanowczego policjanta, wow. Ale jak to Emily powiedziała- przynajmniej Aria była naprawdę bardzo bezpieczna przy nim. Tak teraz patrząc na to, to cieszę się, że on pojawił się w życiu Kłamczuchy i tak często spędzał z nią czas, dzięki temu mógł ją ochraniać no i trzeba przyznać- świetnie wykonywał swoją pracę, ja bym go nigdy o to nie podejrzewała i pewnie Wy również nie spodziewaliście się takiego obrotu spraw.

10. Aria wygrała staż, Ezria z daleka od siebie.
Gratulacje dla Arii!! Super, że wygrała konkurs, ale bardzo mi szkoda tego, że w trakcie tego przeskoku czasowego Ezria się nie "spiknie". Aria będzie wtedy a LA, a Ezra w Tajlandii. Cieszę się, że tańczyli razem i Ezra był jej partnerem na balu (kocham go!!), ale niestety rozczarowałam się myśląc, że coś między nimi się wydarzy :/
11. ALISON JUŻ WIE KIM JEST CHARLES.
Wierzcie lub nie, ale ja wiedziałam, po prostu wiedziałam, że 6x09 tak się skończy! I jest mi jeszcze gorzej z myślą, że nie będę mogła obejrzeć premiery 6x10, jestem załamana! I mega zazdroszczę Alison, że ona już wie. Cóż...plus jest taki, że teraz już na pewno dowiemy się kto się ukrywa pod maską...
Ocena odcinka: 9/10
Epizod bardzo mi się podobał, trzymał cały czas w napięciu ale jednocześnie nie zabrakło humorystycznych momentów, które wniosły Veronica, Ella, Ashley i Pam.

Jak Wam się podobał 9 odcinek? Co sądzicie o wejściu Rhysa do domu DiLaurentistów? Macie jakiś ulubiony moment? Piszcie! 
Niestety ja się już z Wami żegnam, jutro rano wyjeżdżam, ale przygotowałam kilka luźnych notek żeby nie zostawiać tak Karoliny ze wszystkim samej. Jeszcze raz proszę o zrozumienie i ograniczenie chamskich komentarzy odnośnie ilości notek do minimum. Oczywiście nie mówię do Was wszystkich, ale każdy z Nas wie że są tu takie osoby, które nie rozumieją, że my też mamy życie i różne sprawy na głowie, a także prawo do wakacji. 
Buziaki, będę tęsknić <3


44 komentarze:

  1. A moim zdaniem Sara jest shady as fuck i nic nie zmieni mojego zdania (może dlatego, że kibicuje Emison i nie widzę nikogo z Emily tylko Alison) a co do odcinka, to moim zdaniem dobry był, zdecydowanie mamy kłamczuch rządziły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zastanawia skad Sara wiedziala gdzie jest ta stodola Spencer,ze sama sie tam wybrala,sprawdxila ze dxiewczyn nie ma i przyszla na szkolny bal.Dla mnie Sara klamieI to jej:zawsze bedxiesz dla mnie wazna.

      Usuń
    2. Coz, mysle ze kazdy domyslilby sie gdzie jest stodola Spencer - za jej domem.. Tylko skad ona wiedziala gdzie Spencer mieszka xD

      Usuń
    3. Pewnie wyjaśnienie będzie takie że Em podała jej adres i powiedziała że stodoła jest za domem.-sarita

      Usuń
  2. Mi też strasznie się ten odcinek podobał i też wiedziałam, że odc tak się skończy! A mamy to po prostu strzał w 10! W końcu coś innego się działo. Co to Rhys'a, że wszedł tak bez pukania - to nie było podejrzane na początku Pam powiedziała, że nie zamknęła drzwi, wiec jak ja bym zobaczyła otwarte drzwi to bym weszła zobaczyć o co chodzi.. Jak zobaczyłam broń u Clark'a to tak na głos powiedziałam "k***a gliniarz" nie spodziewałam się tego!

    Tak na marginesie ten gif na którym Hanna całuje Caleb'a tylko dla mnie wyglądają jakby byli na ślubie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie tak wygląda, haha! Nawet nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
  3. Odcinek był naprawdę świetny!
    Mamuśki w akcji to oczywiście najlepszy moment tego odcinka. To było cudowne :D Mam nadzieję na dalszy ciąg ich "przygody" w 6x10.
    Nie mam pojęcia o co chodzi z Rhysem. Nie wydaje mi się, żeby był Charlesem. To by było za proste :D

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=IARAt_NBTns
    angielskie promo
    zobaczcie mine Alison na końcu jakby w ogóle nie była zdziwiona tylko mówiła '"A więc to ty""

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc to musi być ktoś kogo zna.-sarita

      Usuń
  5. Ja już miałam nadzieje, że Caleb klęknie pzrzed Hanną i jej się oświadczy :D To by było urocze ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha a wiesz że ja też o tym pomyślałam , jak powiedział musimy porozmawiać a ja omg zaraz się oświadczy.-sarita

      Usuń
    2. Ja też myślałam że się oświadczy :)
      B

      Usuń
  6. Hahaha to byl wspanialy odcinek kocham veronice i kocham pam xd jak juz będzie ten 8 sezon to poproszę o przygodach mam ! :D ps. Gdzie podpunkt 8? Nie czepiam się tylko tak patrzę patrzę i nie ma ;) życzę miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że Hanna była bardziej Kopciuszkiem niż Roszpunką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale gdzieś na Instagramie ktoś przypisał jej rolę Roszpunki :) (nie wiem jakie konto, bo po prostu przeglądałam i na coś wpadłam)

      Usuń
  8. 1. Matki Kłamczuch wygrały dziś cały odcinek, żałuję, że wcześniej nie było ich więcej. Zamiast wprowadzać nowe wątki, które teraz są pourywane, niedokończone to mogliby więcej scen nakręcić z nimi... nie obraziłabym sie gdyby nawet w każdej ich wspólnej scenie piły, albo nawet paliły trawke, troche komediowych wątków i rozluźnienia by sie przydało.

    2. Sara która powiedziała do Emily, że cokolwiek sie stanie to jej na niej zależy czy coś tego typu... czy nikt nie widzi tego, jak bardzo było to podejrzane ?! Jakby chciała powiedzieć:" Emily, w sumie to coś tam dla mnie znaczysz, ale wnet stanie się coś złego i ja się do tego przyczyniłam " Ta ich scena wcale nie była urocza. Mega podejrzane jak dla mnie... -,-

    3.Rhys powoli staje sie moim ulubionym bohaterem, jak Go zobaczylam jak nagle wyskoczył zza ściany, jak Filip z konopii, jak normalnie jakiś Strażnik Teksasu i jeszcze z oburzeniem na matki kłamczuch, hahaha mam dziwne wrażenie, ze on wcale nie jest takim złym bohaterem. Skoro Clark jest gliną i Rhys ma z nim coś wspolnego, to może Rhys jest jakimś aniołem stróżem, zwłaszcza np. Arii ?

    4. Jak zobaczyłam Clarka z bronią to autentycznie wykrzyczałam "ku*wa, ja pie*ole, ale jaja!" podejrzewam, że słyszeli to sąsiedzi, bo potem nie mogłam powstrzymać śmiechu.Tego sie nie spodziewałam, super sie maskował. Tylko nie rozumiem czemu Emily była taka oburzona na Arie, że jak to nic sie nie domyśliłaś ?! :O chamskie troche.

    5. Kolejna głupota PLL - 7 os. pilnuje Alisson, ale ona i tak znika i nikt jej nie umie znaleźć. To już chyba nie pierwsza taka głupia zagrywka. :(

    6. Szkoda mi Ezrii, jak widze ich sceny razem to tak mi przykro z powodu Arii, a jak tańczyła z Ezrą to mam wrażenie, że autentycznie łzy miała w oczach jak jej powiedział o Tajlandii. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ezria i tak się w końcu zejdzie.-sarita

      Usuń
  9. Najbardziej cieszy mnie fakt, że wraca stare, dobre Spoby :') Spencer i Toby to dla mnie para odcinka. Wiadomo, że Haleb też byli przecudowni, ale Caleb i Hanna razem, szczęśliwi i zakochani to raczej żadna niespodzianka, bo Caleb zawsze był cudownym chłopakiem, natomiast Toby... bywało różnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odcinek wygrywają zdecydowanie mamuśki , a pijana Veronica the best chciałabym właśnie by było więcej w serialu takich scen.Czy tylko mnie zdziwiło jak szybko kłamczuchy wyszły z tej stodoły i dotarły na bal a tak btw to kto je tam wpuścil jak miały zakaz wchodzenia.Pilnowali Ali a ta i tak im zdołała uciec i sama szukać Charlesa.Dla mnie Sara jest nadal podejrzana ten jej tekst do Em że cokolwiek się stanie to jej na niej zależy , nie wiem ale ciągle myślę że ona jest pomagierem Charlesa.To że Clark jest gliną to się tego nie spodziewałam , w końcu to dobrze że dali glinę pod przykrywkę tak właśnie mógł wyciągnąć więcej informacji.Ten Rhys też jest dziwny tak se wszedł do obcego domu i jeszcze oburzenie wielce .Myślę że mamuśli w piwnicy raczej zamkneła RC bo Charles był na balu.Koncówka nie wiem ale wydaje mi się że Ali nie była zbytnio zaskoczona i zszokowana kiedy Charles zdjął maskę bardziej mi się zdawało że zna tę osobę bardzo dobrze.-sarita

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja wam mówię, wiem kim jest ChArles! SPOILER! TIPPY! Tak, tak papuga Tippy jest -A. Sami pomyślcie, kto by się tego spodziewał? Niezłe zaskoczenie no nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wren nie może być A, bo Ali była bardzo zaskoczona, jak Charles odsłonił maskę, a przecież Al nie znała Wrena w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wren nie może być A, bo Ali była bardzo zaskoczona, jak Charles odsłonił maskę, a przecież Al nie znała Wrena w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skad wiemy że Ali nie zna Wrena ,mogą dac flashback że się znają.-sarita

      Usuń
  14. Gdzie był Ezra gdy wszyscy się zebrali szukając Ali? Czyżby to on był z Alison i ujawniał sie jej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie np Alison w ogóle nie wyglądała na zaskoczoną, raczej coś w stylu 'ach, to ty...'. bardziej em wygląda na zaskoczoną w promo, chociaż ona patrzy na A również z obrzydzeniem, jakby to był ktoś jej bliski po kim się tego nie spodziewała i kim się brzydzi, że mógł robić im takie rzezy - paulina

      Usuń
    2. Może Alison podejrzewała Ezre? A Emily w końcu dla niego pracowała.

      Usuń
    3. Ja myślę ze Maya może mieć cos wspólnego z "A". Niby nie żyje, ale nie było pokazane jej ciała po śmierci, pogrzebu tez nie było... Mogla upozorowac swoja smierc. Poza tym Maya miała dostęp do rzeczy Alison, więc wcale bym się nie zdziwila jakby to była ona. Tu się może wszystko zdarzyć...

      Usuń
    4. Maya może być RC i Em może na nią patrzeć z obrzydzeniem że jest właśnie RC i pracuje z Charlesem.-sarita

      Usuń
  15. To w końcu Rhys zamknął mamy w piwnicy czy ktoś inny? Bo nie ogarnęłam tej sceny z Rhysem ani trochę, jakaś mega dziwna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie on zamknął mamuśki w piwnicy , po rozmowie z nimi wyszedł .To RC je zamkneła bo Charles był na balu.-sarita

      Usuń
  16. a to nie miało być tak że to miał być duży przeskok w czasie? czyli kilkuletni? jeśli tak to już Ezra nie będzie pewnie w Tajlandii

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że wszyscy podejrzewają Sarę, ja wciąż jestem za Emily i Sara. I mam nadzieję, że się to dla nich dobrze skończy i, że Sara nie będzie jedną z drużyny A. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A według mnie Hanna jest bardziej Aurorą. (co nie zmienia faktu, że jej buty są okropne)
    Ze wszystkich kreacji w całości podobały mi się tylko Spencer i Alison.
    Czy tylko ja mam wrażenie, że ze wszystkich kłamczuch to właśnie Spencer najbardziej zależy na Ali? Niby to Ali i reszta dziewczyn najbardziej się dogadywały, a Spence z nią rywalizowała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Scena z mamuśkami - prawie jakby były kłamczuchami :D super scena, powinno być takich więcej. Zapewne, zamknęło je RC. Reakcje mam identyczne jak reakcje dziewczyn po zobaczeniu Rhysa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odcinek super ;) Też myślę, że "A" to ktoś znany Alison, jej mina powiedziała wszystko....

    OdpowiedzUsuń
  21. po odcinku 6x09 zgłupiałam co do tożsamości -A i każdy oprócz Wrena i CeCe będzie dla mnie zaskoczeniem ... w jednej z odpowiedzi od -A czytamy że podoba mu się to że jesteśmy coraz dalej od prawdy a z drugiej strony wiele osób zna tożsamość Charlesa i wydaje mi się że będzie to ktoś z tych "bardziej zaskakujących" skoro fani okazali się mądrzejsi niż przypuszczał(a) chciałabym aby to było zaskoczenie chociażby niewielkie ... nie mogę się doczekać 6x10 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiemy, że Jason na bliźniaka, ale nigdy go nie widzieliśmy możliwe jest iż Ryhs jest tym bliźniakiem, a Charles to musi być osoba STARSZA o ponad rok od Jasona... Wiele tropów prowadzi do Wrena ( 180 cm wzrostu, wolontariat w Radley, był pokazywany od pierwszego sezony do czwartego jednak można powiedzieć że był postacią epizodyczną)... TYLKO WIEK, wiek się nie zgadza Jason ma 24, czyli wychodzi na to że Charlie ma 25 lat, a niestety Wren jest w wieku Jasona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Charles-Wilden (wyglada jak Dilaurentis i w sumie mogl upozorowac wlasna smierc, byl policjantem wiec mial dostep do wielu rzeczy, Alison go znala i w sumie moze dlatego tak zareagowala bo myslala, ze nie zyje, a byli razem na obozie :) Wrena ona nie zna, dlatego ze on byl w serialu jak jej nie bylo :) (lub tez myslalam nad Ianem jako Charlesem ale nie jestem pewna :) moze on trzyma tak samo Iana jak Mone?)
    Red Coat- Cece, pomaga Wildenowi, znaja sie dlugi czas i byli razem na cap may (jakos tak sie ten oboz nazywal)


    ( I zeby nie bylo gowno burzy, pisalam to tez na pll-fansite)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilden? Ian? Helloł z tego co pamiętam Alison się z nimi migdaliła. Miałaby mieć romans z własnym bratem?

      Usuń
  24. Okej, może się czepiam, ale co mnie zastanawia co do ostatniego odcinka to to, że przez cały bal wszyscy trzymali się razem, po czym nagle, kiedy Charles porwał Ali, a wszyscy jej szukali i Toby pytał Spence gdzie wszyscy to wspomniała o Hannie, Calebie i Arii, a Ezra to co wyparował? Może coś przegapiłam, ale po prostu mnie to zastanawia... ~G

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że Wilden nie może być 'A'. Wilden jest troszkę większy, ale jak widzimy czasem, Charles nie jest zbyt duży, a raczej umiarkowanie.. :> Więc podejrzewałabym kogoś innego o bycie 'A'. To ktoś go znamy i widzieliśmy wiele razy. Mam nadzieje, że się nie zawiodę to tego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odcinek fajny, jedyne co mnie trochę rozśmieszalo to kiedy Ali szukała Charlsa i te jej miny :) Bardzo podejrzane było zachowanie Sary i jej tekst do Emilly że co by sie nie wydarzyło to i tak jej na niej zależy, dziwne to i dlaczeko Sara pojawiła się na balu w tym samym czasie co Caleb? Ja miałam wrażenie że oni coś razem szykowali i to, że dziewczyny przyszły na bal to ich zaskoczyło ( dlatego, że Sra pracuje z Calebem). Mamy dziewczyn oczywiscie super, rozbawiły mnie naprawdę bardzo. Kocham Spoby i mam nadzieję, że teraz będzie między nimi lepiej.
    B

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym chciała tylko powiedzieć, że rolę Alison ODGRYWA aktorka. Nie ma sensu aż tak wnikliwie analizować każdego grymasu bohatera, bo przecież aktor może być mniej zdolny i nie musi umieć odgrywać każdej miny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie mamy Kłamczuch wygrały odcinek, ale i tak kilka rzeczy mnie zirytowało.
    1. Wielka tragedia, że Kłamczuchy nie mogą iść na studniówkę, a potem tak czy siak dostają się bez zaproszeń i tańczą sobie w najlepsze.
    2. Jak dobrze zrozumiałam, to w galerii Ezra odmówił Arii pójścia z nią na studniówkę, bo bał się, że uczniowie ich zauważą. Jak widać to i tak im nie przeszkodziło później tańczyć.
    3. Jeszcze co do studniówki, to skoro dziewczyny były tak wściekłe, że nie mogą iść na bal, to czemu były na nie z tą imprezą w stodole, która, moim zdaniem, wcale nie była taka mała i jakby przesunięto meble to dałoby się tam tańczyć. Jeszcze rozwaliło mnie to jak w tej stodole siedziały na kanapie i oglądały zdjęcia z instagrama (?). Party hard normalnie. :D

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia