sobota, 27 czerwca 2015

Pretty Little Q&A :)- nowa seria!

Hej kochani :) Zainspirowana tym co znalazłam na pewnym tumblrze o PLL, wymyśliłam nową serię- tak wiem, jest ich sporo, ale myślę że to nic bo każda z nich jest inna i każda jest ciekawa :)
W Pretty Little Q&A będę podawała po 6 pytań, które będą należały jakby do jednej kategorii- będą poruszały podobne kwestie. Wy będziecie udzielać na nie odpowiedzi w komentarzach, dajcie znać czy chcecie żebym ja też odpowiadała ;) Będą to najluźniejsze notki na blogu, ale wydaje mi się, że przypadnie to Wam do gustu. Oczywiście jeśli nie chcecie takiej serii to koniecznie piszcie na dole a zakończymy ją na tym pierwszym poście. 
Oto pierwsze 6 pytań!
Dzisiejsza kategoria: Początki

1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z Pretty Little Liars?
2. Która postać jako pierwsza przypadła Ci do gustu, a która nie?
3. Kogo jako pierwszego podejrzewałeś o bycie A?
4. Czy na początku spodziewałeś/łaś się takiego obrotu spraw jaki mamy teraz w 6 sezonie?
5. Po 1 odcinku, która z Kłamczuch zyskała od Ciebie najwięcej sympatii?
6. Jakie były twoje myśli po obejrzeniu pierwszego odcinka?

Odpowiadajcie i piszcie czy chcecie taką serię i czy ja mam w notce odpowiadać na te pytania! <3
Buziaki <3

72 komentarze:

  1. 1. Raz gdy byłam u koleżanki nie miałyśmy co robić i zapytała mnie czy oglądam PLL, powiedziałam, że nie i mi pokazała pierwszy odcinek. Na początku nie przypadło mi do gustu, następnego dnia jednak postanowiłam obejrzeć parę odcinków. A teraz nie wyobrażam sobie życia bez PLL.
    2. Najbardziej polubiłam Arię, a najmniej Emily.
    3. Od samego początku podejrzewałam o bycie A Alison. W końcu ona lubiła takie gierki.
    4. Nie! Byłam strasznie zaskoczona.
    5. Aria.
    6. Zbyt nie pamiętam, ale wiem, że w mniej niż tydzień nadrobiłam całe 4 sezony. Od tamtego czasu jestem na bieżąco.

    Jestem za byś ty również odpowiadała <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Przyjaciółka mi poleciła. Na początku nie byłam przekonana, ale po obejrzeniu pierwszego odcinka od razu mnie wciągnęło :)
    2.Zdecydowanie od razu polubiłam Hannę i to się do dziś nie zmienia. Nie polubiłam Mai. To jej wyzwolenie i w ogóle było jakieś wkurzające.
    3. Szczerze? Nie pamiętam :D
    4.Nie. Myślałam, że będzie tak, że dowiemy się kim jest "A" i potem kłamczuchy będą miały do czynienia z otwartym wrogiem lub w ogóle "A" zniknie, a dziewczyny czekają inne problemy.
    5.Hanna <3
    6. Że to będzie ciekawy serial i mam ochotę obejrzeć drugi :)


    Bardzo dobry pomysł na serie i ja bym chętnie poznała Twoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Moja przygoda z PLL rozpoczęła się w lutym tego roku xD Zaczęłam oglądać w ferie, z czego jestem bardzo zadowolona, bo nie musiałam czekać 5 lat na ujawnienie prawdziwego A. XD
    2. Hmm... Nie pamiętam. Zainteresowała mnie Spencer, bo od razu podejrzewałam ją o bycie A. Polubiłam wszystkie kłamczuchy, oprócz Alison.
    3. Spencer ;)
    4. Nigdy! Xd
    5. Chyba Hanna.
    6. Spencer, Mona i Maya były dla mnie podejrzane...
    P.S. Fajna seria ;)
    - Andżi

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na serie jest całkiem okej, byłoby fajnie jakbyś też odpowiadała na te pytania albo inne adminki:) 1.Od koleżanek dowiedziałam się że istnieje taki serial, fabuła bardzo mi się spodobała i zaczęłam to oglądać, wciągnęło mnie na maxa;)2. Napoczątku najbardziej lubiłam Arie, (a teraz jest to najbardziej znienawidzona przeze mnie kłamczucha) za to nie lubiłam Spencer( co się teraz zmieniło) i Melissy 3.Oczywiście pierwsza myśl Alison xd 4.Totalnie się nie spodziewałam 5. Jak już wcześniej wspomniałam Aria była moją ulubienicą 6. Od razu chciałam wiedzieć kto jest A i obejrzeć jak najszybciej wszystkie odcinki, stałam się fanką PLL:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. W sumie to nie pamiętam. Jakos tak trafiłam oglądając inne seriale w necie. Bylo wtedy kilka odcinków pierwszego sezonu.
    2. Spencer ukochana, a najmniej Aria. Do tej pory nie lubię Arii i kocham Spence.
    3. Od poczatku aż do teraz nie mam swojej teorii na ten temat, to może być każdy.
    4. Nie.
    5. Spencer
    6. Miałam mieszane uczucia, ale czułam, ze na pewno chce wiedzieć co będzie dalej. Mysle, ze po pierwszym odcinku kierowala mną jedynie ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Moja przyjaciółka kupiła sobie pierwszą cześć książki, po przeczytaniu mi ją pożyczyła, a ja zobaczyłam z tyłu reklamę serialu i że akurat mi się nudziło postanowiłam że obejrzę pierwszy odcinek.
    2. Wydaję mi się że na początku najbardziej lubiłam Arię.. nie pamiętam żeby jakaś postać nie przypadła mi do gustu ;p
    3. Alison :D
    4. Nigdy haha
    5. Chyba Aria.
    6. Było jak ''wow, to jest serio dobre i nie jest jak książka!'' haha, pamiętam że były to wakacje i spędzałam je u babci, więc oglądałam po 6 odcinków jak nie więcej dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Przez youtube. Wiele youtuberek to ogl i postanowiłam że obejrze jeden odcinek i sie strasznie wkręciłam!
    2. Aria <3 najmniej Spencer i nadal tak jest ;p
    3. Mona i Alison
    4. Nie
    5. Aria <3
    6. Chcialam sie jak najszybciej dowiedzieć sie kto jest A. Ogladałam prawie cały czas, kiedy tylko mogłam /I

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Koleżanka mi mówiła, a będąc na wakacjach obejrzałam jeden odcinek, a jak wróciłam do domu to oglądałam z axn, no a potem to z internetu, bo wiadomo, że axn ma opóźnienie ;)
    2. Hanne polubiłam jako pierwszą, a Alison nie przypadła mi do gustu.
    3. Mone.
    4. Zdecydowanie nie.
    5. Hanna i Spencer.
    6. Na początku zaciekawił mnie i chciałam obejrzeć więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Dzięki mojej koleżance, która poleciła mi ten serial
    2. Ashley Marin mama Hanny , najmniej hmmm Alison (we wspomnieniach dziewczyn)
    3. Alison DiLaurentis
    4. Nie
    5. Hanna <3 zawsze najlepsza :)
    6. Chciałam więcej
    7. Fajna seria i fajnie było by poznać Twoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. W zeszłe wakacje koleżanka pożyczyła mi pierwszy tom kłamczuch. Po przeczytaniu interesowały mnie ich losy i natrafiłam w internecie na serial.
    2. Na początku najbardziej polubiłam Hanne :) Nie przypadła mi do gustu Paige, moze nie jest w serialu od poczatku, ale wcześniej odpowiadały mi wszystkie postacie: )
    3. Alison haha: D
    4. Nie
    5. Hanna <3
    6. Zainteresowala mnie fabula i chcialam jak najszybciej dowiedzieć sie kim jest "A". :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Koleżanka mi poleciła ten serial, jednak najpierw przeczytałam 2 części książek a potem dopiero zaczęłam oglądać.
    2. Polubiłam Hanne a od pierwszego odcinka nie przypadł mi do gustu Wren.
    3. W sumie to nie pamiętam, ale chyba Ian...
    4. A kto by się tego spodziewał?! XD
    5. Hanna <3
    6. "Chce więcej, dobrze, że przede mną jeszcze 4 sezony." :D
    Odpowiadaj też! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Mam taką małą tradycje, że zaczynam oglądać nowy serial w przerwie świątecznej, bo to więcej czasu i w ogóle :) kilka lat temu padło właśnie na PLL i oczywiście zdążyłam nadrobić dwa sezony w kilka dni :)
    2. Tak szczerze to nie pamiętam. Chyba nie polubiłam Melissy.
    3. Tyle miałam już tych teorii że nie wiem kto był pierwszy.
    4. Zdecydowanie nie, zwłaszcza że nie było mowy o żadnym Charlsie.
    5. ciężko stwierdzić.
    6. Wow :) takie było moje wrażenie i oczywiście ciekawość zwyciężyła i oglądałam dalej żeby dowiedzieć się kto jest A. i tak sobie żyje w tej niepewności do dziś :)


    OdpowiedzUsuń
  13. 1. To były wakacje, chyba w zeszłym roku, czy tam dwa lata temu. Miałam wtedy początki obsesji na punkcie zagranicznych seriali. W końcu, nie mając pojęcia o czym tak właściwie jest pll, zaczęłam oglądać, no i się zakochałam :)
    2. Pamiętam, że na początku bardzo nie polubiłam Melissy i Ezry, nie wiem dlaczego. Za to od razu do gustu przypadły mi Aria i Hanna.
    3. Te początki, kiedy jeszcze nawet przez chwilę nie pomyślałabym, że trzeba poczekać 6 sezonów, żeby się dowiedzieć kto jest prześladowcą... Ale wracając, pamiętam (teraz się z tego śmieję), że był taki odcinek, w którym Ezra zabrał Arię do klubu (nie wiem dokładnie co to było) i ona poznała tam jego kolegę. Oczywiście ten pan od razu wydał mi się podejrzany haha. Co z tego, że już więcej nie wystąpił w pll :') A że był to pierwszy sezon, no to przez prawie cały myślałam, że moje podejrzenia są prawdą :'))
    4. Nie, nigdy nie myślałam, że zrobi się z tego taka skomplikowana historia, która zdaje się nie mieć końca.
    5. Na początku najbardziej polubiłam Arię, jednak szybko to Hanna stała się moją ulubioną kłamczuchą.
    6. Coś w stylu 'OMG ten serial jest świetny, muszę wiedzieć kto jest 'A', szybko następny odcinek!'
    Świetna seria, chyba najbardziej mi się podoba :) I chętnie poznam twoje odpowiedzi :D /W

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Moja przyjaciółka powiedziała mi, że znalazła świetny serial i koniecznie muszę obejrzeć. obejrzałam pierwszy odcinek i tak się wkręciłam, że nadrobiłam półtorej sezonu w jeden dzień, tylko dlatego, żeby być na bieżąco.
    2. Najbardziej polubiłam Spencer i Hannę, a najmniej Emily i Arię.
    3. Alison, nieco później Monę, ale przez pierwsze kilka odcinków byłam przekonana, że to Ali jest A
    4. Nie
    5. Spencer i Hanna, obie polubiłam tak sam
    6. "O bogowie, jaki świetny serial!! Koniecznie muszę obejrzeć więcej odcinków i dowiedzieć się kim do cholery jest A!!"

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Dużo osób go polecało i zaczęłam oglądać ze wzgledu na Ashley
    2. Hanna i Spencer ,a nie przypadła mi do gustu Aria i Emily
    3. Ezra/Jason
    4. Nigdy na poczatku serialu nawet bym tak nie pomyslala
    5. Hanna&Spencer
    6. Pozytywne zaskoczenie bo myslalam ze serial jest nudny i przede wszystkim chcialam wiedziec kim jest A

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. Gdzieś przeczytałam- postanowiłam obejrzeć.
    2. Hanna mi przypadła do gustu, a takiej co nie lubiałam od początku to chyba nie było
    3. A to nawet dziwne, ale Mone, tylko... W tej retrospekcji gdzie Ali z Aria uciekały przed Moną to właśnie wtedy pomyślałam, że to będzie ta dziewczyna (wtedy nie kojarzyłam, że to jest Mona ;-;)
    4. Niee, zbyt powalone to teraz xd
    5. (to pytanie zbyt podobne do 2 :D) Hanna
    6. Po obejrzeniu 1 odcinka nic nie robiłam tylko oglądałam ten serial, nawet raz spać nie poszłam (była wtedy szkoła, ale co tam) oraz podobała mi sie wtedy gra Mony, jako A <3
    ps tak daj swoje odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Jakoś dwa lata temu xd nie pamiętam dokładnie
    2.Spencer <3 (Wren ;*) najmniej : Alison
    3.Jenna -_-
    4.Nigdy
    5.Spencer i Hanna
    6.Kim jest A ? XD najlepsze jest to że to pytanie zadaje sobie do dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Skakałam kiedyś po kanałach i zatrzymałam się na AXN, właśnie leciał finał drugiego sezonu. Wiedziałam już kto jest A, ale nie wiedziałam o co dokładnie chodzi w serialu. Od razu mnie zaciekawił i zaczęłam oglądać od początku.
    2. Arię polubiłam jako pierwszą. A nie przypadł mi do gustu Wilden.
    3. Jak pisałam pierwszy odcinek który widziałam było to ujawnienie Mony jako A. Więc nie musiałam się zastanawiać kto jest A.
    4. Nie, byłam pewna, że Ali nie żyje.
    5. Aria
    6. "Świetny serial, oglądam kolejny odcinek".

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Szukałam jakiś fajnych seriali w necie. Znalazłam kilka dobrych seriali ale zostałam tylko przy PLL. :))
    2.Aria,Melissa
    3.Toby
    4.Było dużo zwrotów akcji ale byłam pewna że Ali żyje.
    5.Aria
    6.Najlepszy serial młodzieżowy jaki kiedykolwiek oglądałam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. W wakacje nie miałam co robic i szukałam czegos do oglądania, jakiegoś serialu, los chciał żeby to było PLL, najpierw obejrzałam finał 1 sezonu, tak mnie to zainteresowało, że zaczęłam od początku.
    2. Aria przypadła mi do gustu jako pierwsza, a nie wpadł mi Caleb (dopóki nie wrócił z Ravenswood :D)
    3. Monę albo Iana
    4. Zdecydowanie nie.
    5. Hanna!
    6. "Chce dalej!"

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. pll zaczęłam oglądać 3 lata temu jak byłam chora. Pamietam ze oglądałam jakiś filmik na yt i jakaś dziewczyna opowiadała właśnie o pll :)
    2. Jako pierwsza przypadła mi do gustu Aria bo wydawała mi się najbardziej przyjazna spośród innych dziewczyn, jednak szybko przerzuciłam się na Spencer i Hanne. Nie przypominam sobie zeby ktoś nie przypadł mi do gustu
    3. Jak obejrzałam 1 odc ktoś bardzo mądry napisał że to Mona w komentarzach a ja to przeczytałam, wiec nikogo nie podejrzewałam
    4. Nieee, po finale 2 sezonu myślałam że w 3 poznamy morderce Ali i na tym sie skończy :)
    5. Tak jak wyżej - Aria
    6. nie pamietam ale na pewno nie sadzilam że zawładnie on moim zyciem

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Moja przyjaciółka znalazła ten serial w internecie, kiedy byłam u niej obejrzałam jeden z odcinków i tak się zaczęło ;)
    2. Polubiłam od razu Hannę za jej poczucie humoru i Emily już nie pamiętam dlaczego xd Wkurzała mnie Mona :D
    3. Allison!
    4. Nigdy!
    5. Hanna ;)
    6. Byłam bardzo ciekawa kto je prześladuje i starałam się oglądać jak najwięcej odcinków, żeby dowiedzieć się tego jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Rok temu przed wakacjami zaczęłam oglądać ..Kuzynka mi poleciła.
    2.Aria
    3.Toby albo Jena
    4.Nie!
    5.Aria
    6. ŁAŁ supi supi muszę obejrzeć kolejny odcinek !

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Moja przygoda z PLL zaczęła się od koleżanek z klasy, które co środę umawiały się na oglądanie odcinka i pewnego razu też postanowiłam obejrzeć:).Na początku jakoś mnie nie przekonał, ale trochę później mocno mnie zainteresował i już wtedy nawet nie zauważyłam jak skończyłam 5 sezon:)
    2.Od razu polubiłam Hannę i Spencer,a nikogo denerwującego mnie jakoś szczególnie nie pamiętam:)
    3.W sumie było i jest to strasznie skomplikowane, ale wtedy chyba nikogo nie podejrzewałam:)
    4.Na 100% NIE!!! Te pogróżki od A na początku nie były tak dziwne i zarazem ambitne jak teraz... Kto by się spodziewał, że dziewczyny będą więzione w podziemnym domku dla lalek i zmuszane do takich 'zabaw' A jak torturowanie przyjaciółek, bo ja absolutnie nie.
    5.Zdecydowanie Hanna:)
    6.Właściwie to na początku w ogóle nie miałam zamiaru kontynuować serialu, ale jakoś tak wyszło, że po paru następnych odcinkach nie wyobrażałam sb nie poznania tożsamości A!:).
    Dzięki za zrobienie takiej serii:) 'Fajnie' było samoemu odpowiedzieć na te pytania i przeczytać odpowiedzi innych:) A co do pytania to ty też mogłabyś pisać swoje odpowiedzi:) Tez jestem ciekawa twoich:)

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. PLL zaczelam ogladac jakos w maju 2013 roku, a zbieralam sie do ogladania chyba ok.2 lata, ale nigdy nie bylo mi z tym po drodze i pewnego dnia postanowilam, ze w koncu czas zaczac i wciagnelam sie tak, ze ogladalam 4 odcinki dziennie :). Pamietam, ze gdy zaczelam ogladac PLL ostatnim odcinkiem dostepnym online byl final 3 sezonu, a 4 sezon ogladalam juz normalnie, tydzien po tygodniu. Szkoda tylko, ze wczesniej, gdy szukalam w necie informacji o bohaterach, fabule itp. natrafilam na ciocie Wikipedie i znalam wszystkich czlonkow A-Team jeszcze przed pierwszym odcinkiem. :P
    2. Polubilam Arie, Ezre, Spencer, a nie spodobala mi sie Emily, Paige i Caleb.
    3. Od poczatku uwazalam, że Alison zyje i to ja podejrzewalam, poza tym to nie zaufalam Ianowi i Jennie.
    4. Spodziewalam sie tylko tego, że Alison i Sara żyją o Charlsie nawet nie pomyslalam( wgl o co chodzi Marlene, ze postac jest znana od poczatku, slyszeliscie wczesniej o bracie Jasona i Ali?) :D
    5. Aria od początku jest moja ulubiona Klamczucha. :)
    6. Po pierwszym odcinku pomyslalam: Kto jest A? i naiwna ja :) wlaczylam po chwili odcinek drugi pewna, ze A się tam ujawni, a tu już szosty sezon, a A dalej nieznany :)


    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Rok temu przed testami gimnazjalnymi szukałam czegoś, żeby odgonić stres i tak znalazłam Pretty Little Liars
    2. Na początku lubiłam każdego, ale chyba najbardziej Arie i tak nadal jest :)
    3. Jenna, zawsze mi pasowała na A, miała motyw i w ogóle
    4. Nie myślałam o tym w ogóle
    5. Aria
    6. Oglądałam to po nocy i szczerze odcinek był mega mroczny, wtedy bałam się wracać do fragmentów z tej nocy, ale odcinek tak mi się spodobał, że do czerwca byłam już na bieżąco :)

    Fajny pomysł na serię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też spodobał ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Kiedy zobaczyłam bluzę mojej przyjaciółki na której było napisane "Two can keep the secret, if one of them is dead" spytałam ją o ten dziwny napis, a ona podała mi nazwę serialu. Potem już tylko nałogowo oglądałam. ����
    2. Kiedy zaczęłam oglądać serial najbardziej lubiłam Emily, a nie lubiłam Alison.
    3. Monę!
    4. Nie. Jak teraz oglądam stare odcinki to tylko siebie pytam skąd to sie wszystko wzięło w 6 sezonie?!
    5. Po pierwszym odcinku pokochałam Mayę i Emily.
    6. W sumie to myślałam o tym, że jak na taki fajny serial to nie był on taki fajny. Taki 3/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Juz kiedys jak byl tylko pierwszy sezon to obejrzalam z dwa odcinki ale jakos pozniej zapomnialam i przestalam ogladac, dopiero na zime tamtego roku szukalam czegos na nude i PLL ja zabilo;)
    2.Emily, a najmniej Specer.
    3.Toby!
    4.Zdecydowanie nie i bardzo nie chcialam zeby okazal sie to czyjs blizniak, no i chyba to jednak nie blizniak;)
    5.Hanna
    6.Hm no chyba ze chce sie dowiedziec kim jest A i ze zapowiada sie spoko serialik ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 1.Moja przygoda zaszeła się rok temu szukałam serialu który mnie wciągnie aż znalazłam Pretty Little Liars .
    2. Na początku polubiłam Arie Ezre i Spencer i nadal tak jest :)Nie spodobała mi sie Hanna i Mona ale teraz je lubie :)
    3. Najpierw podejrzewałam Detektywa Wildena ,Iana i Jenne
    4. Nie kompletnie się tego nie spodziewałam tego żę Toby odwiedza Mone w Radley i jej pomaga w dręczeniu kłamczuch a później zobaczyłam Ezre w tym pomieszczeniu gdzie są powyklejane zdjęcia kłamczuch itd to nie mogłam myślałam że to oni są A a Toby okazał sie dobrym chłopakiem i dobrym przyjacielem a Ezra tylko pisał książkę o Alison i kłamczuchach
    5. Najwięcej Aria i Spencer, a później przekonałam się do Hanny i Emily
    6. Jakie były twoje myśli po obejrzeniu pierwszego odcinka? Kim jest A?XD i jak potoczą sie losy Arii i Ezry odkąd Aria się dowiedziała żę Ezra to jej nauczyciel ja byłam zaskoczona moja mina była mniej więcej taka ":o" a to jak Ezra pocałował Arię w kościele na pogrzebie Ali <3 <3 . Od początku wiedziałam że Ali żyje . Wiadomość od A mnie zaskoczyła myślałam że to będzie kolejny serial o miłości wzlotach i upadkach ale to coś więcej niż serial od roku to też moje życie <3 <3 nie wyobrażąm sobie końca sezonu i już nie będzie Pretty Little Liars ;') <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem pomysł jest głupi, bo jestem pewna ze każdy pisze swoje odpowiedzi i nikogo nie obchodzi co inni piszą, więc to bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrz- ja czytam wszystkich odpowiedzi z zaciekawieniem;)

      Usuń
    2. ja tak samo!

      Usuń
    3. Ja też :o Jestem ciekawa jak inni odbierają serial i są nawet ciekawe połączenia, np co do darzenia postaci sympatią

      Usuń
    4. Nawet jakby nikt nie czytał to i tak miło powspominać samemu sobie, np. kogo uważałam za pierwsze A. :)

      Usuń
    5. Dokładnie pomyślałam to samo :) Większość nawet nie przeczyta tego co inni piszą. I nie piszcie "ja czytam wszystkie odpowiedzi", bo nie uwierzę. Jak już zobaczyłam tyle komentarzy i wypociny każdego to aż na sam widok się tego nie chce czytać. Moim zdaniem pomysł fajny, aczkolwiek... wątpię, aby miało to jakiś sens :) Po co odpowiadać na coś jak te komentarze nic nie wniosą.

      Usuń
  32. 1. Hmmm, zaczęło się od tego, że skończyłam oglądać Plotkarę i szukałam czegoś co przypadnie mi do gustu, nie uwierzycie, ale pierwszy odcinek oglądałam chyba z 5 razy, bo za każdym razem odpuszczałam kolejne odcinki, bo mnie ten pierwszy nie zaciekawił, więc miałam 5 podejść do rozpoczęcia oglądania i nie żałuję :)
    2. Od razu pokochałam Hanne! A najmniej zawsze lubiłam Arię na przemian z Emily.
    3. Jako pierwszą podejrzewałam Arię :)
    4. Nigdy w życiu :)
    5. Hanna oczywiście i Spencer :)
    6. hahah, oglądałam go 5 razy więc, ciągle mi się nie podobało, ale za 5 postanowiłam obejrzeć kolejne, które mnie całkowicie wciągnęły :)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Koleżanka wrzuciła na facebooka link do piosenki The Pierces - Secret. Spodobała mi się. To nie był teledysk, tylko filmik, gdzie widniał plakat PLL. Weszłam na filmweb zobaczyć co to, obejrzałam kilka odcinków (chyba zdążyło wtedy wyjść tylko 7-8) i do tej pory oglądam :)
    2. Pierwsza przypadła mi do gustu Spencer. Jakoś wydawała mi się najbardziej ogarnięta ze wszystkich postaci. Na początku nie lubiłam Hanny - i teraz już wiem (ale wtedy nie mogłam tego wywnioskować), że tak naprawdę nie podeszła mi aktorka i dlatego nie polubiłam postaci. Ashley Benson - jak dla mnie - dziwnie gra. Nie najgorzej, ale nie ma rewelacji.
    3. Na początku podejrzewałam Jennę (sezon 1 i 2)
    4. Nie, nie i jeszcze raz nie! :P
    5. Spencer.
    6. Bardzo mnie wciągnął. Pamiętam, że obejrzałam w ciągu jednego dnia 7-8 odcinków, bo tyle wtedy miałam 'w plecy'. Byłam zainteresowana historią, bo wątek był świetny!

    Świetna seria się szykuje! Czekam na kolejny taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Dwa lata temu podczas sesji naszła mnie ochota na obejrzenie jakiegoś serialu (haha tak to bywa gdy się trzeba uczyć) i dzięki filmweb dowiedziałam się o tym serialu :)
    2. Najbardziej przypadł mi do gustu Ezra wraz z Arią. Lubiłam na nich patrzyć! Kto najmniej przypadł mi do gustu? Hm... Zdecydowanie Paige. Drażniły mnie sceny z nią. Były długie, nudnawe, a sama Paige odpychała urodą ;)
    3. Od początku wiedziałam że A to Mona. Domyśliłam się po tym jak (o ile dobrze pamiętam że tak to było) jak pewnego razu Kłamczuchy usiadły przy osobnym stole na stołówce, z daleka od Mony. Szkoda mi się jej zrobiło i od razu pomyślałam że to na pewno ona jest A- niepozorna, cicha, odepchnięta na bok- tak kończą się takie seriale:D
    4. Szczerze? Ani trochę. Pierwsze dwa sezony niesamowicie mnie wciągnęły, nie mogłam się oderwać od oglądania tego serialu, były wakacje także miałam dużo czasu by nadgonić te 3 sezony (zaczęłam oglądać z opóźnieniem jak już pisałam). Na początku wszystko trzymało się kupy, wątki były w miarę logiczne i trochę mroczne (raz miałam zły sen po jednym z odcinków xD). 3 sezon zaczęłam męczyć, widać było tendencję spadkową- wprowadzili multum nowych wątków, nierozwiązanych zagadek, wszystko zaczęło być na prawdę śmieszne, porzuciłam nawet PLL na 2 miesiące. Ale potem nadgoniłam i się uzależniłam:) Denerwuje mnie już wszystko w tym serialu ale właśnie za to go kocham :)
    5. Hmm... nie pamiętam. Chyba Hanna:)
    6. Po obejrzeniu pierwszego odcinka trochę nie ogarniałam kto kim jest i co się takiego stało, więc miałam mieszane uczucia, ale mimo wszystko byłam mega ciekawa co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wie ktos jak sie nazywa ta piosenka z 2×25, z koncowki, gdy znaleziono cialo Mai?

    OdpowiedzUsuń
  36. 1. Znalazłam jakiegoś bloga o tym serialu i trochę się zainteresowałam. Obejrzałam parę odcinków, ale zrezygnowałam i wróciłam do serialu po roku.
    2. Najbardziej Aria ❤️ Najmniej...chyba Hanna. Ale po kilku odc Hanna była już ok.
    3. Za bardzo wczułam się w Ezrie, więc nie myślałam o -A 😂
    4. Nie
    5. Aria!
    6. Dziwne, fajne...co ja mam powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. 1. Wszyscy mówili o tym serialu i wszędzie było pełno zdjęć z PLL więc w końcu i ja się skusiłam i od razu się wciągnęłam :)
    2. Aria i Ezra a najmniej Lucas i Mona
    3. Alison podejrzewałam że żyje i to ona jest A, Mony wtedy w ogóle nie podejrzewałam..
    4. Nie!!
    5. Aria <3
    6. Bardzo wtedy podobał mi się wątek Ezrii i myślałam jak dalej potoczą się ich losy ale szczerze to nie pamiętam bo to było kilka lat temu..

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna seria! :D Oto moje odpowiedzi:

    1. Na profilu Claire Holt znalazłem że grała w PLL zaciekawiony sprawdziłem co to, opis fabuły mi się spodobał, obejrzałem Pilot i... Teraz jest to mój serial numer 1 :D
    2. Alison mi się spodobała, a wkurzała mnie Melissa.
    3. Jennę.
    4. Nigdy!
    5. Alison i Hanna.
    6. ,,Boże to straszne, co się stało? Kto zabił Ali i kto jest A. ? Współczuję tym dziewczynom i czuję, że teraz to one będą miały najgorzej! Mam nadzieję, że nic im się nie stanie!"

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny pomysł według mnie :)
    1. Jestem fanką Adama Lamberta i kiedy pokazało się info, że wystąpi w odcinku halloweenowym 3 sezonu stwierdziłam, że obejrzę całość, żeby wiedzieć o czym to. No i wciągnęło mnie XD
    2. Na początku strasznie nie lubiłam Hanny, za to Alison wydawała mi się pozytywną postacią.
    3. Jennę, ewentualnie kogoś z jej otoczenia.
    4. Nigdy w życiu XD
    5. Aria.
    6. Stwierdziłam, że pomysł na serial jest fajny i warto zobaczyć jak to się rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Szukałam jakiegoś serialu na zabicie nudy i trafiłam na PLL.
    2.Na początku lubiłam Arię i Hannę, a nie cierpiałam Emily. Teraz uwielbiam Hannę i Spencer, a nie lubię Emily i Arii :)
    3,Ali lub Jenna.
    4. W życiu.
    5. Hanna!
    6.Polubiłam Hannę i zostałam fanką Ezrii (a teraz nie znoszę ich związku) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. 1. Zaczęłam oglądać jakoś od 2 sezonu ale sporadycznie gdyż nie miałam czasu, jednak gdy pewnego dnia ogladałam tv i akurat był odcinek 13, 4 sezonu i nagle okazało się że Alison żyje, pomyślałam czekaj! czekaj! jak to możliwe? i od tamtej pory się zaczęło :)
    2. Hanna - od razu ją pokochałam :) Aria - romans z nauczycielem? Heloołł?! i Emily - takie ciepłe kluchy i flaki z olejem, jednak jej uroda - mmm :)
    3. Wren - od zawsze i na zawsze dla mnie będzie on -A
    4. Oj nie.
    5. Hanna
    6. Tak szczerze - to było coś takiego jak - OOOO... Alison żyje, gdyż sms był od -A ;)

    Pola

    OdpowiedzUsuń
  42. 1 Trafiłam na zwiastun na YT i tak sie to zaczeło
    2 Najbardziej polubiłam Arię a najmniej Paige
    3.Jenna lub Mona
    4.Coś tam podejrzewałam
    5.Aria!!!
    6.Moje wrażenia po obejrzeniu 1odcinka pomyślałam że to bedzie dobry serial bo sam jest w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Na początku czytałam książki i z tyłu na okładce znalazłam informację, o tym, że został nakręcony serial na podstawie właśnie tych książek.
    2. Zdecydowanie Aria. Najbardziej nie lubiłam Emily.
    3. Jenna
    4. Nie
    5. Aria
    6. Nawet nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  44. 1.Strasznie nudziło mi się(a były to ferie zimowe) i natknęłam się na pll w internecie. Musiałam nadrobić 3 sezony i mega mnie to wciągnęło.
    2. Najbardziej polubiłam Hannę, a najmniej Alison. Aktualnie moją ulubioną kłamczuchą jest Aria♡, później Spencer, a za Hanną nie przepadam.
    3. Jenna lub Alison;)
    4. Nigdy w życiu!
    5. Hanna...
    6. OMG! Kto jest A?! Serial świetny. (Teraz nie wyobrażam sobie bez niego życia). Kim do diabła jest A?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. 1. Były wakacje, miałam remonty w całym mieszkaniu praktycznie, a że padał ciągle deszcz, to przesiadywałam całe dnie w łóżku z laptopem na kolanach. Pomyślałam, że obejrzę jakiś serial, rozrywka idealna. Znalazłam PLL i tak zaczęło się moje uzależnienie.
    2. Najbardziej polubiłam Arię, a najmniej Spencer. Dziś lubię wszystkie Kłamczuchy, a najbardziej Hannę.
    3. Kiedy zaczęłam oglądać PLL były już nagrane prawie trzy sezony. Nawet się nad tym nie zastanawiałam, po prostu to oglądałam bez przerw całymi dniami.
    4. Nie.
    5. Aria.
    6. To ciekawe, bo nigdy się tak nie wynudziłam, jak wtedy, gdy oglądałam pierwszy odcinek. W sumie zainteresowała mnie tylko końcówka, gdy dziewczyny dostały pamiętne smsy od A. Dlatego postanowiłam dać temu serialowi szanse.

    OdpowiedzUsuń
  46. 1. Na moje urodziny rok temu chrzestna zaproponowała, ze kupi mi właśnie PLL. Po opisie książki na rożnych stronach w Internecie doszłam do wniosku, ze to książka nie dla mnie i zrezygnowałam z takiego prezentu. Kilka miesięcy później, gdy nie miałam co robić, przypomniało mi się PLL. Odpaliłam pierwszy odcinek... i tak mnie to wciągnęło, ze nie mogłam przestać oglądać! xD
    2. Najbardziej polubiłam Arie, najmniej Hannę. Teraz moja ulubiona Kłamczuchą jest Spencer xD
    3. Szczerze mówiąc, to nie pamiętam xD Chyba Jenne.
    4. Nigdy w zyciu xD Podczas oglądania pierwszych odcinków nie zgadłabym, ze kiedyś Toby będzie ze Spence (a teraz są moja ulubiona para xD), kto okaże się pierwszym "A", ze Alison żyje, oraz do jakich czynów będzie zdolne "A"
    5. Aria. Jak już wspomniałam wcześniej, teraz jednak na pierwszym miejscu jest Spencer
    6. OMG, co się stało?! Jak to? Kim jest "A"? Musze obejrzeć następny odcinek... (i tak ciągle po zakończeniu kolejnych odcinków xD)

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. W sumie widziałam raz jednego besta o PLL, który sprawił, że ten serial mnie zainteresował. Obejrzałam 1 odcinek, który mnie zbytnio nie przekonał i darowałam sobie dalsze oglądanie. Po czasie stwierdziłam, że mogę spróbować raz jeszcze. Tym razem wciągnęło mnie do tego stopnia, że dniami i nocami oglądałam kolejne odcinki<3
    2. Na początku polubiłam Arię, następnie Hanne, Emily i Spenc. Polubiłam je wszystkie, natomiast nie spodobała mi się Maya, która strasznie mnie irytowała.
    3. Na pierwszy rzut oka myślałam że to Ali xD Potem zmieniłam podejrzenia na Jenne. Przerażała mnie, bo ciągle wydawało mi się, że ona jednak widzi.
    4. Gdybym to ja pisała scenariusz, to inaczej by się to wszystko potoczyło, tak więc nie :)
    5. Hanna i Aria równocześnie ;>
    6. Oglądając pierwszy raz: "Co za gniot, czym oni wszyscy się zachwycają?"
    Drugi raz: "Jednak ten serial jest straaasznie ciekawy, czy Ali żyje? Kto jest A?"

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny pomysł!
    1. co chwilę widziałam w necie jak wszyscy go polecają + polecała go moja przyjaciółka i postanowiłam zobaczyć o co tyle szumu
    2. na początku nie lubiłam Spencer, bo wydawała mi się straszną sztywniarą, która na dodatek jest zadufana w sobie. a najbardziej lubiłam Arie (hahahah)
    3. Jenna lub Alison
    4. zdecydowanie nie
    5. Aria o_O
    6. trochę nudny, ale może się rozkręci. po kilku odcinkach nie mogłam się już oderwać
    - paulina

    OdpowiedzUsuń
  49. 1. Moje koleżanki z liceum ciągle o tym rozmawiały
    2. Jako pierwsza przypadla mi do gustu hannah a odpadla Emily
    3. Jenne
    4. nie
    5. Hannah
    6.

    OdpowiedzUsuń
  50. 1.) Kiedyś we wakacje spędzałam czas z kuzynkami, a one powiedziały mi o pll. Jak obejrzałam pierwszy odcinek, już wiedziałam, z to będzie mój serial, haha. Uwielbiam wszelakie thrillery czy kryminały, dlatego od razu go polubiłam.
    2.) Moja ulubiona, do tej pory zresztą klamczucha jest Aria. Nie mogę znieść Emily. No nie wiem dlaczego, ale ta dziewucha działa mi na nerwy i chyba nigdy jej nie polubie.
    3.) Moja pierwsza myślą była Maya. Nie wiem dlaczego, ale wydawało mi się, że coś kręci.
    4.) Chyba nikt się nie spodziewał, haha.
    5.) Aria, a im dłużej oglądam ten serial tym więcej sympatii żywię do Spencer.
    6.) Pomyślałam sobie " Alison to suka, ale jakas inna suka ją zamordowala! Już Ja się dowiem co zrobiła. "

    OdpowiedzUsuń
  51. 1. Moja przygoda zaczęła się od Lucy z bloga lucy-luucy.blogspot.com, jakieś trzy lata temu. Polecała ten serial, więc obejrzałam pierwszy odcinek. Później przyszła mama i też przysiadła, miała taką samą jazdę na ten serial jak ja :D Niestety zrezygnowała z powodu studiów i natłoku pracy. Ja zostałam i od tej pory czekam z niecierpliwością na dalsze odcinki :)
    2. Pierwsza była Spencer, bo uwielbiam ludzi inteligentnych, pewnych siebie i dążących do celu. Do gustu nie przypadła mi Aria :/
    3. Alison albo Arię.
    4. Czy spodziewałam się, że Alison, Jason i Spence mają brata Charliego, który był psychicznie chory i podejrzewano go o nękanie dziewczyn, ale okazało się, że nie żyje? Nie.
    5. Spence.
    6. Za Chiny nie pamiętam o.O

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajna, luźna seria. Chętnie będę brała udział w odpowiadaniu na pytania ;)

    1. W sumie to nie pamiętam. Chyba po prostu chciałam zacząć jakiś serial i padło na pll, bo często widziałam jak ktoś go polecał, czy to na twitterze czy gdzieś indziej. I właśnie pll zapoczątkował moją miłość do seriali, bo tylko jak już po kilku tygodniach zaczęłam być na bieżąco i skończyłam Ravenswood, zaczęłam oglądać inne seriale. Więc mogę powiedzieć, że Pretty Little Liars sprawił, że dostałam świra na punkcie seriali :)
    2. Od początku uwielbiałam Emily, a Alison nie lubiłam i dalej za nią nie przepadam. Mniej więcej w trzecim sezonie pokochałam też Hannę i do teraz Emily i Hanna są moimi ulubionymi kłamczuchami (oraz Shay i Ashley ulubionymi aktorkami).
    3. Jennę lub Alison, później Arię.
    4. Nie, zupełnie nie spodziewałam się, że to wszystko się tak pokomplikuje oraz że pojawi się jakiś Charles i nikt nie wie kim on jest.
    5. Nie pamiętam, ale prawdopodobnie Emily.
    6. Na samym początku trochę się bałam, bo szczerze mówiąc sceny w szopie były dość straszne. Pamiętam, że gdy Alison wystraszyła dziewczyny, to mnie aż ciarki przeszły, grr. A po skończeniu odcinka wiem, że chciałam obejrzeć więcej haha

    OdpowiedzUsuń
  53. 1. Z nudów szukałam serialu do oglądania i wpadłam a PLL
    2. Hanna ale nie na długo niestety :( a nie lubiłam Tobbyego i tak zostało ;)
    3. O kurde nie pamiętam... Ali i Jennę chyba :D
    5. Wiedziałam że będzie coś z bliźniakiem ale wszystkiego oczywiście nie przewidziałam ; )
    6. Loooooove it xD

    PS. Świetna seria ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Pokazała mi go moja starsza siostra. Będę jej za to wdzięczna całe życie xd
    2. Aria a najmniej polubiłam Alison
    3.Może to dziwne ale nikogo nigdy nie podejrzewałam bo wiedziałam że i tak będę się mylić
    4. Za bardzo skupiałam się na obecnych wtedy odcinkach żeby o tym myśleć
    5. Aria, ale teraz chyba najbardziej lubię Hanne
    6. " Kurdeee ale to jest super. Mega wciąga!!!!"

    OdpowiedzUsuń
  55. 1.Oglądnęłam ,,Kopciuszek: W rytmie miłości" z Lucy Hale i chciałam zobaczyć gdzie jeszcze grała i był tam ten serial. Więc zaczęłam go oglądać i się zakochałam. Potem pokazałam go mojej kuzynce :)p
    2. Hanna, Mona i Emily. Do gustu nie przypadłą mi Melissa i Spencer.
    3. Hmm. Wren, Ezra i Mona.
    4. Nie!
    5. Emily i Mona ( Mogę zaliczyć Monę do Kłamczuch prawda?)
    6. Wow. Mega serial. Idę oglądać dalej!

    OdpowiedzUsuń
  56. 1. Koleżanka poznana w internecie to oglądała więc i ja postanowiłam obczaić ten serial :) A kiedy zaczęłam nie mogłam przestać :)
    2.Jako pierwszą polubiłam Spencer, natomiast Emily nie bardzo przypadła mi go gustu.
    3. Z tego co pamiętam to Alison lub Jennę.
    4. Zdecydowanie nie.
    5. Spencer.
    6. Hura, mam wystarczająco czasu żeby tego samego dnia obejrzeć jeszcze kilka odcinków!

    OdpowiedzUsuń
  57. 1. Dostałam w prezencie książki PLL. Po ich przeczytaniu stwierdziłam, że serial może być ciekawy... I tak jakoś jestem fanką ;)
    2. Nie przepadałam za Emily. Nie wiem dlaczego. Po prostu mnie irytowała. A jako pierwszą polubiłam Arię.
    3. Monę. No bo skoro serial na podstawie książki to stwierdziłam, że musi to być ona.
    4. Nawet mi przez myśl nie przeszło :D
    5. Aria.
    6. "To jest świetne. Ja chce kolejny odcinek."

    OdpowiedzUsuń
  58. 1. Już kiedyś zabierałam się za obejrzenie tego, ale jakoś nie mogłam się za to zebrać, aż w końcu podczas przerwy bożonarodzeniowej wpadłam. Oglądałam po pięć odcinków dziennie, a czasami zdarzyło się nawet dziesięć...to było chore!
    2. Tak szczerze to na początku myślałam, że Aria jest spoko, ale od razu jak pojawiła się Spence stała się moją ulubioną kłamczuchą, a najmniej lubiłam Hannę.
    3. Definitywnie była to Jenna!
    4. Absolutnie nie! No bo kto by się tego spodziewał?
    5. Spencer!!!
    6. Dobra oglądam następny!!! Chyba się uzależnię xD

    OdpowiedzUsuń
  59. 1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z Pretty Little Liars?
    Wszystko zaczęło się od tego,że na wycieczce gadałam z koleżanką o serialach i opowiadałam jej o GG,a ona mi właśnie o PLL. Jak mi tak opowiadała to myślę,spoko może być fajne i na tym stanęło.Aż w końcu w wakacje siedziałam i strasznie mi się nudziło,zapytałam się jej jak się ten serial nazywa i po 1 odcinku się zakochałam <3
    2. Która postać jako pierwsza przypadła Ci do gustu, a która nie?
    Hmm...nie wiem pomijając kłamczuchy,to może Jason. Takie ciasteczko sobie grało w kosza,jak tu nie polubić go :P I może ew. Wren :3 A najmniej to nie wiem. Chyba Mona. Wkurzała mnie przez dobre dwa-trzy sezony ://
    3. Kogo jako pierwszego podejrzewałeś o bycie A?
    O matko,nie pamiętam. Byłam wtedy naiwna i myślałam,że mam wszystko podane jak na tacy i trzeba ruszyć głową i z bólem myślałam,że to Spencer, przez to "Szukałam jej wszędzie". Ale z biegiem czasu mi minęło.
    4. Czy na początku spodziewałeś/łaś się takiego obrotu spraw jaki mamy teraz w 6 sezonie?
    W życiu! Nie ogarniam tego co się teraz dzieje i już nie mam siły czytać teorii.Po prostu czekam na obrót spraw xd
    5. Po 1 odcinku, która z Kłamczuch zyskała od Ciebie najwięcej sympatii?
    Po 1x01 miałam okropny dylemat między Em i Spenc uwielbiałam je obie. I przez pierwsze odcinki nie mogłam się zdecydować,ale później pojawiło się Spoby i już wiedziałam <3 Chociaż nadal lubię Emily.
    6. Jakie były twoje myśli po obejrzeniu pierwszego odcinka?
    "OMG ale super. Ona żyje! Na stówę! Kim jest to "A"?!?! Muszę. to .wiedzieć." xd
    I tak! Chcemy twoje odpowiedzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  60. 1.Tylko się nie śmiejcie> O serialu powiedziała mi przyjaciółka młodszej siostry- byłam w ciąży i "pożaliłam" się, że nie mam co oglądać i ona powiedziała mi o pll. Na początku nie chciałam za bardzo oglądać bo to raczej dla "młodszych" ale tak się wciągnęłam że szok :)
    2. Spencer polubiłam na samym początku i jest tak do teraz, wkurzała mnie Alison i też tak nadal jest
    3.Nie miałam nikogo na myśli, prawie wszyscy wydawali mi się podejrzani
    4.Nie spodziewałam się, myślałam że ok 4 sezonu wyjaśni się już wszystko a potem dowiedziałam się że ma być też 6 :)
    5.Zdecydowanie Spencer
    6. "Muszę obejrzeć kolejny" I oczywiście całe zimowe wieczory i noce na tapecie było pll :)

    OdpowiedzUsuń
  61. 1. O serialu opowiadała mi moja koleżanka. Na początku nie miałam ochoty lub czasu na oglądanie, więc po prostu tego nie robiłam. Pewnego wieczoru okropnie mi się nudziło i przypomniałam sobie o tym. Dzięki serialowi zyskałam też nową przyjaciółkę, ale to zupełnie inna historia. Dziękuję Ci PLL!! :*
    2. Fakt faktem, że jestem uważana za najmądrzejszą wśród mojej paczki. Dlatego od razu polubiłam Spence! Cały czas się z nią utożsamiałam i w sumie nadal to robię. Może nie jestem do niej zbytnio podobna, ale z charakteru pasuję. Chociaż wkurza mnie jej uzależnienie. Niech pójdzie na jakąś terapie! Gdyby nie liczyć Kłamczuch najbardziej polubiłam Mayę i Ezrę.
    3. Jenna! Była bardzo podejrzana i widać było że nienawidzi dziewczyn. Ale z czasem nauczyłam się, że nie można ufać scenarzystom. ;)
    4. Nie. Wszystko było dla mnie ogromnym zaskoczeniem i nigdy, przenigdy nie spodziewałam się, że tak daleko to zajdzie.
    5. Jak już mówiłam Spencer jest moją ulubienicą, ale bardzo lubię też Emily :)
    6. Moje myśli krążyły pomiędzy ,,O mój boże! Co dalej?'' a ,,Kto to ma niby być ten -A? Niech się od nich odwali!'' ;)
    - Zuzia :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Byłoby fajnie gdybyś też odpowiadała i może zaangażowała inne adminki

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Po obejrzeniu serialu Glee szukałam fajnych młodzieżowych seriali. Obejrzałam pilota PLL, ale po scenie gdy Aria i Ezra wylądowali w łazience wyłączyłam xD ale potem moja przyjaciółka o tym mi nawijała, więc przebrnęłam. I od tego momentu nic nie porzucam od razu :)
    2. Waham się między Emily a Hanną. Chociaż stawiam na Hannę, ponieważ od razu wydała mi się śmieszną osobą, a Emily strachliwą i nieśmiałą. Nie przypadła mi do gustu Spencer, w centrum handlowym (gdy spotkała się z Hanną) myślałam że ma 25 lat.
    3. Toby! Myślałam że Alison, ale wtedy gdy odnaleźli jej ciało to nie miałam wątpliwości. Gdy dziewczyny odwróciły się na pogrzebie i zobaczyły Toby'ego i Jennę, byłam pewna że to on knuje w ramach zemsty.
    4. W żadnym wypadku ;)
    5. Hannę :)
    6. ''mamo jeszcze obejrzę sobie jeden odcinek ewentualnie siedem" i naprawdę, końcowa scena to było jedno wielkie wtf i "chce wiecej" :)

    OdpowiedzUsuń
  64. 1. Od kiedy wyszedł pierwszy odcinek, czytałam zapowiedzi i się skusiłam :)
    2. Na początku polubiłam Hanne, a najgorszą postacią była dla mnie Spencer. Jakoś od 2 sezonu wszystko się zmieniło i Spencer jest moją ulubienicą :)
    3. Szczerze? Arię. Wszystko zaczęło się po jej powrocie i od początku zaczęłam się nad nią zastanawiać.
    4. W życiu nie pomyślałabym, że niewinne smsy od jakiegoś anonima mogą przerodzić się w psychiczne tortury w gigantycznym domku dla lalek ;o
    5. Hanna :)
    6. No cóż, czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. 1. W zeszłe wakacje była u mnie przyjaciółka i obejrzałyśmy 1x1 (ona już znała wcześniej PLL)
    2. Bardzo polubiłam Arię i Ezrę, a nie lubiłam Spencer, Jenny, Ashley, Byrona, Ali. Już w trakcie 1. sezonu zaczęło mi się zmieniać xD
    3. Jennę, a później Melissę. Dalej tym mątwom nie ufam!
    4. Niczego się nie spodziewałam po 1 odcinku xd
    5. Aria.
    6. Żeby obejrzeć drugi :P

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia