czwartek, 11 lutego 2016

Outfity kłamczuch sezon 6A - Hanna


       Hej!
Sezon 6A jest już za nami, więc przyszedł czas na post z jedną z moich ulubionych serii na blogu. Uważam, że stroje kłamczuch są naprawdę bardzo fajne i ciekawą opcją by było wprowadzenie tej serii nie co cały sezon, a co ½ sezonu. Napiszcie mi co o tym myślicie w komentarzach. Już nie przedłużając, zabierzmy się za ocenianie outfitów Hanny .
Zapraszam do czytania :)








1.Myślę, że nie można zarzucić Hannie tego, że ubrała się nie elegancko, ponieważ był to moment, gdy spędzała dzień w domu. Co do samego stroju, spodnie bardzo mi się podobają i sama z chęcią bym takie założyła. Bluzka także bardzo fajna, ale ja mam taką zasadę, że jeśli zakładam luźniejszy dół to bluzka musi być już trochę bardziej obcisła.

Ocena: 6,5/10 - HOT
2.Kolejny strój z ‘’domowego wydania’’ Hanny. Myślę, że wygląda w nim bardzo fajnie i mimo, iż jest to zdjęcie z domu to chętnie poszłabym tak na miasto. Wszystko fajnie gra ze sobą kolorystycznie, a takie buty sama bym sobie kupiła.
Ocena: 8,5/10 - HOT

3.To ujęcie pochodzi z odcinka 4, w którym moim zdaniem wszystkie kłamczuchy wyglądały bardzo fajnie. Hanna wygląda w tym bardzo dziewczęco i to ten strój z całej trójki podoba mi się najbardziej.
Ocena:  9,5/10 – zdecydowanie HOT





      4.Zdjęcie pochodzi z 5 odcinka i niestety nie mogłam znaleźć lepszego ujęcia. Z tego co widzę bluzka jest raczej w jasnych kolorach, wydaję mi się, że to jest miętowy. Kurtka z tego co widać jest skórzana.Spodnie, które możemy zobaczyć najlepiej bardzo mi się podobają.
Ocena: 8/10 –HOT
      5.Strój bardzo mi się podoba, może zmieniłabym tylko ułożenie tych kwiatów na kurtce. Jest to bardzo dziewczęca stylizacja i uważam, że kłamczucha wygląda w niej korzystnie.
Ocena: 8/10- HOT
      6.Mówiłam już jak bardzo lubię styl Hanny? Kolejna stylizacja, która bardzo mi się podoba. Hanna wygląda w tym super i nic bym tutaj nie zmieniła.
Ocena: 8,5/10 – HOT
      7.Pierwsza stylizacja, która zupełnie mi się nie podoba... Hanna moim zdaniem wygląda w niej niekorzystnie, a pasek moim zdaniem sprawił, że wygląda jakby miała kilka zbędnych kilogramów.
Ocena: 4/10 – NOT
      8.Wszystko tu mi się podoba – kurtka, bluzka, a nawet włosy i kolor ust.
Ocena: 9/10 – HOT
9. Cała stylizacja nie robi na mnie wielkiego efektu ‘WOW’, ale nie jest taka zła. Bluza jest całkiem okey.
Ocena: 5/10 – raczej HOT
     10.Stylizacja ponownie nie wywiera na mnie ekscytacji, ale jest całkiem fajna.Spodnie i buty są ładne i sama mogłabym takie założyć.
Ocena: 7/10 – HOT
     11.Myślę, że Hanna ładnie w tym wygląda, ale moim zdaniem outfit byłby fajniejszy, gdyby zamiast granatowej sukienki założyła czarną ( taką jak na zdjęciu ).
Ocena: 8/10 – HOT
     12.Nie jestem wielką fanką zakładania pasków do sukienek i myślę, że dodają Hannie kilka dodatkowych kilogramów.Za to duży plus za torebkę: jest śliczna !
Ocena: 7/10 – raczej HOT
     13.Myślę, że Hanna w tej bluzce wygląda bosko!Strasznie mi się podoba, więc  sama chętnie bym taką założyła.W dodatku włosy kłamczuchy ślicznie się tu ułożyły.
Ocena: 9/10 – HOT
     14. Hanna wyglądała w tym stroju całkiem okej, ale jak dla mnie jest za mdły. Moim zdaniem lepiej by to wyglądało, gdyby założyła jakieś ciemniejsze spodnie.
Ocena: 7/10 – raczej HOT
     15.Z 15 jak na razie ten podoba mi się najbardziej. Wszystko ze sobą pięknie gra, a Hannie czerwony bardzo pasuje.
Ocena: 10/10 – zdecydowanie HOT

16. Na koniec najlepsze - strój z balu. Hanna wyglądała w tej sukience ślicznie i to właśnie jej sukienka podobała mi się najbardziej.
Z czystym sumieniem mogę przyznać 10/10 – HOT 

Link do zdjęć: klik

Podsumowanie: Styl Hanny bardzo lubię i podobał mi się w każdym sezonie, więc nie było to dla mnie dużym zaskoczeniem, że nie podobała mi się tylko jedna rzecz. Uważam też, że na kilku zdjęciach Hanna lekko się garbi, więc to powoduje, że coś mi się nie podoba.

To już na tyle :) Mam nadzieje, że wam się podobało. Który strój podobał wam się najbardziej? Napiszcie na dole.
-Zuzia
Ps. Mam już kilka postów napisanych, ale nie chcę ich wszystkich "zużyć" w jeden dzień.Postaram się publikować 2 posty dziennie :)


28 komentarzy:

  1. Post mi się podobał, jednak mam małą prośbę, dałoby się "zwijać posty"? Na stronie głównej te dłuższe posty są właśnie zwijane i wtedy lepiej się przegląda stronę główną. ;)
    Post świetny, też lubię styl Hanny, jednak nie jest mój ulubiony.
    Nie mogę doczekać się outfitów Arii.
    XOXO
    /Alixe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,nie zwróciłam uwagi na zawijanie postów,ale już zaraz to poprawię.Następny post z outfitami będzie dotyczył w takim razie Arii :)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, już nie mogę się doczekać. :D

      Usuń
  2. Ktoś ci źle zwrócił uwagę, spacje daje się po przecinku i kropce, nie daje się jej PRZED:) nie hejtuje, po prostu ktoś cię prowadził w błąd pod ostatnią notką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie też tak uczono,dlatego z przyzwyczajenia tak pisałam. Jeśli mówisz, że tak jest poprawnie to od następnej znowu wrócę do starego przyzwyczajenia :)
      - Zuzia xx

      Usuń
    2. ile ty masz lat ze tego nie wiesz? btw raz inna czcionka, a raz inna. zdecyduj się kochana

      Usuń
    3. Nie napisałam, że tego nie wiem... Staram się tylko napisać tekst tak, aby wszystkim miło się czytało.

      Usuń
    4. Dziewczyna stara się wszystkim dogodzić, a ty na nią naskakujesz... Nie wiem czy źle widzisz, ale u mnie czcionka jest taka sama w obu postach.

      Usuń
    5. Jak u CIEBIE czcionka jest taka sama? Jesteś anonimem czy Zuzanka xx? ;)
      Bo najpierw jest napisane, że "Dziewczyna stara się (...)" czyli w 3 osobie l.poj., a potem, że "u mnie czcionka jest taka sama w obu postach" co oznacza 1 osobę l. poj. :)
      A tak to post fajny, chociaż nie zgadzam się z 7, 10 i 13 :)

      Usuń
    6. A co to ma do rzeczy, że ktoś użył dwóch innych osób w jedynym komentarzu? XDDDDDD tak się robi, przeczytaj proszę jeszcze raz ten komentarz, dziewczyna wszystko napisała poprawnie

      Usuń
  3. Mi najbardziej się podobał strój nr 6, w białej sukience i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są trochę małe, przynajmniej w wersji mobilnej :( Może spróbowałabyś dodawać zdjęcia pojedyncze i opis, potem zdjęcie itd. Tak chyba jest przejrzyściej :) Planujesz może oceny outfitów każdej z kłamczuch z każdego odcinka z 6b?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli czas mi na to pozwoli to by było fajnie, ale myślę, że zamiast opisu wszystkich odcinków może zacznę coś typu "Najlepszy outfit odcinka". Mogłoby to być dobrym zamiennikiem... A co do zdjęć to postaram się to naprawić :)

      Usuń
    2. "jak mi czas na to pozwoli"?? rly? powinnas sie bardziej postarać a zdjęcia są beznadziejne sklejone byle jak i ta czcionka.. ile ty masz lat?

      Usuń
  5. Wszystkie outfity fajne ;) Świetny post! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie post fajny, ale zgadzam się z Anonkiem z wyżej, że zbyt za malutkie zdj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram dodawać większe zdjęcia albo gify następnym razem :)

      Usuń
  7. Prosimy o większe i bardziej wyraźne zdjęcia bądź gify.
    a seria z outfitami świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście dodam gify, więc niestety nie będzie 3 outfitów w jednej linii, ale mam nadzieję, że będzie je lepiej widać.
      Dzięki :)
      -Zuzia xx

      Usuń
  8. Fajny post a z oufitów Hanny najbardziej podoba mi się 1,15 i 16.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post i czekam na następne z tej serii. Mi najbardziej przypadły do gustu 3,6 i 15 choć każdy outfit Hanny jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :), ale nie byłabym sobą, gdybym nie powiedziała, że znalazłam parę błędów stylistycznych. Na przykład lepiej by było gdybyś zamiast pisać 3 razy słowa "fajnie" to użyła jakiegoś innego synonimu (świetnie, super, itp.). Albo żeby nie używać dwa razy w jednym zdaniu zwrotu "moim zdaniem", bo wychodzi trochę "masło maślane" ;). Ale całościowo czyta się naprawdę dobrze :).
    P.S. To nie jest hejt :), po prostu udzielam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W poście na poczatku i pod pierwszymi strojami czcionki są różne przez co bardzo nieestetycznie to wygląda. Poza tym lepiej by było jakby zdjęcia były większe i w kompozycji: strój, opis, strój, opis a nie wszystko tak nachodzące na siebie. Styl innych redaktorek robiących tą serię był lepszy, ale jest to rzecz jaką możesz poprawić :)

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia