piątek, 19 lutego 2016

Ankieta

24 lutego mijają dwa próbne tygodnie nowych dziewczyn. Chciałabym abyście pomogli mi podjąć decyzję i zagłosowali w ankiecie, którą z nich (obie, jedną czy żadną) chcielibyście widzieć na blogu na stałe. 
Mam nadzieję, że pomożecie mi dokonać sprawiedliwego i trafnego wyboru, bo nie chodzi tylko o to aby mi dobrze się z nimi pracowało, ale aby Wam czytało się notki z przyjemnością i abyście uznawali je za interesujące.
Zapraszam do głosowania. Wyniki podam pod koniec przyszłego tygodnia :) 



22 komentarze:

  1. wg mnie żadna z nich nie zasługuje zeby tu zostac

    OdpowiedzUsuń
  2. pomimo tego ze są jeszcze dziecmi, to na blogu jest duzo postow, więc mogą zostac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Karolino,

    Osobiście nie mam nic do nowych redaktorek. Robią co mogą. Chodzi o to, że jestem jednym z nieco starszych czytelników Waszego bloga... i bez urazy, ale trochę opadł Wam poziom na blogu. To tylko moje subiektywne odczucie, ale mi po prostu nie pasują takie formy notek. Cóż... są trochę dziecinne, nie ukrywajmy tego. I większość notek była tak zwinięta, bez gifów, że czasami po prostu przeleciałam przez stronę główną i nie miałam ochoty tego rozwijać w ogóle. To nie jest żaden hejt. Nie pasują mi takie treści, dlatego ich nie czytam a wchodzę w to, co mi pasuje. Po prostu mnie bardziej ciekawią poważniejsze treści niż serie. Choć wiem, że dużo czytelników lubi takie zabawy, więc nadal powinny się one pojawiać na blogu.
    Wydaje mi się, że nie chodzi o to aby zapchać bloga notkami o gifach i innych temu podobnych, ale żeby było z sensem. Jednakże to wszystko jest do skorygowania. Może trzeba po prostu porozmawiać z dziewczynami i ułożyć jakiś plan działania, żeby nie spamować.

    Pozdrawiam.
    Miau

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Miau. Jestem z Wami od bardzo dawna i uważam, że aktualnie poziom spadł diamentralnie. Notki z gifami, sytuacjami i emotikonami były naprawdę słabe... Szukałam jedynie podsumowań, odcinków, trailerow i wypunktowań (jak się pokazała jakaś teoria to równiez z chęcią rozwijałam :)). Aktualnie... Nie mam ochoty nawet zaglądać na bloga. Nie ilość, a jakość jest ważna.
    Nie zatrzymywalabym żadnej z redaktorek. Przykro mi.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie powinna zostać jedna z dziewczyn, jednakże nie wiem która. Powinny w tej sprawie wypowiedzieć się młodsze dziewczyny. Jak dla mnie treści publikowane przez nowe redaktorki są po prostu dziecinne i niezbyt przemyślane. Ja czytam tego bloga dla teorii, żeby podyskutować o odcinkach i nowych wątkach, przeczytać o tym co wyłapały inne osoby. Nie interesują mnie gify czy tym podobne rzeczy, jednak wiem,że są także młodsze widzki, które być może tego oczekują. Tak jak wspomniałam nie wiem, która powinna zostać, ale na Twoim miejscu przeczytałabym jeszcze raz ich posty i wybrała tą, która pisze bardziej po polsku, bo jak zauważyłam obydwie mają z tym problem. Poza tym dobrałabym jeszcze jedną redaktorkę, która ma około 20 lat, zna angielski i polski i wprowadziłaby tu oprócz Ciebie jakieś rzeczowe treści. Pozdrawiam ~PLL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak zauważyłam obydwie mają z tym problem xDD

      Usuń
    2. Nie rozumiem dlaczego ma mieć ponad 20 lat? Ja tyle nie mam, nie jestem jeszcze pełnoletnia a na pewno dałabym sobie radę z teoriami itp zwłaszcza że jestem redaktorką na jednym z blogów o jednym serialu. Aby wprowadzać sensowne treści nie trzeba mieć 20 lat, trzeba po prostu wiedzieć co się robi i robić to dobrze niezależnie od wieku.

      Usuń
    3. Napisałam, że około 20 lat. Jak widać z doświadczenia lepiej jeżeli redaktorki są jednak troszkę starsze niż 13, 14 lat. ~PLL

      Usuń
    4. Miejmy nadzieję, że odbędzie się jeszcze jeden nabór. Widzę po sondzie, że żadna nie zostanie. Ale to już zadanie dla Karoliny...

      Usuń
  6. ludzie, którzy uważają, że żadna z dziewczyn nie powinna zostać na blogu mają chyba przeciąg w mózgu. jeżeli nie podobają Wam się notki dziewczyn to nikt nie każe Wam tu wchodzić i ich czytać. bez przesady, to jest tylko blog o serialu dla nastolatek a nie jakiś ogólnoświatowy portal. poza tym uważam, że z biegiem czasu każda będzie miała szansę poprawić swój styl pisania i dostosować się do wymagań czytelników. tak więc - jeśli się komuś nie podobają notki to zawsze może je omijać. a dla dziewczyn to wielka frajda z pisania tutaj, więc radzę wziąć to pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy zachęta, aby nie wchodzi na bloga jest najlepszym pomysłem....

      Usuń
    2. Dla mnie frajdą było czytanie dobrego bloga. Gimbuski to zniszczyły, swoimi dziecinnymi postami. Wybacz, moja "frajda" jest dla mnie ważniejsza, niż ich :))))

      Usuń
  7. Nie powinnaś nikogo obrażać i mówić, że ma przeciąg w mózgu. To że komuś się coś nie podoba to jego prawo. A ci którzy byli na ,,nie" nie obrazili personalnie żadnej z nowych redaktorek. Zwyczajnie nie podobają im się dodawane treści. Z tego, co widzę to nawet jedna osoba, która jest na ,,nie" napisała jasno i wyraźnie, że dlatego nie czyta tych notek a otwiera te, które jej pasują.
    Wszyscy mają prawo wyrazić swoją opinię, a Ty powinnaś tylko upublicznić swoją, a nie odnosić się do cudzych, indywidualnych preferencji, bo to... nie Twój problem.

    - Miau

    OdpowiedzUsuń
  8. Może obie by zostały jeszcze na jakiś czas i poszukasz nowej starszej redaktorki, która wstawiałaby teorie itp ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwazam, ze sa troche za mlode. Nie mam nic do mlodych osob, ale jesli to ich pasja to niech troche poczekaja i przy tym sie podszkola dzieki czemu notki nie beda na takim poziomie. Nie mo co oczekiwac od takiego wieku super postow, ale ich czas jeszcze nadejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że żadna nie powinna zostać. Nie chcę nikogo hejtować, po prostu poziom notek jest tak niski, że nie chce sie ich czytać. Po ostatnim poscie Mary widać, że nie umie ona pisać teorii. Zuza też niczym się nie wykazała. Widać, że nie potrafią dobrze tłumaczyć z angielskiego. Nie chcę nikogo dyskryminowac przez wiek, ale obe po prostu są jeszcze za mlode na to, żeby pisac posty na odpowiednim poziomie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była jej teoria tyllko tłumaczenie

      Usuń
  12. Wchodzę na bloga od długiego czasu o również jestem jedną ze starszych czytelniczek. Ostatnio złapałam się na tym, że omijam te posty z gifami itp. Chyba jedyny post nowej redaktorki, który był ciekawy, to inne produkcje, w których zagrali aktorzy z PLL. Mimo to nie chcę narzucać ci jakiejś decyzji, na pewno jest ci dość ciężko prowadzić bloga samej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tym, że Redaktorkami powinny być nieco starsze dziewczyny, które nie tylko potrafią przetłumaczyć trzy zdania na krzyż znalezione gdzieś w internecie, ale i same sklecić kilka akapitów z sensem. Brakuje mi na blogu kogoś, kto faktycznie miałby do powiedzenia coś od siebie, kto z pasją analizowałby nowe tropy, dzielił się swoimi przemyśleniami, teoriami, a jednocześnie wyszukiwał ciekawe informacje dla czytelników. Tymczasem większość notek jest na niskim poziomie, a zawarte w nich treści są dość miałkie i powtarzające się ("Jak Wam mija weekend? U mnie niestety dużo nauki", "Dziś przychodzę do Was z fajną teorią... [i tu kilka zdań bez ładu i składu bez żadnego komentarza czy dopowiedzi Redaktorki]", "Uważam, że Aria w tym odcinku wyglądała pięknie", "Znalazłam dla Was kilka gifów" itp. itd.). Przydałby się ktoś z prawdziwą pasją i analitycznym umysłem, kto bardziej by się "wgryzał" w odcinki, a nie tylko je streszczał lub powielał (zazwyczaj słabiutkie) treści z tumblra. Nie wiem, może jestem za stara, ale coraz częściej mam wrażenie, że ten blog adresowany jest do 12-13-latek. Wystarczy wejść na forum PLL na filmwebie, by się przekonać, że serial nadal budzi sporo emocji i można o nim toczyć ciekawe dyskusje, a trudno dyskutować o kolejnym zestawie gifów czy kolejnej kilkuzdaniowej teorii, która nie ma żadnego sensu.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia