piątek, 15 sierpnia 2014

Wrażenia z 5x10!

Witajcie, kochani! W tym tygodniu jesteście skazani na moje wrażenia, Cyn jedzie na obóz, a Mary śmiga na Mazury. Jeśli nie oglądaliście jeszcze tego odcinka nie otwierajcie tego posta, bo zepsujecie sobie przyjemność.
 
 

 
Na początku muszę napisać, że odcinek był świetny! Jeden z najlepszych jakie oglądałam. Dużo się działo, no i najważniejsze dziewczyny w końcu chcą się uwolnić od Alison!
 
Spencer!
Ta Kłamczucha jak zwykle zajmuje się prowadzeniem śledztwa i nie odpuszcza nigdy. Próbuje nakłonić resztę Kłamczuch, aby te zgodziły się odciąć od Alison. I w tym odcinku nie zabrakło idealnych uwag Spencer i jej wspaniałego dowcipu. Była też interesująca rozmowa ze starszą z sióstr Hastings. Kiedy Melissa weszła do pokoju Spencer miałam wrażenie, że dobrze wie, czego jej siostra szuka... Nie pomyliłam się. Ciekawi mnie tylko to, czy Mel ma naprawdę dobre intencje...? No i jeśli ten filmik, który nagrywała na końcu zostanie pokazany w następnym odcinku to dowiemy się, jaki sekret skrywa.  
 
 
Hanna!
Mam wrażenie, że walczy ze sobą i nie chce pić. Dobrze też, że wzięła się za Caleba. Scena, na której uprawiając jogging była cudowna. Wraca moja nadzieja, że Han niedługo wróci do do swojego dawnego stylu ubierania. Moim zdaniem strój, który miała na początku odcinka był okropny i bardzo ją pogrubiał, ale potem wglądała już dużo lepiej w czarnej sukience. Myślicie, że wróci Mona & Hanna? To by było chyba całkiem fajne, jeśli bylibyśmy pewni, że ta pierwsza ma naprawdę szczere chęci, a tego nie dowiemy się chyba nigdy. Jeśli już mowa o Monie to całkiem nieźle śpiewa ;)































Emily!
Na początku Em zdenerwowała mnie tym, że znów próbowała bronić Alison, ale na szczęście na końcu przytaknęła dziewczynom i zadecydowała, że ona także chce się odciąć od Ali. Z Emily robi się coraz lepsza osoba, nie jest już taka jak w pierwszych sezonach. Szczerze mówiąc jest mi jej trochę żal, bo ona chyba naprawdę kocha Alison, a ta ewidentnie się nią bawi :(.



 Aria!
W tym sezonie to zdecydowanie najmniej lubiana przeze mnie kłamczucha. Prawie nic się u niej nie dzieje i denerwuje mnie czasem jej zachowanie. W tym odcinku spodobała mi się scena Sparii i Arii i jej mamy. Wydaje mi się, że Ella i Byron do siebie wrócą. Mam nadzieje, że w najbliższych odcinkach zacznie się coś dziać u Arii, bo na razie nuda...

 

Alison!
Moim zdaniem ona musi być A. Ta Kłamczucha tak strasznie działa mi na nerwy w ostatnich odcinkach! Cieszę się, że reszta paczki chce się od niej usunąć i mam nadzieję, że to naprawdę wypali. Zastanawia mnie jej relacja z Cyrusem, cały czas nie wiem, czy ona mówi prawdę. Moim zdaniem Ali ukrywa jeszcze nie jeden sekret, który powali nas na łopatki.



PODSUMOWUJĄC!
Odcinek bardzo mi się podobał. Najbardziej nie mogę się doczekać, aż dowiemy się co skrywa Melissa i po co Alison znowu kontaktowała się z Cyrusem. Te dwa wątki ciekawią mnie w tym momencie najbardziej. Robi się naprawdę gorąco, a finał coraz bliżej!
Co Wam najbardziej podobało się w nowym odcinku?
Czekam na Wasze wrażenia w komentarzach!

Trzymajcie się, Kłamczuchy,
Martynika!
 

33 komentarze:

  1. Spencer wpadła na najprostszy i świetny plan: powiedzenie prawdy. Na pewno na dziewczyny spadłyby jakieś konsekwencje, ale byłoby nareszcie dobrze! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wszystkim zrobi się lżej na sercu, jak w końcu powiedzą prawdę :)

      Usuń
  2. Ali na pewno coś ukrywa ! mam nadzieje że dowiemy się jak najszybciej co. A co do Spence dobra idea z powiedzeniem prawdy, ciekawe co wtedy by było. Swoją drogą myślę że Hanna będzie pomagać dla Mony, tylko ciekawe czy powie o tym dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko dziewczyny rzeczywiście poszły... :( W książce też była taka sytuacja, że miały iść na policję i powiedzieć o wszystkim, ale w ostatnim momencie zmieniły zdanie... :( Oby tutaj tak nie było, bo jeśli powiedzą to chyba nie tylko im zrobi się lżej na sercu, ale wszystkim fanom Pll! :D

      Usuń
  3. Znalazłam ekskluzywny sneek peak na youtube. Dodaj go jeśli chcesz :))

    Maja <33

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE 'TO BY' TYLKO 'TOBY' ZROZUMCIE WRESZCIEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem Melissa wie, kim jest główny A, ostatnio prawie się wygadała i przez to pewnie zginie. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Spencer, jedyna kłamczucha która myśli! ale oczywiście nikt jej nie posłucha, bo wtedy byłby koniec serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że dziewczyny posłuchają Spencer i będą chciały wszystko wyznać, tylko że "A" na pewno do tego nie dopuści i coś wymyśli...

      Usuń
    2. Teraz dziewczyny mogą się zgodzić, ale w książce była podobna sytuacja. Wszystkie zgodziły się na to, aby iść na policję i w ostatnim momencie zrezygnowały, bo dowiedziały się czegoś nowego... :/

      Usuń
  7. Ciekawie by było, gdyby w którymś odcinku Alison naprawde została zamordowana. Byłby ciekawy wątek i kolejne śledztwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, mamy jeszcze dwa i pół sezonu, wszystko się może zdarzyć! :D

      Usuń
  8. To teraz trochę sie zgubiłam, skoro Mel dala Cyrusowi ten dyktafon, to czemu na końcu Ali sie z nim kontaktowala ibw pewien sposób dziekowala za odstawienie tej calej szopki??

    Roza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może Ali współpracuje z Melissą

      Usuń
    2. Albo Melissa przekazała dyktafon Monie

      Usuń
    3. ale przeciez nie bylo pokazane ze to Mel NA PEWNO dala Cyrosowi ten dyktafon, Kłamczuchy tak tylko przypuszczały, tak mi się wydaje przynajmniej

      Usuń
    4. Już myślałam, że tylko ja to zauważyłam. Już napisałam, ale chyba na innym blogu, że Alison musi współpracować z Melissą.

      Usuń
  9. Moim zdaniem to Melissa ukradła ten dyktafon w innym celu, nie wiem w jakim, ale innym. A Ali po prostu powiedziała Cyrusowi co ma powiedzieć, bo sama znała tą swoją historyjkę

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy mam pewność, że Mellisa dała coś Cyrusowi? nie było widać jego twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, bo tak jak mówisz - nie było widać jego twarzy! :D

      Usuń
  11. Chwila!
    * Tylko Melissa znała kryjówkę Spencer.
    * "A" na końcu odcinka wyciągało go z kryjówki.
    * Melissa komuś dawała jakieś instrukcje czy coś, i prawdopodobnie dała temu komuś dyktafon
    Jeśli Alison po prostu powiedziała mu co ma powiedzieć Cyrus to po co cała ta afera z dyktafonem? (może żebyśmy myśleli że to "A" ukradło dyktafon i podstawiło tego gościa?).

    Tutaj sprawdza się moja teoria, że nie zawsze na końcu jest "A" ...
    Nie wiem ale mam nadzieję że oni nam na końcu WSZYSTKO wyjaśnią ;(

    P.S Co jeśli to Kłamczuchy były "A" Alison i chciały ją wyrzucić z miasta, a teraz Alison się na nich mści ? xD Albo co jeśli Alison wymyśliła "A" ? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, kocham wasz blog, ale zmieńcie trochę wygląd, zdjęcia dziewczyn już jest stare (wystarczy spojrzeć na Hanne, to jest Hanna z I sezonu..), a różowe napisy nijak współgrają z grafiką, proszę o branie tego pod uwagę, reszta jest super - naprawdę!
    Wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd był taki, a nie inny jeszcze za czasów Eunice i to ona go zmieniła. Nam też średnio on się podoba, więc jak tylko Cyn wróci z obozu wszystkie się tym zajmiemy. :)

      Usuń
  13. Jeden z lepszych odcinków według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam nadzieję, że już nigdy przenigdy nie wrócimy do starej Hanny.
    Serio.

    -Spence

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy ktoś jeszcze to zauważył, ale te mroczne końcówki zazwyczaj wyjaśniają się 2/3 odcinki później. :) Np. pod koniec odcinka S05E07 było pokazane jak A wyciąga coś z fotela Spencer, a teraz proszę odcinek S05E10 i Spencer właśnie zniknęło coś z fotela. Może warto się temu przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ali może faktycznie być A, pamiętam jak w jednym z poprzednich odcinków pisała smsa, chyba do Em, i na początku podpisała go "-A" potem było zbliżenie na jej twarzy i dopisała "lison". Niby nic, ale w PLL nie ma przypadków...

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja uwagę przykuły słowa Cyrusa pod koniec odcinka o tym jak mówił Ali czy dobrze skorzystała ze swojej drugiej szansy kiedy dawała mu ten bilet. Mam taka teorie ze Alison jest "A" i odstawia całą tą szopkę ponieważ chciała mieć swoja druga szanse, żeby każdy myślał ze Ali się zmieniła. żeby każdy latał wokół niej bo przecież tyle przeszła i taka z niej ofiara. (A pamiętacie jak Ali i jej przyjaciółki zawsze podkreślały , że Ali uwielbia być w centrum uwagi) Myślę ze Ali sądzi ze robiąc z siebie ofiarę zostaną jej wybaczone dawne grzeszki.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia