poniedziałek, 16 lutego 2015

Kim jest Black Widow? Moja teoria :)

Dobry wieczór kochani :)
Zazwyczaj teorie ode mnie są z tumblra ale dziś wyjątkowo mam dla Was coś własnego, coś na co sama wpadłam! 
Nie jestem dobra w takim wymyślaniu teorii, więc bądźcie wyrozumiali haha :D
A teraz już przejdźmy do moich przemyśleń:

Zdjęcie powyżej przedstawia jedną z lalek w pokoju Mony i pomimo tego iż dziewczyna miała naprawdę niezłą kolekcję uważam, że akurat na tą powinniśmy zwrócić większą uwagę! 
Dlaczego?
Myślę iż może ona w jakiś sposób symbolizować Lady In Black! Jak sami widzicie jej twarz jest zniszczona, można by nawet przypuszczać że została rozpuszczona.

Teraz poniżej mamy wcześniej wspomnianą postać:
Kobieta nosi maskę, ale co jest tego powodem? Na pewno chce się ukryć, swą tożsamość ale i to musi mieć jakąś głębszą przyczynę. Przechodzimy właśnie do punktu kulminacyjnego mojej teorii- jestem święcie przekonana, że Black Widow to kobieta, która została oszpecona i bardzo możliwe że przez Alison! W końcu to jej zdjęcia były rozwieszone w tamtej kryjówce, a oczy wycięte. Po tym możemy przypuszczać iż jest to Jenna- Ali pozbawiła ją wzroku, ale osobiście sądzę że jest to ktoś kogo jeszcze nie poznaliśmy i chodzi tu o konkretne oszpecenie twarzy, pozostawienie na niej widocznego śladu. Tak jak maska jest spalona, a lalki twarz rozpuszczona. Serio wierzę, że ukrywająca się postać jest oszpecona i uważa Alison za ideał stąd to akurat jej maska.

Druga opcja to to, że dawniej osoba ukrywająca się pod nią uważała się za tak samo piękną jak Alison, a po oszpeceniu nadal tak uważa tylko myśli, że jest nieco "wadliwa" (w połowie spalona twarz Alison).
Jak dla mnie Lady in Black może być Bethany! A co jeśli Alison podczas "tamtej" nocy ją uderzyła łopatą? Np. w twarz? Musiało to pozostawić jakąś szramę na jej twarzy! 

A jeszcze inna opcja dotycząca teorii bliźniaczek!
Kwestia bliźniaczek była już wiele, wiele razy poruszana ale jeśli ktoś nie orientuje się za bardzo to to szybkie podsumowanie dla niego:
(Motyw ten został wykorzystany w książkach PLL, więc w serialu może być inaczej)
Chodzi o to, że Alison miała bliźniaczkę- Courtney, która nie dość że była chora psychicznie to jeszcze była chorobliwie zazdrosna o Ali która była "tą lepszą siostrą". Bardzo chciała być taka jak ona. Po próbie utopienia Alison rodzice postanowili wysłać ją na leczenie, lecz Courtney przechytrzyła ich przez co pomylili siostry i to Ali trafiła do szpitala.
W książce Courtney została zabita przez siostrę, ale przecież serial to co innego! 
Co jeśli Alison uderzyła/skrzywdziła w jakiś inny sposób fizyczny Courtney co pozostawiło ślad na jej twarzy, ale dziewczyna przeżyła? Będąc wciąż wpatrzoną w siostrę, Courtney wstydziła się oszpecenia dlatego założyła spaloną maskę rzekomej i dla niej wiecznie idealnej Alison. 
(Na marginesie uważam, że w serialu taką Courtney może być Bethany).


Wiem, że to wszystko jest nieuporządkowane i skomplikowane, ale miałam naprawdę wiele myśli w głowie i ciężko mi było wszystko jakoś ułożyć ;)
Mam nadzieję, że jednak zrozumieliście i jakoś połapaliście się w tym wszystkim haha :D Myślicie, że Lady in Black to ktoś kogo już znamy, czy ktoś o kogo istnieniu dowiemy się dopiero przy ujawnieniu?
Jestem bardzo ciekawa Waszych pomysłów!
Buzi <3

57 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie chcę żeby było jak w książce, bo wszystko takie same byłoby do dupy. Pierwsze A. już zerżnęli z książki. A teraz chcę inne A. nie chcę Ali jako A.

      Usuń
    2. który Nick? bo nie bardzo go kojarzę z serialu... - paulina

      Usuń
    3. w książkach była taka postać, w serialu jak do tej pory nie.

      Usuń
    4. San Loud baaaaardzo jestem wdzieczna za zepsucie zabawy innym ktorzy maja zamiar przeczyta ksiazke bo juz znaja cala prawde i pewnie nie beda juz czytac :D

      Usuń
    5. mimo wszystko nie uważam, żebyś dużo straciła. wielu rzeczy można się domyślić od początku, a mimo to książki trzymają w napięciu, bo naprawdę sporo się dzieje. uważam, że książki są nawet ciekawsze niż serial no i na końcu każdej wiele wątków jest wyjaśnianych w nieoczekiwany sposób. nie zostajemy bez odpowiedzi jak po każdym sezonie PLL :D zresztą nie do końca jest faktycznie tak, jak napisał Stan Loud, ale o tym ćśśśś.

      Usuń
    6. Napisałem tylko o " A " ujawnionych do 15 części :)

      Usuń
    7. "tylko"? no brawo, zostały dwie części... póki co.

      Usuń
    8. Chodziło mi o to, ze shining cloud napisała, ze nie do końca jest tak z A jak ja napisałem. Dlatego mówię, ze czytałem do 14 części. I tak będzie tylko 16.

      Usuń
    9. chciałam dziewczynie umilić czytanie :P nie wyczułeś.

      Usuń
    10. Ale nawet jeśli wie sie kto jest A( ja wiedziałem) to i tak świetnie się czyta. Ogólnie moim zdaniem książki są troszkę lepsze od serialu. :)

      Usuń
  2. siostra bliźniaczka Ali jako A... to strasznie przewidywalne i nie byłoby to na pewno żadnym zaskoczeniem dla osób, które czytały książki. mam nadzieję, że nie pójdą w tym kierunku, niestety wiele wskazówek sugeruje, że może tak być. oby to były tylko nawiązania do książki, a nie faktyczne wskazówki.
    dalej będę twierdzić, że Bethany nie może być bliźniaczką Ali, bo w serialu było powiedziane, że była dwa lata starsza od Kłamczuch, ale kto wie... może któraś ukrywała swój prawdziwy wiek.
    co do maski Black Veil - pierwszy raz nadpalona maska była pokazana w odcinku zaraz po pożarze domku, w którym Kłamczuchy i Mona zostały zamknięte. prędzej podejrzewałabym, że Black Veil miała coś wspólnego z tym pożarem, była blisko niego, stąd spalona maska. może wyciągnęła dziewczyny z domku (Ali mówiła, że wyciągnęła tylko Hannę, reszta była już na zewnątrz), a może sama go spowodowała - kto to wie. nie sądzę, że maska symbolizuje, że jej prawdziwa twarz jest w jakiś sposób zniekształcona.
    jeżeli płeć A mamy poznać dopiero w finale tego sezonu, to jednak nie jest takie oczywiste, że Black Veil i A to ta sama osoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. btw, fajna teoria, zmusza do myślenia :D oby więcej takich notek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stan Loud nie wszyscy czytali ksiazki wiec lepiej nie psuc innym zabawy. Prosze o usuniecie tego komentarza dla dobra innych :) pozdrawiam A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zamierzasz je przeczytać? Jak nie, to po co się czepiasz?

      Usuń
    2. ja właśnie przeczytałam jej komentarz i jestem wściekła, bo teraz mam spolei co do książki, a jestem dopiero w 4 cz

      Usuń
    3. jej? to raczej chłopak :D

      Usuń
    4. Czytalam ksiazke a nie dokonca i jeszcze sie nie dowiedzialam kto jest 3 A wiec baaaaardzo dziekuje za zepsucie mi zabawy (y)

      Usuń
    5. O ile wiem, to większość osób nie czyta książek, tylko ogląda serial. Ale proszę bardzo usunąłem, już ten komentarz i przepraszam jak komuś popsułem zabawę.

      Usuń
  5. do mnie niestety ta teoria jakoś nie przemawia. może poza faktem z tą uszkodzoną twarzą :) - paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. Black Widow to nie może być Jenna, gdyż kobieta w czerni pojawiła się na "pogrzebie" Alison, a Jenna wówczas była ślepa, Ja myślę, że Black Widow to była CeCe lub jej siostra bliźniaczka. Czytałam gdzieś o teorii bliźniaczek, ale w odniesieniu do CeCe, że to ona ma chorą psychicznie siostrę i to ta dziewczyna mści się na Ali i jej przyjaciółkach. Dlaczego? Ja już kiedyś podejrzewałam, że Ali musiała komuś zrobić coś naprawdę złego, że ta osoba tak się na niej i jej koleżankach mści. I przypomniała mi się sytuacja, gdy przed zaginięciem Ali, dziewczyny były na jakiejś imprezie, na której Ali strąciła ze schodów jakąś dziewczynę. A co jeśli tą dziewczyną był siostra CeCe i dlatego mści się na Ali? Może Ali zrobiła to dla CeCe i dlatego CeCe cały czas pomaga Ali? Cóż, dowiemy się wkrótce, aczkolwiek uważam, że scenarzyści i producenci już za długo wszystko przeciągają i zaczyna być za dużo absurdów w tym serialu, choćby to, że tyle osób tam zginęło i policja do tej pory nie wie, kto kogo zabił :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CeCe była obwiniana o zepchnięcie ze schodów tej dziewczyny, dlatego wyleciała z UPenn - tak przynajmniej twierdziła ona sama. wątpię, żeby to była jej siostra czy czyjakolwiek, myślę, że to jakaś przypadkowa dziewczyna. do końca nie jest pewne kto ją tak naprawdę zepchnął. równie dobrze, Cece mogła to zrobić dla Ali, a Ali na nią nakablowała.
      policja w Rosewood ma ważniejsze rzeczy do roboty niż rozwiązywanie spraw kryminalnych, np. latanie za nastolatkami :D

      Usuń
    2. Kobieta w czerni nie pojawiła się na ''pogrzebie'' Alison -.- Pojawiła się dopiero na pogrzebie Ian'a ( mówię o serialu)

      Usuń
    3. Tak, masz rację, przepraszam mój błąd, pogrzeby mi sie pomyliły xD

      Usuń
    4. Chodziło mi o to że anonim wyżej napisał '' na pogrzebie Alison''

      Usuń
    5. Dla mnie jest podejrzane to, że pod koniec któregoś odcinka Black Widow pisała kondolencje do rodziców Bethany... Dlaczego?

      Usuń
  7. Tak btw Marlene powiedziała że w serialu będą bliźnięta (juz jakis czas temu), a później pojawiły się sindy i mindy, czyżby to nie o nie chodziło?

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem to bethany ma ( miała) bliżniaczkę. I plot twist, jaki miał miejsce w ksiażkach odnośnie bliżniaczek, może w serialu dotyczyć bethany i jesr bliżniaczki ( bliżniaka ) . Alison wiedziałą, że B. ma bliżniaczkę, któraś z nich była chora psychicznie, niekoniecznie ta, któa była w szpitalu. Moim zdaniem teoria odnośnie oszpecenia twarzy jest bardzo dobra ale oszpeconą twarz miałą siostra bethany, może z winy Alison, a ona zrzuciła to na Bethany, dlatego B. znalazłą się w szpitaliu. To włąsnie siostry Bethany się bała. Obydwie nienawidziły Alison, obie znały prawdę. Do tego smierć siostry obudziłą żądze zemsty. A że kłamczuchy były zamieszane w noc zniknięcia Ali i śmierć Bethany one też są na celowniku. Co myslicie? dodam, ze od roku podążam za sładami zgodnie z tą teorią i póki co, wszystko może się zgadzać, ale jak wiadomo, tylko M. zna prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze jedno, to, że Mona była do 3 sezonu big a to fakt, ale być może była lekko manipulowana do bycia A. W sensie, że ktoś zainspirował ją do zemsty, któś, kto był jej pomocnikiem a tak na prawdę od początku pociągał za sznurki, czego mona nie była świadoma. i To własnie ta osoba ukradłą Monie grę, co było jej ruchem planowanym od początku. Zrzucenie winy na Mone po prostu pozwoliło uniknąć podejrzeń. Mona była manipulowana o czym dowiedziałą się dopiero przed swoją "śmiercią" dlatego była w takim szoku, bo wszystko zaczęło do siebie pasować. Mona była tylko pioniem ale A nie doceniło jej możliwości dlatego Mona musiałą zniknąć. ( to są tylko moje domysły, nie mają żadnego potwierdzenia w serialu )

      Usuń
    2. nie uważam, żeby Mona od początku była Big A. w 2x25 powiedziała, że została A, bo reszta "ukradła" jej Hannę. przecież gdyby nie wiadomości od A, to Hanna nie zbliżyłaby się z powrotem do pozostałych Kłamczuch. myślę, że ktoś zmusił ją do ujawnienia swojej tożsamości i wymyślenia tego motywu, żeby uśpić czujność Kłamczuch. skoro była taką przyjaciółką Hanny, to czemu ją torturowała? bo prawdopodobnie ktoś ją zmuszał. może Mona i wymyśliła całą "grę" i to ona torturowała Ali przed jej zniknięciem, ale myślę, że ktoś tę grę przejął od niej dużo wcześniej. tak jak Ty uważam, że była tylko pionkiem A, a ponieważ się stanęła po stronie Kłamczuch i zaczęła im pomagać, musiała zginąć.

      Usuń
    3. Co więc myślicie o teorii, że Big A od początku był Lucas, który chciał się zemścić na Alison i jej przyjaciołach za to jak go wcześniej traktowały? Później jego psychoza tylko się pogłębiała, kiedy do akcji wkroczyła Mona, udawał dzięki swoim umiejętnościom aktorskim przyjaźń z Hanną, a potem to on, tak jak Anonim napisał, pociągał za sznurki? Prawda jest taka, że dałoby się mu współczuć, miał motyw.
      Przyznam szczerze, że żałuję, że tak późno odkryłam tego bloga - ale teoria o Uber A zniszczyła moje wcześniejsze poglądy, nawet specjalnie wstałam dziś wcześniej i poświęciłam prawie cały dzień na obejrzenie trzeciego sezonu jeszcze raz - według mnie naprawdę coś w tym może być.
      Myślę, że Marlene może mydlić nam oczy tym motywem miłosnym - przecież psychopaci nie odczuwają wyższych uczuć, za to potrafią świetnie grać, zwodzić, są inteligentni i kompletnie nie mają poczucia winy. Tylko ktoś taki w mojej opinii mógłby być Uber A. A Lucas to taka cicha woda, tak naprawdę niewiele o nim wiemy i jest w nim coś niepokojącego.

      Usuń
  9. a Lady in Black to nie mama Ali ? przecież w odcinku świątecznym w śnie Ali to ona się ujawniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama Ali była obecna na pogrzebie Wildena bez przebrania, więc to nie ona. zresztą scenka którą opisujesz nie była prawdziwa, to tylko sen/wyobrażenie Ali.

      Usuń
    2. Ajjjjjjj dlaczego każdy myli te pogrzeby... To nie ślub Wildena Ani Alison. TYlko. Pogrzeb. IAN'A

      Usuń
    3. Tffuuu nie chodziło o ślub Wildena ani Alison tylko pogrzeb

      Usuń
    4. GDZIE ty widziałaś Black Widow na pogrzebie Iana?

      Usuń
  10. Teoria nawet fajna, ale jakoś tak jako fanka Courtney w książkach odniosłam wrażenie, że piszesz, iż była ona jakby taka zła- zajęła miejsce Alison, itd. Ale tak naprawdę to wszystko było winą prawdziwej Alison, która chciała pokazać, że jest lepsza od siostry (w przeszłości) Więc chodzi mi tylko oto, że Alison to ta zła, a Courtney to ta dobra- oczywiście według mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdanie obie pyły psychiczne, ale Courtney przez Alison. Courtney w końcu udawała Ali, więc dziewczyny nie znały zbytnio prawdziwej Alison i to nie była ich wina, ze Courtney zamieniła sie z siostra, a Ali jako "A" sie na nich mściła. Ale trochę dziwne, ze prawdziwa Ali przeżyła pożar.

      Usuń
    2. znowu spoilerujecie! przestańcie!

      Usuń
    3. Nie chcesz=nie czytaj :)

      Usuń
    4. Nie wiem, czy wiesz geniuszu, ale trzeba przeczytac zeby przekonac sie o czym jest komentar. Gdyby byl oznaczony jako spoiler to bym nie czytala!

      Usuń
    5. Juz po poczatku komentarza mozesz zobaczyc ze to o A&C wiec jak nie chcesz spoilerow to nie czytaj. :)

      Usuń
    6. Bo tak ciężko zacząć wypowiedź od SPOILER? Jest wiele teorii, o tym że w serialu też może być jakaś Courtney, więc Twój argument jest co najmniej głupi.

      Usuń
    7. Ok, moja cierpliwosc dzisiaj juz sie skonczyla... Ja juz kurwa nie rozumiem! Z tych twoich durnych teorii wiesz o A&C, ale czepiasz sie ze ja w komentarzu o nich napisalam... Po prostu nie lapie. Ale prosze cie bardzo... PRZEPRASZAM ze napisalam tutaj o A&C o ktorych juz i tak wiesz i o ktorych napisane jest na gorze w poscie. Popelnilam wielki grzech i bede sie smazyc w piekle. Pozdrawiam i nie mam juz sily ci odpisywac wiec mam nadzieje ze zostawisz sprawe w spokoju, a jak nie to po prostu spierdalaj. :)

      Usuń
    8. no brawo, z poziomu Twojego słownictwa wnioskuję, że jesteś zwykłą gówniarą, która nie potrafi zrozumieć prostej wypowiedzi, dlatego nawet nie zamierzam kontynuować tej jałowej dyskusji, skoro logiczne argumenty do Ciebie nie przemawiają. nie będę tłumaczyć o co mi chodziło, bo napisałam to wyraźnie, ale nie dotarło. życzę powodzenia w dalszym życiu z takim podejściem.

      Usuń
  11. teoria lalkowa wd mnie mega i prawdopodobna, naprawde i nawet chcialabym aby tak sie okazalo ze jest. a cd blizniaczek to wd nie jest tak...wd mnie Alison nie ma blizniaczki, a z Bethany mogla miec powiazanie ale nie byla z nia razem w brzuchu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne!!! Ma ktoś 4 część książki pll w pdf? Jeśli tak to proszę o kontakt: martas639@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. tak trochę z innej beczki, ale widzieliście to? http://4.bp.blogspot.com/-oadnbgQNjek/VODK64d9y4I/AAAAAAAAJAY/4emnL49bVuU/s1600/B91yMCXIgAAP_Ux.jpg może jednak to, że ruda przyjaciółka Mony pojawiła się tak nagle, to nie jest przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiście, bo tylko jedna osoba na świecie może być ruda i nosić okulary -_-

      Usuń
    2. to jest teoria, gamoniu, która ma na celu wykrycie czy L jest tylko przyjaciółką czy wnosi coś więcej, ma nasuwać różne wnioski, spostrzeżenia i pobudzać wyobraźnię, więc oczywiste, że skoro ktoś się dopatrzył podobieństwa w tych dziewczynach to wrzuca to. ile było teorii o Black Lady, bo ktoś się dopatrzył niebieskiego oka w rozmazanych pikselach.. albo ile było teorii o zabójcy Mony, bo ktoś miał podobne auto. każda wskazówka jest ok, nawet jeśli ma się okazać przypadkiem lub totalnym niewypałem.

      Usuń
  14. było pokazane, bodajże w świątecznym odcinku, że Black Widow to Pani D.

    OdpowiedzUsuń
  15. W jednym z tweetów Marlene napisała że odcinek 525 ma coś wspólnego z 225, czy coś takiego, a właśnie w odcinku 225 została pokazana kryjówka w motelu, Mona jako niby "A" oraz śmierć Maya.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zimno, zimniej, najzimniej.
    Kisses
    -A

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia