niedziela, 8 lutego 2015

*BIG SPOILER*

Hej hej <3 Dzisiaj mam dla Was spory spoiler, więc jeśli jesteś osobą która nie lubi ich czytać nie rozwijaj :) 
*Tłumaczenie*
Bryan: Nie sądzę, że komukolwiek spodoba się to co się stanie w finale 5B, z wyjątkiem A. oczywiście.
BRI: To oznacza, że ktoś umrze...I jeśli jest to Alison co nie może się zdarzyć nie będę już tego oglądać!
Bryan: Myślisz, że ktoś umrze na koniec 5B? Zastanów się jeszcze raz. Co jest GORSZE od śmierci?

WOW!
Co o tym sądzicie?
Co jest gorsze od śmierci?
Moim zdaniem gorsze od śmierci jest:
a) Życie ze świadomością, że się kogoś skrzywdziło a nawet zabiło- wiecie z takim życiowym błędem, który nas ciągle prześladuje.
b) Życie w uciśnieniu- prześladowanie. (Ale to już spotkało Kłamczuchy).
c) Życie bez kogoś nam najbliższego- ale to przecież oznacza śmierć :/

Jestem bardzo ciekawa Waszych propozycji, których mam nadzieję będzie wiele pod tym postem! :) 
Wszystko przeczytam i na pewno skomentuję! 
Miłego tygodnia szkolnego <3

48 komentarzy:

  1. Ktoś pytał o wzkazowke o A a Marlene powiedziała '7 liter' czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm nie mam pojęcia co to może znaczyć :/ Hah właściwie znaczyć może wszystko tak naprawdę :p

      Usuń
    2. Tortury. Ang. też "torture". 7 liter.

      Usuń
    3. 7 liter Melissa.

      Usuń
    4. No właśnie, powiedziała 7 liter i bądź tu mądry. To może być wszystko. Nawet nie musi być jedno słowo. Równie dobrze to może być zdanie :/

      Usuń
    5. moja pierwsza myśl to Melissa :) nie zapominajcie że wroci pod koniec 5b.

      Usuń
    6. Bethany...

      Usuń
    7. Czy tylko mnie zastanawia gdzie jest Melissa ? :o

      Usuń
    8. Mellisa uciekła, żeby nikt nie mógł powiązać jej ze śmiercią Pani D. ( o ile dobrze pamiętam) - paulina

      Usuń
    9. Zdanie - A is Aria xd A is Ezra ;D A is Mike itd ^^

      Usuń
    10. "A is a boy/men/guy" niepotrzebne skreślić :D

      Usuń
  2. Myślę, że chodzi o zdradę. Zdrada przez kogoś bliższego jest gorsza niż jego śmierć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w jakimś odcinku chyba w 4 sezonie kłamczuchy rozmawiały i pojawiło się dokładnie to samo zdanie "co jest gorsze od śmierci". Niestety nie pamiętam o co chodziło :/

      Usuń
    2. W 5! NO WŁAŚNIE! BYŁO TO SAMO ZDANIE!

      Usuń
    3. To było w 5x06. Polecam obejrzeć ponownie ten odcinek.

      Usuń
    4. Tak! Mi tez się od razu to tak skojarzyło, z wcześniej zadanym tym samym pytaniem... Widocznie musi to być jakiś ważny wątek czy element w serialu.

      Usuń
    5. Chodziło mniej więcej o to, że A nie zabije Alison, że spotka ją coś gorszego niż śmierć. Moim zdaniem chodzi o tortury, np. odwrócenie się od niej kłamczuch, pójście do więzienia, ciągły strach, stres, itd...

      Usuń
  3. Jestem trochę do tyłu z serialem i jestem na odcinku 5x14 i gdzieś to było już przez kłamczuchy poruszane...Tzn wydaje mi się, że one coś znalazły albo to była wiadomość od A i któraś z kłamczuch zadała takie pytanie pozostałym dziewczyną i one ( to było chyba przybliżenie na Spencer) zrobiły minę jakby wiedziały o co chodzi... No nie wiem coś mi świta ale nie wiem w którym kościele XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to było gdzieś w odcinkach jak dziewczyny miały iść na policje i powiedzieć prawdę, a potem jednak nie poszły bo na telewizorach pokazało sie zdj. Ali i wiadomość, że są w tym razem także może ktoś coś pamięta, że kłamczuchy sie pytały siebie co jest gorsze od śmierci! To było na 100 % w sezonie i to na pewno wskazówka ....

      Usuń
  4. okej, dziewczyny, szczerze mówiąc komuś takiemu jak ja (kto nie wie kim są ci ludzi z twittera) niewiele mówią te przecieki, dlatego powinnyście na wstępie posta napisać kto jest kim (jeśli to ma znaczenie w kontekście przytaczanej rozmowy albo ogólnie całego serialu) bo szczerze mówiąc bardziej to mnie nurtuje niż te spoilery.
    co do tych spoilerów, zgadzam się z wypowiedzą powyżej - gorsza od śmierci byłaby zdrada. możliwe, że chodzi o inne przecieki, jako Aria i Toby mieli dołączyć do A i zapewne, jak to bywa w tym serialu, na początku będą pokazani jako ci źli, fałszywi i zdradliwi a dopiero po kilku odcinkach wyjaśni się jaki mają motyw.
    - paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten gość pisze scenariusze do odcinków. A ta laska jest fanką, która odpisała na jego post, że jak ktoś umrze to przestaje oglądać serial ;p

      Usuń
    2. Masz rację, przepraszam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. W serialu faktycznie padlo już takie pytanie, ale pozostało ono bez odpowiedzi. Co jest gorsze od śmierci? Według mnie torturowany. Kiedy ktos jest dlugo torturowany, to wręcz marzy żeby umrzeć, bo to skróci jego męki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm to w sumie to ci i mi przyszło do głowy ;) Ale kto torturowany? I w jaki sposób? Bo Kłamczuchy już są torturowane przez A... Może jest coś czego nie wiemy. No, ale tortury są raczej "długotrwałe", jak to sama napisałaś "jak ktoś jest długo torturowany" a tu jest mowa o jednym odcinku.

      Usuń
    2. Nie ogarniam, czemu jak piszę z telefonu, to wstawiają się po dwa komentarze. W dodatku autokorekta przerabia moje wypowiedzi na jakieś bzdury :P Wiesz co, w przypadku niektórych tortur osoba torturowana może chcieć umrzeć już po 15 min, więc nie przejmowałabym się takimi rzeczami jak fakt, że muszą się zmieścić w jednym odcinku. Ale nie o tym, mój kolega podsunął mi pewien pomysł: trwałe kalectwo. Ja chyba wolałabym już umrzeć. I od razu skojarzyło mi się to z odcinkiem, gdzie duch Mony pokazywał Alison przyszłość. I jej komentarz o tym, że nigdy nie znaleziono nóg Ali. Mam nadzieję, że scenarzyści nie posunęliby się do tego, ale kto wie...

      Usuń
    3. Ej... a do mnie całkiem przemawia to trwałe kalectwo. To faktycznie jest jedną z najgorszych rzeczy. Zwłaszcza dla osób, które uprawiają sport albo coś w tym stylu. W sumie i tak krążą takie pytanka, czy Alison umrze... może nie umrze, ale straci nogi. Dałabym ci lajka za pomysł :d

      Usuń
    4. od śmierci może być też gorsze ogłupienie. nie wiem jak to inaczej nazwać, ale po prostu ktoś może przez to wszystko totalnie ześwirować. była już podobna sytuacja ze Spencer, gdy ta myślała, że Toby umarł, ale jak wiemy, ona jest silnym charakterem i w jej przypadku było to chwilowe załamanie psychiczne. ktoś słabszy może ześwirować totalnie. taki ktoś nie jest już człowiekiem, jest żyjącym duchem.

      Usuń
  7. Według mnie gorsza od śmierci jest zdrada najbliższej nam osoby.
    Czyżby chodzi o Mike i Arię?
    zapraszam też do mnie :)
    http://rosewoodlie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorsze od śmierci jest kalectwo do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda jest wielu szczesliwy kalekich ludzi obejrzyj sobie forresta gumpa

      Usuń
    2. Albo choroba, ludzie którzy są np. chorzy na raka cały czas cierpią i muszą żyć ze świadomością, że ich dni są już policzone ;/

      Usuń
    3. Może i są szczęśliwi, ale dla niektórych ludzi to tragedia. Oglądałam Forresta ;)

      Usuń
    4. Z rakiem to ja się nie zgodzę, byłam chora na raka jajnika, krzyzyki na mnie stawiali ale postawiłam się i zaczełam leczenie alternatywne i jestem zdrowa a w dodatku w ciązy a mialam mieć wyciety cały narząd rodny;) wiem, że nieprawdopodobne ale na prawde zdarzył mi się taki cud. Musiałam to napisać, bo na temat raka jest mnóstwo kłamst.

      Usuń
  9. W tym filmie gorsze od śmierci jest ujawnienie kłamstw bo tu każdy je ma i ściśle je strzegą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorszy od śmierci może być powrót do żywych ;) oczywiście dla reszty dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się wydaje że od śmierci własnej gorsza byłąby śmierć ukochanej osoby. Więc według mnie może zostać zamordowany Mike - cios dla Arii, Ezra - cios dla Arii, Toby - cios dla Spene, Caleb - cios dla Hanny, Paige - cios dla Emily. A Alison to suka niech cierpi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale śmierć ukochanej osoby to dalej czyjaś śmierć. a podobno nie o to chodzi.

      Usuń
    2. podobno to ten serial miał mieć 5 sezonów, więc bym się tym nie sugerowała

      Usuń
    3. co Ty w ogóle porównujesz? wypowiedź o odcinku który kręcą/nakręcili do długofalowych planów?

      Usuń
    4. Mówię tylko tyle, że co rusz scenarzyści/aktorzy podrzucają nam nowe wskazówki, które tak naprawdę nas mylą a nie naprowadzają na prawdziwy trop więc ja bym się nie sugerowała wszystkim co mówią

      Usuń
  12. wydaje mi się, że ktoś pójdzie do więzienia. W odcinku 5x06 Spencer spytała co jest gorsze od smierci, chodziło o Ali i trafiła za jakiś czas do więzienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam gdzieś, że podobno Paige umrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a może gorsze od śmierci jest wylądowanie w Radley?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym chciała by Alison zmarła . To brzmi okrutnie ale jej intrygujący czar prysł i nie zbyt ją lubię gdy gra przy odkrytych kartach. Wiecie co mnie ciekawi? Kto jest tak zdesperwany by poświęcić lata na dręczenie nastolatek...i ciekawi mnie co one zrobiły? Okej były okrutne , ale musiało być coś gorszego .Opcja że któraś z Kłamczuch to A , jest kusząca ale mało prawdopodobna , pomyślmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie tutaj chodzi o to, że wszystkie ich sekrety wyjdą na jaw i to bedzie dla nich najgorsze

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia