czwartek, 22 czerwca 2017

Sylwetka A.D.

W promo pokazano nam przebłysk postaci w czarnej bluzie tuż po tych napisach: 


Zrobiono to tak szybko, że naprawdę można było to przeczyć, ale po dopasowaniu odpowiedniego tempa ukazuje nam się taki oto obraz:



Sylwetka, jak i cała twarz mimo, że jest rozmazana to przypomina mężczyznę. I to nie byle jakiego tylko Toby'ego lub Jasona!
Może to tylko moje przewidzenie, ale ja nikogo innego tutaj nie widzę. Z początku moja pierwsza myśl to był Toby, ale im dłużej patrzyłam na gif tym bardziej widziałam tutaj Jasona.
Wiele teorii mówi o tym, że A.D. będzie Jason lub Melissa. Widziałam też spoilere, które zapewniały, że któryś z facetów zostanie A.D. (Ezra, Caleb, Toby lub Jason) z naciskiem na Toby'ego.
Tylko, że...
Czy zaspoilerowaliby nam to w promo?

68 komentarzy:

  1. tak wiedzialam, ze to JASON!!! ale co do Tobiego to mozliwe bo wiele razy mowili ze nie bedzie spobiego a potem ze bedzie i tak w kolko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale chyba widać tam jakieś blond kosmyki ;p

      Usuń
    2. A Marlenie nie mówiła ostatnio w wywiadzie, że nie będzie Jasona w ogóle w odcinku?

      Usuń
    3. A czy jeszcze ktoś wierzy temu babsku .

      Usuń
  2. Nie ważne czy to będzie Ezra ,Toby ,Caleb czy też Jason , ważne ,że dali wreszcie faceta jako A.D .Ale też im dłużej patrzyłam na gifa , to wydaje mi się ,że to Jason .Tylko powiedzcie że zetnie te włosy , bo nie będę mogla patrzeć na niego z tymi włosami pod kapturem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktor grający Jasona ściął włosy prawie 2 miesiące temu, więc nawet jeśli miałby być w finale (a zdaniem Marlenki nie będzie) to w długich włosach.

      Usuń
  3. To w końcu komu A.D się ujawni jako pierwszy Monie czy Spence.Bo słyszałam ,że Spence jako pierwsza ma odkryć tożsamość A.D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoilery a to co może się zdarzyć to dwie odrębne rzeczy :)

      Usuń
  4. A ja sądzę ,że to jednak Toby dlaczego otóż w promo pokazali nam wszystkich którzy byli A.Dodatkowo Mona chyba mówiła ,że gra została zrobiona ręcznie ,a kto ma takie zdolności oczywiście Toby .Mrs Grunwald mówiła ,że ktoś kto chce ich skrzywdzić ma mroczną przeszłość i jest wśród nich tzn Hanny i Caleba wszyscy sądzili ,że chodzi pewnie o Lucasa , a pewnie chodziło o Toby'ego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Na Toby'epo ostatnimi czasy też jest sporo dowodów

      Usuń
  5. A ja widziałam teorię, że A.D. jest brat Noela :D pokręcona, ale bardzo mnie to rozbawiło, bo były to bardzo solidne podstawy żeby tak twierdzić :D
    https://www.youtube.com/watch?v=Y02j0my0htY
    Padnę ze śmiech, jeśli to się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, pomyślałam o Noelu, ale przypomniałam sobie, że przecież on nie żyje. Może coś w tym jest xd

      Usuń
  6. To na pewno Maya, hahahha !!
    Szczerze uwielbiałam jej postać od początku i odkąd pamiętam wierzyłam w to że ona powróci, już na pewno nie wróci, ale nadzieja umiera ostatnia.

    A tak serio to widzę tam Jasona najbardziej,
    Toby niby też, ale tak lubie Spoby (mimo że to jak się znowu zeszli to jakiś śmiech na sali, i na dobrą sprawę ze Spencer zrobiono byle jaką pipe, która pcha się do łóżka wszystkim -dzięki Marlen) to i tak mój ulubiony od zawsze, forever ship to Spoby, więc tak, chce ich, nie Tobiego jako AD / AD. heh

    OdpowiedzUsuń
  7. Toby ma brodee!
    Więc to Jason!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ALE DLACZEGO JASON MIAŁBY BYĆ AD? ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może potajemnie jednak kochał Charlotte i chciał ukarać je, ponieważ uważał, że to one stoją za jej śmiercią. Jakby nie było rodzinka miała go gdzieś, więc dlaczego miałby żałować się Ali...

      Usuń
  9. Ja bym powiedziała że to Caleb, ale okej

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko że slyszalem coś ze Drew Van Acker(aktor grajacy Jasona) nie wystąpi w finale.Nawet na pll wikia nie ma go w obsadzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą ściemniać by było większe zaskoczenie.

      Usuń
    2. A ja widziałam go wczoraj w kurtce z napisem PLL :P

      Usuń
  11. https://www.youtube.com/watch?v=SfGKabHLfws
    1x19 Spencer gra w Scrubble z Toby'm, Toby powiedział, że lubi grę. Teraz mi się to wydaje mocno zaakcentowane. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Macie jakąś dobrą teorię, niezbyt starą, że Jason lub Toby to A.D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Jason może być AD skoro w ogóle nie ma go w serialu? Może i nawet bym się ucieszyła z takiego A ale jak można znaleźć jakiekolwiek dowody czy wwskazówki na niego skoro ciągle go nie ma a podobno w każdym odcinku mieliśmy dostawać jakąś wskazówkę(co pewnie jest sciemą no ale). Chciałabym zobaczyć teorie że Jason to AD bo nawet nie wiem jakie argumenty za tym przemawiają. To że olał rodzine i wyjechał niewiadomo gdzie to chyba za mało prawda?

      Usuń
    2. To samo można powiedzieć o Wrenie którego praktycznie nie ma w serialu od 4 sez.Pojawił się w 7B na 10 sek scena na lotnisku , a w finale ma odegrać kluczową rolę , więc równie dobrze może być A.D.

      Usuń
    3. Ja wiem że Marlenka jest zdolna do tego aby osoby które w ogóle nie pojawiają się w serialu(Jason albo Wren) były AD. Ja nawet jestem w stanie uwierzyć że to nienarodzone dziecko Ali tak prześladuje dziewczyny ale co z tego skoro nie ma w tym żadnej logiki i sensu? Marlene jest w stanie wymyśleć nieistniejącą postać i wmówić nam że była w serialu od początku. A ja chce zobaczyć ciekawy motyw i uzasadnienie a nie jakieś bzdety wyssane z palca.

      Usuń
    4. Z tym ,że każdy liczy na ciekawy motyw i uzasadnienie dlaczego A.D to robi , tylko ,że zostało już powiedziane byśmy nie liczyli na solidne wyjaśnienie.I to jest wkurzające bo każdy se myśli co takiego te dziewczyny zrobiły ,że ktoś je tak prześladuje wcześniej gdy były nastolatkami i teraz gdy są już dorosłe.To tak wygląda jakby stwierdzili o za chwilę odcinek finałowy ,trzeba kogoś wybrać na A.D i dopasować wątki by jakoś się tam to zgadzało , a resztę się wyjaśni w wywiadach .Tak samo było z Cece bo niby czemu aż 3 sez przeciągali by ujawnić kolejne po Monie A bo nie wiedzieli kogo wybrać , więc dali Cece i wymyślili jakąś smutną historyjkę o zmianie płci o o tym ,że prawie całe życie była zamknięta w Radley a ,że wątki się nie zgadzały to co tam.

      Usuń
  13. Widziałam ostatnio 2 wywiady gdzie podkreślano, że cieszą się, że udało im się sprowadzić tyle osób z powrotem ale przykro im, że Drew miał inne zobowiązania i o nikim innym nie było wspomniane teraz mi się to jakieś podejrzane wydaje.
    Btw czy to koniecznie musi być jedna osoba ? Trochę dużo pracy jak na jednego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Melissie też tak mówiono, a jednak jest uwzględniona w promo. Dlatego nie brałabym tego pod uwagę

      Usuń
  14. Ja bym się tego aż tak kurczowo nie trzymała, wiadomo, że proma zawsze są w ten sposób montowane, żeby było mnóstwo domysłów i teorii, a potem się okazuje coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Może to któryś z chłopaków, tak po prostu w czarnej bluzie

      Usuń
  15. Ja w pierwszej chwili zobaczyłam Toby'ego, a później Wrena.

    OdpowiedzUsuń
  16. Toby nie może być A.D bo przecież miał wyjechać z Yvonne ,ale zdarzył się ten wypadek na skutek czego ona umarła.Gdyby nie ten wypadek to Toby by wyjechał z Rosewood z Yvonne , i nie wiedział też o grze .Więc obstawiam Jasona albo Wrena , nie sugeruję się tym ,że Drew miał inne zobowiązania , i nie udało się go sprowadzić na finał bo to może być zwykła ściema.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam teorię, że Toby uśmiercił Yvonne i ponoć były na niego solidne dowody w rozmowie ze Spencer

      Usuń
    2. Jednak kiedy A.D zgarneło Jenne do samochodu po postrzeleniu Spencer, Toby był nieprzytomny w samochodzie.

      Usuń
    3. przypominam, że czas w tym serialu nie ma żadnego znaczenia...

      Usuń
  17. KURDE BYŁABYM SZCZĘŚLIWA GDYBY WREN BYL AD I KOCHAŁBY SPENCER OMG OMG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak nie byłoby między nimi happy endu. Nie wyobrażam sobie tego wtedy

      Usuń
  18. To na pewno nie Toby! Jak A.D. zabrało Jenne to Toby był w szpitalu (chyba, że cos źle kojarzę). A zresztą Spoby Forever 😍😍 A ta postać nie przypomina Toby'ego 😘💗

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaspoilerowali Monę jako zabójcę więc tego by nie zaspoilerowali

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tu widzę Ezrę :D Już od pewnego czasu stawiam na Ezre lub Jasona, kogoś kto miał związek z Arią, ale jednak jestem bardziej za Ezrą. Skąd niby wiedział o tym akcie oskarżenia, który Aria napisała? Coś czuję, że motyw książki nie wrócił bez powodu... Chociaż po ostatnim promo to wyglądało jakby to faktycznie był ktoś bliski Spencer także już sama nie wiem. Wren jako A.D byłby może i spoko gdyby nie fakt iż pojawił się od pierwszy raz od kilku sezonów tylko na kilka sekund i Marlene zrobiłaby to po prostu aby zadowolić fanów tak jak to było z shippami. A ja nie chcę żeby serial tworzyli fani (chociaż stworzyliby pewnie 100 razy lepszy serial od Marlene) bo to byłoby coś w stylu "Macie Wrena tak jak chcieliście, a teraz cieszcie się i kochajcie mnie i oglądajcie mój nowy serial Famous in Love" a jedno jest pewne, już żadnego serialu Marlenki nie zamierzam oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obejrzę chyba jeszcze The Perfectionist. Co do Wrena jako A.D. to wątpię. To byłoby coś na wzór zrobienia z Charlotte A tylko, ze tutaj byłoby to jeszcze bardziej naciągane i wymuszone przez fanów, jak napisałaś

      Usuń
    2. Ja również obejrzę jeszcze The Perfecionists :)
      Przy okazji mam pytanie do autorek bloga: czy będziecie prowadzić dalej bloga o właśnie serialu The Perfecionists po zakończeniu PLL ? :)

      Usuń
    3. Myślałam już o tym i sądzę, że tak :)

      Usuń
  21. a ja bym powiedziała, że to zapewne któraś z postaci, która zupełnie przypadkiem pojawi się w czarnej bluzie i została wykorzystana tylko do promo, a tak naprawdę ta scena nie będzie ujawnieniem A.D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego Wren miałby być A.D.? tzn miał jakiś motyw? Bo chyba coś przegapiłam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe ,że miał jakieś powiązania z Charlotte.

      Usuń
    2. Nie mam pojęcia jaki mógłby mieć motyw.

      Usuń
    3. a jaki motyw miala Cece zeby zdreczyc dziewczyny, ktore nic jej nie zrobily?

      Usuń
    4. No taki miała ,że nie były zbyt smutne po śmierci Ali.

      Usuń
    5. więc motyw pt. "nie był smutne po śmierci Charlotte" może przejść jako równie głupi... w tym momencie dla każdego można wymyślić równie bezsensowny motyw.

      Usuń
  23. Z skąd w ogóle wiadomo ,że do Mony faktycznie przyjdzie A.D może to będzie jeden z jej/go pomocników , a każdy się już jara ,że to A.D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie myślę podobnie bo bardzo mi się podobała teoria ze Melissa to A.D a Lucas to jej pomocnik,I nie wiem dlaczego wydaje mi się to dość prawdopodobne dlatego Też myślę że to lucas odwiedził Mone.

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki, że to Ezra

    OdpowiedzUsuń
  26. Wierze, ze Cece Drake zyje. Dlaczego? W ostatnim odcinku Mona przedstawila jak zabila Charlotte. Wszystko ladnie I pieknie ale czy mozemy na sto procent ufac Monie? Moje teorie sa takie:
    - cece rzeczywiscie walnela I te wystajace cos I stracila przytomnosc. Mona spanikowala I uciekla z wiezy. Charlotte ocknela sie I sfingowala wlasna smierc zeby toczyc gre dalej. Lyknela te tabsy co dala kiedys monie I udawalaze wypadla z okna. Pomogal jej w tym archer, ktory byl jeszcze zywy. Kto moglby sie mscic za smierc cece? Komu na niej zalezalo? To byl tylko pretekt do gnebienia dziewczyn. A skoro charlotte nie zyje nie moga jej winic. Mona moze cos podejrzewac dlatego powiedziala chcac wyrzucic hanne z okna " juz mnie nie oszukasz". Widziala w hannie charlotte. Teraz chciala ja wypchnac I zabic na 100 pro zeby charlotte znowu nie wstala. Moze dlatego Mona zwariowala. W zwiastunie widac tez, ze mona mowi do osoby w czarnej bluzie, ze sie nie spodziewala tej osoby. W koncu zabila charlotte . Moze pod wplywem lekarstw wczesniejsze podejrzenia ze charlotte zyje poszly w nie pamiec.
    - cece odzyskala przytomnosc jeszcze jak Mona byla przy niej. Dziewczyny sie dogadaly bo Cece zauwazyla ze z mony nie taki ciolek jak myslala. Obiecala jej, ze odda jej gre a raczej beda grac znowu razem. Mona sie zgodzila bo jednak pierwiastek psychopaty w niej zostal. Wpadly na plan sfingowania smierci. W koncu historia ma zatoczyc jakies kolo wiec tym razem zamiast alison cece sfinguje swoja smierc. Pierwotne A polaczylo sie z big A. Podwojne A. A Double = A.D
    Bardzo bym chciala, zeby cece zyla bo uwielbiam ja jako A. Fenomenalna gra vanessy. Jako cece nie bardzo lubilam te postac ale teraz jako A super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ,że jest potwierdzone ,że Cece nie żyje i to Mona wypchnęła ją z wieży kościelnej.

      Usuń
    2. no przez Marlene , ale wiadomo by jej nie wierzyć.

      Usuń
  27. A może to Paige :) hehe mogłoby być ciekawie gdyby to była ona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A co myślicie o tym że caleb jest A.D?
    Zna się na komputerach
    Za wiele o nim samym i o jego rodzinie nie wiemy A to co wiemy może być kłamstwem
    Pamiętacie ten jego grób z rivenswood (chyba tak się to miejsce nazywało) to było dziwne
    Na promo w Sumie jako jedynego z partnerów naszych bohaterek go nie ma
    No i no zawsze praktycznie ma informacje z pierwszej ręki od Hanny co sprawia że może rządzić sprawami jak mu się podoba
    I jeszcze przyjazni się z lucasem A on też jest jak dla mnie podejrzany
    Ale osobiście to uwielbiam I zlamaloby mi to serduszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to fakt nic nie wiemy o jego rodzinie niby odnalazł matkę , ale nigdy nie została nam przedstawiona w serialu.Nie wiem czy nawet Hanna ją poznała , plus zna się na komputerach , informacje ma zawsze z pierwszej ręki i fakt uwielbiam go więc złamałoby mi to serduszko gdyby to on się okazał A.D.

      Usuń
  29. Jednak to dziewczyna. Znowu.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia