piątek, 3 kwietnia 2015

Outfity kłamczuch sezon 5/Aria

Cześć :> Sezon piąty już za nami, więc czas na bardzo lubianą przez Was serię, zapoczątkowaną jeszcze przez Wikadę. Uznałam, że zaczniemy od Arii, na dole dajcie znać, którą dziewczynę chcecie zobaczyć w kolejnym poście :) Sezon piąty jest wyjątkowy, jeśli chodzi o ten cykl, bo po raz pierwszy zobaczymy post poświęcony także Alison! Zaczynamy.
Niestety nie będzie gifów, tylko zdjęcia, ponieważ tumblr z którego dziewczyny brały gify nie jest już aktywny :(







1. na pierwszy rzut idzie stylizacja prosto z początku sezonu. Aria ma na sobie asymetryczną sukienkę i apaszkę (?). Ogólnie nawet lubie asymetryczne spódnice i sukienki, chociaż ten krój już mi się nieco przejadł. Akurat ta sukienka skojarzyła mi się trochę z taką koszulą nocną. I niestety wydaje mi się, że troszkę pogrubia Arię :( NOT.


2. Tutaj Aria wygląda bardzo korzystnie. Jedyną rzeczą, która mi nie podpasowała jest torebka, ze względu na wzór panterki, którego nie lubię. Jednak po tylu sezonach dobrze wiem, że Aria jest zwolenniczką tego wzoru, więc jakoś to przeboleje. Cała reszta ładnie się ze sobą łączy. Strój nie jest przesadzony, sukienka ładnie leży. HOT.


3. Tym razem Aria ma sobie naprawdę fajną skórzaną kurtkę, którą chętnie bym jej porwała. Jestem maniaczką skórzanych nakryć, więc tą stylizacją bardzo mi "zapunktowała" :). Dobrała do niej zwykłe czarne spodnie (niestety nie widać ich tu na zdjęciu :( ) oraz zwykłą koszulkę i jakiś naszyjnik, którego ostatecznie bym się pozbyła, ale nie przeszkadza mi jakoś bardzo. Ogólnie całość jak najbardziej na tak. HOT.


4. Tutaj widzimy natkłok wzorów, co od razu mnie zraża :(. Sama sukienka w paski jest bardzoo okej, jednak marynarka razem z tym grubym paskiem i mocno pomarańczową torebką wszystko psują. Myślę, że Aria wyglądałaby o wiele lepiej bez tego żakietu, wtedy ten pasek i torba byłyby idealnym dopełnieniem sukienki. NOT. 



5. Tutaj widzimy kłamczuche w bardzo prostym stroju, który jak najbardziej jej służy. Ma na sobie zwykłe czarne rurki, koszulke w paski i fajną kurtkę w kolorze khaki. Lubię takie stonowane kolory, a na punkcie takich kurtek mam obsesje. Uważam, że Aria świetnie wygląda w takim wydaniu. HOT.



6. Tym razem mamy Arię w bardzo uroczym stroju. Sukienka w pastelowych kolorkach świetnie na niej leży. Jestem mega zadowolona, że styliści nie ubrali jej na to jakiejś kolorowej kurtki i wielkiego naszyjnika, bo to zepsułoby całą magie tego stroju. Jest prosto i mega ładnie. HOT!


7. Teraz czas na Arię w wersji domowej:) Kłamczucha ma na sobie fajne dresy i zwykłą koszulke. Nic nadzwyczajnego, ale Aria wygląda naprawdę okej. HOT.


8. Tutaj znów mamy Arię w sukience. Kiedy patrze na zdjęcie po lewej stronie to sukienka nie wydaje się zbyt fajna (po prostu nie jestem zwolenniczką tego kroju), jednak na Arii dobrze wygląda i nie mam nic do zarzucenia. HOT.


9. Teraz mam spory dylemat. Spódniczka jest ładna, koszulka pod spodem też wydaje się być w porządku, jednak kurtka zupełnie psuje całość :( Nie lubię takich kurtek, ani wzoru panterki. Uważam, że bez niej byłoby o wiele lepiej. Jednak kurtka odgrywa w tym stroju dużą rolę, więc mimo mega fajnej spódniczki z bólem serca muszę dać NOT. 


10. Teraz stylizacja w której widzimy dosyć hardcorowe buty. Sukienka jest całkiem fajna, ma świetny kolor. Buty w sumie mi do niej pasują. Aria po prostu podoba mi się całościowo w tej stylizacji. Tak więc HOT.


11. Ponownie mamy sukienkę oraz pomieszanie dwóch wzorów. Tym razem panterka i paski. I jakoś mimo, że nie lubie panterki ani mieszania wzorów, to Aria mi się tutaj podoba. Wygląda po prostu ładnie. HOT.


12. I jeszcze raz widzimy na Arii bardzo fajną kurtkę skórzaną w energetycznym kolorze. Aria do tego ma na sobie zwykłe jeansy i białką bluzkę. Bardzo na tak! HOT.


13. Sukienka po raz kolejny. Zauważyłam, że ten strój wiele osób "podzielił". Znalazłam zwolenników jak i przeciwników tego outfitu. Ja należę do osób, którym przypadł do gustu. Ja bym tego nie ubrała, bo nie nosze takich kolorów, ale uważam, że Aria świetnie wygląda w tym brzoskwiniowym kolorze. Po prostu ładnie współgra z jej karnacją. Sukienka ma też bardzo fajny krój i gdybym znalazła taką, tylko czarną i bez tych ozdób, to na pewno bym ją sobie kupiła :) HOT.


14. I jeszcze raz sukienka! Tym razem z pogrzebu Mony (która żyje, oh PLL :D). Nie potrafię nic konkretnego powiedzieć na temat tej kreacji. Jestem do niej zupełnie neutralnie nastawiona, ale Aria wygląda całkiem dobrze, tak więc HOT.


15. Może i spódniczka jest okej, może i koszulka jest w porządku ale ta kurtka... Po prostu nie. jest dla mnie zbyt przesadzona i troszke wieje mi tandetą :( NOT.


16. Tutaj Aria w zupełnie zwykłym wydaniu. Ma na sobie bordowe rurki, sweterek w paski i kamizelke. Osobiście wole dłuższe kamizelki, no ale przeboleje. Nie mam nic przeciwko temu outfitowi, HOT.


17. Teraz strój, który od razu bardzo mi się spodobał. Aria wygląda cudownie. Mimo, że pozbyłabym się tego paska, uważam, że całościowo kłamczucha świetnie się prezentuje. Poza tym uważam, że jest jej pięknie w wyprostowanych włoskach. Wielki plus! HOT.


18. Tutaj Aria wygląda bardzo uroczo. Chętnie ukradłabym jej ten sweterek. Buty i spódniczka nie są złe! HOT.


19. Wow, to jedna z tych dziwnych stylizacji Arii. Sukienka jest dość niecodzienna, ale nie jest głupia. Kraciasta marynarka (?) całkiem dobrze do niej pasuje. Do tego ładny warkocz. Ogółem Aria wygląda korzystnie. HOT.


20. Tutaj bardzo podoba mi się fryzurka kłamczuchy. Koszulka jest bardzo ładna, spódniczka też niczego sobie, ale zastanawiam się o co chodzi z tymi szelkami? :O Wszystko zniszczyły! NOT.


21.  Tutaj widzimy Arię w crop topie, który jest całkiem ładny, do niego założyła krótkie spodenki/spódniczke(?) (Zdjęcie bts, ponieważ tylko to znalazłam pokazujące całą stylizacje). Uważam, że Aria wygląda super :) HOT.


22. Tutaj jedna ze stylizacji, które bardzo mi utkwiły w głowie ze względu na ten płaszcz. Bardzo mi się spodobał, Aria wygląda w nim świetnie. Bardzo fajnie równoważy z dość odważnym kolorem spodni. HOT.


23. Ponownie mamy do czynienia z odważnym i artystycznym stylem Arii. Gdybym w tym zobaczyła Em to pewnie dałabym not, jednak uważam, że Arii takie coś pasuje. Dłuższe spódnice, dziwne koszulki, wysokie buty. To po prostu ona, a nie ukrywajmy, wygląda ładnie. HOT.


24. Znów artystyczny styl Arii, jednak teraz moim zdaniem nie wygląda już tak korzystnie jak w poprzednim stroju. Mam wrażenie, że sukienka bardzo poszerzyła ją w biodrach, a kurtka mi się nie podoba. Może w połączeniu z jeansami byłaby okej, ale z tą sukienką nie idzie w parze. NOT.


25. Tutaj nie umiem się wypowiedzieć na temat sukienki. Wydaje mi się, że na przykład u Spencer wyglądałaby fajnie, jednak jeśli chodzi o Arię, to mam wrażenie, że ją pogrubia i kłamczucha nie wygląda w tym dobrze. Wydaje mi się jakaś spięta, jakby się zaraz miała w niej udusić :( NOT.


26. Tutaj jeszcze raz sukienka, tym razem o wiele lepsza niż dwie ostatnie. Granatowy kolor bardzo pasuje do Arii. Krój jest fajny, taki minimalistyczny. Poza tym delikatny pasek i sukienka z elementami różu fajnie dopełniają całość. Aria wygląda bardzo dobrze. HOT.


27. Teraz stylizacja, która jest świetna. Spódniczka i koszulka bardzo ładnie leżą na Arii. Pozbyłabym się tylko łańcucha. Poza tym Aria świetnie wygląda w kucyku! HOT.


28. Tutaj znowu domowa Aria. Ma na sobie ciekawe legginsy i luźną koszulke i niedbałego koka. Fajnie ją zobaczyć w czymś "zwykłym". Poza tym wygląda naprawdę w porządku. HOT.

29. 

29. Tutaj mamy Arię w świetnych butach, ciekawej sukience i prostej marynarce. Uważam, że wygląda naprawdę dobrze! Nawet pasek mi nie przeszkadza:D HOT


30. Tutaj mamy jeszczce raz Arię w wydaniu luźniejszm. Ma na sobie niecodzienne leginsy i fajną koszulkę. Wygląda świetnie. Poza tym fryzurka jest cudna i bardzo jej pasuje. HOT.


31. I ostatnia już stylizacja, która wypadła baaardzo pozytywnie. Aria ma na sobie zwykłe czarne rurki i lekką, zwiewną koszulkę, która naprawdę pięknie na niej wygląda. Wielkie HOT

Podsumowując, na 31 stylizacji nie spodobało mi się jedynie 7. Uważam to za naprawdę niezły wynik. Nawet nie wiedziałam, że Aria w tym sezonie aż tak mi się podobała :) Teraz Wy oceńcie stroje w komentarzach :) Aaa! I nie zapomnijcie napisać kogo chcecie zobaczyć w następnym poście.

54 komentarze:

  1. W następnym poście chce Spencer <33
    Ps. Nie rozumiem co wszystkim nie pasuje w tym łańcuchu z numeru 27 :'D
    Sama chętnie podwinęłabym go Arii :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, mi się wydaje taki plastikowy :(

      Usuń
    2. Mi ten łańcuch kojarzy się trochę z obrożą dla psa xd może jakby był trochę dłuższy to nie miałabym nic przeciwko.

      Usuń
  2. Mam prośbę mógłby ktoś podać mi linki na jakiegoś ciekawego tumblra, bądź instagrama o PLL? Sama szukałam, ale nie umiałam nic znaleźć.
    A tak poza tym świetny blog :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam Ci nazwy, bo jestem na tel. Z tumblrów pllhints, analyzing A i pllsugar :)

      Usuń
  3. W następnym Hanna ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podobała się stylizacja 27 i 31 :D
    Może pod każdym postem ze stylizacją będziesz wybierała 3, które najbardziej przypadły Ci do gustu? :>
    W następnym prosiłabym Spencer lub Hannę

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnym Outficie najchętniej zobaczyłabym Emily lub Hanne.
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na Emily. A tak w ogóle szkoda że nie ma gifów no ale przeżyje
    --O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nu niestety, też bym wolała gify :-: ale byłoby o wiele mniej strojów do ocenienia.

      Usuń
    2. Hej :) tak się składa że ja jestem w trakcie robienia gifów z outfitami Hanny (sezon 5) jeśli bylybyscie zainteresowane to chętnie podeślę linka :)

      Usuń
    3. Ooo! Super :) Jestem bardzo zainteresowana :)

      Usuń
    4. W takim razie http://carkeblake.tumblr.com/tagged/pll-outfits :) Mam teraz dużo wolnego czasu więc pewnie dokończę Hannę i zajmę się Emily lub Spencer :)

      Usuń
    5. No genialnie! Wielkie dzięki! :) <3

      Usuń
  7. co to jest energetyczny kolor?
    dlaczego nie używasz polskich znaków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocny, wyrazisty. Gdzie ich nie użyłam?

      Usuń
    2. no to energiczny, energetyczny to zupełnie inne słowo i niepoprawnie go użyłaś.
      jak jest "ę" na końcu jakiegoś wyrazu to prawie wszędzie jest "e".

      Usuń
    3. Ale mi właśnie chodziło o słowo energetyczny. Energiczny zupełnie nie pasuje. Wiem jakiego słowa chciałam użyć. A co do "e", moj komputer czasem się ich pozbywa, nie jestem z tym w stanie nic zrobić

      Usuń
    4. nie ma czegos takiego jak energiczny kolor. energetyczny i owszem, energiczny moze byc ktos, sposob wykonywania jakiejs czynnosci. energiczny - pelen energii, ale w dzialaniu, energetyczny - dodajacy energii. wiec jak najbardziej poprawnie uzyty wyraz

      Usuń
    5. Mi też się wydaje, że słowo źle użyte.

      /emy

      Usuń
  8. Ja tez obstawiam Em , mi sie podbaja tylko 2,5,11,13,14,19,21,22,26,30

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi ale moim zdaniem wcale nie umiesz oceniac myslisz prostolinijnie i jak wiekszosc polakow boisz sie dodatkow wzorow i kolorow juz wyobrazam sobie jak bardzo twoj styl jest nudny sama wcale sie nie znasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wyobrażasz sobie :P Wyobrażać to Ty sobie możesz bardzo wiele. Ja po prostu nie lubie tandety i zbędnych dodatków. Less is the new more. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. O gustach sie nie dyskutuje , kazdemu sie cos innego podoba , ale widac ze anonim nie wie co to konstruktywna krytyka , jak krytykowac to przynajmniej z sensem -.-

      Usuń
  10. W PLL zwykle dzieje się tak dużo, że rzadko zwracam uwagę na ubrania dziewczyn, żeby nie przeoczyć czegoś innego. Świetna seria postów!
    Podobają mi się stylizacje 4 i 15, z resztą twoich ocen się zgadzam ;) co do 24, jak nie zwracam uwagi na ciuchy, tak w tej scenie z Andrew w szkole po prostu nie mogłam patrzeć na tę kurtkę Arii. Co za paskudne koty! Nie mam nic do tych zwierząt, ale te na ubraniu Arii są wyjątkowo brzydkie.
    Miło by było, gdyby następna była Spencer ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie to uwielbiam w stylu Arii - umiejętność łączenia printów. Nie wiem czemu utarło się, że dwa różne wzory nie mogą się ze sobą łączyć. Dla mnie stylizacja numer 9 jest genialna. Idealnie dobrane kolory, paski na spódnicy wyglądają świetnie z wykończeniami bluzy i jeszcze kwiaty pod spodem. Uwielbiam stylistkę PLL i uważam, że Spencer i Arię ubiera najlepiej. Niegdyś Hannę również, ale po tej całej rock transformacji już tak bardzo mi się jej styl nie podoba, a Emily chociaż najpiękniejsza jest ubierana zbyt zwyczajnie, jak na mój gust. Za to Shay na codzień ubiera się genialnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo rozne i kolory trzeba umiec polaczyc ;) nie kazde polaczenie jest udane. ja np nie lubie polaczen roznych wzorow, czy niektorych polaczen kolorystycznych, ale w przypadku Arii stylistka czesto swietnie laczy rozne rzeczy. wiekszosc mi sie podoba, ale ta pasiasra spodnica i kocia bluza sa ohydne w moich oczach

      Usuń
  12. Emily!!! Alb Hanna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest jakaś strona na ktorej można kupić "ubrania klamczuch"?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że na wornontv są pokazane stylizacje kłamczuch i linki do sklepów gdzie można kupić podobne lub identyczne ubrania :)

      Usuń
  14. Emily, o tak!
    Co do Arii.. W tym sezonie się 'poprawiła', ale czasami dziwnie dobiera wzory i kolory.. Niby odważnie i wiadomo, ma swój styl i to dobrze, bo nie ubiera się jak wszyscy, ale czasami odradziłabym jej założenie czegoś :) Tak jak pisałaś, nie ubrałabym niektórych rzeczy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. A dlaczego Ty masz oceniać co jest "hot" a co "not" ? Każdy ma inny gust i cykl, jak i sam post jest fajny, ale oceny każdy powinien zostawić dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Wy możecie oceniać w komentarzach. Od zawsze na tym polegał cykl Wikady. W poście jest moja opinia, w komentarzach Wasza.

      Usuń
  16. Nie było jeszcze outfitów Spencer z 4 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się, były :) http://inlovewithpll.blogspot.com/2014/10/outfity-kamczuch-spencer-sezon-4.html

      Usuń
  17. A jej piękny pomarańczowy kombinezon z ostatniego odcinka? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna notka. Wiecej takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w płaszczu z 21 :O

    OdpowiedzUsuń
  20. Następna niech będzie Hanna albo Alison!

    OdpowiedzUsuń
  21. SPENCER W NASTĘPNYM!!

    OdpowiedzUsuń
  22. W NASTĘPNYM SPENCER!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Spencer w następnym. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ma Spencer nawet z 4 sezonu, czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma? Są i to od bardzo dawna:) http://inlovewithpll.blogspot.com/2014/10/outfity-kamczuch-spencer-sezon-4.html

      Usuń
  25. Kiedy będą następne outfity? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. http://wornontv.net/pretty-little-liars/hanna/
    Na tej stronie możecie znaleźć praktycznie wszystkie stylizacje dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Jeśli chodzi o pierwszą stylizacje to tak naprawdę nie wiem czy jestem na tak czy na nie. Chyba jednak bardziej będę się skupiać na nie. Zamysł sukienki ciekawy, jednak Aria nie wygląda zbyt korzystnie w niej, za to stylizacja 2, według mnie powala! Aria w tej kreacji wygląda naprawdę ślicznie. Czarny kolor szalenie jej pasuje a i krój i długość sukienki odpowiednie. Całość dopełnia przepiękna torebka z motywem panterki, za którym szaleje i jest przepiekna. 3 stylizacje oceniam średnio, nie bardzo podoba mi się bluzka, ani kurtka nie jest czymś ciekawym, jednak Aria wygląda okej. 4 NOT! Zdecydowane. Za duży natłok wzorów, sukienka w paski, jakiś wzorzasty żakiet, kolorowa torebka. Nie, nie i jeszcze raz nie! 5 HOT. Aria wygląda tak normalnie! A to rzadko u niej spotykane, ze względu na artystyczny styl, więc luźno upięte włosy, kurteczka w kolorze khaki i bluzka w paski to dobry wybór. 6. Faktycznie, bardzo uroczy strój. Podoba mi się w takim wydaniu, sama sukienka mnie nie powala, ale jest prosto, bez udziwnień i ładnie. Hot. 7. Wersja domowa Hot. 8.Mam wrażenie, że ta elegancka sukienka ze skórzaną górą bardzo pogrubiła Arię. Średnio mi się podoba, bo sukienka ładna, ale mimo wszystko daję Hot. 8. Not, not, not! Znowu wzroki, Aria! Za dużo, całość na maksa przesadzona. 10 Buty okropne, sukienka średnia, Aria nie wygląda w niej zbyt ładnie, Not. 11. Boże, jaka cudowna, urocza, panterkowa sukienka maksi! Aria wygląda w niej przepięknie, mega kobieco, nie zaburza to jej problematycznych proporcji, jest dobrze! Hot! 12. Kurteczka ciekawa, całe szczęście, że intensywna czerwien została połączona z czarno biała klasyką- przez co zestaw, ciekawy i nie udziwniony. Daje Hot. 13. Jak dla mnie sukienka Arii jest urocza i ja sto razy bardziej lubie Arie w uroczym pastelowym wydaniu ( pomijając czarną klasyke- wygląda w tedy obłędnie) od zbyt udziwnionych ubrań. Hot. 14. Oj, szalenie ta sukienka mi się podoba. Mała czarna, jednak nie tak bardzo klasyczna, przez tą ciekawą falbane z przodu. HOT, zdecydowanie. Aria wygląda zabójczo w czerni, powtórzę jeszcze raz! 15. Bez kurtki, faktycznie byłoby sto razy lepiej. Tak calość prezentuje się masywnie i bez stylu, NOT. 16. Oj, aria, zdjęłabyś tą paskudną, przykrótkawą kamizelke, którą chyba ukradłaś Malcolmowi i byłoby świetnie. Tak to jest słabo i tandetnie, NOT. 17. Sukienka prześliczna i przeurocza. Niby taka codzienna, ze zwykłego materiału, jednak charakterystyczne wycięcia sprawiają, że wyglada ciekawie. Zasłużony HOT. 18 Jakoś nie przemawia do mnie ten zestaw. Spódniczka naprawdę śliczna, ale sweterek z kołniezykiem ? Nie lubię takiego połączenia, to chyba tylko Spencer będzie w czymś takim fajnie wyglądać. Motyw na tym sweterku też jakiś dziecinny. Jestem na nie, choć całość wygląda, jako tako.

    OdpowiedzUsuń
  28. 19. Sukienka ładna, asymetryczna, czarna, ale po co ten okropny płaszcz w krate? Przez to zaburzylo to dobry smak sukienki i wyszło beznadziejnie. NOT. 20. Jak dla mnie nienajgorzej. Upięcie włosów dodało Arii uroku, spódniczka ładna, bluzka śliczna. Hot. 21. OJ!! Uwielbiam ten zestaw! Jest idealny w każdym calu, świetny cropp, świetne spodenki ( spódniczka ?), Aria świetnie wygląda w takim wydaniu. Seksownie i zdecydowanie Hot. 22. Płaszczyk przepiękny. Świetny wzór, świetny krój, świetne kolory, dobre połaczenie! HOT HOT HOT. 23. Sama nie wiem... Niby to styl Arii, ale średnio mi się w nim podoba. Nie wygląda w tym seksownie, a jak starsza kobieta. Not. 24. Beznadzieja i porażka na całej lini. Wygląda jak księżna rodem z zamku zwanego zlym wyczuciem gustu. Zabużone proporcje, beznadziejna kurteczka dobrana do beznadziejnej spódnicy. Okropność. Not. 25. Zwykła, nie brzydka sukienka. Nie jest źle. Chyba not. 26. Bardzo grzecznie. Za grzecznie jak na Arie. Spencer wyglądała by w czymś takim sto razy lepiej. Sukienka średnio mi się podoba za to torebka bardzo. Jednak mimo wszystko Hot, klasyczny, ładny zestaw. 27. Hmm. Pamiętam ja się prezentowała w tym zestawie. Uroczo! Bardzo, bardzo mi się podobała i prześliczny kucyk. Hot. 28.Domowa Aria jak najbardziej na tak. 29. Hmmm!! Mimo długiej sukni, ładnie, klasycznie i niesamowicie elegancko, jak na Arię, z gustem. Czasami chce wyglądać elegancko- wygląda tandetnie, tu dała radę. hot. 30. Śliczna bluzeczka, zwykłe klasyczne rurki. Częsciej, kochana Ario w takim wydaniu. hot.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia