poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dary Anioła - serial

Witajcie!
Przybywam do Was z nowym newsem! 
Zapewne jest tu wiele fanów Darów Anioła - sagi o Nocnych Łowcach, którzy bronią świat ludzi przed demonami!
Jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego poruszam temat tak bardzo odbiegający od PLL, zapraszam do rozwinięcia!



W roku 2013 został nakręcony film na podstawie I tomu "Miasto Kości". 
Niestety film się nie przyjął i szczerze mówiąc nie dziwię się temu. Film bardzo okroił książkę, aktorzy zostali dobrani fatalnie a sama fabuła była nudna jak flaki z olejem!
ABC Family postanowiło nakręcić serial na podstawie książki! Nie mam pojęcia czy będzie tak dobry jak książka, ale mogę się założyć, że będzie to lepsze od filmu!


Do rzeczy!
Otóż jednym z głównych bohaterów jest Alec Lightwood. Jest homoseksualistą, który z początku ukrywa swoją orientację, lecz z biegiem czasu wszyscy poznają jego sekret.


Ma go zagrać nie, kto inny jak nasz serialowy Caleb! 


Według MTV LINK Tyler Blackburn ma podpisany kontrakt z Pretty Little Liars NA DWA SEZONY,  ale to nie powinno mu przeszkodzić w zagraniu w innym serialu.
Dodatkowo do 6 sezonu ma być przeskok o 4 lata!!
Może Marlene nie potwierdziła jeszcze 7 sezonu ale jest szansa!
Fani i fanki aktora mogą się cieszyć, że zobaczą aktora w totalnie nowej i totalnie innej roli, niż jako chłopaka jednej z Kłamczuch!
Ogólnie możemy być pewni że nie zabraknie Haleba w PLL ale też Maleca w DA, gdzie częścią będzie Caleb!


Czy Wy tak jak ja, nie możecie się doczekać tego serialu? Piszcie!
Wszystkie informacje zostały napisane przez MTV, jest to być może najprawdopodobniej stała obsada!
/Mocck

P.S Poniżej macie listę reszty głównych bohaterów nowego serialu!

 Clary Fray - Zoey Deutch
Znana z roli Rose w Akademii Wampirów.


Jace Wayland - Daniel Sharman
Znany z roli Kola w serialu The Originals i Isaaca w Teen Wolf.


Simon Lewis - Alex Saxon



Isabelle Lightwood - Maddie Hasson
Znana z roli Jo w Twisted.

                                    

Magnus Bane - Karl Yune 
Z nim ma być Caleb... Według mnie nie pasują do siebie wizualnie.


Jocelyn Fray - Rachel Boston


Luke Garroway - Daniel Di Tomasso 


Valentine Morgenstern - Luke Evans 
Znany jako Vlad z filmu Drakula: Historia Nieznana

                                       



34 komentarze:

  1. O matko! Daniel jako Jace?! Wspaniale! Czy to potwierdzone info?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej :D Tutaj łap linka gdzie jest twit Daniela do Cassandry Clare <3 http://tmisource.com/category/shadowhunters-tv/

      Usuń
  2. I najwazniesze dla nas jako fanów nie może być -A skoro ma podpisany kontrakt na 2 sezony a w 7 nie ma być już mowy o -A ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh yeah Tyler będzie grał jako skryty homoseksualista? Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam zgodę na zostawienie linka do mojego nowego bloga. Zapraszam!
      http://spencer-hastings-pl.blogspot.com/

      Usuń
  4. Alex Saxon!!! Już mi się podoba!♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktorzy średnio dobrani, Jace jak nie Jace. ale kocham Daniela, więc to wybaczam. I po raz kolejny ubolewam nad Valentinem, który jest czarującym blondynem... ogólnie Clary, Isabelle (i na upartego Jocelyn i Luke) na plus, a resztę dobrałabym mniej więcej jak filmie. Ale poczekamy, zobaczymy, ucharakteryzują ich, no i nie sam wygląd aktorów najważniejszy!
    ps. wtf Simon?

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie sa oficjalne informacje tylko propozycje tej strony z której wzięliście info. Następnym razem czytaj dokładniej zamiast wprowadzać innych w błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie obsada serialowa średnio dobrana, z dwojga złego już wolałam filmową. Mam nadzieję, że nie zepsują serialu, bo Dary Anioła bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie jakos ci aktorzy mi nie pasuja :( wolalam Lily Collins

      Usuń
  8. Isabelle mi pasuje, bo w filmie to właśnie Clary była tą piękniejszą, a według książki powinno być na odwrót. Zoey jako Clary... Nie jestem przekonana co do tego, ponieważ ogólnie nie lubię, gdy aktorzy, którzy już są utożsamiani z jakimś bohaterem pchają się do innych głównych ról do filmów/seriali, zwłaszcza jeśli produkcja jest kierowana do tych samych odbiorców. Mimo wszystko Zoey może jakoś się wykaże, nie wiem.
    Rachel Boston jest jak dla mnie zbyt uśmiechniętą kobietą do tej roli. Aktorka, która grała Jocelyn w filmie zdecydowanie bardziej się nadawała.
    Simona jeszcze przeboleję, ale Magnus to tragedia XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam zielonego pojecia kim jest 3/4 tych ,,gwiazd". Totalnie nie rozumiem, dlaczego Luke Evans chce w tym zagrac. Coz....
    Milo ze Tyler sie rozwija. Ze robi cos innego niz tylko PLL. Zycze mu powodzenia.

    Ksiazke Dary Aniola czytalam, obejrzalam tez film. Chyba juz jestem za stara na to (mam 21 lat), bo zanudzilam sie niemilosiernie. Gorsze bylo chyba tylko Divergent.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni aktorzy w świetnych rolach. ale czy lista aktorów potwierdzona? czy to na razie wstępna liosta?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze warto wspomnieć, że Luke i Jocelyn będą grani przez aktorów z serialu "Czarownice z East End" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Luke Evans? a to zdziwienie. dla niego warto oglądac :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta lista nie jest wcale potwierdzona, to tylko sugestia redaktorów -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, Caleb jako gej. Nie wyobrazam sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktorzy według mnie średnio dobrani.
    Wolałam Lily.
    Jace....wolałabym już zobaczyć Tayler'a grającego tę rolę.
    Tak jak nie mogłam się doczekać serialu, tak teraz bardzo się zniechęciłam przez dobór aktorów :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką DA od 2012 roku, wtedy jeszcze nie było mowy o filmie wtedy nawet nie wyszły wszystkie książki. Ale i tak mogłam sobie jakoś wyobrazić te postaci: Clary: niska, piękna rudowłosa nastolatka z NY. Simon: okularnik, nawet przystojny lekki świr. Jace: Mega przystojny, troche agorancki, złote oczy, blond włosy...Film na początku mnie trochę zniesmaczył ale to...Jamie Campbell Bower nawet był do tej postaci podobny. Może dla nie kt,órych w małym stopniu ale...Jak dla mnie aktorzy do tego serialu: Clary: jak najbardziej spoko ale Lily według mnie była lepsza. Jace: BRAK SŁÓW! :( Simon....wygląda jak ROMA z NA DOBRE I NA ZŁE! Isabell: Nawet. Alec: Jak dla mnie bardzo dobrze dobrany aktor! :) Serialowy Caleb mi do niego pasuje. Magnus: FU!!! Valentine: Może być. Jocelyn: Też może być tak samo jak Luke. Jak dla mnie dobór aktorów do film był 1000000 razy lepszy od serialu. Może i jestem trochę ciekawa jak to wyjdzie ale wcale nie uważam też że film był kompletnym niewypałem. Mówi do was wierna fanka DA. Wiem że nie którzy się ze mną nie zgodzą ale to przeciez moje zdanie, no nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi też się film w miare podobał, ominęli sporo faktów z ksiązki, ale do najgorszych nie można go zaliczyć

      Usuń
  17. DOBRA OBSADA MNIE PRZEKONAŁA. Daniel Sharman ahhh jarałam się nim w teen wolfie.
    Ale ja na przykład uważam,że dziewczyna, która grała Clary w filmie idealnie pasowała do roli, ładna dziewczyna i grać też nie grała jakoś strasznie, ale może ta będzie lepsza.
    Szkoda,że Tyler Blackburn będzie grał homoseksualistę.....

    Mam nadzieje,że serial będzie równie dobry jak książki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Po pierwsze: Nie ABC postanowiło zrobić, tylko Moszkowitz i inni sprzedali im prawa ;) pierwszą stacją, która miała zrealizować serial Shadowhunters było MTV ;)

    Po drugie: Obsada jest tylko fanowska, .. Luke nie ma czasu na serial, zwłaszcza że urąbany byłby na 3 sezony (bo 1 sezon - 1 książka).
    Magnus mnie nie przekonał.... ja chcę Godfreya! on był IDEALNY!
    tak samo tu nie Simon, ale Robert <333333

    chcoiaż akurat Tyler jest dobrym pomysłem na Aleca, jeśli wybiorą do tego równie przystojnego Magnusa to moje OTP będzie cudowne <3333333333


    Następnym razem radzę bardziej zwracac uwage na prawdziwość faktów. ;)
    Castingi rozpoczęły się dopiero do 3 głównych ról ;))

    Na Uzależnionych od Seriali - Facebook staram się informować na bieżąco... :)

    Pozdrawiam!

    ./ew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że MTV nie zrealizuje serialu, każda ich produkcja (teen wolf, faking it, awkward) jest po prostu świetna, super muzyka itd. No ale i tak nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  19. Alex Saxon jest znany z Finding Carter (gra Maxa)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do anonimka z 13:42 - masz rację. On wszystko hejtuje, czy Alison, czy film (ok, nie był najlepszy, ale bez przesady), a informacji nie sprawdza.
    Radziłabym Ci nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Evans grał jeszcze Barda w Hobbicie :D Blackburn gejem, Evans i Sharman - JUŻ CHCĘ TEN SERIAL, BŁAGAM, INFORMUJCIE O NIM C:

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale to przecież nie jest potwierdzone! To jest tylko sugestia. :// I mam nadzieje że nie będą się tym sugerować. :(
    W filmie dobrze dobrali aktorów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli będziecie mieć jakieś informacje o emitowaniu serialu, to super by było gdybyście je tu umieściły! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko ale świetnie dobrani aktorzy :O aż szok, szkoda tylko że clary nie jest bardziej ruda :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Aktorzy którzy byli w filmie pasowali lepiej. Szczególnie Lily w postaci Clary. Cieszę się tylko z powodu Tylera i Daniela. Reszta - kicha. :/
    Rany, a miałam nadzieję że serial będzie tak samo dobry jak film.
    Ale cóż, pozostało tylko czekać.
    *To tylko moje zdanie, proszę nie hejtować.* :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to jest stała obsad i do tego potwierdzona to będę czekać z niecierpliwością <3
    Daniel jako Jace i Zoey jako Clary <333
    I jeszcze do tego Caleb jako Alec <33333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  27. Eyy na instagramie jest inna obsada... Merlane nawet zdj innej Clary dała

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chciała żeby kręcili kolejne części ze stara obsada... Przyzwyczaiłam się do tamtej i jakoś nie mogę sb wyobrazić innej Clary, innego Jace'a itd.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak wszyscy widzicie informacje te nie są prawdą.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia