niedziela, 30 marca 2014

Outfity Kłamczuch - Hanna / sezon 3.

Zapraszam na kolejny post z serii, w której oceniam stylizacje dziewczyn! :) Dzisiaj zajmiemy się Hanną.




1. Pierwszy outfit składa się z żółtego topu w jakiś prosty wzorek oraz czarnych spodni. Myślę, że te elementy świetnie ze sobą współgrają, a Han miło jest zobaczyć w takich "zwyczajnych" zestawach. HOT.
2. Tutaj mamy małe przeciwieństwo. Tym razem to spodnie są skąpane w fantazyjnym wzorze, a podkoszulek pozostaje jednokolorowy. Hanna połączyła kwieciste rurki z żółtym odcieniem i stworzyła fajną, wiosenną stylizację. Jak najbardziej na "tak"! HOT. PS: Teraz łatwo jest "odgapić" tę stylizację, bo w sklepach zaczynają pojawiać się kwieciste motywy. :)
3. To sukienka, którą Hanna wybrała na wydarzenie w kościele, na które przyszła z Tobym. Pomimo że nie widzę butów ani żadnych akcesoriów, jestem skłonna dać HOT choćby za sukienkę. Han wygląda w niej ślicznie!


4. Nie wiem, co myśleć o tym zestawie. Mamy tutaj czerwoną kamizelkę, top w jakieś zakręcane paski i czarną spódnicę. Jest również czarny pasek z wielką klamrą. Niby na Han wygląda to okej, ale to połączenie jest takie... hm, nie w moim stylu. Długo się zastanawiałam, ale daję NOT.
5. Oto i bardziej klasyczna, elegancka Han. Dziewczyna ma na sobie czarne rurki i białą koszulę z czarnym czymś (jak ktoś wie, co to jest, może napisać w komentarzu) pod szyją. Do całości dodała cienki pasek i szpilki. Ogólnie zestaw jest bardzo fajny, a na Hannie leży znakomicie. HOT.
6. Kocham pastelowe kolory i to właśnie one dominują w tym outficie! Pewnie domyślacie się, jak go ocenię. Zacznijmy jednak od krótkiego opisu. Strasznie podoba mi się ta bluzeczka i chętnie pożyczyłabym ją od Han. Myślę, że świetnie pasuje do jasnoróżowych rurek. Aby nie było nudno, Hanna (a może styliści) wsunęła na nadgarstek czarno-białą bransoletkę. Uważam, że ten strój jest śliczny i kocham Em jako gifowego mistrza drugiego planu! HOT.


7. Pierwsze, co pomyślałam po zobaczeniu tego gifu, to: co za urocza bluzka! Jest przesłodka i w sumie sama w sobie zwraca uwagę, więc Han dobrze postąpiła, dobierając do niej uniwersalną czerń. HOT.
8. Hanna wygląda tu rewelacyjnie! Tak, jak przebranie Em mi się średnio podobało (KLIK), tak myślę, że Han miała świetny kostium! Uwielbiam jej look w tym odcinku. Ta sukienka jest genialna. HOT.
9. Teraz bardziej codzienna stylizacja. Hanna ma na sobie niebieską sukienkę w białe kropki. Do całości dobrała dodatki w postaci kolorowych naszyjników, bransoletki (a może zegarka?) i czarnego, połyskującego paska. Myślę, że ten zestaw sprawdza się bardzo fajnie. HOT.


10. Mamy tutaj koszulkę z nadrukiem, przedstawiającym wieżę Eiffela (i parę tam innych bajerów) w połączeniu ze wzorzystym żakietem, brązową torbą i czarnymi spodniami. Niby wszystko pasuje do siebie, ale moim zdaniem ten look jest nieco za sztywny, jak na Hannę. Nie pasuje mi do niej. Poza tym, jakoś nie powalił mnie na kolana. Nie uważam też, że jest zły... po prostu nie w moim guście. NOT.
11. Tutaj Han z prostą stylizacją a'la najpopularniejsza dziewczyna w szkole. Aż przypomniał mi się sezon pierwszy i jej bycie gwiazdą. W każdym razie, blondynka ma tu na sobie biały podkoszulek i czarną, krótką spódniczkę. Mogłoby się wydawać, że to nudne połączenie, ale Hannie udało się uczynić je ciekawym. Dodała żółty żakiet, złoty naszyjnik i torbę pod kolor swojej mini. Całość prezentuje się naprawdę nieźle. HOT.
12. Tu mamy czarną, długą suknię, połączona z białym, kontrastującym paskiem i srebrnym dodatkiem. Kolory współgrają ze sobą naprawdę nieźle, ale Han wygląda nieco przytłaczająco w takich smutnych barwach. NOT.


13. Jaskrawy top połączony z rozkloszowaną spódnicą i długimi kozakami. Myślę, że to wygląda nieźle, przynajmniej na Han. Nie podoba mi się jedynie jej żakiet. Co do całej reszty jestem na "tak". HOT.
14. Nie wiem dlaczego, ale Han skojarzyła mi się tutaj z dżinem. Ma na sobie fioletową, połyskującą kreację i pasek, który - jestem prawie pewna - Aria użyła w jednej ze swoich stylizacji z sezonu trzeciego, jakie miałam okazję ocenić. (KLIK) Chyba jestem na NOT. Jakoś ta sukienka... wydaje mi się zbyt lśniąca i obcisła.
15. Połączenie blazera w kolorowe paski i sukienki z koronkowym motywem... hm. Wydaje mi się, że te dwa wzory się gryzą. Możecie się ze mną nie zgodzić, ale według mnie te dwa elementy garderoby do siebie nie pasują. NOT.


16. Sukienka z pewnością jest tutaj najbardziej abstrakcyjnym elementem. Muszę jednak przyznać, że im dłużej na nią patrzę, tym normalniejsza mi się wydaje. Powiem tak: ja bym jej nie chciała nosić, ale na Han wygląda nieźle. Złote dodatki idealnie współgrają z niebieskim odcieniem. HOT.
17. Tutaj Han w łagodniejszych barwach. Kłamczucha ma na sobie ciekawego kroju różową bluzkę i brzoskwiniowe rurki. Dłuższą chwilę zastanawiałam się nad decyzją, bo ten miks kolorów niespecjalnie przypadł mi do gustu. W końcu jestem jednak na HOT, bo strój bardziej mi się podoba, niż nie podoba.
18. Od razu spodobała mi się ta sukienka! Śliczna. Oczywiście HOT. Han - jak chyba każda blondynka - wygląda bosko w tych kolorach.


19. Tutaj dam bardzo krótki komentarz: NOT. Moim zdaniem, nic tu do siebie nie pasuje.
20. Bardzo podoba mi się połączenie ze sobą żywej spódnicy, błękitnej pół-przeźroczystej bluzki z kołnierzykiem i tych wszystkich dodatków. Góra i dół sama ze sobą prezentuje się świetnie, ale pasek, czapka i torba dodają stylizacji jeszcze więcej uroku. HOT.
21. Podoba mi się Hanna w ostrzejszej wersji. Chętnie pożyczyłabym od niej tę kurtkę... właściwie, mogłabym ukraść jej wszystko, co jest widoczne na gifie. Han ma na sobie kremową bluzkę z ozdobnym kołnierzykiem, a do kontrastu dodała ciężką, skórzaną kurtkę. Myślę, że wygląda to naprawdę ciekawie. HOT, oczywiście.


22. Ok, to zdecydowanie mój ulubiony zestaw z tego posta! Co prawda nie zrecenzowałam jeszcze paru stylizacji, ale już jestem zauroczona tym połączeniem. Dominują tutaj jasne, łagodne kolory, czyli coś co lubię (pomimo, że w realnym życiu ubieram się głównie na ciemno... haha). Kwiecista sukienka prezentuje się super z białym żakietem, a dodanie brązowych dodatków sprawia, że naprawdę mamy na czym zawiesić oko. Kłamczucha wygląda tutaj prześlicznie. HOT!
23. Ta nieco orientalna (?) sukienka też bardzo mi się podoba. Pomimo że widzę tylko ją, nie uważam, żeby były potrzebne tutaj jakieś akcesoria, a buty nawet mnie nie obchodzą. Pewnie i tak by mi się spodobały. HOT.
24. Znowu mamy codzienną Hannę. Kłamczucha ma na sobie czarny podkoszulek i spodnie pod kolor, a całość rozjaśniła jasnozieloną tuniką w ciemne kropki. Podoba mi się ten pomysł. HOT.


25. Tutaj mamy granatową sukienkę z żółtym paskiem u góry, przyozdobioną różowym akcentem i dodatkami w postaci bransoletki, naszyjnika oraz torby. Muszę przyznać, że ta stylizacja mnie nie zachwyciła. Ale też nie jest tak, że mi się nie podoba. Chyba daję HOT.
26. Nie widać tu zbyt wiele, ale z pewnością jest to bardziej codzienna stylizacja. Han ma na sobie niebieski podkoszulek i pomarańczowe rurki. Nie podoba mi się kolor jej spodni (nienawidzę pomarańczowego, jak wspomniałam we wpisie z bodajże Arią), ale stylizacja sama w sobie jest ok. HOT.
27. Uwielbiam połączenie czarnych spodni z kolorowymi górami, jak pewnie zdążyłyście zauważyć. Dlatego ten strój tak bardzo mi się podoba! HOT.


28. Tę stylizację wybrała Hanna na spotkanie z tatą Caleba. Chociaż ten strój zupełnie nie pasuje mi do Han i zmieniłabym tę koszulę w kratę na coś innego, jestem skłonna dać HOT.
29. Tutaj mamy czarną spódnicę, kolorową górę (znowu coś, co lubię), jasny, króciutki żakiecik i idealnie współgrający z całością pomarańczowy pasek plus niebieska torba. Myślę, że to wszystko doskonale do siebie pasuje. HOT.
30. Tutaj znowu "poważna" Hanna. Jednak rozumiem, dlaczego wybrała właśnie taki szykowny zestaw. W końcu szła na umowę o pracę. Doskonale pamiętam ten moment, kiedy spadły na nią manekiny w sklepie. W każdym razie, myślę, że sukienka idealnie na niej leży. Podoba mi się połączenie neonowego fioletu z tymi czarnymi paskami i wszelkimi innymi wzorami, które zdobią jej kreację. Jak najbardziej HOT.


Podsumowując: oceniłam w sumie 30 strojów. Nie podobało mi się jedynie 6. Uważam, że to niezły wynik, w końcu Hanna ma dosyć "ryzykowne" stylizacje!
Pomimo że Em oceniłam znacznie łagodniej i tak styl Han podoba mi się najbardziej ze wszystkich dziewczyn, jeśli chodzi o sezon trzeci.
To już wszystkie stroje, jakie mam dla Was! Mam nadzieję, że Wam się podobało i że - tak, jak w poprzednich wpisach - będziecie chętnie dzielić się swoimi opiniami dotyczącymi strojów. :) Nie będę miała nic przeciwko, jeśli będą zupełnie różne od moich! W końcu każdy ma inny gust.
Widzimy się w następnych "Outfitach"!

20 komentarzy:

  1. Nie zgadzałam się z 6, 10, 12, 15, 17, 20, 21, 23 i 25, ale to z powodu tego, że jak jeden element ubioru mi nie pasuje to cała stylizacja jest wg mnie nieudana (tak było na przykład z nr 20).
    Czekam na kolejne outfity.
    PS. strojów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Hannę, ma naprawdę cięty język i super się ubiera, w moim skromnym zdaniu.
    Ale w pewnym outficie napisałaś (jak oceniałaś fioletową sukienkę), że Aria miała na sobie taką samą kreację kiedyś jak Hanna... szczerze? To weszłam w link o Arii i za nic nie mogę znaleźć obrazka, gdzie jest ona w tą sukienkę ubrana! :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! To z Arią, to napisałam, że chodzi o pasek, nie sukienkę :)

      Usuń
    2. Pasek ze stroju 14 Hanny jest identyczny (jeśli mnie wzrok nie myli) jak ten z 18 stylizacji Arii. Może dziewczyny lubią od siebie pożyczać dodatki? :)

      Usuń
    3. Ah, faktycznie! Dzięki, dziewczyny :*.

      Usuń
    4. Ten pasek jest inny niż Arii. :D Rzeczywiście, na pierwszy rzut oka może wydać się, że to ten sam, ale jak się przypatrzycie obu gifom, to jednak widać, że są różne.

      Usuń
  3. Moim zdaniem w tym sezonie Hanna wyglądała najgorzej, bo miała krótkie włosy. W długich jej najlepiej. <3 Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, od razu mówię, że to nie ma być chamski komentarz, kocham tego bloga i wchodzę tu codziennie, tylko taka mała uwaga-napisałaś, że nigdy byś "nie ubrała" sukienki, chodzi o to, że nie możemy ubierać ubrań, możemy ubierać siebie, ubrania możemy wkładać, nakładać czy co tam jeszcze :D Wiem, że bardzo dużo osób tak mówi, ale to błąd i naprawdę, przysięgam, że to nie ma być czepianie się ;D No i uwielbiam kreacje Hanny, lubię to jak bawi się modą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Dziękuję za zwrócenie uwagi. :*

      Usuń
  5. najlepsze moim zdaniem : 3, 5, 6, 10, 11, 21, 22, 23, 24, 25, 29, 30 <3 ogólnie Hanna często jest bardzo ładnie ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hanna zdecydowanie ma najlepszy gust co do stylizacji, spośród kłamczuch <3
    Nie spodobały mi się jedynie 4, 14 i 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z 30 się nie zgadzam....
    niestety nie ma stanika xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl Hanny jest super! :D A w 3 sezonie podobał mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Hanna w 3 sezonie wyglądała świetnie ! :D Uwielbiam ją w krótkich, kręconych włosach, a co do strojów to najlepsze to numer : 1, 2, 3, 7, 11, 13, 15 ( UWIELBIAM), 18,20,21, 22,23, 24, 25,26 27, 28, 29. Chciałoby się mieć te wszystkie ciuchy w swojej szafie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. 4. HOT właśnie dlatego, że jej to pasuje :)
    10. HOT. Trzeba się przyzwyczaić, że Hanna zaczęła się ubierać bardziej poważnie :D
    14. + poza tym ją pogrubia (też jestem na NOT)
    15. Mi tam się podoba :D HOT
    19. Tu wyglą jakby ukradła bluzkę Arii i ubrała ją do byle jakiej spódnicy :D
    20 Jak najbardziej NOT, ta czapka wszystko psuje. Właściwie wygląda jak siatka na włosy. W mięsnym ma pracować? Nigdy do mnie takie nie przemawiają :D Moja siostra miała taką niebieską.
    30. NOT.
    Też macie wrażenie, że ona w kilku stylizacjach ie ma stanika. Mi to wszystko psuje :/

    Ulubione: 22 i 28

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja z tym 19. Zauważyłam to ze stanikiem (a raczej jego brakiem), ale już nie chciałam o tym wspominać i oceniałam tylko stylizacje. xDDD

      Usuń
  11. W piątej stylizacji o ile się nie mylę, ten kołnierzyk przy bluzce nazywa się żabotem. Choć pewna nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 14 i 30 ją pogrubia.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia