niedziela, 7 lipca 2013

Aria jest A - cz. II.

Postanowiłam napisać drugą część postu "Aria jest A", ponieważ znalazłam dużo innych wskazówek. Część z nowszych odcinków.

Link do pierwszej części - KLIK.

W poprzedniej części teorii dowiedzieliśmy się, że Aria mogłaby być "A" i torturować siebie samą, gdyż może cierpieć na rozdwojenie jaźni, które zakłóca jej rzeczywistość. Może wskazywać na to jej częste zaglądanie w lustra czy szybkie wpadanie w panikę lub złość. W odcinku 4x03 jednak pojawiła się jeszcze jedna wskazówka.



Film, który oglądają Aria i Jake opowiada o kobiecie z rozdwojeniem jaźni. Dodatkowo, aktorka w pewnym momencie drapie się w kolano i na tym kończy się "przebitka" na filmie. Ponownie widzimy twarze oglądających.



Później zostaje nam ukazana Aria, drapiąca się w kolano podczas rozmowy z dziewczynami. Czy to może być przypadek? Dobra, jedziemy dalej...

Piosenka, która grana była w czasie, gdy Spencer płakała przed drzwiami, za którymi popijała sobie wino zadowolona Mona, nosi tytuł "Aria w 30 wariacjach" ("Aria in 30 variations").

Ostatnio często mamy do czynienia z buziakami, prawda? Zwłaszcza w wiadomościach od -A. Okazuje się jednak, że nie pojawiły się one tylko tam...


Popatrzcie na bluzkę Arii.

Na pokazie mody, tuż przed show ze wściekłymi wrzaskami, Aria trzymała dłonie w dość dziwny sposób, jakby dawała komuś znak. Gdy opuściła ręce, rozległy się krzyki "Ali". Dziwne, prawda?



Gdy Aria była wraz z Duncanem w samolocie, ten zdradził, że Alison mogła obawiać się któregoś ze swoich przyjaciół. Wtedy Aria straciła kontrolę nad samolotem.

Gdy dziewczyny były nad rzeką, chciały w jakiś sposób pozbyć się dokumentów z teczki Toby'ego. Któraś z nich (chyba Hanna) zaproponowała, że najlepiej będzie je spalić. Aria wolała wrzucić je do wody. Tylko Kłamczuchy mogły wiedzieć, gdzie to wszystko się stało. Potem Emily, Hanna i Spencer siedziały razem w domu Em. A A wyłowiło dokumenty z wody. Czy nie wygląda Wam to podejrzanie?


Aria na balu maskowym miała założone czarne rękawiczki.

Teraz przyjrzyjmy się rozmowie Mony i Arii:



Mona: Czy coś się stało?
Aria: Czy coś się stało? Nie czytasz gazety ani nie oglądasz wiadomości?
Mona: Nie.
Aria: Zabójca Ali...?
Mona: Ach, tak. Okłamujecie policję.

Ostatnia kwestia brzmiała po angielsku: "You lying to the cops", a Mona teatralnie podkreśliła pierwsze jej słowo. Jak pewnie wiecie, "you" może oznaczać i "wy", i "ty". Co jeśli Mona miała na myśli Arię? Dziewczyna wspomniała o zabójcy Ali, a wtedy ta podkreśliła słowo: "ty". Może była to wskazówka, że Aria zabiła Alison?

Na czajniku Arii znajdowała się litera "A".


W kryjówce A znajdowało się zdjęcie Alison. Zostało ono zrobione podczas imprezy w stodole, może na to wskazywać chociażby żółta bluzka dziewczyny. Więc A musiałoby się ukrywać tam wraz z dziewczynami. A może tak naprawdę było jedną z nich? Czy Aria nie chciała być przypadkiem fotografką?



Spójrzcie teraz na ten obrazek. U góry mamy screen z pierwszego odcinka pierwszego sezonu, czyli tego epizodu, w którym po raz pierwszy pojawia się A. Na dole znajduje się zdjęcie z 3x01, czyli z epizodu, w którym A powraca. W obu odcinkach mamy takie same sceny. Jak myślicie - czy to może być przypadek?

Pamiętacie, gdy Aria powiedziała, że jest A? Może kierowała się wtedy słowami Ali?



"Im jesteś śmielsza, tym mniej pytań zadają".

Teraz kolejna wskazówka z nowszych odcinków. "Aria" to z włoskiego "powietrze". A pamiętacie słowa doktora, który leczył matkę Toby'ego? Cały czas mówił coś o powietrzu. Oraz o tym, że niektórzy ludzie po prostu nie mogą wytrzymać tego, jak na nich naciska, miażdży ich... niektórzy nie potrafią sobie z nim poradzić, wydają się być spychanym w dół przez powietrze.


To może nie być nic wielkiego, ale...


Możesz dać nam małą wskazówkę dotyczącą hAlloweenowego odcinka?, spytała fanka. Marlene wysłała jej trzy błyskawice i trochę buziaczków.



Aria miała na sobie top z błyskawicami. Jak wspomniałam na początku posta, włożyła też kiedyś bluzkę w buziaki.

Aria była pokazywana z mnóstwem różnych telefonów...



Dodatkowo, w sezonie pierwszym i odcinku siedemnastym Aria powiedziała: "Byłabyś zdziwiona, do czego niektórzy są zdolni". Może była to jakaś wskazówka?

Och, no i jeszcze coś. Było o tym wspominane już w poprzedniej teorii o Arii, jednak znalazłam świetne gify, które idealnie pokazują, że Aria coś kombinuje.
Tylko spójrzcie:



Dziewczyny są na mieście. Aria spogląda gdzieś w dal, jakby dawała komuś znak... w ręce trzyma telefon komórkowy.



Wciąż ściska telefon w dłoni. Jakby czekała na jakąś wiadomość czy coś w tym rodzaju...



I BAM! Nagle przychodzi SMS od A. Niezłe zaskoczenie, prawda, Aria?

Co o tym wszystkim myślicie? Uważacie, że jedna z Kłamczuch mogłaby być A? Ja sama już nie wiem, co mam myśleć. Sądziłam, że to niemożliwe, aby Aria była w A-Teamie, ale ten film, jaki oglądała z Jake'iem... wskazuje na nią naprawdę dużo.

91 komentarzy:

  1. Powiem ci, że zaczęłam się poważnie nad tym zastanawiać. Wszyscy wiemy, że scenarzyści robią wszystko by nas zskoczyć, więc kto wie? Może rzeczywiście Aria jest a A-teamie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna teoria! Daje dużo do myślenia :) ja byłabym zadowolona gdyby okazało sie , że Aria jest A :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta teoria jest o niebo lepsza od tamtej . ; D jesteś świetna eunice ! ♥ sry wikada , ale eunice jest od cb o niebo lepsza . ;D do eunice : myślałaś nad założeniem własnego bloga o pll ? bez wikady ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie zdziwiło zachowanie Ari w 2 odcinku 4 sezonu , na początku Mona idzie pokazać dziewczyną kryjówkę , która znikneła . Aria ze złością mówi "jak to jej nie ma? " pozniej jak wracają Aria zatrzymuje Emili i obserwują Mone , zaraz pozniej ja ktos zaatakowal .

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze żałuję, że sama nie zauważam takich rzeczy. Mimo tych wszystkich dowodów dalej nie mogę sobie wyobrazić, że mogłaby to być Aria. A wiesz może, jak się ten film nazywa? Ten, który oglądali Aria z Jake'iem? Poczytałabym o tym więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej mam prośbę mogłybyście zrobić taki dokładny opis WSZYSTKICH postaci które pojawiły się w pll? proszę to mogłoby bardzo pomóc zwłaszcza teraz gdy odcinki stały się strasznie poplątane :3 a tak wgl to świetny blog :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jaki miałaby motyw???

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre "dowody" sa żałosne....Co ma jakaś tam piosenka lecąca w tle do -A -.- Albo to z bluzką... Na pewno Aria specjalnie kupiła sobie bluzkę w buziaczki żeby pokazać że ona może być -A, jakby bluzka z buziaczkami i buziaki w komputerze miały jakiekolwiek połączenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiesz,że to mogą być po prostu takie banalne dowody? Myślisz,że pokazaliby Ci ewidentnie konkretne dowody na to,że Aria jest A? Specjalnie robią to by namącić nam w głowach, ale właśnie nawet drobne szczegóły są ważne.

      Usuń
  9. Ja już od pewnego czasu uważałam,że Aria może być A, albo jest zamieszana w A-Team. Nadal to podtrzymuje. Zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz. W którymś odcinku Ezra dostał sms-a od Arii z zablokowanego numeru, dziwne prawda? A co zrobił kiedyś serialowy Toby? Powiedział gdzieś,że najlepszym dowodem dającym nam do myślenia,że Toby jest w A-Teamie było to gdy wysłał komuś sms-a z zablokowanego numeru.

    Jest pełno wskazówek na to,że Aria jest A. Jedne banalne i drugie naprawdę dające do myślenia. Szczerze wolałabym takie zakończenie serialu niż pojawienie się wątku z bliźniaczkami :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym nie chciała... bardzo lubię Arię, ale nie chciałabym, żeby była w A-teamie. Nie pasuje mi po prostu. Ale to z rozdwojeniem jaźni jest dobre. Aria zawsze była uznawana za dziwaczkę, więc to by do niej pasowało. Ale nie XDD mam nadzieję, że Marlene nie zrobi nam tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście sądzę, że Aria nie jest A, a przynajmniej nie tym głównym, bo pewnie prawdziwa będzie teoria o bliźniaczkach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest możliwe. ;o ale jak dla mnie szkoda by było, byłabym zawiedziona. Tym bardziej że to moja ulubiona kłamczucha i bardzo się z nią utożsamiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że ktoś inny będzie A, a nie Aria, ponieważ jest to moja ulubiona kłamczucha i jakoś tak, mi to do niej nie pasuje. Teraz chcę się w trącić w te 3, ostatnie gify. To prawda na 1 z nich Aria jakoś podejrzanie zerka przed siebie, po czym na telefon, na 2 spogląda na dziewczyny zato na 3 możemy zauważyć, że Em zerka w to samo miejsce, w które parę sekund temu patrzyła się Aria. Pragnę zauważyć, że jakoś tak mi się wydaję, że Aria na tych 2-wóch ostatnich gifach właśnie zerka na Emily... To tylko takie moje spostrzeżenie. Pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Aria najpierw spogląda w dal, kiwa głową potem patrzy na Emily, a ta spogląda się w tą samą stronę w chwili gdy wszystkie dostaną SMS'a.

      Usuń
    2. Wróćmy do czołówki, wszyscy zauważyli Arię robiącą "Shh..." ale czyżby nikt nie zauważył zachowania Em? Spogląda na Arię jakby również coś wiedziała:) PRZYJRZYJCIE SIĘ!

      Usuń
  14. Przyjrzyjcie się temu obrazkowi z komórkami, zauważcie, że na pierwszej komórce sms od A, jest tak na prawdę od Arii ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że "Aria" na początku wskazuje, że nadawca wiadomości się do niej zwraca czy coś w tym stylu. :P

      Usuń
    2. Nie, jest od A. Jest tylko napisane "Aria" na poczatku, bo oznacza to, ze sms jest do niej :)

      Usuń
  15. Co prawda nie oglądałam nigdy filmu "The big sleep", ale z czystej ciekawości postanowiłam sięgnąć do jego fabuły. I co oto znalazłam ?
    "Prywatny detektyw Philip Marlowe zostaje wynajęty przez generała Sternwooda, aby rozwikłać sprawę szantażowania jego córki Vivian."

    Może zbieżność imion nie jest tu przypadkowa ? Może film ten miał za zadanie pokazać nam, że Alison/Vivian była przez kogoś szantażowana. Może przez Arię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie coś w tym jest. :) Spróbuję poczytać o tym więcej.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aria in 30 variations to Aria w 30 wariacjach, a nie wariantach. Wariacje charakteryzują się tym, że zmienia się temat utworu. Potem dynamikę, tempo, tonację. W tym czasie utwór zupełnie się zmienia, co może oznaczać, że Aria ma rozdwojenie jaźni. Nie jest jedną osobą, potrafi się zmienić szybko w kogoś zupełnie innego. Jak -A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszym gife, gdzie aria patrzy na telefon i tak jakby daje komuś sygnał i wygląda też jakby odliczała, moze mi sie tylko tak wydaję, ale na to mi wygląda :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie to ja zawsze myślałam że "A" jest Spencer, lub Ezra.
    Zauważyliście, że nigdy nic wielkiego nie stało się Spencer? Zawsze jakieś błachostki..
    Ale teraz myślę, że "A" jest Aria.
    Red Coat - Alison.
    I coś do tego wszystkiego na pewno ma Melissa XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, załamanie nerwowe i pobyt w Radley to faktycznie "błachostki".

      Usuń
    2. Popieram anonima powyżej. :)

      Usuń
    3. no i poróba zamordowania jej w saunie .. też błachostka :d

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. no dobra być może i Aria jest tym "A", ale w takim razie co z dziewczyną w czerwonym płaszczu tzw 'red coat'?

    OdpowiedzUsuń
  22. Może nie wszyscy zwrócili na to uwagę, ale w momencie rozpoczęcia serialu to właśnie na Arię jest zbliżenie i jeszcze to przyłożenie palca wskazującego do ust (cii....). Może to jakiś trop, a może tylko przypadek. Każdy odczyta to inaczej ;D Moim zdaniem, ta teoria daję do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. z jakiego odcinka są te ostatnie gify?

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej przekonała mnie ostatnia teoria. To staje się coraz bardziej realne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale przecież, gdyby miała rozdwojenie jaźni to ktoś by to zauważył, chociażby jej rodzice. Po za tym gdyby miała to rozdwojenie to jej osobowość zmieniałaby się co chwilę, nie tylko w tych momentach, w których nie jest z dziewczynami. Osoba z tą chorobą zmienia osobowość niezależnie od siebie, czyli że nie zmienia jej kiedy chce, nie ma na to wpływu. Zgadzam się z "Asieg" co do tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Living for the fame...25 lipca 2013 12:59

    No właśnie. Ta choroba wgl nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  27. jeśli pezyjrzycie sie tym obrazkom gdzie aria pokazuje znak zeby wyslac sms to na koncu zobaczycie ze w tym ostatnim emily patrzy sie w to samo miejsce co aria wczesniej
    albo ona tez ma cos z tym wspolnego albo tam byla kamera i bie sie na nia spojrzały jakos przez przypadek nwm

    OdpowiedzUsuń
  28. "Dodatkowo, w sezonie pierwszym i odcinku siedemnastym Aria powiedziała: "Byłabyś zdziwiona, do czego niektórzy są zdolni"." To zdanie było powiedziane po tym, jak Hanan wysłała Elli bilet na tą jakąś wystawę, także jak dla mnie to akurrat nei jest dowodem....

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmm...
    No tak wszystkie teorie są prawdo podobne...
    I w każdej chwili Aria może być w A-Team.
    Ale ja tak nie uważam. Wiemy, że jest jedną z głównych bohaterek ... I Aria z tym kiwaniem głową do kogoś... Mogła coś potwierdzać jak np. powiedziała coś Spence albo inna kłamczucha.
    Mogła też dawać znaki kamerzystą, żeby powiedzieli komuś innemu (Kto wysyla te wszystkie SMS w serialach), żeby wysłali te SMS.
    No i scenarzyści zawsze trzymają nas w nie pokoju i może się okazać, że Aria to A.... Ale ja tak nie uważam. Moje zdanie jest takie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hmm...
    No tak wszystkie teorie są prawdo podobne...
    I w każdej chwili Aria może być w A-Team.
    Ale ja tak nie uważam. Wiemy, że jest jedną z głównych bohaterek ... I Aria z tym kiwaniem głową do kogoś... Mogła coś potwierdzać jak np. powiedziała coś Spence albo inna kłamczucha.
    Mogła też dawać znaki kamerzystą, żeby powiedzieli komuś innemu (Kto wysyla te wszystkie SMS w serialach), żeby wysłali te SMS.
    No i scenarzyści zawsze trzymają nas w nie pokoju i może się okazać, że Aria to A.... Ale ja tak nie uważam. Moje zdanie jest takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co ... Chyba Aria jest A...
      Bo ja nie oglądam tak długo tego serialu, ale za to czytam...
      I w drugiej części jak już kończysz książkę jest napisane (taki jakby rozdział) "Co będzie dalej" I tam A pisze co będzie z dziewczynami. (w innych częściach też tak jest.)
      I tam A powiedział, że nam podpowie... I nam tak podpowiedziało :
      "Choć podpisuję się "A" w imieniu mam ich więcej ."
      Tak przeszukuje nikt w imieniu nie ma więcej A. Nawet Alison. Tylko...



      ARIA !!!

      Usuń
    2. Ja również czytam książki i wiedziałam o tym, ale nie możemy tego traktowac jako wskazówkę, ponieważ w Ameryce name to imię, a surename to nazwisko, ale często się używa name jako imię i nazwisko, więc to mogło zostac źle przetłumaczone ;)

      Usuń
    3. A Hanna ? Tez ma dwa A

      Usuń
  31. Na pewnym blogu, znalazłam kilka dodatkowych wskazówek potwierdzających fakt, że Aria może być A.
    W czołówce osoba,która zapina buty Alison itd. ma podobny kolor paznokci do Arii.
    http://3.bp.blogspot.com/-eZ3_VMOVtzw/Uf5NTKziuhI/AAAAAAAAAI8/kPFopinFt0Y/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u.png
    http://3.bp.blogspot.com/-rXvFbvMnBGs/Uf5NUMCcaQI/AAAAAAAAAJE/xy6H5HYofBY/s1600/fews.png
    http://2.bp.blogspot.com/-BPm7ewuuc-c/Uf5NVkbfCSI/AAAAAAAAAJM/ndcz6wG4YsM/s1600/grrrrrrr.png
    http://2.bp.blogspot.com/-zkYIc1nR2NY/Uf5NXJ7ivtI/AAAAAAAAAJU/eqvpbYBEllI/s1600/wd.png
    pencer i Emily patrzą na Arię jakby zrobiła coś naprawdę złego.. http://www.youtube.com/watch?v=IT94RvFAY8U&feature=youtu.be&t=14s
    Spójrzcie przebranie Arii na balu, gdy była przebrana za czarnego łabędzia. Ma czarne rękawiczki.Hmm, kto również nie obejdzie się bez nich,co?
    A jest leworęczne, jak Aria
    Aria powiedziała Ashley,że ona jest A w 2x22.To był tylko podstęp dziewczyn,żeby mama Hanny przestała się martwić o prawdziwego A, czyli to,że Aria jest A to kłamstwo. A jeśli to nie było kłamstwo?
    .W odcinku kiedy dziewczyny idą do sklepu z lalkami, chłopiec mówi,że dziewczyna,która chciała skrzywdzić Ali miała ciemne włosy. (jak Aria) Wtedy Em, Spence i Hanna myślą nad jego słowami,a Aria lekceważy to i mówi ' Dziewczyny, on ma 9 lat,nigdy nie widział słońca i prawdopodobnie żyje w szafce z 600 lalkami.' Jakby chciała odwrócić ich uwagę, czy coś.
    To nie jest cały post, ale bałam się, że jak dam sam link, to wiekszość pomysli, że spamuje i chcę zareklamować czyjść blog, a to naprawdę dobre dowody ;) Także to jest link do tego bloga i zapraszam do wchodzenia, bo ja trafiłam tam przez przypadke, którego nie żałuje =D
    http://jaiprettylittleliars.blogspot.com/2013/08/aria-jest-a.html?showComment=1375965484939#c4961259901384577562

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiecie mi może który to był odcinek z tym pokazem mody i wrzaskami? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Moze się i mylę , moze i nie , ale wydaje mi się , ze imie Hanna rózwniez zawiara dwa "A'' Myslalyscie nad tym ? Pomyslcie i dodajcie niekture fakty a moze najwieksza klamczucha się przedstawi jako A . Who know it ? I know it ~` A

    OdpowiedzUsuń
  34. Odkryłam dość cenną wskazówkę, jeśli chodzi o Arię.
    Powróćmy do pierwszego sezonu, do odcinka jedenastego.
    W 21 minucie Aria gra na jakimś klawiszowcu.
    teraz przenieśmy się do odcinka 8 sezonu 4.
    Na samym końcu serialu -A gra na pianinie.
    czy to nie podejrzane? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. iii kolejna wskazówka.
      w sezonie drugim, odcinku szóstym, gdzie był moment z pokazem i wrzaskami.
      Aria poszła do garderoby, gdzie za nia poszedł Noel.
      Podał jej płytę, na której były nagrania na ten pokaz, i powiedział: "To chyba twoje?".
      A ona miała minę , czy ja wiem, czy to było niedowierzanie,że mógł tak myśleć, czy może strach, że wie, że to faktycznie jest jej płyta? I że ona jest A? pozdrawiam.

      Usuń
  35. Nie wiem, czy już ktoś to wcześniej zauważył, ale kolejnym dowodem na to, że Aria jest A może być scena z urodzin Ezry (prócz Arii był tam też brat Ezry - Wesley), kiedy chce on włączyć piosenkę Donalda Trump'a. Na końcu A wrzuca monetę do szafy grającej i wybiera dokładnie tą samą piosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może to Ezra jest A? :)

      Usuń
    2. Początkowo nad tym myślałam, ale stwierdziłam, że przecież Ezra nie ma nic wspólnego z dziewczynami. Chociaż z drugiej strony wciąż nie wyjaśniła się sytuacja z dużą sumą pieniędzy w skarpetkach (Arii powiedział, że pochodzą ze sprzedaży starego samochodu dziadka, ale było widać, że kłamał).

      Usuń
    3. Nie ma nic wspólnego, oprócz tego, że jest ich nauczycielem.
      A ja myślę, że każda dziewczyna ma swojego -A, i Ezra jest właśnie -A Arii :)

      Usuń
  36. na jakieś stronie widziałam zestawione zdjęcia matki Ezry i tej babki z collegu Cece. że niby są siostrami bo podobne. Albo, że to ona.

    OdpowiedzUsuń
  37. w jednym z pierwszych odcinkow Aria zanosi ojcu teczke do pracy i wpada na jakiegoś kolesia. Czy to ezra (zanim się dowiedziała o romansie ojca)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta ostatnia scena, gdzie Aria niby daje znak komuś na wysłanie wiadomości trochę mi nie gra...Ja to widzę tak, że dostają sms'a WTEDY Aria spogląda na swój telefon, a następnie się 'rozgląda', bo jak Aria daje ten niby znak to już Spencer wyjmuje telefon, a Hanna 'mota' się z torbami, żeby się do niego dostać. Nie wiem może to ja źle tą scenę odczytałam, ale dla mnie tak to wygląda ;)

    PS. Świetna strona i świetne teorie ! :)
    Pozdrawiam - A (Ania) haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo sądze... to nie jest zaden dowod... one dostaja sms patrza sie na telefon a potem na siebie (robily juz tak wczesniej) a potem czytaja sms.. wiec to akurat nie powinno sie tu znalezc...

      Usuń
  39. Ja bym się nie zdziwiła jak by Aria była A, ona jest jedną z głównych bohaterek i tą taką jakby najważniejszą...i na 100% ona ma coś wspólnego ;) A Ezra jak już wiadomo ma też coś wspólnego... Cieszyłabym się jakby Aria z Ezrą byli coś w rodzaju wspólników z tym całym A.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pamiętacie jak w którejś z końcówek odcinka A kręciło butelką? Wypadło na lalkę Arii, ale A ją przekręciło na inną. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby ona była A to po co jej jej własna lalka? no chyba, że chcą nas zmylić :)

      Usuń
    2. wiadomo, ze chca zmylic, bo przeciez chyba od samego poczatku wszyscy by wiedzieli iz ona jest A , a tak lubia trzymac fanow w niepewnosci

      Usuń
  41. W jednym z odcinków, nie pamiętam którym, Aria miała ubraną bordową bluzkę i złoty wisiorek z literą A :) Po tym wszystkim co przeczytałam, jestem przekonana, ze Aria jest albo ma coś wspólnego z A. :) Ten serial jest dla myślących, Ci co są spostrzegawczy i lubią główkować będą wiedzieli od początku a zakończenie będzie tylko potwierdzeniem ;) Dla tych który są leniwi, wolą na gotowe, zakończenie będzie po prostu szokiem i jednym wielkim niezrozumieniem, o ile ten serial rzeczywiście jest tak skrupulatnie przemyślany do najmniejszego elementu czy stroju i teoria się potwierdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... wisiorek pewnie nie miał nic wspólnego z tym, że jej imię zaczyna się właśnie na tą litere...

      Usuń
    2. to jest smieszne z tym wisiorkiem.
      Jej imie zaczyna sie na ta litere to od razu musi byc A?

      Usuń
  42. http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2013/08/pretty-little-liars-why-ezra-is-not-a.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zróbcie z tego artykuł przetłumaczony! Pozdrawiam :)

      Usuń
  43. Często jest zadawane pytanie dlaczego Ezra był z Arią. Przyszła mi do głowy taka teoria. To była część planu Ezry jako A.
    Alison miała romans z Byronem. W tym samym czasie spotkała się z "plażowym przystojniakiem", którym był Ezra. To był toksyczny związek. Ponieważ Alison święta nie była, zaczął ją śledzić i prześladować. Po roku wrócił, żeby się zemścić na wszystkich kogo kochała Alison. Na Byronie zemścił się właśnie prze Arię. Nie sądzę żeby ją kochał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może dlatego, że się w niej zakochał, hello plis nie mieszajcie do tego wszystkiego Ezry

      Usuń
  44. http://prettylittleliars-onabcfamily.tumblr.com/post/62857407652 piękne potwierdzenie twojej teorii, prawda? przypadek.. nie sądzę :) Moim zdaniem to Aria jest w A-temie i moze być prawdą to iż może mieć jakąś chorobę. W sumie.. Arii nigdy nic się aż tak poważnego nie stało jeśli nie licząc całych rozstań z Ezrą ale.. Ezra podobno też jest jednym z A więc ta cała miłość po prostu moze odzwierciedlać tez się w rzeczywistości i przekładać na A-team. A nawet jesli jej rodzice rozwiedli się.. to mogła sama to napisac nieświadomie przebywając u Ezry i pisząc na jego maszynie. Mimo rozwodu jej ojcu ułożyło się tak jak i jej mamie. Wszyscy cierpią
    - Emily i jej rodzice, dom, dziewczyna
    - Spencer i Toby, rozpad calutkiej rodzinki (tam jest wszystko pogmatwane)
    - Hannah i jej mama razem z ojcem i Calebem
    A Aria jest zawsze tak jakby poza całym zdarzeniem. Jej się to dzieje ale nigdy bezpośrednio, wszystko ją tylko muska i akcje dzieją się głównie wokół dziewczyn..

    OdpowiedzUsuń
  45. ,Teoria moze byc prawdziwa. Ale z tym rozdwojeniem jazni sie nie zgadzam. Inni uzytkownicy mieli racje, przeciez gdyby Aria miala rozdwojenie jazni, to by nie umiala panowac nad tym.. Mysle , ze po prostu jest jakas psychiczna. Np. Mona, udawala przed rodzicami, znajomymi iz jest normalna, a pozniej wyladowala w Radley. Z Aria moze byc tak samo, jesli tylko teoria jest prawdziwa
    Kisses -A

    OdpowiedzUsuń
  46. Następne wskazówki:
    -Pierwsza wiadomość od A została wysłana do Arii, ale zwróćcie uwagę na to, że została wysłana z jej własnego telefonu i podpisany -A.

    -Napisała w pamiętniku:
    "[...]James Leland, owszem, jest związany z panią Potter, ale to nie był on. To ktoś inny. Jeśli powiemy o tym komuś o tym człowieku, który jest oszustem, po prostu zwrócimy uwagę na siebie uwagę, której nie ___ zrobić coś, aby __ __ jej kłopoty "

    Jest więcej, ale nie mogę tego odczytać, ponieważ zdjęcie jest trochę rozmyte i Aria zasłania kawałek ręką, ale widać, że całość jest pisana ze złością.

    W kolejnym odcinku pokazuje się James Leland, skąd Aria wiedziała o tym facecie, zanim jeszcze go zobaczyliśmy?

    -W 2X11, I Must Confess, dr Sullivan przegląda akta swoich pacjentów. Widzimy dokumenty Spencer, Hanny i - jak się okazuje później - Mony.Wszystkie akta wypełnione zostały odręcznie przez dziewczyny podczas pierwszej wizyty u dr Sullivan. Wszystkie, z wyjątkiem akt Arii.





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to jest za telefon ktory ma Aria w na obrazku z sezonu 3 ?

      Usuń
    2. a akta Em ?

      Usuń
  47. Gdy pierwszy raz słyszałam teorie o tym że Aria jest A myśliałam że to jakieś bzdury ale te argumenty zaczynają mnie przekonywać..

    OdpowiedzUsuń
  48. Możliwe że Aria jest takim detektywem.Najprawdopodobniej ma na nia jakiegoś haka. A każe jej przejaźnić się z kłamczuchami żeby je szpiegowała.Dlaczego gdy wyjechała na Islandie nie utrzymywała z nimi kontaktu a jak wróciła to nagle stały się najlepszymi przyjaciółkami ? Może też A kazało coś zrobić Ari ale ona się nie zgodziła dlatego wylądowała w skrzyni z ciałem Gereta. No bo dlaczego ktoś próbował by zrobić coś takiego swojemu wspólnikowi ?

    OdpowiedzUsuń
  49. Sądzę że scenarzyści po prostu nas zwodzą... przecież jest tyle wskazówek potwierdzających że Aria może być A, ale twórcy nie pozwoliliby nam tak szybko odkryć kto naprawdę nim jest...

    OdpowiedzUsuń
  50. http://killerariaisa.tumblr.com/image/66331869157

    OdpowiedzUsuń
  51. Wie ktoś może w którym odcinku była ta scena z której są szare gify na końcu? Proszę

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeśli chodzi o ostanie gify da się zauważyć, że KAŻDA z kłamczuch ma telefon w ręce. A dźwięk dzwonka sms'a przychodzi idealnie w momencie pierwszego gifu gdy aria patrzy, czyli, ze nie dawała nikomu znaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :) Poza tym nie tylko Aria i Emily spoglądają w tamtym kierunku jak ktoś wyżej pisał, bo i Spencer na końcu po przeczytaniu wiadomości. A dlaczego? Może dlatego, że przed chwilą w tamtym miejscu Jenna i Toby wsiadali do samochodu. Takie gify mogą być bardzo często wyrwane z kontekstu ;)

      Usuń
  53. Niektóre części teorii są naprawdę ciekawe i dają do myślenia, ale z drugiej strony podobno dziewczyny nie wiedzą kto jest A a przy kręceniu wielu z tych scen musiano by wyjawić tajemnicę chociażby Lucy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Buziak pojawia się także na zeszycie Arii.
    [IMG]http://i58.tinypic.com/35iqeyr.png[/IMG]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie nie chce się dodać ale można to zauważyć w 12:25 w odcinku 2 z 4 sezonu

      Usuń
  55. AriaA.. ciekawa teoria, czytając post zaczęłam się zastanawiać nad tym. WYDAWAŁO mi się że jestem na tyle wnikliwym i ciekawskim widzem że żadne wskazówki mi nie umykają, BARDZO się myliłam. Być może przez to co tu przeczytałam moja wyobraźnia trochę szaleje ale może ktoś też to zauważył... myśląc nad tym gdzie gubiłam te wszystkie szczegóły patrzyłam na zdjęcie główne tej strony, to na którym dziewczyny siedzą na schodach i przyglądałam się Arii jak bym oczekiwała odpowiedzi teraz, natychmiast! Co Aria ma na sukience (do góry, przy samym naszyjniku patrząc z naszej perspektywy po prawej stronie, dokładniej SUKIENKA ARII MIEJSCE MIĘDZY NASZYJNIKIEM A MARYNARKĄ JAKI WZÓR UKŁADA TA "KORONKA". Mam wrażenie że tylko ja to widzę ..

    OdpowiedzUsuń
  56. Może potem to będzie wyjaśnione, na razie jestem na 12 odcinku 3 sezonu ale..
    W 3 sezonie i 7 odcinku w szpitalu psychiatrycznym kiedy Mona mówiła do Hanny i Arii "kodem" powiedziała jedno zdanie, którego Aria się wystraszyła a potem nie było nawet wzięte pod uwagę.
    Mianowicie mówię o tym: "Aria jest morderczynią, a nie żoną Ezry"

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia