poniedziałek, 27 czerwca 2016

Wypunktowanie 7x01

Dobry wieczór :)
Wybaczcie, że tak późno dodaję  jakiekolwiek z mojej strony podsumowanie odcinka, ale w ogóle nie chciał mi się włączyć. Nie wiem co się działo. Dopiero dzisiaj udało mi się go obejrzeć.

1. Para odcinka. 
Spoby.
Przez cały odcinek świetnie się dogadywali. Mieli ciekawe wspólne sceny i moim zdaniem są świetni jako para przyjaciół.
 
2. Ironia odcinka.
Sytuacja, w której znalazła się Alison.
Wcześniej gdy była typową jędzą, przyjaciółki były gotowe wskoczyć za nią w ogień. Teraz, gdy się zmieniła - nikt jej nie wierzy. 

3. Najdziwniejszy moment.
Spencer pisząca wiadomość do nieznanego numeru. 
Kogo pytała o Hanne skoro wszyscy zainteresowani znajdowali się  w tym samym pokoju?

4. Najbardziej niezręczna scena.
Oczywiście rozmowa Spencer z Mary. Pełna niedopowiedzeń, ukrytych aluzji. 

5. Najsmutniejsza scena.
Sen Hanny.
Było mi jej niesamowicie szkoda, ale cieszę się, że to Spencer w nim uczestniczyła, bo to pokazuje, że mimo iż dziewczyny kochają tego samego faceta, to i tak nie zapominają o swojej przyjaźni i bliskości jaka je łączy.

6. Najśmieszniejszy moment. 
Tekst Arii o "zabawkach Alison". Rozwaliła mnie tym totalnie.
 

7. Kłamczucha odcinka.
Zdecydowanie Mona. Brakowało mi jej w poprzednim sezonie. Sceny z jej udziałem zawsze są ciekawsze.

8. Najbardziej wzruszająca scena.
Scena w wieży. 
Mimo, że wiedziałam, że Hanna i tak żyje i z pewnością przeżyje, to przyznam, że przez chwilę bałam się o nią. 

9. Rozwiązana zagadka.
Poznaliśmy już odpowiedź na co najmniej jedno ważne dla nas pytanie, a mianowicie przyszłość Ezii. 
Nigdy nie lubiłam ich jako pary, ale cieszę się, że Aria w końcu się określiła.

10. Zaniechany wątek.
Pierwsza scena odcinka. Dlaczego dziewczyny kopały w tej ziemi? Co zrobiły?

11. Najlepsza postać drugoplanowa.
Pewnie większość z Was wskaże na Mary. Na mnie jednak o wiele większe wrażenie robi Elliott. Uwielbiam go w roli czarnego charakteru. 

12. Postać odcinka.
Mona. 
Jak dla mnie jej postać ma wszystko. Jest kompletna. Nie dość, że ma charyzmę, to jest jeszcze bardzo inteligentna i błyskotliwa, dlatego przyćmiewa trochę resztę obsady.

13. Najbardziej intrygująca postać.
Mary Drake.
Co zamierza zrobić dalej? Jaka naprawdę była jej przeszłość? Jaka była jej relacja z Charlotte?

14. Najbardziej urocza scena.
Oczywiście Ezria i wszystkie małe kroczki poprzedzające ich zejście się.

15. Postać, której było mi najbardziej żal.
Hanna. 
Mimo, że wiedziałam, że w końcu stamtąd ucieknie, to miałam nadzieję, że zrobi to jak najszybciej i nie mogłam patrzeć na jej cierpienie.
 

16. Ulubiona scena.
Przeszukiwanie domu przez Ezrie.
Czekałam jak na szpilkach aż w końcu coś znajdą.

17. Najbardziej irytująca postać.
Caleb.
Wiem i rozumiem, że troszczy się i boi o Hanne, ale po co od razu skacze tak do Spencer? Czy to jej wina, że porwano Hanne? Z mojej ulubionej męskiej postaci stał się najmniej ulubioną męską postacią.
 

18. Najbardziej szokujący moment.
Zdjęcie maski z "Hanny". 
Spodziewałam się zobaczyć prawdziwe ciało jakiejś innej postaci, dlatego mocno się zdziwiłam, gdy okazało się, że to zwykła kukła.

19. Pytanie odcinka.
Kto zabił Charlotte? Czy ktoś pomaga Mary i Elliottowi? Kim jest Uber A? Jakie relacje łączyły Mary z rodzicami Spencer? Dla kogo kopią grób Kłamczuchy?

20. Najbardziej przerażająca scena.
Kopanie grobu przez Kłamczuchy.

21. Najlepsza stylizacja.
Em. 
Elegancko i szykownie, a zarazem luźno i sportowo. Uwielbiam takie połączenia, a Em jest chyba jedną z najlepiej ubranych postaci w PLL.

22. Najgorsza stylizacja.
Tutaj również dam Em.
Z jednej strony wyglądała przepięknie, ale poniższa stylizacja najmniej mi się podobała w tym odcinku. Wszystko przez koszulę, która okropnie na niej wisiała. Wiem, że miała być z założenia luźna, ale kompletnie nie przypadła mi do gustu.

23. MVP odcinka otrzymuje...
Przeszukiwanie domu Alison przez Ezrie. 
Scena przez cały czas trzymała mnie w napięciu i do tego pomiędzy Arią i Ezrą narodziła się fajna nić porozumienia.


Ogólna ocena odcinka:
8/10.
Odcinek był naprawdę niezły. Powiedziałabym, że lepszy niż cały poprzedni sezon. Dużo się w nim działo i nie wiało nudą. Oby tak dalej! :)


25 komentarzy:

  1. Sms, który pisała spencer nie był do nikogo w pokoju. Pisała go do A dlatego pozniej otrzymujemy w odpowiedzi zdjęcie hanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki za wyjaśnienie :)

      Usuń
    2. Celowo nie pokazano nam do kogo S. pisze smsa. Byc moze pisała do AD ale równie dobrze mogła go napisać do ...Tobiego. W tej scenie w drugim końcu pokoju stoi właśnie on i ... bawi sie telefonem

      Usuń
    3. Spencer pisała do A bo zaraz po napisaniu tej wiadomości A wysłało im zdjęcie Hanny.

      Usuń
    4. KArolino M. ale dlaczego nie aktualizujesz postu skoro dowiedzialas sie do kogo pisala Spencer? Nie kazdy sledzi wszystkie komentarze i sa wprowadzeni w blad. Przeciez to nie zajmuje wiele czasu, a nikt nigdy nie aktualizuje postow :///

      Usuń
    5. Ponieważ stało się coś dziwnego i aktualizację zmieniono tak, że post się automatycznie usuwa i jest dodawany od nowa bez jakichkolwiek komentarzy. Jest dodany jako całkowicie nowy post. Poza tym odpowiadałam na komentarze z telefonu a to udręka pisać na nim choćby jedno zdanie w poście, w którym jest sporo gifów. A po trzecie, ja nadal sądzę, że coś tu jest nie tak :)

      Usuń
  2. Tęskniłam za twoimi wypunktowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Caleb mnie irytuje od pierwszego momentu, w którym, podczas trwania związku ze Spencer, ponownie zbliżał się do Hanny. Jednocześnie lubię i nie lubię scen, w których on występuje. Teraz jedynie czekam, aż Spencer w końcu się zirytuje i powie mu coś do słuchu; cokolwiek, żeby zrozumiał, jak się zachowuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zastanawia właśnie jakie relacje łączą rodziców Spencer z Mary.Czy gdzieś pomiędzy Melissą a Spencer Peter i Veronica mieli jeszcze dziecko którym właśnie opiekowała się Mary i to przez nią zmarło i dlatego trafiła do Radley.Albo Peter i Mary mieli romans i Spencer jest ich córką ,ale postanowili z Veronicą ją adoptować strasznie jestem ciekawa o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale i tak nic nie pobije głupoty Em która poleciała do Alison i pyta sie jej chociaż i tak widziała ,że Ali była pod wplywem silnych leków czy zabiła Charlotte.A gdy Ali się ockneła i wymamrotała wybacz mi to uznała ,że to zrobiła.Aż mi się przypomniał odcinek 6x01 w Dollhouse jak leżały w kostnicy i jak się obudziły to Em wyjechała z tekstem,że przez moment myślała,że A wyciął im organy .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie ironią odcinka jest brak zainteresowania osobą Hanny przez jej narzeczonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się ma nią zainteresować jak nikt go nie poinformował jak też jej matki.

      Usuń
    2. Dla mnie to śmieszne, że matka Hanny nie bierze udziału w poszukiwaniach. Hanna nie wraca do domu/hotelu na noc, nie ma z nią kontaktu, a ta się nawet nie zainteresowała.

      Usuń
    3. Dla mnie to śmieszne, że matka Hanny nie bierze udziału w poszukiwaniach. Hanna nie wraca do domu/hotelu na noc, nie ma z nią kontaktu, a ta się nawet nie zainteresowała.

      Usuń
    4. Logika Marlene.

      Usuń
    5. No ale z drugiej strony mama Hanny i jej narzeczony zawiadomili by pewnie odrazu policje. Moze ktores z nich nie mogac skontaktowac sie z Hanna skontaktowaly sie z ktoras z klamczuch, a ta zbyla ich tymczasowo jakims klamstwem? Przeciez w odcinku nie mamy pokazane calutkiego ich dnia.

      Usuń
  7. Kopanie grobu nie było zaniechanym wątkiem, to była sytuacja, która ma być zagadką na kilka odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spencer pisała 'How do you know', a nie 'how do we know'. Jeśli mnie pamięć nie myli oznacza to 'skąd wiesz' co oznacza że sms nie jest ani do A.D. ani do Tobyego tylko do kogoś jeszcze innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do kogo w końcu pisała .

      Usuń
    2. Nie do A.D. bo ten sms nie był tak sformułowany. Może Spencer wie coś czego inni nie wiedzą.

      Usuń
    3. To miało znaczyć coś mniej więcej 'Na ile jesteś pewny, że Hanna nadal żyje?', czyli wcale nie oznaczało to, że Spence nie pisała do A, w języku angielskim często używa się różnych zwrotów w ten sposób.
      W znaczeniu to to samo co 'Skąd mamy wiedzieć, że Hanna nadal żyje?'

      Usuń
    4. Możemy tylko gdybać bo pewnie i tak nie wyjaśnią tego

      Usuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia