poniedziałek, 20 czerwca 2016

Krótki wywiad z aktorami

Hej. Dziś mam dla was wywiad jakiego udzielili aktorzy PLL o nowym sezonie, a w szczególności o pierwszym odcinku. Filmik z tłumaczeniem znajduje się w rozwinięciu. 
***************************************************************
Mała uwaga dla osób, które cały czas mnie hejtują. Zostawcie tą energię, którą wkładacie w te wymyślne komentarze na bardziej pożyteczne rzeczy :) To tylko blog, ja jestem dla Was obcą osobą i nie rozumiem tej całej nienawiści. I nie moi mili to nie jest konstruktywna krytyka z waszej strony. Myślę, że co niektórzy powinni w końcu nauczyć się szacunku do innych.



26 komentarzy:

  1. W zadnym z moich komentarzy Cie nie obrazilam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram! Masz rację Kasia to nie jest krytyka tylko zwykłe hejty! Ale co się dziwić, skoro wypisuje je banda grubasów jedzących codziennie w McDonnaldzie, nieruszających tyłka z domu i narzekających na brak znajomych i drugiej połówki... Smutne, ale prawdziwe. Ty jesteś wspaniała, Kasia. Robisz coś, czego ta banda frajerów nie potrafiłaby - prowadzisz jednego z najpopularniejszych blogów o PLL. To się liczy,a nie ich komentarze pełne zazdrosnego jadu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Popieram Cię w 100% :)

      Usuń
    2. O kurde cri
      Banda grubasow jedzacych codziennie w McDonnaldzie, nieruszajacych tylka z domu i narzekajacych na brak znajomych i drugiej polowki smutne, ale prawdziwe lmao
      Wypraszam sobie grubasem jedzacym codzinnie w McDonnaldzie nie jestem - mam spora niedowage i jem tam fast foody tylko czasami. Pokaz sie skoro jestem dla Ciebie grubasem, zobaczymy jak ty wygladasz :)
      Znajomych mam i to wieli ty najwidoczniej zadnych skoro na sile probujesz ze mnie zrobic antyspoleczna osobe.
      "Ty jestes wspaniala Kasia" ohy i ahy
      Nie potrafilabym prowadzic bloga? Przepraszam bardzo przez dwa lata prowadzilam bardzo popularnego bloga, wiec nie mow mi, ze nie potrafilabym.
      "Banda frajerow" kochanie czy ty zauwazylas, zebym w ktorymkolwiek komentarzu wyzywala Kasie? Odpowiedz brzmi nie, takze...Kto tu powinien sie nauczyc szacunku do innych?
      "Zazdrosnego jadu" hahahahha przepraszam, ale wole wejsc na bloga, poczytac posty Karoliny i wyjsc, niz tracic caly dzien na siedzenie przed kompiterem :)

      Usuń
    3. codziennie*

      Usuń
    4. komputerem*

      Usuń
    5. wow jaka historia :D jakiego bloga? pewnie dopiero po Twoim odejsciu jest popularny :)

      Usuń
  3. Nie mogę się już doczekać ,mam nadzieję ,że serio będzie to dobry sezon i dostaniemy odpowiedzi na pytania .A nie tylko podkręcają atmosferę i wyjdzie jedno wielkie gówno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, jak mnie to wkurza. Weźcie sobie kupcie jakąś herbatkę na uspokojenie, albo po prostu zacznijcie leczyć swoje kompleksy. Fajnie jest się wyżywać na innych? To taka ulga? Bo czegoś tutaj nie rozumiem. Kasia dodaje świetne posty, stara się najbardziej jak może, a wy robicie wszystko, żeby zrobić Jej przykrość i uprzykrzyć życie. W necie to trzeba być naprawdę kozakiem, żeby obrażać innych. Ciekawa jestem, jak wygląda Wasze życie. Piszę to do wszystkich hejterów, mogę Wam tylko i wyłącznie współczuć. Naprawdę trzeba być kimś, żeby wytykać innym błędy i zniechęcać do wykonywania czynności, które dana osoba lubiła. Zanim skomentujecie jakikolwiek post, włączcie myślenie. Czy nie zdarza Wam się przekręcić wyrazu? A może zrobić literówki? Człowiek jest tylko człowiekiem popełnia błędy, ale przyczepianie się o rzeczy z księżyca nie rozumiem. Dajcie Kasi święty spokój, a jeśli kogoś się musicie czepiać, to proponuje zacząć od siebie :) Ktoś ma coś do powiedzenia? Coś nie pasuje? Chętnie popisze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedzialam sie juz wyzej, ale:
      Gdzie ja napisalam, ze literowki czy przekrecanie wyrazu to zbrodnia? Sama wyzej poprawialam sie trzy razy, bo kazdy popelnia takie bledy.
      Tyle :)

      Usuń
  5. Mam takie pytanie: Ale o co tu właściwie chodzi?

    Dawno nie zaglądałam na bloga, przyznaję. Przeglądałam ostatnie notatki i żadnych hejtów nie zauważyłam. Właściwie to widziałam tylko komentarze podekscytowanych czytelników. (Ale okej, nie przeglądałam całego groma notatek, ledwie parę). Bywam tutaj od czasu do czasu, ponieważ tak się składa. Natomiast zazwyczaj, kiedy już sięgnę po którąś z Twoich notek to bywa zwykle to samo. Ciągle się przed czymś bronisz.
    I szczerze? To odwraca moją uwagę od treści notek, od bloga... bo naprawdę nie wiem, o co tu chodzi? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że uważam iż ludzie powinni się nawzajem szanować. Być może nie widziałaś komentarzy, dlatego że zostały przeze mnie usunięte, gdyż nie pozwolę się obrażać. Uwierz mi, ja także nie chcę cały czas się bronić, ale niektórzy nadal nie zrozumieli po co jest ten blog. Tak masz rację, wiem że odwraca to uwagę od notek, ale z drugiej strony chamskie komentarze też niszczą odbiór tej strony.

      Usuń
    2. KIEDY JA CIE OBRAZILAM?!
      Nie uzylam zadnego wulgarnego slowa w twoim kierunku.
      Napisalam to co mysle/ a ze ty od razu robisz z tego wielkie cos to juz nie moja sprawa.
      Usunelas komentarze :) Wiesz co slodziutka? Kazdy tak moze zrobic

      Usuń
    3. Przestań pisać do mnie kochaniutka i słodziutka, bo nie pamiętam, żebyśmy były w tak bliskiej relacji. Wybacz nie wiedziałam, że tylko wulgaryzmy to obraza. Czy gdybym ja pisała, że jesteś irytująca i nudna oraz że nie wzbudzasz żadnego szacunku (to tylko część z tych cudownych komentarzy) to nie poczułabyś się urażona? Może dla Ciebie są to nudne notki, ale nie tworzę tego bloga tylko dla Ciebie i różne osoby interesują różne rzecze. Stąd zarówno tłumaczenia zapowiedzi, wywiadów czy teorii. I jeszcze jedno. Nikt tutaj nie prosi Cię o zdanie na mój temat, bo blog nie dotyczy mnie, więc łaskawie odpuść sobie.

      Usuń
    4. Wybacz, ale nie napisałam, ze jesteś nudna i nie wzbudzasz żadnego szacunku, więc przestań wymyślać :) Nie rób już z siebie takiej pokrzywdzonej.
      W porządku odpuszczam sobie, nie mam ochoty więcej się tu udzielać :)

      Usuń
  6. A gdzie jest tlumaczenie? Tylko mi sie nie pojawilo w poscie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim filmiku (w rozwinięciu posta) jest tłumaczenie.

      Usuń
  7. co za d*bile cię obrażają ;< niech sami sobie prowadzą stronkę, a nie piszą głupie hejty

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam dosc czytania ze Cie hejtuja! Jeśli to nie jest konstruktywna krytyka to po prostu ja olej. Im cześciej zwracasz sie do "hejtetow" tym bardziej prowokujesz takie zachowania. Mi osobiście niektóre Twoje posty zwyczajnie sie nie podobają ale nie szukam tu niczego więcej poza informacjami o PLL.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I z ta osoba sie zgadzam.
      Nie mialam zamiaru Cie obrazac halo
      Moim zdaniem i tak nie obrazilam Cie w zadnym moim komentarzu.
      Ale niektore twoje notki sa po porstu do bani.

      Usuń
  9. ktoś wie o której mniej więcej można się spodziewać odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami zastanawiam się, czy to jest blog o PLL, czy o Kasi i jej prawdziwych lub wyimaginowanych hejterach. Kasia, po prostu pisz nowe posty, a na ewentualne zaczepki nie odpowiadaj, bo się z tego potem robi bagno. No i też warto pamiętać, że nie każda krytyka czy odmienne zdanie to hejt, czasem w uwagach innych może tkwić jakaś nauka.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia