środa, 23 października 2013

Wrażenia z 4x13.


                       JEŻELI NIE OGLĄDAŁAŚ/EŚ ODCINKA NIE CZYTAJ POSTA!

                                                            
Pierwszy raz po wrażeniach nie wiem co napisać, bo... odcinek mi się kompletnie nie spodobał. Kompletnie. Dlaczego? Po pierwsze moim zdaniem PLL robi się naciągane, a po drugie: to nie była Halloweenowa impreza. O wiele bardziej wolałam 2x13 lub 3x13, ponieważ te odcinki miały swój klimat, klimat Halloweenowy natomiast ten odcinek - nie miał go. W ogóle nie był straszny. Porównując moje reakcje kiedy oglądałam 2x13 i 3x13, a 4x13: przy dwóch pierwszych w niektórych momentach krzyczałam z przerażenia lecz przy aktualnym nie.

                                                

Zacznijmy może od tego, że Kłamczuchy miały okropne stroje. Hanna i jej latające cycki oraz kapelusz spod którego prawie nic nie widziała, Emily i jej kapelusz oraz jakże dziwny dół tego kostiumu, Aria i jej różowo-czarne coś i Spencer w kostiumie rodem ze Średniowiecza. Ogólnie Ravenswood jest bardzo dziwne, bo kto urządza imprezę na cmentarzu? Nieważne... Był Caleb i Miranda, która jest dziwna. Swoją drogą rozśmieszyły mnie te nagrobki "Caleb Rivers" + przylizane włosy i "Miranda Collins". Mam nadzieję, że Caleb nie zostawi Hanny dla tej całej Mirandy, która zawzięcie szuka swojego wujka. Lecimy dalej... Grunwald ma przerażające oczy i jest cała przerażająca. Jest chyba jakąś wróżką czy kimś w tym rodzaju skoro powiedziała, że "czuje iż osoba, której najbardziej bała/boi się Ali dotknęła, którąś z Kłamczuch". Skoro poruszyłam temat Ali...                                    

Kłamczuchy spotkały Alison... wow, taki ogromny szok. Nie wiem jak na Was, ale na mnie to nie zrobiło żadnego wrażenia; spodziewałam się tego. W sumie to nie dowiedzieliśmy się niczego oprócz tego, że chyba boi się Ezry, tak? Ezra jest A, możliwe, że jest Krótkimi Gaciami, jest chłopakiem Arii i szybko się przebiera. Ogólnie super. Ten odcinek był tak bardzo naciągany, że nawet nie umiem opisać co się działo, bo według mnie... nie działo się nic. Kłamczuchy ciągle się szukały, pojawiła się Ali i to wszystko. W ogóle to co to było za "super tajne przejście"? Myślałam, że pęknę ze śmiechu gdy Kłamczuchy odsuwały ten pomnik, bo przypomniała mi się gra The Sims, w której byłam w grobowcu i musiałam przesuwać pomniki żeby przejść przez pułapkę (jeżeli ktoś grał to wie o co mi chodzi). Btw. tak, tęskniliśmy za Tobą Ali.

                          
                          

Ciekawe jak to pociągnie się dalej... skoro wiemy, że Ali żyje, Kłamczuchy ją spotkały to co jeszcze? Skoro prawdopodobnie będzie piąty sezon to co w nim będzie?
W ogóle wydaje mi się, że scenarzyści nieco zapominają, że dalej nie wiemy kto np. zabił Iana chociaż to było w finale pierwszego sezonu, a wymyślają coś nieprawdopodobnego. Znając życie będzie teoria bliźniaczek, bo kto jest w trumnie?

                                            
                                               
A Wy co sądzicie o odcinku?


                                            

52 komentarze:

  1. Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA TE DZIWNE ZNAKI POD TYM GIFEM Z EM (AND YOU'RE LOOKING...), ALE NIE MAM POJĘCIA CO TO. NAPISAŁAM TAM TYLKO: Był Caleb (<3) i Miranda, która jest dziwna. Swoją drogą rozśmieszyły mnie te nagrobki "Caleb Rivers" + przylizane włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam odcinek się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100% Zawiodłam sie bardzo, śmieszne były te przejścia i nagrobki xd + Latające cycki Hanny! cały odcinek miałam ochote dać jej jaką bluze albo chociaż szalik xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. zupelnie sie nie zgadzam. odcinek byl bardzo ciekawy, utrzymany w klimacie. bylo tak jak byc powinno. + serio, czepiac sie do strojow?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcinek był tanią reklamą Ravenswood. Zrobili wielki błąd dając sceny z nutą fantasy. Gdybym chciała oglądnąć o nadprzyrodzonych zdolnościach oglądałabym Tajemny Krąg. W tym odcinku ucieszyła mnie tylko Ali, choć tak jak pisałaś jej obecność była do przewidzenia. Oczekiwałam więcej od tego odcinka, ale nie był aż tak tragiczny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Odcinek był tanią reklamą Ravenswood. Zrobili wielki błąd dając sceny z nutą fantasy. Gdybym chciała oglądnąć o nadprzyrodzonych zdolnościach oglądałabym Tajemny Krąg." - zgadzam się w 100%! W PLL nie ma miejsca na takie wątki.
      Ale Ali np. mnie nie ucieszyła w ogóle. xD Byłam pewna, że żyje, ale i tak jestem zawiedziona, że scenarzyści poszli w tę stronę.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 10000% Nie powinno byc scen z Ravenswood!

      Usuń
    3. tsaa, tylko że ravenswood ma podobnych producentów, a reklama zawsze jest, bo w końcu kto by oglądał bez reklam? dobrze że dali te groby caleba i mirandy. przynajmniej coś ciekawego w sprawie ravenswood

      Usuń
    4. Ja w połowie odcinka sprawdziłam, czy na pewno oglądam PLL, czy też to jest pierwszy odcinek Ravenswood ;)

      Usuń
  7. nie zgadzam się odcinek bardzo mi się podobał i był dosyć ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego znowu taka długa przerwa do kolejnego odcinka.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. co z tego że to że ali żyje jest przewidywalne? przecież były tylko dwie możliwe odpowiedzi ;) + mnie tam przestraszył ten pomnik zamiast hanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zgadzam się z Tobą nawet w milion procentach. Ten odcinek to lekka porażka. Z przykrością to stwierdzam, ale niestety tak jest. Po pierwsze już na prawdę nie mogę patrzeć na sytuacje, kiedy ktoś się pojawia (bądź jego cień) a dziewczyny "biegną" za tą osobą w super ekstra tempie i potem nagle się okazuje "ojej, nie ma tej osoby, gdzie ona się podziała" i patrzą na siebie dziesięć godzin przerażonymi oczami. Albo gdy już biegną w ślimaczym tempie i każda z dziewczyn nagle znika i znowu "ojej, co się stało". Dobrze, że Alison na nie poczekała, bo by chyba nigdy jej nie dogoniły. Na prawdę jestem już tym przeciąganiem na prawdę poirytowana. Nie wiem czy scenarzyści nie mają pomysłu na coś na prawdę dobrego i każda scena ma się ciągnąć i ciągnąć, czy też tak diametralnie zwalniają akcję, aby się nie pogubili i nie opuścili kolejnego, istotnego wątku.
    Ponadto nie rozumiałam tych świateł z każdej strony, wówczas gdy Hanna była w budce telefonicznej. Magia? Siły nadprzyrodzone? Najpierw wydawało się, że to osoby ze świeczkami (?) a potem co? Co to było? Przynajmniej z tego co pamiętam w PLL nie było takich elementów. Zaprzestanę już na tym, bo na prawdę mam ochotę przyczepić się do wszystkiego ;) Niestety, ale jestem już tak zła :( Aha i strój Hanny akurat mi się podobał (no oprócz tego kapelusza), reszty dziewczyn niet ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na jakiej stronie oglądałaś odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. wyczytałam, że dopiero 7 stycznia 2014 kolejny odcinek : O

      Usuń
  13. odcinek dostępny jest na http://iitv.info/pretty-little-liars/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Zawiodłam się troszkę. Za dużo tej Mirandy, pożegnanie Hanny z Calebem jak dla mnie zbyt proste, zwyczajne. Były takie sceny, że myślałam, ze zaraz zawału dostanę:D No i gdy pani Grunwald zaczęła cos tam o tym 'dotknięciu' którejś z kłamczuch, od razu pomyślałam o Arii, ona miała jakby nie było najblizszy kontakt z A - Ezrą.. I końcówka na +, chociaż nie zrobiło na mnie wrażenia nagłe pojawienie sie żywej Ali..

    PS Ma ktos może w formie pdf 5. część książki PLL? bo szukam wszędzie i nie mogę pobrać. Jak ktoś miałby i mógłby być tak miły, zeby mi wyslac na e-maila..:D

    peudechance@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.mediafire.com/?ys2sw4cyei2plc4 pod tym linkiem można ściągnąć 11 części książki. Hasło do pliku to : kaaa

      Usuń
  15. Nadal siedzę z otwartą buzią i nie mogę się otrząsnąć ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie odcinek bardzo podobał + Ali rozmawiająca z dziewczynami tak, że było wiadomo, że to nie jakieś zwidy czy coś.. NO ŚWIETNE <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ale wiemy przynajmniej ze Aria moze mieć coś wspólnego z A teamem. Po pierwsze, wszystkie trzy dziewczyny zaginęły a tylko Aria zawsze była na miejscu i była wszędzie. Ona trzymała Hanne gdy zaginęła. A to z tym, że jedna z nich została dotknięta to na bank o Arię chodzi bo jak wiemy Ezra jest A. Po tym jak Spens zranila gościa w tym dziwnym przebraniu z maską to potem Ezra nosił tą rękę ciągle w kieszeni eby ni było widać rany. A gdy Ali mówiła, że ma mało czasu i sie kogoś boi nagle BANG i zjawia się Ezra z pretekstem ''zostawiłaś telefon'' mimo faktycznie kiepskiego odcinka pokazali sporo. a teoria z bliźniaczkami będzie na pewno.. bo po co mieli by zwracać tak wielką uwagę na dwie małe dziewczynki, blondynki w czerwonych płaszczach, banał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah Emily tez nie zaginela w tym odcinku :)

      Usuń
  18. Ja rowniez sie zawiodlam.. ale moze swiateczny odcinek sie zrehabilituje...

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcinek nudny jak nigdy, a przynajmniej dla mnie.
    - Miałam cały czas wrażenie jakby reżyserzy chcieli nam pokazać "HEJ! OGLĄDAJCIE RAVENSWOOD!".
    - Ucieszyłam się, że Ali żyje, bardzo lubię tę postać.
    - Caleb, co ty robisz? W ogóle co to ma być? Hanna wysłała SWOJEGO CHŁOPAKA, by się opiekował dziewczyną, której nie znają? Widać, że ta Miranda leci na Caleba, a Hanna jeszcze do tego pozwala mu z nią iść. Zaufanie na 100%
    - czy Aria jest głupia? Z tego co pamiętam to już nie jest z Ezrą, a mówi mu o wszystkim. Mogła jeszcze dodać, że szukają Alison.
    Podsumowując wszystko było takie banalne, że wręcz irytujące. Wątek Mirandy denerwował mnie najbardziej. Jeśli to jest ulubiony odcinek większości aktorów, o czym mówili w wywiadach, to współczuję im szczerze gustu. .__.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "HEJ! OGLĄDAJCIE RAVENSWOOD!" - hahahah, dokładnie. xD
      Mam czasem wrażenie, że aktorzy też myślą, że serial robi się naciągany, ale ciągle mówią o nim jak najlepiej, bo tak każą im producenci. xD

      Usuń
  20. Uwielbiam Alison, jak ta się odwraca i mówi "tęskniłyście?" ♥
    Mnie też ten odcinek nie przeraził. Któraś z dziewczyn mówiła, że ten haloweenowy odcinek będzie straszny, najstraszniejszy ze wszystkich a tu BUM, takie rozczarowanie. Na początku tłumaczyłam sobie, że po prostu nie bałam się tego, bo siedziałam wygodnie w fotelu, na zewnątrz było jasno, a za ścianą byli rodzice, więc czułam się bezpiecznie. Także poczekałam do wieczora i obejrzałam. i nic, zero jakiegokolwiek przerażenia. + fakt, że na końcu Hanna posłała swojego chłopaka do Mirandy po prostu mnie powalił. To było... dziwne.
    W każdym bądź razie czekamna 4x14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. To pożegnanie Caleba zrobili tak, jakby naprawdę nie mieli pomysłu na nic innego.

      Usuń
    2. Jak dziwne ? HAHAHAHA ludzie, najpierw poczytajcie trochę a potem róbcie wyrzuty. BYŁO wspomniane że to Hanna mu powie że ma POMÓC Mirandzie. Bo to właśnie o to chodzi ! Caleb jest zwiazany z Rvanswood i co mieli zrobić ? Sam miał jechać ? to ludzie by pisali" no niby kocha hanne a ją zostawił" dlatego wymyślili ze niby hanna mu to zaroonowała"

      Usuń
  21. Popieram. Odcinek był beznadziejny. A już szczytem było zostawienie Caleba w Ravenswood. Mogli to jakoś lepiej rozegrać. Już widzę, jak jakaś dziewczyna jest chętna na taki układ jak Hannah: "Tak, zostań tu mój chłopaku, popilnuj tej dziewczyny, której w sumie nie znamy. Jak się zakochasz w mnie i mnie rzucisz też będzie spoko". Żenada.

    OdpowiedzUsuń
  22. ALE niby kto jest największym kłAmcą????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się zastanawiam... Wniosek jest jeden: dużo obiecują, a mało robią.

      Usuń
  23. Mi odcinek bardzo się podobał. Torturą jest wasz blog. Pozdrawiam serdecznie:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejtujesz ten blog, bo wyraziły swoją opinię? spooko :D

      Usuń
    2. Widzę, że w tych czasach nie można mieć własnego zdania. + skoro dla Ciebie nasz blog jest "torturą" to po co na niego wchodzisz? :*

      Usuń
  24. Zgadzam się - odcinek do dupy.. Jak dla mnie za bardzo niedopracowany, przesadnie wyolbrzymione niektóre rzeczy, za dużo Sc-fi. Poza tym odniosłam wrażenie jakby się to wszystko kupy nie trzymało. Kilka nakręconych scen skleconych byle jak. Zawiodłam się niestety.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się w ogóle nie zgadzam z tą opinią o odcinku. Waszym zdaniem chyba idealny odcinek to taki przy których sra się w gacie ze strachu XD I stroje okej są dziwne ale to taka tematyka na przyjęcie więc heloł! No ale każdy ma swoje zdanie więc szanuje twoje.

    OdpowiedzUsuń
  26. HAHAHAHA według mnie opinie połowy dziewczyn tutaj sa po prostu z niewiedzy i tyle. BYŁO MÓWIONE (!) Ż e odcinek 4X13 JEST WPROWADZENIEM do Ravenswood więc połowa tych spin jest śmieszna. Jak bierzecie się za komentowanie to należałoby się dowiedzieć to i owo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się.. jedyny ktoś normalny i rozumny tutaj

      Usuń
  27. wgl zauwazylyscie ze gdy miranda weszla do tego domu i ogladala te zdjecia i w jednym bylo przyblizenie to z boku bylo widac takie jakby biale nwm z czego zrobiona literka A zobaczcie sobie mi sie to odrazu zucilo w oczy

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z niektórymi.. Odcinek był WPROWADZENIEM DO REVENSWOOD to czego się spodziewałyście? Srania w gacie ze strachu, wybuchów i rewolucji? -.- Najpierw coś sprawdzajcie dokładnie a potem piszcie..

    OdpowiedzUsuń
  29. czemu miał być straszny? Toć to nie jest odc. Halloweenowy >.< tj. u nich nie było Halloween. Reżyserzy o tym mówili... Stroje dziewczyn były ok. Podpasowane pod tematykę "przyjęcia", więc czego chciałyście? Nie rozumiem was,naprawdę. Mnie jedyne, co naprawdę wkurzało lekko mówiąc, to było "zniknięcie" Hanny i Spencer, która to na początku mówiła "Trzymajmy się razem!"... A co do Haleba... Cóż... Hanna ma dobre serducho i chciała się odwdzięczyć Mirandzie. Co prawda było to dziwne, aczkolwiek wydaje mi się, że popadacie w paranoje i przez to, że chcecie już wszystkie informacje dostać na tacy, wyłapujecie każdy szczególik, który wam się mógł nie spodobać...

    OdpowiedzUsuń
  30. na 100 Caleb zostawi Hannę dla Mirandy ;) odcinek był w miarę, ale w porównaniu do innych Halloweenowych odcinków, ten jest beznadziejny. W piątym sezonie pewnie wyjaśni się, że Ali żyje, a -A zostanie odnaleziony, wszyscy się dowiedzą, a szok będzie trwał przez cały sezon, eh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co innego ma się dziać? -.- Wy byście chcieli nie wiadomo czego! To oczywiste że dowiemy się kto jest -A i co się działo z Ali -.- Coś w tym dziwnego nie sądzę... Ja już na prawdę nie wiem czego oczekujecie.. morderstw? srania w gacie ze strachu? Śmierć jednej z kłamczuch? duchów? wybuchów? OGAR LUDZIE OGAR!

      Usuń
    2. Zgadzam się. Co by nie zrobili to ludzie będą niezadowoleni. MASAKRA !!

      Usuń
  31. Jak dla mnie to był jeden z najlepszych odcinków. Podczas gdy pozostałe 13 odcinki mi się nie podobały przy tym bałam się jak przy horrorze! Aż bałam się oglądać kolejnych scen! Co do ubrań... Stroje były takie jakie powinny być, czyli dopasowane do "imprezy" więc nie wiem czego się czepiać. O Ali też myślałam, że się pojawi, ale mimo to Ezra mnie w tym odcinku przeraził dokładnie tak samo jak w poprzednim. Odcinek super! Straszny, klimatyczny, zagadkowy z małą dawką humoru! CAŁE PLL <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ali zrobiła ćśś.. jak Aria w czołówce, hmmm

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia