czwartek, 24 października 2013

Co o tym sądzicie?

Z racji, że odcinek 4x14 będzie dopiero w styczniu (!) wpadłam na pomysł co można by było zrobić podczas tej ogromnej przerwy.
Co sądzicie o opisywaniu i omawianiu poszczególnych odcinków od sezonu pierwszego?
Kiedyś parę osób pisało, że jest to dobry pomysł więc co sądzicie?
Jeżeli pomysł Wam się spodoba to co drugi dzień bądź nawet codziennie będziemy pisały tzw. wrażenia po odcinkach. Wiadomo, że nie każdy odcinek się pamięta, prawda? Dzięki tej ogromnej przerwie mogłybyśmy przypomnieć Wam i przy okazji nam wszystkie odcinki. Z racji, że ja mam raczej więcej czasu od Eunice moje "wrażenia" mogłyby pojawiać się częściej od wrażeń Eunice.

Swoje opinie piszcie w komentarzach. Proszę o jak najwięcej opinii, ponieważ mogłabym już od jutra zacząć! :)

~Wikada

                                         

59 komentarzy:

  1. super pomysł! a odcinek 1x01 również byś opisywała?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Najlepiej jakbyś zaczęła od pierwszego odcinka, Ja już na serio nie pamiętam wielu rzeczy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! mam takie pytanie, bo Alison w najnowszym odcinku powiedziała do Hanny, czy pamięta co mówia jej w szpitalu. Ja nie pamiętam który to był odcinek i byłabym wdzięczna gdyby ktoś napisał :) i jestem ciekawa o co Alison chodziło, a wy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był odcinek 1x11. Ja również jestem bardzo ciekawa. Jeżeli ten pomysł wypali (ten w poście) zrelacjonuję ich rozmowę i będziemy mogli doszukiwać się jakiś aluzji czy porównań. :)

      Usuń
    2. http://www.youtube.com/watch?v=Rc_0Qf60cMw

      Usuń
  4. Genialny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo genialny pomysł.........ściągniety od pll fansite znowu............................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy ściągnięty czy nie, ale fakt dziewczyny z tamtej strony również chciały coś takiego zrobić :)

      Usuń
  6. Ja zrobiłam sobie taką rundkę - oglądałam wszystko od początku :)
    Myślę, że to jest zdecydowanie dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł,mam nadzieję,że już jutro dodasz pierwsze wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł.. bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. super! myślę, że tym sposobem podsumujemy wszystkie wskazówki jakie były, wydarzenia i może coś nam się poukłada ale myśle, że bedzie też wiele niejasności po drodze bo scenarzyści nam trochę namieszali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł rewelacyjny.
    Zacznij od jutra! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, dziewczyny, to świetny pomysł! Gratuluję kreatywności :) Dzięki temu ta długa przerwa nie będzie aż tak straszna, a, kto wie, może przypomnimy sobie coś istotnego :) Zacznijcie od jutra! Ja z chęcią razem z wami będę oglądać wszystkie odcinki.
    + fajnie byłoby, gdybyście w swoich wrażeniach zawarły pewne wskazówki - wasze poglądy na to, kim jest główne -A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie! Świetny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZNÓW ŚCIĄGANIE OD PLL-FANSITE! PEWNE ZARAZ MNIE ZHEJTUJĄ ALE..

    Ajtyna napisała pod pewnym postem że znów uruchomi taką akcje jak wcześniej z tym halloween i tam dziewczyna napisała z 5 pomysłów, gdzie między innymi ten pomysł się ZNALAZŁ.
    I Ajtyna jej podziękowała, i chyba chciała go użyć. Wy ODROBINĘ zmodyfikowaliście i już go chcecie u siebie.
    T.A.N.D.E.T.A.

    --------------------------------------------------------------
    PS żartowałam :P Ale tylko trochę, bo naprawdę taki pomysł tam się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PODKREŚLAM: ŻARTOWAŁAM :)
      Było troszkę inaczej. I tak, dobry pomysł!
      Mam nadzieję że czytając pierwsze zdania nie podłamaliście się zbytnio.. choć taki miałam za miar xd
      Ale naprawdę, bardzoooo podobny pomysł i w podobnym czasie.. podejrzane xd

      Usuń
    2. no niestety chcialam uzyc tego pomyslu ale jak widac za pozno..

      Usuń
  14. To bardzo dobry pomysł zwłaszcza prz tak dużej przerwie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Extra pomysł Wymiatasz Wikada :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję kreatywności, wspaniały jest ten WASZ pomysł ;)..

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma co się bulwersowac, gdyż to ludzie kochający tę stronke chcieli, by były w niej takie opisy. Przestańcie wreszcie gadać o kopiowaniu innych stron. Jesteście o tej samej tematyce, więc powinniście się wspierać.
    Jeśli tak wam zależy na nie skopiowaniu tego pomysłu, proponuję WIKADO zamiast tego, co tu proponujesz, wstawiaj co 2 dni posty z dialogami z pierwszych odcinków, które mogłyby nas nakierowac na A, zamiast robić streszczenie wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi czytelnicy zaproponowali to rozwiazanie, prosilam ich o to, wiec nie dziw sie ze sie "bulwersuje"... bo tu po postu zostala wykorzystana sytuacja ze jeszcze oficjalnie nie oglosilam co zamierZam zrobic... za pierwszym razem bylam wyrozumiala, ale za drugim juz mnie to wkurza.. ale spoko milego uzytkowania "Waszego" wspanialego pomyslu, ja sobie poradze ;) ... mimo ze to nie jest fajne...

      Usuń
    2. Czy to będzie na tej stronie czy na takiej Ajtyna sobie poradzi, a czytelnicy którzy czytają oba blogi też mogą poczytać tutaj, co prawda Ajtyna lepiej by to wykonała no ale cóż trzeba się pogodzić, że niektórzy nie mają własnych pomysłów i wyobraźni

      Usuń
  18. JESTEM ZA ! na pewno bede czytala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł SUPER! I nie słuchajcie tych, którzy twierdzą, że coś od kogoś kopiujecie, bo jest wiele osób, które czyta TYLKO waszego bloga. A niektórym to już sodówka uderzyła do głowy, więc Ajtyna zastanów się co piszesz, bo to robi się już troszkę bezczelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sodówka uderzyła do głowy? W żadnym stopniu nie jestem bezczelna :) Tylko ze duzo moich czytelnikow proponowalo mi ten pomysl i chcialam go wykorzystać a tu proszę... ale dobra, koniec sprawy.

      Usuń
    2. Ale skąd masz pewność, że one nie usłyszały tego samego. Nie masz, więc faktycznie koniec sprawy.

      Usuń
    3. Jest to przykre, kiedy ktoś coś kopiuje. Zarówno jest dużo osób które czytają TYLKO pll-fansite, więc ten komentarz był zbędny. I niech się przejmują, bo byłam w grupie osób które proponowały ten pomysł. Poza tym admini tej strony, są bardzo bezszczelni, Euince jeszcze w normie, ale ta Wikada nie liczy się z tym że wypowiada się publicznie, a w dodatku to ona jako założycielka musi akceptować i się zgadzać z zasadami wypowiadania się.
      PS w google jest coś takiego jak pozycjonowanie co dzieli się na naturalne i płatne. Myśle że żaden z wymienionych blogów nie płaci za pozycjonowanie, więc oba są ustawiane naturalnie czy pod względem wyświetleń. inlovewitchpll, jest pod pll-fansite czy to ten drugi ma więcej fanów. A wiem dużo na ten temat, bo już mam doświadczenie z taką działalnością (nie mówię o blogu).

      Usuń
    4. Kamila: Wraz z Ajtyną wyjaśniłyśmy już sprawę więc nie ma co jej rozpatrywać. Po drugie dziękuję za to, że uważasz iż jestem bezczelna! :)

      Usuń
    5. Nie wiem czy zauważyłaś, ale pisałam to PRZED twoim wielkim ogłoszeniem, więc miałam prawo to napisać. Popraw osoby które pisały PO, z resztą moim zdaniem piszą i słusznie. Pisałam to bardziej pod kątem tego żeby porównać, choć w tej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości rzeczywiście jest tak jak powyżej napisałam. To już twoja 2-ga wpadka. Wcześniej mówiłaś że to pomyłka, projekt inny, teraz też chcesz zrobić u siebie ten cykl, więc coś jest nie tak, prawda?
      I nie, nie obrażaj się na cały świat rozczulając się nad sobą, Jesteś założycielką więc zostań sobie na tym blogu, a nie piszesz wzruszające posty.

      Usuń
  20. Jestescie beznadziejni! Brak wam kreatywnosci i. Pomyslow ! Najlepiej sciagnac o innej, lepszej strony. Kiedys was szanowalam ale to co robicie jest bezczelne. Szkoda mi takich blogow. A co "WASZEGO" pomyslu to jest fantastyczny , zdradzcie jak na to wpadlyscie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzam: czytelnicy proszą nas o opisywanie odcinków od dobrych paru miesięcy. :)) Pozdrawiam i cieszę się, że mogłam udzielić tej informacji. :**

      Usuń
    2. TAAAK, każdy może sobie tak powiedzieć! Ale Ajtyna pisała już o tym wcześniej, a teraz bum, nagle u was się ten pomysł pojawia. ŻAŁOSNE!

      Usuń
    3. No przepraszamy, że nie czytamy każdego posta i komentarza na innych blogach, żeby sprawdzić, czy ktoś proponuje zrobienie takiego samego cyklu i nam, i Ajtynie. :)

      Usuń
  21. Rzeczywiście nie ma to jak kreatywność :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Co sądzę? Sądzę, że powinnyście mieć trochę kreatywności i przestać kopiować pll-fansite oraz przestać zabierać pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak faktycznie, kopiujemy pll-fansite. Doszukujecie się wszędzie drugiego dna, WSZĘDZIE. My z Ajtyną wyjaśniłyśmy wszystko tylko Wy ciągle musicie się czegoś czepiać. Dziękujemy wszystkim hejterom! Przy okazji dziękuję wszystkim, którzy z całego serca mnie nienawidzą! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ściaganie pomyslow jest oktopne ale czy dziewczyny w poscie nie napisaly ze czytelnicy poddali im ten pomysl juz dawno temu? Napisaly. wiec moze to przypadek? w koncu czemu nie. A wy ze kradziez pomyslow od razu. Osobiscie czytam oba blogi, oba maja plusy i minusy, natomiast nie podoba mi sie stanowisko Ajtyny i hejterow ze dziewczyny NA PEWNO ukradly pomysl. Nieladnie tak kogos oczerniac bez zadnych dowodow i jedynie domyslow.....:/:/:/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie ma co już tego kontynuować, zakończmy tę aferę kochani...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to tu zaczęłaś. Zwykły temat nic wymyślonego nie wiadomo jak kreatywnego (kilka razy było mówione o tym tutaj) po prostu opis odcinków, a Ty zarzucasz jakieś podkradanie pomysłów. Zajmij się swoim blogiem, a nie szukasz sensacji.

      Usuń
    2. pomysł był wczesniej na pll-fansite, więc już nie wymyślaj... Ogólnie pomysł z codziennymi notkami się STĄD nie wziął, tylko z pll-f.

      Usuń
  26. Ty wpadłaś?! ODGAPIARY!!! Kolejny raz. Śmieszne jesteście i mam ogromną nadzieję, że ubędzie wam odwiedzających, pll-fansite jest 100000000 razy lepszym blogiem i nie prowadzą go gowniary!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ty akurat mogłabyś ubyć. :))
      + hahah, nie wiem ile masz lat, ale pisząc w ten sposób zachowujesz się jak młodsza od nas. :)

      Usuń
    2. to go odwiedzaj. Ja wolę być tutaj. już za te hejty nie mam ochoty tam wchodzić. Co to jest? Każdy może pisać na każdy temat. jak by zrobiły kopij wklej to tylko wtedy można byłoby się czepiać. Takie pomysły przewijały się też tutaj w komentarzach.

      Usuń
  27. Kiedyś wchodząc tu pierwszy raz myślałam, że omawiacie od pierwszego odcinka. Jednak gdy później to sprawdziłam trochę się zawiodłam (nie w złym sensie). Tak świetnie piszecie recenzje tych odcinków, że jestem za. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. brakuje mi spojlerów u was. Może ktoś je przetłumaczyć bo nie wszystko rozumiem:
    http://www.youtube.com/watch?v=y4S-xY68VVM

    http://www.youtube.com/watch?v=TAJGB_Z6SQg

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia