piątek, 2 sierpnia 2013

Wrażenia z 4x08.

Jeśli nie oglądałaś najnowszego odcinka, lepiej nie zaglądaj do tego posta!


Właśnie obejrzałam najnowszy odcinek. Bardzo mi się podobał! Może nie tak bardzo, jak dwa wcześniejsze, jednak przyjemnie się oglądało. Czy zmieniło się coś w życiu naszych Kłamczuch? Oj, wiele. Zacznę od opisania każdej dziewczyny po kolei.


Hanna

Już po oglądnięciu sneak peeków wiedziałam, że zamierza się przyznać do zabicia Wildena. Nie zszokowała mnie więc wizyta Mony u niej. Byłam jednak zaskoczona ze sposobu, w jakim odbywała się ich rozmowa. Napięcie rosło z każdą sekundą.Wiedziałam, że Mona jest genialną Kłamczuchą, ale nie wiedziałam, że aż tak! Jeszcze to, co zrobiła na końcu odcinka... nie wiem, jak Wy, ale ja gdy zobaczyłam ją na komisariacie pomyślałam: "Pewnie doniesie na Hannę". Okazało się jednak inaczej... jestem tylko ciekawa, dlaczego to zrobiła. Nie jest już "A" i nie ma jej kto pomóc. Zresztą gdy nim była, RC i tak zbytnio się nie przejmowała tym, że coś może jej się stać. Myślicie, że Mona powróci do Radley, aby ratować się przed prawdziwą karą? Wiemy jedno: Ashley już jest wolna. Pewnie w następnym odcinku czekają nas wzruszające sceny z Han i jej mamą. Cieszę się, że znów będą razem.


Spencer

U tej Kłamczuchy niewiele się działo (pomijając to, że wstąpiła do Gryffindoru - patrzcie na jej strój z gifa :D). Dziewczyna odkryła nowe wskazówki, dzięki szperaniu w dokumentach swojej mamy. Swoją drogą... myślicie, że ten chłoptaś na stażu okaże się ważną postacią? Wygląda na to, że Spence wpadła mu w oko. Chyba, że chciał się po prostu podlizać córce swojej szefowej. :D


Emily

I u niej dość nieciekawie. Jest zmuszona teraz mieszkać w motelu wraz ze swoją bezrobotną mamą, która powoli nie wytrzymuje tego wszystkiego. Chyba po raz pierwszy w życiu było mi szkoda Pam. Nie lubiłam jej wcześniej przez to, że gdy dowiedziała się o homoseksualizmie Emily zachowała się jak... cóż, tak jak się zachowała. Zmieniła się jednak od tego czasu, a scena jej płaczu rozdarła mi serce. Tak poza tym, dziwi mnie, że Em ma w nosie to, że jej mama straciła przez nią pracę i nic nie robi, aby ta odzyskała posadę.


Aria

Aria natomiast martwi się swoim bratem, Mike'iem. Cóż, pewnie w takiej sytuacji też bym się zamartwiała. Sprzymierzeńcem w tej sytuacji okazał się Jake, co mnie cieszy. Lubię z nim sceny. Zastanawia mnie, ile czasu musi minąć, aby on i Aria znowu się pocałowali. Bo na pewno powtórzą ten całus z lekcji sztuk walki. Nie ma bata, żeby Jake został tylko kolegą do oglądania filmów. Powiedzmy sobie szczerze - za ładny aktor. :D

To chyba wszystko, co miałam do napisania. Och, jest jeszcze kwestia Ezry! Wciąż przewija się w tle, pomagając naszym Kłamczuchom... myślę, że zachowuje się naprawdę fajnie. Ale i tak nie chcę, by Aria do niego wróciła. Ten związek nie miał sensu. Uwielbiałam Ezrię (była moją ulubioną parą), ale i tak uważam, że to ciągnęło się po prostu zbyt długo.
Co sądzicie o tym odcinku?
Jak myślicie - co się stało z matką Toby'ego?
Chcecie powrotu Ezrii czy może wolicie zobaczyć Arię z kimś nowym?
I co sądzicie o zachowaniu Mony?
No i ostatnie pytanie... czy też nie mogłyście patrzeć na sukienkę Arii? :D

19 komentarzy:

  1. tak właściwie myślę że mona na prawdę zabiła detektywa. Jak opowiadała Hannie co ma mówić policji wyglądało tak jakby opowiadała co sama zrobiła. I jak zobaczyła że Hanna jest na serio smutna i bardzo zdeterminowana, Mona chciała uchronić swoją przyjaciółkę i powiedziała prawdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zauważyłam coś takiego: na końcówce odc. Widzieliśmy A wiercącego w...czyimś suficie. W ręcę trzymał wiertarkę, która od razu skojarzyła mi się z wizytą Zoe i zdjęciami z Emily, która również trzymała na nich wiertarkę. Może ma to być jakaś wskazówka dotycząca wyjazdu Emily. I może A na nim było? Mam taką teorię, ale nie wiem czy jest prawdziwaxD
    W każdym razie może się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się zdaje że to pastor Ted zabił Wildena. Tak mam od początku :D Muszę przewinąć wszystko od początku ale kiedyś gdy Wilden rozmawiał z Asheley już po wypadku, Ash powiedziała "Mam osoby które w razie co by mi pomogły", a potem było przybliżenie na tablice, jakiś cytat "....-pastor Ted" po śmierci Wildena też było ujęcie na tą tablice chyba na jego pogrzebie :D
    Co do Arii to jej odcinkowe stroje wszystkie były okropne. W tym różowym czymś wyglądała ja 7 letnie dziecko.
    Co do Ezrii to nigdy nie przepadałam.. Ale odkąd Ezra stał się bardzo romantyczny np. Proszę wyjść z szatni męskiej panno Montgomery (:D) chcę ich powrotu!
    Poza tym w 4x14? będzie scena łóżkowa Ezrii. A według spojlerow w 4x12 dowiemy sie czy Ali zyje i Alison bedzie albo w retrospekcji w pokoju Emily, albo really Ali bedzie w pokoju Emily. :)
    A co z Tobym - nie lubie go. Nie żyje jego matka już kilka lat, a ten woli oddać wszystkie dowody na wine w jakiejś sprawie Spencer i innych kłamczuch.
    BŁAGAM NIECH WRÓCI WREEEEEN <3 ♥ (WRENCER)
    P.S. Czy to nie Melissa zepchnęła Iana z wieży? Kiedyś Spencer do niej powiedziała: "Melissa, chce by bylo jak dawniej. Pamiętasz jak kiedyś byłam workiem treningowym pewnej dziewczyny? Wtedy do niej poszłaś i powiedziałaś że jak mnie jeszcze raz tknie to ją zatłuczesz (czy coś takiego)" A mina Mell już mówiła sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno: Ashley nie wyjdzie tak szybko. Kaucja będzie kosztować... Milion złotych!
      A dlaczego tak bardzo uczepiliście się Emily? Teraz ją chyba najbardziej lubie :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Milion dolarów tak btw ;3

      Usuń
  4. Tak chcę powrotu Ezrii <3 bardzo mi ich brakuje :c
    mama Toby'ego została zabita tak mi się wydaje , możliwe że przez Wildena ..

    OdpowiedzUsuń
  5. co do Arii, to ja zwróciłam uwagę na scenę podczas której siedziała z Jackiem w swoim salonie. Mianowicie przełączała kanały w tv i z tego co pamiętam to najpierw na ekranie pojawiła się scena pociągu, następnie filiżanki herbaty, a następnie obraz pszczoły. Brzmi znajomo ? Jak dla mnie tak. Sądzę, że to kolejny dowód na to, że Aria jest A, lub jest zamieszana bardziej niż inne kłamczuchy, w nieczyste gierki z A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi cos nie pasuje ismiech Mony na koncu odcinka. Jest jakis przebiegly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona ma plan <3

      Usuń
    2. w promo nowego odcinka widzimy Mone ponownie w Radley...

      Usuń
  7. Jak dla mni ta finalowa scena, Mona sie tak dziwnie usmiecha, mysle ze to jednak nie ona go zabila :)
    Z poprzednim poscie zapytalam sie czy bedzie post "spencer jest a", wiec tak moglabym wyslac wskazowki na maila, tylko jakiego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie sa male szanse zeby to Mona zabila Wildena, pisalam juz o tym na jednym forum - praktycznie niemozliwe jest zeby Mona jednoczesnie byla w domku z klamczuchami i Tobym i czekala na Red Coat, zabila Wildena, wyciagnela auto z jeziora, podlozyla do bagaznika swinie a po wyjeciu dysku z nagraniem zamienila swinie na cialo Wildena... dosc oczywiste, ze to nie ona. Natomiast - tez juz o tym gdzies pisalam - kiedy Spencer zapytala (wlasciwie stwierdzila) Melisse czy to ona zabila Wildena, ta nie zaprzeczyla... szlabym tym tropem :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. dodam jeszcze, ze uwazam, ze Mona znow pracuje dla A. Po nocy w domku, mona byla wyraznie przestraszona, A. na nia polowalo, ale po zdarzeniu z proba uduszenia, Mona na kilka odcinkow zniknela, zeby pojawic sie znowu w pewnej siebie, zeby nie powiedziec 'demonicznej' (mocny makijaz oczu i ust) wersji i powiedzec klamczuchom, ze to Toby zabral campa, skad moglaby sie o tym dowiedziec jesli nie od A.? Moim zdaniem, do zabicia Wildena takze przyznala sie na polecenie A.

      Usuń
    3. Nasz mail to inlovewithpll@wp.pl. Jest napisany w zakładce "Kontakt". :)

      Usuń
    4. ok, dziekuje. juz wyslalam.

      Usuń
  8. Nie wiem czemu, ale Ezra wyglądał mi dość podejrzanie podczas rozmowy z Emily. Miałam wrażenie, że na siłę próbuję coś z niej wyciągnąć. Może też jest w coś zamieszany i chciał sprawdzić czy Kłamczuchy się komuś wygadają? Dziwne to dla mnie było...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Ezre, ale coś czuje, że jest w coś zamieszany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Woww, teraz czytam wszystkie wrażenia z odcinka od końca (zaczęłam od 4x13) i jak teraz patrzę na komentarze, to wy się domyślałyście że Ezra jest "A" i że Cece jest RC ... W sumie nagrali te odcinki tak żebyśmy podejrzewali tą osobę chociaż trochę żeby ktoś potem na zawał nie umarł :D

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia