czwartek, 22 sierpnia 2013

Wrażenia z 4x11.

  JEŚLI JESZCZE NIE OGLĄDAŁAŚ NAJNOWSZEGO ODCINKA, NIE CZYTAJ POSTA!  
Wow! Odcinek zrobił mi absolutny mętlik w głowie. Zacznę od opisywania co działo się u każdej Kłamczuchy.

                                            Aria 
   

          

Aria była na potańcówce z Jake'iem (tak!), ale potem spotkała się z Ezrą. Nie wiem jak Wy, ale ja nie kibicuję Ezrii, zdecydowanie wolę Arię z Jake'iem. Oprócz tego Aria o mało nie straciła oka i nie stała siędrugą Jenną. Ciekawe kto był wtedy na górze? Cece?  

                                                

Ezra chyba nieco się zaniedbał...chodzi mi o brodę. Serio, nie może się ogolić? Czy może zapuszcza brodę jak powiedziała Em?
                                                     
Maggie wyjeżdża z Malcolmem co wyraźnie łamie serce Naszemu Ezrze. Nadal szokuje mnie informacja, że Malcolm nie jest jego synem. Czy Ezra znów będzie z Arią? Mam nadzieję, że nie. Znudził mnie już wątek Ezrii. Uwaga spoiler! Jeżeli chcesz przeczytać zaznaczasz ten tekst: coś dla miłośników Ezrii; podobno w następnym odcinku będą mieli scenę razem! Czy to prawda? Mam nadzieję, że nie. :p

                                                                    Emily
                                         

Co słychać u Em? Właściwie to nie wiadomo. Nie pokazano jej mamy jednak Emily nadal mieszka (a raczej mieszkała) w domu Alison. Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy w życiu nie zgodziłabym się zamieszkać w domu i pokoju nieżyjącej (chyba) przyjaciółki. Jak dla mnie dziwny był ten flashback z Ali. Jednak pomyślałam o nim tak samo jak Em: Ali pomogła zerwać Cece z Wildenem, który miał broń. Osoba, która ma, a raczej miała broń? Wilden! Co o tym sądzicie?Swoją drogą uwielbiam rozmowę dziewczyn w domu Spencer! :)

    
    

No i Em tańczyła z Paige! :) Mimo, że posądzam Paige o bycie w A-Teamie to lubię je razem. Chociaż chyba wolę Mayę. :p A Wy lubicie Paily? Oraz samą Paige? 

                                                                   Hanna

                                          

 Co u Hanny? Chyba coraz lepiej. Znikąd pojawił się chłopak Travis, który może potwierdzić, że to nie jej mama zabiła Wildena. Było dużo Haleba co mnie cieszy! :D A Wy lubicie Haleb? :)
Jeszcze na temat Haleba...czy Wy też uważacie, że ten tekst Caleba do Hanny był słodki? :)

                                                    

Co do Travisa...czy policja uwierzy w jego zeznania i znajdą osobę, która naprawdę zabiła Wildena? Mam nadzieję, że tak. Co jeśli to Cece zabiła Wildena? Od razu o niej pomyślałam! Co do Cece...Cece jest A! Kiedy zobaczyłam ją w czarnej bluzie (obok leżał czerwony płaszcz, hm...) wiedziałam, że to ona jest A! Czyli dobrze myślałam. :)  Swoją drogą nawet to, że zobaczyłam jej imię i nazwisko w czołówce (imiona i nazwiska aktorów, którzy występują w danym odcinku) już się ucieszyłam, bo wiedziałam, że coś się wyjaśni i się wyjaśniło. Cece jako A...nadal nie mogę tego pojąć chociaż cieszę się, że miałam rację. :p
              
                                                      

                                                                                Spencer
                      

                                                   

Spencer pokłóciła się z Toby'm i z Em pozwoliły uciec Red Coat. Zacznę od początku. Tak jak Spence uważam, że współpraca Toby'ego z A jest niebezpieczna co staje się prawdą pod koniec odcinka kiedy przyjeżdża policja do miejsca gdzie Toby próbuje otworzyć samochód dr. Palmera. Spoby niestety pokłócili się na tej całej potańcówce. Myślicie, że to koniec Spoby? Ja mam nadzieję, że nie! :)

                                              

Kiedy Em i Spence zobaczyły Red Coat postanowiły dogonić ją samochodem jednak coś im się nie udało. Myślały, że RC jest w sianie jednak jedyne co znalazły to jej płaszcz, w którym nic nie było.

                                              

No i końcówka...A szyjące ubranko dla swoich lalek. Są to Kłamczuchy jednak ostatnia Kłamczucha to Mona...w ubraniu A. Czyżby znowu dołączyła do A- Teamu?

A Wy co sądzicie o tym odcinku?
Swoje przemyślenia piszcie w komentarzach. :)
                                         

63 komentarze:

  1. Pokazanie, że Cece jest A było tak dziwnie wtrącone, że w ogóle nie zrobiło na mnie wrażenia... A to podsłuchiwanie Ezrii, kompletne dno, przez chwile myślałam, że to Ali, ale nie, jednak scena z głupio wyginającą się Cece...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę, że Cece chyba jednak nie jest A... Zawsze tak uważałam, ale dowiedzieliśmy się tego tak nagle? Z Moną i Toby'm tak nie było. Scenarzyści pewnie chcą nas wkręcić, a Cece może być równie dobrze podwójną agentką... Coś mi tutaj nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A szydełkowo , a przecież ostatnia osoba która była pokazana , że szydełkuje do pani DiLaurentis. Wydaje się wam że może być ona w A-TEAMIE ? Może ma coś z tym wszystkim wspólnego , w końcu jej reakcja na to że jakaś obca osoba pomieszkiwała w jej piwnicy mówi sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełko a druty to 2 różne rzeczy ;O Pani D. nie szydełkowała tylko robiła na drutach...
      A tak nawiasem mówiąc to Aria kiedyś robiła na drutach :) Nawet zrobiła staniki dla dziewczyn przez zaginięciem Ali xD

      Usuń
    2. właśnie pamiętam, że w książce Aria robiła na drutach, ale czy w serialu też?

      Usuń
    3. było o tym w pierwszych sezonach :) Na jakąś uroczystość (chyba pogrzeb Ali) Aria założyła stanik i wspominała o drutach i mówiła, że ten stanik zrobił się za ciasny xD

      Usuń
  4. Jeszcze kilka odcinków temu chciałam powrót Ezrii, ale teraz mnie tak irytuje, że się wkurzę, jak do siebie wrócą. Polubiłam Jake'a, chociaż na początku nie zrobił na mnie w ogóle wrażenia. Co do Cece, coś mi tu nie pasuje. To nie w ich stylu, w ogóle nas tym nie zaskoczyli, tu musi być coś więcej, to pewnie nie ona jest RC ani A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś wcześniej macie teorię o dwóch Red Coat i uważacie, że Cece jest RC bez kaptura, a Alison w kapturze i ta teoria po dzisiejszym odcinku wydała mi się jeszcze bardziej prawdopodobna. Pod domem Alison dziewczyny znalazły guzik od płaszcza, a potem w furgonetce 'dostały' płaszcz właśnie z kapturem i bez guzika. To musi coś oznaczać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sądzę, że Cece chyba jednak nie jest A... Zawsze tak uważałam, ale dowiedzieliśmy się tego tak nagle? Z Moną i Toby'm tak nie było. Scenarzyści pewnie chcą nas wkręcić, a Cece może być równie dobrze podwójną agentką... Coś mi tutaj nie pasuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się wydaje że A może być pani DiLaurentis. :)
    Mam jeszcze większy bałagan w głowie.

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nawet trzy teorię, a mianowicie:
    1. Jeśli faktycznie Ali miała bliźniaczkę (co wydaje mi się coraz bardziej nieprawdopodobne, zrobiło się to nazbyt oczywiste, a jak wiemy, nic w PLL nie jest oczywiste) i ta bliźniaczka była w szpitalu przez całe życie, mogła chcieć się odegrać na Alison. Wydaje mi się, że mogła uciec i chcieć zabić Ali, jednak sprawy się inaczej potoczyły i to Alison zabiła Courtney. Jednak nikt o tym nie wie i każdy myśli, że jest na odwrót. Więc, teraz wydaje mi się, że A-Team myśląc z Courtney to Ali, chce ją zabić. Ona żyje w ukryciu ze swoim team'em.

    2. Znowu teoria bliźniaczek. Pamiętacie flashback z imprezy hallowen'owej, gdzie Ali dostaje wiadomość: teraz moja kolej na torturowanie Ciebie- czy jakoś tak (przepraszam, nie pamiętam dokładnie, mogę się mylić). Więc, co jeśli Ali żyła sobie normalnie i spokojnie, posiadając przyjaciół i rodzine, a Courtney była w szpitalu? Mogła uciec i chcieć się odegrać na Ali. Jednak tu mi coś nie pasuje, czemu Courtney miała by obwiniać za swoją chorobę Alison? Może tak na prawdę, od początku Ali wrobiła siostrę w chorobę i się jej pozbyła. I dłużej piszę, tym bardziej wszystko wydaje mi się nie prawdopodobne.

    3. Jak widzimy w jednym z flashback'ów Alison umiała wstrzymać długo oddech, aby dostać tego co chce. Wiemy też, że wyłudzała pieniądze, ale po co nastolatce taka suma? Hm, może chciała zniknąć i zacząć wszystko od nowa. Jak wiemy to ona pierwsza dostała wiadomość od A. Upozorowała swoją śmierć, pod ziemią wstrzymała oddech, ktoś jej pomógł się wydostać, ale kto(?). Wydaje mi się, że A może być bardzo mądrą psychopatką, która uwielbia dręczyć ludzi. Więc, gdy jej główny cel zniknął, a kłamczuchy wróciły do miasta, szybko wzięła się do roboty. To musi być ktoś z Rosewood, bo inaczej skąd by wiedział wszystko. Jakimś sposobem Ali dowiedziała sie, że ktoś torturuje jej przyjaciółki i zrobiła swój team, aby im pomóc. Ktoś a A-Teamie musi być podwójnym agentem i donosić Alison, żeby ta mogła interweniować.

    BLOWMIND, wybaczcie. Piszę i nagle nasuwa mi się milion myśli. Mam nadzieję, że przynajmniej połowę zrozumieliście.

    - S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja trzecia teoria wydaje się w miarę logiczna. Ali upozorowała swoje morderstwo, aby zniknąć gdyż była prześladowana przez A. Następnie A przeniosło swoją obsesję prześladowczą na dziewczyny, gdyż były przyjaciółkami Alison. Alison targana wyrzutami sumienia postanowiła pomóc dziewczyną i powróciła jako Red Coat, nie może się jednak ujawnić, gdyż wszyscy sądzą, że przecież nie żyje.

      Moim zdaniem w następnym odcinku okażę się, że Alison jest Red Coat. Cece jest w A-Teamie jak zobaczyliśmy w tym odcinku, jednak w następnym dowiemy się o jeszcze jednej osobie należącej do A-Teamu, co nas zszokuje. Może Aria ? Albo ktoś kogo się nie spodziewamy.

      Usuń
  9. Gdy Aria pszyszła do Ezry była cała ubrana na czarno . Pod koniec odcinka widać 5 lalek (kłamczuchy i Ali) jedna z nich jest ubrana na czarno i ma kaptur na głowie . Wydaje mi się że to może być Aria . A wy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aria była u Ezry w sweterku i jasnych spodniach więc nie była ubrana cała na czarno. :)

      Usuń
    2. przecież to nie logiczne że Aria była tą lalką w bluzie... Aria najczęściej ma spódnice, więc była taka lalka, a po za tym ostatnia lalka, najbardziej przypomina Monę. wiedziałam, że dalej siedzi w "A"teamie.
      -KW.

      Usuń
    3. 1 lalka w takim stroju we wzory "etno" cz cos to Aria, potem Emily, Hanna, Spencer i Mona.

      Usuń
  10. A Aria przypadkiem nie robiła kiedyś na drutach? A może to w ksiązce tak było? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona też robiła na drutach: w 11 odcniku jak się nie mylę, wtedy jak Toby śledził Shanę.
      -KW.

      Usuń
  11. Ja też kibicuję, by Aria była z Jake`iem! Ezra już stracił w moich oczach :)

    Uwielbiam Hannę, z całej czwórki to ją najbardziej ubóstwiam ;-)

    Ten odcinek był świetny ;) Nawet mnie trochę rozbawił ...

    a co do CeCe. W życiu bym nie podejrzewała , że to ona jest A. Ja jestem za tą teorią, że każda litera w słowie A-TEAM odpowiada pierwszej literze imienia każdego A.
    A-Alison.
    T-Toby
    E-Ezra
    A-Aria
    M-Mona.
    Myślę, że to oni są -A.
    pozdrawiam ;)
    W następnym odcinku będzie dużo się działo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, z tym A-TEAM to dobre spostrzeżenie!

      Usuń
    2. na to nie wpadłam ;D dobre to. ;D może i racja :)

      Usuń
    3. no chyba nie, bo spencer też była w A-TEAMie, a jakos nie ma w tym słowie 's', ani 'l', bo lucas też pracował dla A.

      Usuń
  12. Cece nie jest A!!! Przeciez kiedy ona była przy drzwiach Ezra to ta BIG A robiła sweterek na drutach, a potem YEB w jakąś lalkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-Team to grupa osób. Nie napisałam, że Cece to Big A.

      Usuń
  13. napewno jest więcej niż jedno A . napewno jest w ATEAMIE cece i mona. ale z pewnoscia jeszcze ktoś + RC . to nie mozliwe ze jedna osoba jest wszedzie. oni dzialaja w grupie

    OdpowiedzUsuń
  14. już się trochę zgubiłam, wytłumaczy mi ktoś co się stało z Jenną ? Ona się wtedy utopiła, czy przeżyła ? A jeżeli przeżyła, to co teraz się z nią dzieje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżyla i jest w szpitalu. przynajmniej na tym urwal sie watek o niej

      Usuń
  15. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale na końcu jest pokazane, jak A przebiła jedną z lalek drutem. Tak mi się skojarzyło, kiedy ktoś próbował wydłubać oko Arii :P
    - J.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mama Alison tez robiła ostatnio cos na drutach

      Usuń
  16. Jak Aria była z Ezrą strasznie go nie lubiłam ale teraz tak jakoś mi brakuje ich nudnego związku... ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy Hanna daje Travisowi te pieniądze na stacji, to wygląda jak okup. Nie zdziwie się jak policja dostanie zdjęcie, na którym Hanna je daje i będzie oskarżona o fałszerstwo itp

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zauwazylam ze kiedy Emily na imprezie powiedziala Arii o Malcolmie ona poszla w strobe Ezry i spojzala na gore(kamera byla tak jakby ktos z gory obserwowal dziewczyny) chwile pozniej Emily zobaczyla tam Red Coat. Albo mi sie przywidzialo albo Aria tam popatrzyla co daje do myslenia o teorii ze Aria jest w A teamie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślałam że po tym jak Aria lukała w górę, to pójdzie na tą górę, i znajdzie tam RC. :)
      ja również to zauważyłam :) pozdrawiam gorąco ;]

      -Kw.

      Usuń
  19. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=511454008939933&set=a.407807519304583.98082.407783049307030&type=1&relevant_count=1
    wszystko zerżnięte od was x

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja osobiście kibicuję Ezrze i lubię go w duecie z Arią. Więc cieszę się na "spojler".
    Spoby mnie już trochę męczy, szczególnie to "szaleństwo" Toby'ego.
    Jednak myślę, że Cece nie jest "A.", a jedynie RC.
    Zapowiada się ciekawy finał.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dość Spobiego. Każdy ma dość tej ezrii a spoby?

      Usuń
  21. Wysłałam Wam już teorie Czerwonego Kapturka.
    W razie gdybyście nie zamierzali jej dodać, to dla fanów PLL:
    http://secretspll.blogspot.com/2013/08/bajka-o-czerwonym-kapturku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki twojej teori z kapturkiem podsunołeś mi cos ;p
      mysle ze cece wiedziala o blizniaczkach.pamietacie zeszły odc jak pani D. mówuiła ze cece była w readlym i podszywała sie pod ali myśle że podszszywała sie pod Countrey by mogła sie wymknąć ze szpitala.

      Usuń
  22. Czy są dwie wersje ostatniego odcinka?Gdy ja go oglądałam to CeCe podsłuchująca Arię i Ezrę była w czerwonym płaszczu ,a nie w bluzie A ... :O
    Naprawdę ,nie wiem co mam o tym myśleć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to dwie wersje ?

      Usuń
    2. też tak to zapamiętałam i zdziwiłam się jak tu zdjęcia były

      Usuń
  23. A może Cece zna Jake i on poprosił ją o to, żeby szpiegowała Arie i Ezre?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem to Pani D. jest w A-Team. Chciała się zemścić na dziewczynach, bo może myśli, że to przez nie Alison nie żyje, bo była z nimi tej nocy kiedy zginęła... A wszystko dzięki tym swetrze i drutach, bo wątpie aby scenarzyści ot tak dali ujęcie kiedy ona na tych drutach coś robiła

    OdpowiedzUsuń
  25. mam złe przeczucia co do Jake'a mimo, że na początku mu kibicowałam. w ostatnim odcniku trochę najechał na Ezrę i się boję, że odkryjemy jego złą stronę :( jestem prawie pewna powrotu Ezrii.

    koniec Snoby w sumie byłby jakimś powiewiem świeżości. za to Hanna ma być Calebem i to mi się nigdy nie znudzi.

    co do ostatniej sceny, A przebiło szpikulcem jedną z lalek i myślę, że tą lalką była Mona. sądzę, że A się jej pozbędzie. w końcu ma powód, Mona pomogła dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  26. Myśle ze pkdejrzewanie pani D. o bycje A jest bezsensu. No bo wyobrazcie sobie ta elegancka kobiete w srednim wieku, ktora sledzi dziewczyny, lata po krzakach i siedzi w melianach.. No blagam was ;p te druty i wloczka wskazuja moim zdanjem tylko na o ze pochodza z domu DiLaurentisow, czyli mogla je zabrac RC.

    Co do Cece to ja sie nawet nie zoriekntowalam ze wlasnie pokazali nam ze jest A oO' ten fragment byl tak bezsensu wcisniety ze to po prostu do mnie nje dotarlo..

    Mam nadzieje ze Aria bedzie z Jakiem. Byla tak wesola jak dzisiaj tanczyli, a Ezra? Wspolczuje mu, e z nim Aria ma same problemy i nie jest taka jak byla w ttm odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uważam że Ali jest "prawdziwym" red coat, Cece nalezy do A-teamu, i naśladuję Ali bedąc "złym" red coat, uważam że są 2 red coat i jest nim Ali która chce żeby dziewczyny były bezpieczne i Cece ktora chce się zemścić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zauważył ktoś, że Paige zniknęła tuż przed tym jak Emily zobaczyła Red Coat, później jak RC zniknęło no nagle Paige wróciła. Dziwne trochę..
    -Megi

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy to nie jest troche dziwne, że w taki oczywisty sposób pojawia sie Cece ubrana na czarna podsłuchująca Arię i Ezre?
    A co do współpracy Ali( o ile w ogóle żyje) i Cece dla mnie niemożliwe. Wywalili Cece z koledżu w którym możliwe, że bardzo jej sie podobało i to przez "przyjaciółkę". Możliwe, ze Cece była tez zła o akcję z Wildenem, którą wysunęła Emily. Tylko może Alison chciała z nim być i Cece też? Więc wpadła na pomysł, że zerwie z nim, bo Cece nie chce z nim być a bała się to powiedzieć i Alison by go miała dla siebie? Jeżeli tak to mamy kolejną osobę nienawidzącą Alison :]

    OdpowiedzUsuń
  30. A może to była Alison z tą włóczką. Bo w końcu jeżeli jej mamma umiała szydełkować to może nauczyła tego Alison.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez rozprzestrzeniam ta teorie ;p na fp na fb sie przyjelo, kolezanki tez przekonalam :D

      Usuń
  31. Zdziwił mnie jeden fakt, na który od razu zwróciłam uwagę oglądając odcinek a tutaj nikt o tym nie napisał. Przecież na końcu odcinka Cece nie ma czarnej bluzy tylko krótki czarny płaszcz. Wydaje mi się, że ten czerwony zostawiła w stogu siana więc musiała założyć inny i tym razem był on czarny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie chcę nic mówić, ale wasze wpisy są kopiowane w całości na facebooka przez pewien fanpejdż :) Mnie by to trochę wkurzyło, skoro nie podają źródła, a słowo w słowo kopiują.

    + A co do odcinka, zaskoczyła mnie Cece, licze, że nie będzie Red Coat. Alison na bank żyje!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiecie co tak się zastanawiam i wydaję mi się, że ten chłopak z ostatniego odcinka jest podejrzany. Jestem pewna, że do policji ktoś wyśle zdjęcia jak Hannah daję mu kasę i pomyślą, że ona go przekupiła za te zeznania

    OdpowiedzUsuń
  34. https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/1174905_224395311043900_493225090_n.jpg

    Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  35. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1176106_491252227632822_969462804_n.jpg

    i jeszcze to! W książce było napisane, że Ali robiła dla dziewczyn biustonosze na drutach... może to nie Ali je robiła tylko Jessica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w książce to Aria robiła a nie Ali

      Usuń
  36. Ja chciałabym zwrócić uwagą na to że w poprzednim odcinku Wren prawdopodobnie dzwonił do -A- i mówił "mamy problem, ja zajmę się swoim zakończeniem Ty twoim" . Na końcu tego odcinka mama Spencer nie jest już prawnikiem mamy Hanny. A w następnym odcinku Jake daje Arii wizytówkę do jakiegoś prawnika. ( przypuszczalnie mogło by to oznaczać że gdyby Jake należał do A-team to nowy prawnik zarekomendowany przez Jaka mógłby także należeć do a-team i to by mogło być to drugie zakończenie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja myślę, że Jake też może być w A team, to samo co Paige. I niech Spoby się w końcu skończy! Uwielbiam Spencer, ale Toby'ego to już nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Może to trochę dziwne ale gdy A szyło jakiś mały sweterek to przypomniała mi się scena z mamą Ali (chyba z 10 odcinka 4 sezonu) gdy ta szyła ciasny sweter dla siebie. Wydaje mi się to trochę dziwne ale bardzo podobne

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia