sobota, 10 października 2015

Pierwsze cztery minuty 6x11 - tłumaczenie

Hej :)
Wiem, że pewnie większość z Was widziała już najnowszy sneak peek z 6x11, ale duża część osób prosiła o przetłumaczenie. Przepraszam, że dopiero teraz, ale wolałam odłożyć to na później, bo takie tłumaczenia wymagają więcej czasu, a chciałam to zrobić naprawdę dobrze.
Jeśli widzieliście filmik, a mimo to, nie do końca zrozumieliście dialogi, to również zapraszam do rozwinięcia.

5 LAT PÓŹNIEJ
Aria: Nie patrz na mnie. Jestem gotowa wywiesić neon z napisem: ta suka widzi!
Spencer: Chodziło o zdradę?
Mona: Nie chodziło o żadną zdradę, Spencer. Chodziło o zemstę.
Hanna: Zaprosił cię, więc przestań rozmyślać o tym co było.
Aria: Wiem, że to koniec. Wiem.
Emily: Tak, znam martwą dziewczyną, która nie jest już martwa.
ALISON:
"Gdy w kręgu myśli słodkich, uciszonych,
Sprawy minione wspominać próbuję, 
Wzdycham za stratą rzeczy upragnionych
I upragniony czas znów opłakuję.
Łez nie znające oczy znów płaczą, 
Za przyjaciółmi zgasłymi w ciemności,
Za widokami, których nie zobaczą;
Łza świeża rosi ból dawnej miłości.
Boleje wówczas nad boleścią przeszłą (...)"
Przepraszam. Trochę odpłynęłam. Jutro poczytamy Smitha.
Doktorze Rollins... Byliśmy umówieni? 
DR ROLLINS:
Pomyślałem, że chciałabyś dowiedzieć się tego osobiście.
ALISON:
Sędzia wyznaczył termin rozprawy?
DR ROLLINS:
Tak. 
ALISON:
O mój Boże, dziękuję. 
DR ROLLINS:
Jeszcze mi nie dziękuj. Rozprawa odbędzie się za cztery dni.
ALISON:
Za cztery dni?
DR ROLLINS:
Powiedział, że albo za cztery dni albo dopiero za pół roku. Alison? 
ALISON:
Chciałabym coś załączyć. Coś jakby formularz (nie bardzo zrozumiałam co mówi).
DR ROLLINS:
Zajmę się tym.
ALISON:
Dziękuję.
DR ROLLINS:
Alison... Muszę ci przypomnieć, że pomimo tego, iż twoje przyjaciółki wstawią się na rozprawę, to mogą nie być do niej przyjaźnie nastawione.
ALISON:
Nie znasz ich tak jak ja.
LIST: 
Nie pozostało zbyt wiele czasu, ale chciałam, żebyście zobaczyły te słowa na papierze, nie na ekranie. Chciałabym, żebyście wiedziały, iż dotknęłyście czegoś, czego dotykałam ja. Iż jesteśmy połączone.
ARIA:
Gotowe?
LIST:
Przeszłyśmy przez coś, czego nie doświadczyły żadne inne przyjaciółki. Rozumiemy siebie lepiej niż reszta świata.
[...]
Dziękuję za popilnowanie jej.
HANNA:
Odbyłyśmy miłą pogawędkę.
LIST:
(...) To wszystko łączy nas również z kimś innym. Kimś kogo kocham. Kimś kto mnie potrzebuje. Wiem, że wracacie do Rosewood na rozprawę Charlotte. Proszę Was o pięć minut. Pięć minut na wyjaśnienie. Pięć minut na zmienienie całego świata.

* * * * * 
Nie będę rozpisywać się na temat filmu, bo widziałam, że Natalia zrobiła już podsumowanie.
Podzielę się z Wami jedynie moją własną opinię.
Pierwsza sprawa: tło Spencer :D Chyba nie ma osoby, która nie zwróciłaby uwagi na to, jak sztucznie wyglądała. Trochę mnie to dziwi, bo myślałam, że z takim budżetem wykombinują coś znacznie lepszego. Mam nadzieję, że to ostatni efekt tego typu :D
Druga sprawa: Książka Ezry! Ezra już dawno miał w planach wydanie książki, ale i tak się zdziwiłam, gdy zobaczyłam, jak Aria po nią sięga. Ciekawe o czym jest. Coś mi mówi, że o miłości do Arii... .
Trzecie sprawa: już myślałam, że dziecko, które siedziało obok Hanny jest jej.
Czwarta i ostatnia sprawa: Dr Rollins. On i Ali nie zachowywali się jakby byli ze sobą nie wiadomo jak blisko. Odebrałam to jako czysto formalną rozmowę, co mnie trochę dziwi, bo Marlene nakierowała nas na trop, że to on będzie przyszłym mężem Ali, skoro pisała na tablicy jego nazwisko. O co więc chodzi? Może ślub odbędzie się później i to oni będą tą parą, którą Marlene obiecywała, że zobaczymy na ślubnym kobiercu. Wszyscy obstawialiśmy ślub Haleba, bo wydawało nam się, że Ali jest już "po", ale coraz bardziej jestem przekonana, że chodzi właśnie o nią.
To już chyba wszystko co zwróciło moją uwagę.
Miłego wieczoru! :)

18 komentarzy:

  1. To możliwe, ponieważ podobno ta scena, którą widzieliśmy w finale sezonu pojawi się dopiero w 7 sezonie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tą jak Ali pisze na tablicy w szkole nazwisko mrs Rollins i dziewczyny wpadają że ktoś po nią idzie.- sarita

      Usuń
  2. Może będzie właśnie pokazane jak Ali się poznała z tym doktorkiem , jak się zaczeli zakochiwać w sobie itd a w 6x20 będzie ich ślub.Też najpierw myślałam że to będzie ślub Haleba no ale trudno cieszę się że chociaż Ali się udało.Jestem bardzo ciekawa o czym to Ezra napisał tę książke pierwsza myśl mi przyszła że może faktycznie napisał o Ali no ale przecież obiecał Arii że nie wyda tej książki więc może faktycznie napisał o ich miłości.Ja też gdy zobaczylam w tym samolocie koło Hanny dziecko że to jej ahahaha i po raz kolejny napiszę że Ali nie ma prawa namawiać dziewczyny by wybaczyły Cece .Ok ona wybaczyła ale dziewczyny nie muszą.Btw jestem ciekawa na ile skażą Cece .- sarita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając pll to dadzą jej jakiś w miarę łagodny wyrok. Chyba, że Vanessa nie będzie miała zbyt dużo czasu na granie, więc będą musieli jakoś urwać jej wątek

      Usuń
    2. Ja bym jej dała dożywocie bo zasłużyła na nie , no ale tak znając pll dadzą jej łagodny wyrok argumentując tym że jest chora .Ciekawa też jestem co w tym wszystkim do powiedzenia będzie miała Sara , może się w końcu dowiemy jak się nawiązała ich współpraca.- sarita

      Usuń
  3. Wydaje mi się, że Hanna mogła być w ciąży z Calebem, której nie donosiła. Poroniła i sobie nie poradzili, więc się rozstali. Stąd ta scena z dzieckiem w samolocie i zachowanie Hanny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też tak może być.- sarita

      Usuń
    2. W sumie możliwe, ale mam nadzieję, że nie chodzi o to

      Usuń
  4. Ale Alison jest gruba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady. Dla mnie nawet z dodatkowymi kilogramami jest o wiele piękniejsza niż niejedna modelka. A rak poza tym, na najnowszych zdjęciach widać, że już sporo schudła

      Usuń
    2. Ja też się zgadzam, że Ali wygląda pięknie. Dlaczego się niektórzy upierają, że tylko bardzp szczupłe dziewczyny są ładne? Muszę sporo nadrobić w Waszych notatkach, bo studia mnie pochłonęły, więc mam co robić :D

      http://spencer-hastings-pl.blogspot.com/

      Usuń
  5. Czyli ślub w serialu będzie Ali

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba mój pierwszy komentarz na tym cudownym blogu. Wcześniej nie komentowałam bo zwyczajnie uważałam, że nikogo raczej nie interesuje moje zdanie i wiem, że to błąd! Przecież po to jest opcja komentowania, ale... nie o to chodzi. Chciałam bardzo podziękować wam za to co robicie na tym blogu i ile serca wkładacie w notki. Śledzę tego bloga od kilku dobrych miesięcy.

    Co do notki... faktycznie, tło Spencer to jakaś kpina, ale sądzę że po prostu nie chciało im się jechać w te miejsce tylko po to by nakręcić krótką scenę jak Spenc siedzi na ławce haha
    Już się nie mogę doczekać odcinka specjalnego i kolejnego sezonu. Mam co do niego wielkie oczekiwania i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
    Pozdrawiam was serdecznie! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde zdanie ma dla nas znaczenie. Dziękujemy za miłe słowa ♡

      Usuń
  7. Wie ktoś może co to za piosenka, która leci w tle?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zastanawia co z Hanną i Calebem

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :D
    Co do tła, kiedy Spence wyjechała do Londynu i rozmawiała z dziewczynami przez telefon na temat tego, ze A podlozylo jej krew w torbie, tło Londynu również było makabrycznie sztuczne.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia