piątek, 6 września 2013

Mała informacja ode mnie.

Zastanawiałam się długo nad moją decyzją i chciałabym Was o niej poinformować. Muszę przyznać, że po tej aferze z "kopiowaniem" pll fansite jestem zdruzgotana tym, że ludzie w jednej chwili pisali jak nas nienawidzą. Co bardzo odbiło się na mnie i na moim samopoczuciu. Wiadomo, że kiedy ktoś prowadzi bloga to nie każdemu to co dana osoba pisze się podoba i byłam na to przygotowana od początku założenia bloga. Jednak nigdy nie spodziewałam się, że będę (oraz Eunice) czyli będziemy posądzone o coś czego nie zrobiłyśmy. Niektórzy byli naprawdę chamsy pisząc, że nienawidzą naszego bloga co bardzo mnie zabolało patrząc na to jak wiele pracy włożyłyśmy w prowadzenie tego bloga, pisanie postów i bycia ciągle na aktualnych informacjach czy odcinkach. Pamiętam, że nieraz zaniedbywałam szkołę by obejrzeć odcinek PLL, a następnego dnia np. napisać o nim post. Może według Was nie jest to żadna ciężka praca lecz uwierzcie, że jest. Czasem myślałam już o odejściu z bloga jednak postanowiłam zostać. Okazało się, że ktoś docenia naszą pracę, bo mamy upragnione 100 obserwatorów! :) Jednak przez tę całą akcję zaczęłam zastanawiać się nad poważnym odejściem z bloga. Postanowiłam dać sobie czas do 10 by móc na spokojnie się zastanowić, chociaż mam nadzieję, że nawet jak odejdę to kiedy będę chciała wrócić Eunice nie powie, że nie mogę dalej prowadzić z nią bloga. :p Chciałam Was tylko o tym poinformować, a ostateczną decyzję i (może) ostatni post dodam 10. Z góry chciałam podziękować za wszelkie miłe słowa wobec mnie i wobec naszego bloga i oczywiście za te 100 obserwatorów i tyle wyświetleń. Jesteście wspaniali! :)

23 komentarze:

  1. nie odchodź z bloga!bez cb nie będzie to samo i nie chodzi mi o to że piszesz lepiej od eunice tylko blog będzie inny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodze na waszego bloga od początku ! : ) wchodzę też na wiele innych i musze stwierdzic że wasz jest zdecydowanie najlepszy więc bardzo cię prosze zostań bo bez cb to nie będzie to samo.. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiemy, że jesteśmy wspaniali, ale gdyby was nie było nie byłoby tej wspaniałości. Naprawdę, jestem czytelniczką tego bloga odkąd oglądam PLL, a trochę tego już będzie. Rzadko komentuję, przyznaję, ale nie ma posta na blogu, czy twojego czy Eunice, którego bym nie przeczytała. Oczywiście, to jest tylko i wyłącznie twoja decyzja, musisz sobie wszystko poukładać. Ale po prostu mimo że obie piszecie ciekawie kiedy będzie pisać tylko jedna z was to nie będzie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. fakt,że nie miło jak toś nie docenia naszej pracy, ale gdzie jest ten kalendarz z odliczaniem o co było tyle hałasu. Szkoda, że teraz wchodzi się na tego bloga to na pierwszej stronie nie ma nic nowego pll tylko ciągnie się jakieś kłótnie. Przykro, że ktoś osądza bezpodstawnie, ale ja wchodzę na tego bloga z ciekawości co nowego u kłamczuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast dodać jutro dodałam dzisiaj post o PLL także zapraszam. :)

      Usuń
    2. właśnie przeczytałam. przepraszam jak to niemiło zabrzmiało. dziękuję.

      Usuń
    3. Nie zabrzmiało niemiło, spokojnie! :)

      Usuń
  6. ta osoba ktora pisala negatywe kom. podpisana była anonim wiec nie przejmuj sie hejterów jest duzo i zawsze bedzie a pomysl moze to była jedna osoba ktora pisala co chwile nie miłe kom. także nie musiala to byc jakas wieksza liczba osob

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytam oba blogi i nie zauważyłam podobieństwa - żadnego... Całkiem inaczej piszecie i czesto o czym innym bo na PLL fanite często są sesje aktorów itd., a tu raczej sa przemyślenia i to inne niż tam. Wasze blogi jak dla mnie dopełniają się. A to, że miałyście ten sam obrazek w tle (tam w Till Halloween Challenge, a tu w kalendarzu to o niczym nie świadczy), więc ja bym się nie przejmowała tymi komentarzami :) Ale to Twoja decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie odchodź z bloga! Razem jesteście świetne. Szkoda by było jakby jaedna zrezygnowała. Nie warto się tym przejmować, oni tylko zazdroszczą. Prosze nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  9. NIE WAŻ się usuwać bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Okey, właśnie jestem zmuszona napisać pierwszy komentarz tutaj ^.^
    Dziękuję Ci, i Eunice również za wspaniałe prowadzenie tego bloga. Nie wiem jak można go nie kochać ?. I chociaż dowiedziałam się o nim w przedostatnim odcinku 3 sezonu. Dziękuję wam, bo dzięki wam dowiedziałam się o wiele więcej niż nawet chciałam :)
    Nawet gdy postanowisz odejść, co zrozumiem po tym załamaniu, ale nie przejmuj się ! Kochamy Cię mimo wszystko ! :)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę samych sukcesów .! :]

    Karolina :-]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteście najlepszym blogiem o PLL ! I ta afera z kopiowaniem jest bez sensu :( Jesteście najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrezygnuj tylko wtedy kiedy ma to wpływ na szkołę czy życie prywatne,ale jeśli to lubisz to to rób. Są naprawdę ważniejsze problemy niż ktoś kto nienawidzi za jakieś zdjęcie. Swoją drogą bardzo gówniarskie zachowanie i chyba niewarte komentowania tym bardziej rezygnowania z czegoś co się lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * miałam na myśli,że gówniarskie zachowanie tej osoby, że nienawidzi bloga bo coś jest podobne.

      Usuń
  13. Nie wierzę. Czasami mnie denerwuje fakt, że wystarczy parę komentarzy od osób, które nie mają o niczym pojęcia, by inni się w swojej pracy zniechęcili. Nie, nie mam do Ciebie pretensji Wikado, ale do szanownych anonimów :) Powiem Ci wprost : ten blog bez Ciebie nie istnieje. Eunice i ty jesteście ekipą nie do pokonania! Będę ryczeć dzień i noc, jeśli odejdziesz. Gdybym była facetem, wyznałabym wam miłośc na kolanach! :D ten blog to jest przygoda, nie rezygnuj z niej.
    Za bardzo Cię szanuję by znieść wiadomość o stracie Ciebie, wiesz? Ten blog jest cudowny i to między innymi twoja zasługa. Nie wiem co powiedzieć, byś została. "Pierdykłabym" jakiś wierszyk, ale ja ... nie dam rady. Tak, moi drodzy. Jest późna godzina, a ja po całym dniu ledwo co trzymam powieki w górze.
    Wikada. Masz zostać. A jak nie ... umrę! (wiem, że brzmi jak dramat, no ale cóż).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. OSTATNIO ZAISTNIAŁA SYTUACJA ZDEMOTYWOWAŁA NIE TYLKO CIEBIE :) UWIERZ, ZE JA ROWNIEZ MIALAM CHWILE ZWĄTPIENIA JESLI CHODZI O PROWADZENIE PLL-FANSITE, ALE HAAAAALO, ROBIE TO CO KOCHAM, I NIE MAM ZAMIARU PRZESTAWAC. TY ROWNIEZ NIE REZYGNUJ Z CZEGOS CO CI SPRAWIA PRZYJEMNOSC!

    OdpowiedzUsuń
  15. Och proszę cię - rezygnować z czegoś co się uwielbia i sprawia przyjemność, bo parę głupków coś napisało. Daj spokój. Rób dalej to co lubisz i przestań się przejmować tymi osobami - nie ma sensu. Rezygnując dasz im satysfakcję, a to jest chyba w tym najgorsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. masz zostać słyszysz?! jestem z wami od początku więc nie pozwolę żebyś odeszła!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie możesz odejść!!!!!!! Bez ciebie ta stronka to nie to samo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzysz tylko na tych wszystkich frajerów. A chyba bloga prowadziłaś nie tylko dla siebie ale też dla ludzi, którzy są tak samo fanami PLL jak ty? W ten sposób nie okazujesz nam fanom szacunku. Zostawiasz nas prawie z niczym.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia