środa, 30 listopada 2016

Wywiad z Ashley

Hej. Dziś natknęłam się na nowy wywiad z Ashley, czyli serialową Hanną, w którym wypowiada się m. in. o finale PLL. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia. 
Dlaczego zaangażowałaś się w #GivingTuesday?

#GivingTuesday jest naprawdę niesamowite. To globalny dzień dawania i uważam to za wspaniały pomysł. PayPal wspierał GivingTuesday w ciągu ostatnich 5 lat i byłam bardzo podekscytowana mogąc z nimi współpracować - dorównują/zawyżają 1 procent do wszystkich datków, tak że 101 procent idzie na cele charytatywne. 
Wspierasz wiele akcji. Dlaczego to jest dla Ciebie takie ważne?
Biorę udział w różnych akcjach, czego każdy powinien spróbować, w zależności od tego w czym czuję się najlepiej, do czego jest najbardziej przekonany i angażuje się całym sercem. Po prostu uważam, że to świetny sposób oddania tego, co sami otrzymaliśmy. Jednym z powodów mojego wsparcia PayPal jest fakt, że swoje datki przeznaczają na pomoc psom ratowniczym. Mam obsesje na punkcie psów, więc czuję się naprawdę super, że mogłam zaangażować się w GivingTuesday i PayPal.
Wydaje się łatwiejsze niż kiedykolwiek wzięcie udziału w akcji charytatywnej.
I to jest bardzo fajna rzecz. Teraz za pomocą mediów społecznościowych i różnych technologii możesz dosłownie kliknąć tylko w jeden link, dać krótki opis na co zbierasz pieniądze i ludzie mogą wpłacać datki lub po prostu poświęcić swój czas na pomoc w jakiejś akcji. 
PLL zostało zakończone. Jak się czujesz po spędzeniu na nagraniach tak długiego czasu?
To było 7 lat, więc jest naprawdę ciężko pożegnać się z tym na dobre. Ale jest to także ekscytujące i jestem podekscytowana przyszłością. Myślę, że stworzyliśmy niesamowity ostatni sezon, a ostatni odcinek będzie naprawdę fajny. Jest to z pewnością duża zmiana, ale wszystko co dobre szybko się kończy i myślę, że skończyło się w odpowiednim momencie. 
Co będzie się teraz u Ciebie działo?
Potrzebuje trochę czasu dla siebie, dlatego biorę kilka miesięcy wolnego i później wracam do filmu. Chciałam to zrobić już od 10 lat, ale zawsze było jakieś show. Miło więc mieć w końcu czas na relaks i na spokojne przeczytanie skryptów i wybranie tego w co chcę się zaangażować. Miejmy nadzieję, że będzie to naprawdę fajny film. 
Co możesz powiedzieć o drugiej części sezonu?
Na wszystkie pytania dostaniecie odpowiedzi. Nie mogę powiedzieć więcej niż to, ale myślę, że fani będą zadowoleni. Są zwroty akcji, zgony i wszystkie te rzeczy. Ale nad ostatnim odcinkiem pracowaliśmy bardzo ciężko i wierzę, że wszyscy będą zadowoleni i ucieszą się z końcowego efektu. To najważniejsza część dla nas. 
Jak opisałabyś w 3 słowach finał sezonu?
Wstrząsający, smutny i szczęśliwy w tym samym czasie. Dziwna kombinacja, ale tak!
Co z Hanną w ostatnim odcinku?
Przez cały czas trwania serialu, Hanna przeszła największą zmianę, aby dowiedzieć się kim naprawdę jest. Związane to było z rodziną, Calebem, prawie wyszła za mąż. Myślę, że przeszła przez bardzo wiele. Będąc w Dollhouse przeszła przez tortury. W kolejnym rozdziale stara się przez to wszystko przejść razem z przyjaciółmi i starać się rozwikłać swoją sytuację uczuciową. Myślę, że ten sezon będzie interesujący dla Hanny. Chciałabym powiedzieć więcej, ale nie chcę niczego zdradzić. Ale wiesz, pokazujemy jak radzi sobie z pracą, projektowaniem ubrań, jakie są jej relacje z mamą,  Calebem i dziewczynami - wszystko wyjdzie na jaw. 
Fani PLL są bardzo oddani. Czy słyszałaś od nich jak bardzo są smutni, że serial dobiega końca?
Nasi fani są z nami od samego początku. Myślę, że każdy z nich jest smutni i zły, ale i podekscytowany co przyniosą ostatnie odcinki. To będzie naprawdę fajne zobaczyć w którą stronę każdy z nas pójdzie, w jakie projekty i rzeczy się zaangażujemy. Miło wiedzieć, mam nadzieję, że nasi fani będą nas wspierać w tej dalszej nieznanej podróży. Zawdzięczam im wszystko. Bez nich nie byłoby mnie tutaj przez 7 lat. 
Czy jest jakaś szansa, że w trakcie nowej drogi powrócicie w filmie lub może jakiejś innej reaktywacji?
To znaczy, wszyscy zawsze żartują na ten temat. Także nigdy nie wiadomo, może kiedyś do tego dojdzie. Jeśli byłoby to naprawdę fajne i kreatywne to czemu nie. To by było naprawdę fajnie. Nigdy nie wiadomo!
Skoro aktorzy stanowczo nie zaprzeczają to myślę, że w przyszłości może nas czekać jakiś film na bazie PLL. Osobiście nie mam nic przeciwko, ale mam nadzieję, że nie będzie to zbyt odległy termin i nie wmieszają w walkę z A dzieci Kłamczuch ;)

2 komentarze:

  1. Będziecie dalej prowadziły serie "co,gdzie,za ile" lub coś w stylu outfitowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasowałoby to wznowić. Na pewno po wznowieniu sezonu dodam takie notki :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia