piątek, 11 grudnia 2015

Odcinek specjalny- co wiemy i co myślimy!

Dobry wieczór :) Dziś (w końcu) mam dla Was podsumowanie specjalnego odcinka! Wiem, że musieliście sporo na nie poczekać, ale chyba lepiej późno niż wcale, prawda? :D
W podsumowaniu raczej postaram się dość sprawnie przejść przez wszystkie fakty i bardziej skupić na swojej opinii tak żeby stworzyć taki dyskusyjny nastrój i post :)
Zapraszam do rozwinięcia!
HANNA/CALEB
Hanna i Caleb wyjechali do Nowego Jorku, tak jak planowali i zaczęli budować tam przyszłość. On nie poszedł na studia i od razu zajął się pracą, którą miał na miejscu, no a Hanna najpierw studiowała a następnie zaczęła pracować jako asystentka znanej projektantki i dużo podróżowała. Tempo życia Han zniszczyło to co miał Haleb i para się niestety rozstała. Dodatkowo dowiadujemy się, że w Europie poznała kogoś z kim się zaręczyła.

Przyznaję, że rozstanie Haleba złamało mi serce, bo nie sądziłam że ich kiedykolwiek cokolwiek rozdzieli. Tą parę po prostu wyróżniało spośród innych to, że oni byli w stanie przejść przez wszystkie problemy razem, ale no cóż...W sumie to podoba mi się pomysł na tego narzeczonego Hanny, z którym koniec końców na pewno nie będzie haha :D, scenarzyści mogą to fajnie rozegrać! 

SPENCER/TOBY
Kiedy gra A. się skończyła Spencer mogła w końcu wyjechać i na spokojnie skupić się na tym na co zawsze brakowało jej spokoju, czyli na nauce. Dodatkowo doszły do tego polityczne zainteresowania. 
Toby został w Rosewood, w policji i to poróżniło zakochanych. Chłopak również dostał pieniądze za wysadzony przez Cece dom, dzięki czemu buduje nowy, ten wymarzony. Dostaliśmy także informacje o dziewczynie o imieniu Yvonne Philips, która ma być "bardzo ważną osobą". Co o tym myślicie?

EMILY
 
Co u naszej kochanej Emily? Chyba (znowu) nie najlepiej. Wiadomo- wyjechała do Kalifornii, gdzie najpierw studiowała a następnie po śmierci taty rzuciła naukę i została barmanką.
Czy tylko mnie tak poruszyła śmierć Wayne'a? Był zdecydowanie moim ulubionym ojcem w serialu i uwielbiałam kiedy jego postać pojawiała się w odcinkach! Bardzo szkoda...
Dowiedzieliśmy się, że Em spotkała się z Paige! Ciekawa jestem bardzo ich relacji, niby były jakieś spoilery że Paige pojawi się w 6B, ale szczerze mówiąc po cichu liczyłam na to, że nie zostaną zrealizowane na ekranie. Nigdy za nią nie przepadałam i liczyłam (i wciąż liczę) na to, że Em znajdzie inną, naprawdę fajną dziewczynę. 
Kolejna informacja, którą zostaliśmy poczęstowani to to, że ta Kłamczucha wraca do Rosewood z największym sekretem! Jestem mega ciekawa co taka niepozorna dziewczyna jak Emily może ukrywać! Dzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach! :)

ARIA/EZRA
Z zebranych informacji wynika, że u Arii wszystko świetnie się układa- jest zakochana w Liamie, w końcu skupia się na tym co kocha czyli na fotografii i pisaniu, dodatkowo zajęła się publikowaniem i pracuje dla wydawcy.
Czy tylko mnie zdziwiło to, że Ezria współpracują ze sobą? Nie mówię, że dla mnie to jakieś nierealne czy coś, ale nie spodziewałam się takiego obrotu spraw.
Co u Ezry?
Jak to Marlene określiła "Jest załamany." Kocham go całym sercem, ale wątek zagubionego, załamanego, topiącego smutki w alkoholu Ezry bardzo mi się podoba, głównie dlatego, że to coś nowego. Zazwyczaj widzieliśmy Fitza promiennego lub takiego wyrafinowanego, nigdy staczającego się; fajnie będzie zobaczyć jego nową twarz! 

ALISON/CHARLOTTE
W przeciwieństwie do Ezry, Alison się odpłacają lata męki i życia w patologicznej rodzinie- nowa, zdaje się prawdziwa miłość, siły do zajmowania się Charlotte jej nie brakuje, ma jej na tyle że jest w stanie jej wybaczyć i zaufać na nowo. Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczoną metamorfozą Alison i tym jak dojrzale opiekuje się Cece, jak ją wspiera i jak w nią wierzy, jestem pewna że to bardzo pomaga chorej dziewczynie. Na przełomie tych 5 lat Charlotte wydobrzała na tyle, że teraz stara się o ponowne życie na wolności. Ale do tego potrzebne jest oświadczenie Kłamczuch, że się nie boją dawnego A., oczywiście takim sposobem Ali ściąga je do Rosewood.

Jeżeli chodzi o pokazane sceny, czyli spotkanie Jasona, Alison i Cece a także konfrontację Mony i Ali to obydwie bardzo mi się podobały. Szczególnie ta 2- uwielbiam sceny Mony i Alison, ta także mnie nie zawiodła! Wyjątkowo zaimponowała mi Ali, tym że nie dała się sprowokować i z pełnym opanowaniem rozmawiała z Moną nie dając jej satysfakcji w żadnej z kwestii o których dyskutowały. Wielki plus!

Na koniec zebrałam jeszcze słowa, którymi obsada opisała sezon 6B:
Klasyczny
Pikantny
Ostry
Upiorny
Niebezpieczny
Smutniejszy
Piekielnie szalony
Inny

Hm zapowiada się nieźle prawda? Musze się Wam przyznać, że początkowo nie byłam przekonana do tego przeskoku czasowego, w zasadzie to to nieprzekonanie trzymało mnie aż do obejrzenia specjalnego odcinka! Nie wyobrażałam sobie jak to wszystko może wyglądać, uznałam ten pomysł za po prostu dziwny. Teraz widzę, że wszystko zapowiada się naprawdę super i może być naprawdę bardzo ciekawie! Sam odcinek specjalny, jak to odcinek specjalny- nie był jakiś porywający czy emocjonujący, ale w końcu służył do przekazania Nam informacji odnośnie 6B a nie przedstawienia wartkiej akcji/fabuły :)
A Wy co myślicie o 5 Years Forward? Cieszycie się na przeskok czasowy? Jakie są Wasze odczucia odnośnie tego wszystkiego co Nas czeka w najbliższej przyszłości? Co myślicie o Cece? I jaki sekret przywiozła ze sobą do Rosewood Emily?
Piszcie w komentarzach wszystkie swoje odczucia! Miłego weekendu Wam życzę! :*

10 komentarzy:

  1. Ja jestem tylko zawiedziona tą wielką miłością Ali do Cece. Dlaczego oni zawsze bez problemu wybaczają innym? Po tym wszystkim co im zrobiła, dlaczego chociaż w jednym serialu po prostu oleją złoczyńcę i zostawią go na pastwę losu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to denerwuje ale chyba widocznie chcą pokazać jaka to Ali jest miłosierna i potrafi wybaczyć osobie przez którą o mało nie umarła i musiała się ukrywać oraz dręczyła jej przyjaciółki.

      Usuń
    2. Mnie wkurza ogólnie to, że robią z Ali taką miłosierną i dobrą, nauczycielkę! Wolałam jak była wredna, a dziewczyny dzięki temu trzymały się razem.~ancia90

      Usuń
    3. No jak już pokazali tę przemianę Ali to niech będzie taka dobra , no ale myślałam że chociaż w sprawie Charlotte tak prędko jej nie wybaczy.

      Usuń
  2. Hanah i Wren, on był w Anglii to Europa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, byłoby by ciekawie. Przez ciebie się nakręciłam

      Usuń
  3. Widać, że serial nabrał innego charatkteru - chyba stał się bardziej doroślejszy.
    Hanna mogła spotkać narzeczonego w Anglii. W serialu jest widoczne powiązanie z tym krajem. Była gdzieś pokazana scena z Hanną i Melissą, co mnie bardzo zdziwiło, bo przecież dziewczyny nie miały wcześniej nic ze sobą wspólnego - oto wyjaśnienie.
    Emily? Liczę na ciążę lub jakiegoś faceta w jej życiu. Mam nadzieję, że scenarzyści znowu sięgneli do książek ;)
    Napisałaś, że jeden z aktorów opisał PLL słowem ,,klasyczny''. Czy nie chodziło może o ,,z klasą''?

    OdpowiedzUsuń
  4. ktoś już poruszał kwestię dziecka i oddania dziecka przez Em, może coś w tym jest. Wcześniej E, to ponoć straszna tajemnica, może Em kogoś zabiła, ale co znowu w samoobronie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem za nawiązaniem do książki w postaci ciąży Em i oddania dziecka do adopcji! Choć to raczej mało realne w końcu kiedy Em była w związku z jakimś chłopakiem? Na początku serialu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szkoda mi Wayne'a, ale to w sumie mogło być do przewidzenia, w końcu jest żołnierzem.

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia