sobota, 7 grudnia 2013

Czy Hanna ma bliźniaczkę?

Dostałyśmy od D.Z ciekawą teorię, którą postanowiłam przetłumaczyć:

                                     
                                    
Wszyscy myśleliśmy, że wszelkie odniesienia do bliźniaczek były o Alison, ale wszystkie były skierowane do Hanny. Historia o bliźniaczkach w 2x13 została opowiedziana przez Ali do Hanny. W 3x13 "duch bliźniaczki" pojawił się w domu Hanny. W 4x13 bliźniaczki zwróciły jedynie uwagę Hanny, reszta dziewczyn na nie nie spoglądała.
Teraz, po 4x13 wiemy, że Alison żyje, ale ciągle nie wiemy kiedy ją widzieliśmy/kiedy to była ona. Pamiętacie dziewczyny w czerwonych sukienkach w 2x25? Czy jedna z nich to Alison? Jeśli tak, kto był drugą dziewczyną w czerwonej sukience, którą zobaczyła Hanna? Cece? Nie sądzę.
Red Coat widziany przez Hannę zawsze jest odbity (chodzi o to, że postać odbija się o lustro/szybę). Ten pomnik może być wskazówką do historii/mitu z bliźniakami. Zobaczcie kto stoi przed tym. Hanna.
Co o tym sądzicie?
Według mnie jest to ciekawe i godne przetłumaczenia/zobaczenia dlatego postanowiłam to Wam pokazać. :) Swoje opinie piszcie w komentarzach.

21 komentarzy:

  1. Patrzę na tytuł i myślę sobie: Hanna ma bliźniaczkę? Na pewno nie! Ale jak przeczytałam część dalszą notki... zmieniłam swoje nastawienie.
    W sumie to mogłoby się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  2. jezus maria! xD
    tyle tych teorii, już sama nie wiem czy to może być prawda... wydaje mi się to trochę naciągane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe ... To by było coś ciekawego , innego , nowego .. :p :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem prawdopodobne i podoba mi sie ta teoria.
    Hanna juz od dawna wydawala mi sie podejzana, bo malo kto zwracal na nia uwage ! :)
    // L.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teoria ciekawa, ale według mnie są niemal zerowe szansę, że jest prawdziwa. Hanna jest tylko jedna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak wydaje, ale fajnie jest coś takiego poczytać :)
      Nawet ja bym chciała, aby się sprawdziło, bo było zaskoczenie i chyba dlatego, że lubię Hanne

      Usuń
  6. a co jeśli Hanna wzięła ten pamiętnik, bo wie do kogo on należy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to prawdopodobne.
    Bo na Hanne nikt nie zwraca uwagi,a potem bylo by takie wielkie BUM HANNA MA BLIZNAICZKE I JEST A!
    Moze tylko udaje taka glupiutka ( w sensie "Jenna nas nie uslyszy,jest slepa")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że hanna coś takiego powiedziała XD

      Usuń
  8. dla mnie juz wczesniej hana wydawała sie podejrzana

    wg zobaczcie ze jest bardzo podobna do ali czy cece są jak siostry......

    OdpowiedzUsuń
  9. a pamietacie PAMIĘTNIK który UKRADŁA z KRYJÓWKI A hanna

    może rzeczywiscie było coś tam wspomniane o tym ze jest SIOSTRĄ ALI albo to był JEJ pamietnik w ktorym opisywała SWOJE ZYCIE i ze jest kims innym o kim nikt inny NIE WIE HMMMMM

    OdpowiedzUsuń
  10. Witajcie,
    Szukając informacji o PL, trafiłam na pewną stronę, ktora wydaje mi się, że Was kopiuje:( http://prettylittleliarsliariablog.blogspot.com/aję linka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet NA PEWNO nas kopiuje. :( Nawet "Popularne posty" i "Archiwum" w tym samym miejscu, posty żywcem ściągnięte... dziękujemy za link! Zastanowimy się, co z tym zrobić. To już nie pierwszy raz. :(

      Usuń
    2. Proszę bardzo, aż tak się zastanawiałam"ej...czy to nie tandetna podróba"inlovewithpll"? Więc postanowiłam się upewnić:) i Was przy okazji poinformować:)

      Usuń
    3. Teraz przynajmniej wiedzą jak to jest... Czujecie to samo co czuła Ajtyna przez was ;)

      Usuń
    4. Wydaje mi się, że masz zbyt niskie IQ, aby w ogóle udzielać się w tej sprawie. ;)

      Usuń
  11. na pewno nie ma bliźniaczki. GŁUPIEEE!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, dla mnie bardzo sensowy, dodajcie do rubryki "Kto jest A" ;)) Potem bedzie nam latwiej znalesc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa teoria.
    Ciągle zastanawiałam się kim jest "duch" który był u Hany w domu (3x13) i dlaczego tylko ona widziła bliźniaczki na cmentarzu w 4x13. Teraz nasuwają sie kolejne pytania :
    Czy ta jej bliźniaczka żyje ?
    Jeśli nie to czy możliwe że ona była w trumnie zamiast Ali ?
    Jeśli tak to może ona jest RC ?
    Czy Hana o niej wie ?

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sobie tak myślałam ,ze od początku Hanna wydawała mi się bardzo podobna do Ali. Może to było spowodowane przez Monę, ale chodzi mi o rysy twarzy, mimikę i wgl. I do tego tekst mamy Hanny kiedy ktoś się włamał do jej domu i Ali z nią była brzmiał jakoś " Nie mówię jako obywatel ale jako matka, której córka jest w to zamieszana" to jest w 5x8. i może Ali jest jakoś spokrewniona z Hanna. Bo i ta Pani detektyw i Ali spojrzały się na MS.Marin jak by właśnie powiedziała że wylądowało tam UFO. To tylko moja teoria, może ktoś chciał by się podzielić tym co wie? :)

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia