niedziela, 29 grudnia 2013

Alison zabiła Wildena?

Teoria jest tłumaczeniem z Tumblra, link znajdziecie na końcu posta. :)

                                        

Ostatnio znowu oglądałam stary odcinek {1x12} Ali powiedziała tam: "Zabijam tylko kiedy jestem głodna lub znudzona". Boże, nie można zlekceważyć tych słów. Coś mi mówi, że zabijanie ludzi było rozrywką Alison. Czuję, że to Ali zabiła Wildena, a nie Cece jak dowiedzieliśmy się w finale 4A {4x12}. Wiemy, że Cece była Red Coat. Może osoba w czerwonym płaszczu była przez kogoś zauważona przy zabijaniu Wildena i ludzie przyjęli, że była to Cece, ponieważ - możliwe - widzieli jej twarz i blond włosy. Ale nikt nie wie, że Alison również była Red Coat, więc ludzie do razu założyli, iż to Cece była zabójczynią Wildena. Myślę, że to Ali zabiła Wildena, ponieważ ona też jest Red Coat!

                                       

Kiedy była w "nastroju do zabijania" mogła zabić również Mayę, Garretta i Iana, ponieważ ona "zabija kiedy się nudzi". Może Ali zabiła Mayę, ponieważ ta, spotkała Ali żywą, a ona nie była gotowa na pokazanie się całemu światu, nie miała wyjścia: musiała ją zabić. Wiem, że popularną teorią jest, że Nate nie zabił Mayi i mnie również nie wydaje się on wiarygodny.  Jednak nie sądzę, że scenarzyści pójdą tą drogą i zmienią to, co zostało już pokazane, ale zobaczcie, że możliwe iż cały letni finał trzeciego sezonu {3x12} był fałszywy; Nate nie zabił Mayi, Toby nie jest A. Co za strata odcinka!

                                        

Dlatego właśnie myślę, że Nate nie jest prawdziwym zabójcą Mayi i prawdopodobnie nie usłyszymy już ponownie o Mayi. Ale to tylko moja opinia, mogę się mylić!

Co o tym sądzicie?
Według mnie ta historia jest całkiem możliwa, ponieważ od zawsze ta kwestia wypowiedziana przez Alison wydawała mi się dziwna. Co do Mayi to według spoilerów (jeżeli chcesz przeczytać zaznacz tekst): Jest szansa, że Maya wróci, ale nie w 4B.
                                                    

źródło: LINK

16 komentarzy:

  1. Powiem szczerze i krótko: mocne. Zapomniałam o tej kwestii Ali, ale jest rzeczywiście podejrzana...

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra teoria xd na ostatnim gifie az slysze jej 'Ciiii'

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczcie (to nie hejt na wasz blog, ale mam nadzieje, że ta osoba to przeczyta i następnym razem się zastanowi zaczem przeczyta), ale macie chorych psychicznie niektórych fanów i to poważnie, nie umieją po prawnie pisać (jak można pisać pozostawiam to bez komentarza i pisać wyżej swoją opinię), ale ktoś tutaj z waszych "fanów" zamieścił taki komentarz pod tym postem: http://talkaboutpll.blogspot.com/2013/12/duga-nieobecnosc-i-materiay-od-rebeki.html?showComment=1388358409285#c5712814932666544877 ale z niej odgapiara i coś tam aż mi się cytować nie chce i mam prośbę następnym razem do tej osoby, aby się zastanowiła, co pisze, bo nie można pisać, że ktoś coś odgapił, jeśli post pojawił się wcześniej. Jakby, co to już ten blog mógł od gapić, bo jego post pojawił się później (ale w to nie wierzę). Dziękuje za uwagę. Po prostu tępota niektórych ludzi boli.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyliło mi się miało być że przeczyta i się zastanowi zaczem napisze

      Usuń
    2. Nie popieram pisania takich komentarzy. Wiem, że Magnolia komentuje naszego bloga od dłuższego czasu i nie byłaby zdolna do skopiowania czegoś. Zwłaszcza, że - jak większość zauważyła - nasz post był umieszczony później.
      Jest to tłumaczenie z Tumblera i wydaje mi się, że Ty też się tym wpisem zainspirowałaś. Nie widzę w tym nic złego. Możesz gdzieś napisać albo dać screena, że tak napisałam.

      Usuń
    3. Ale ja nie pisałam tego posta, jestem tylko czytelnikiem obu blogów

      Usuń
    4. I boli mnie tępota niektórych ludzi, dlatego naapisałam głównie komentarz do osoby, która pisała tamten komentarz, bo nie cierpię jak piszą bez zastanowienia tkie rzeczy (powinnyście o tym wiedzieć, bo kiedyś same przez to przechodziłyście) i chciałam się, aby ta anonimowa osoba się zastanowiła, jak już mówiłam jestem tylko czytelnikiem, z tego co wiem to magnolia i ta druga redaktorka mają konta i poczty więc raczej by pisały z nich ja nie posiadam więc piszę anonimowo

      Usuń
  4. ELO ELO MAM WAŻNĄ INFORMACJĘ
    OMG ALE SIĘ JARAM
    NIE WIEM, CZY KTÓRAŚ Z WAS O TYM WIE ALBO JUŻ TO WIDZIAŁA
    ALE NIEDAWNO WYCIEKŁO PARĘ SCENARIUSZY, DO JAKICHŚ CHYBA CZTERECH ODCINKÓW
    NA FILMWEBIE W TEMACIE POD STRONĄ SERIALU MOŻNA JE ZNALEŹĆ
    W ORYGINALE
    BTW TO JAKAŚ LASKA TAM TWIERDZI ŻE JEST W GRUPIE "WTAJEMNICZONYCH" I OD SWOICH KUMPLI W USA JE DOSTAŁA, LOLZ
    NIE WIEM CZY SĄ PRAWDZIWE I TAK DALEJ
    NO ALE CZYTAŁAM JE I JAK NA PLL TO JEST TO NAWET PRAWDOPODOBNE
    NIE WIEM, DOWIEMY SIĘ PO PRZERWIE
    ALE TAK TYLKO CHCIAŁAM WAS POINFORMOWAĆ
    NIE MA ZA CO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszym Asku już ktoś nam wysłał link do tych scenariuszów, nie wydaje mi się, żeby były prawdziwe. :(

      Usuń
  5. Tak się zastanawiałam ostatnio i doszłam do wniosku, że Aria naprawdę może być chora psychicznie (wiem, że miałyście już teorie o tym na blogu) i mam jeszcze jedną wskazówkę. Z tego co wiem, wiele osób chorych psychicznie jest rozchwiana emocjonalnie. Może u Arii nie rzuca się to od razu w oczy ale jak wiemy Aria jest znana ze swoich związków (Jason, Ezra, jego brat itp) Więc jak widać nie jest ona zbytnio zdecydowaną osobą. Przy rozdwojeniu osobowości może to wynikać z tego, że jedno z jej "ja" chce czegoś innego niż to drugie, dlatego też jest ona taka niezdecydowana.
    Przepraszam za taki chaotyczny komentarz, mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że była kiedyś jeszcze scena . Mona była w psychiatryku i mówiła zdanie szyfrem - pierwsze litery wypowiadanych wyazów . I wyszło jej "Maya knew" czyli Maya wiedziała . Może wiedziała o tym, że Ali żyje ? I może dlatego została zabita przez Ali ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie... ale to by znaczyło, że Mona też o tym wie!

      Usuń
  7. Jak dla mnie to nie Ali. Faktycznie, że ta kwestia o zabijaniu jest podejrzana. Jednak Travis(chyba, bo nie jestem pewna czy to on) przedstawił portret pamięciowy zabójczyni. I na początku zabójczyni nie była zidentyfikowana. W wiadomościach podawano, że jeśli ktoś wie kim ona może być ma się zgłosić na policję. Tylko kłamczuchy rozpoznały CeCe. Dopiero w późniejszych wiadomościach podano, że zidentyfikowano ofiarę. Tylko kto ją zidentyfikował? Kłamczuchy widzieliśmy cały czas. Więc kto? Alison? Ja jestem jednak za niewinnością Ali. Poza tym Maya może wrócić w 5 sezonie, więc może jako żywa? W końcu to, że Ali jest żywa też wydawałoby się niemożliwe. Jednak ja bardziej liczę na jakiś flashback z Mayą, i mam nadzieję, że pojawi się w nim Alison. Byłoby niezwykle, gdyby okazało się, że te dwie się znały. Taka jest moja opinia.

    ~Chevval

    OdpowiedzUsuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia