czwartek, 24 sierpnia 2017

Notka pożegnalna

Witajcie. Po odbiorze ostatniej mojej notki stwierdziłam, że nie będę już Was męczyć moimi wpisami. Nie mam ochoty więcej się tłumaczyć co miałam na myśli i że nie chciałam nikogo urazić. To już zrobiło się po prostu nudne. Wystarczy, że w życiu nie jest wesoło, więc trzeba sobie oszczędzać chociaż takich akcji w internecie :)

Chciałam podziękować wszystkim, którzy wchodzili na tego bloga, komentowali i udzielali się w dyskusjach na temat przeróżnych teorii o serialu. Było mi naprawdę miło tworzyć dla Was notki i wyszukiwać różnych ciekawostek. Cieszę się, że dotrwaliśmy razem do końca.
Trzymajcie się ciepło! :D

54 komentarze:

  1. aha? no tak, najlepiej stchórzyć i uciec... żenada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtf co to ma niby być , nie dałyście znać prawie przez 2 miechy co dalej z blogiem , a teraz wielkie pretensje do nas czytelników.My też mamy swoje życie ,problemy , nie tylko wy i zgadzam się z powyższym komentarzem najlepiej stchórzyć i uciec , wstyd i żenada .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha czyli zamiast przyznać się do błędu Kasia zaś zrobiła z siebie ofiarę i tym samym postanowiła zakończyć bloga.Nie ma co zrzucić winę na czytelników , a samemu nie widzieć co się zrobiło.Teraz po prostu żałuję ,że tyle lat spędziłam wchodząc na tego bloga , czytajac go i komentując , wstyd po prostu wstyd tak potraktować czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Wstyd,również żałuję że poświęciłam tyle czasu na czytanie bloga osoby która nie szanuje czytelników...

      Usuń
  4. Nie widziałam, że podjęcie decyzji na podstawie swoich odczuć, braku czasu i opinii innych (bo przecież nie chcecie już moich notek) jest tchórzostwem, ale jak kto woli. Osobiście nie czuję się ofiarą, ale jeśli chcecie mnie za taką uważać to śmiało :) Sama nie ośmieliłabym się tak ubliżać obcej osobie, no ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ,ale czy ktoś napisał ,że nie chcemy twoich notek , chodziło nam tylko czy blog będzie dalej prowadzony i czy pojawią się w ogóle jeszcze jakieś notki.Przecież nikt nie mówił ,że mają się one pojawić już teraz , wiec nie rozumiem za bardzo w czym problem.Jakbyś napisała na czacie , którego odwiedzasz od czasu do czasu ,że na razie nie pojawią się notki z braku czasu to ok ,ale dałaś nam odczuć swoją poprzednią notką ,że masz do nas pretensje .Przecież my też mamy swoje życie , prace problemy nie tylko ty jedna , ale to jest chamstwo jak piszesz ,że tego nie rozumiemy i z tego wychodzi ,że robisz z siebie ofiarę.

      Usuń
    2. Jasne najlepiej jest zwalić wszystko na czytelników a do siebie nie mieć żadnych pretensji.Nie ubliżasz obcej osobie wystarczy poczytać twoje komentarze pod poprzednią notką .

      Usuń
  5. doskonale cie rozumiem i szanuje twoja decyzje:) bylam tu od niedawna i to byl pierwszy blog jaki czytalam odkad zaczelam ogladac pll czyli jakos pol roku temu i zostal jedynym blogiem jakiego kiedykolwiek czytalam wiec ja nie bede nikogo hejtowac bo wiem ze nie ma sensu... chcialam tylko podziekowac za wszystkie wpisy przez tak dlugi czas! podziwiam was ze zawsze chcialyscie to robic szukac pisac wstawiac to niesamowite ze tyle tego robilas i ja jestem pewna ze nie umialabym tak.. wiec dziekuje bardzo jeszcze raz za wasze poswiecenie powiem wam ze kilka razy dziennie odswiezalam tego bloga zeby zobaczyc czy niczego nie dodalyscie! to byla super praca zycze wam spelnienia waszych marzen i rozwijajcie sie dalej we wlasnym prywatnym zyciu slonka dzieki!-Marysia S ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odchodzisz ale w sumie PLL i tak się skończyło. Szanuję Kasiu i mam nadzieję, że kiedyś będę mieć przyjemność czytania jakiegoś twojego bloga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. i super! :) szczerze Cię podziwiam za wytrzymałość i stalowe nerwy... bo ja już dawno bym to rzuciła po tych wszystkich niewdzięcznych komentarzach. trzymaj się, pozdrawiam i dziękuje za super notki, które często rozjaśniały mi różne sytuacje w serialu których nie zrozumiałam albo nie wyłapałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że niezła gównoburza się tu rozpętała i moim zdaniem wina leży po obu stronach, zarówno po stronie Kasi jak i czytelników.
    Szkoda tylko że kończysz bloga w takiej niemiłej atmosferze i pod wpływem emocji. Bo mimo wszystko prowadziłaś tego bloga długo, poświeciłas mu wiele czasu i serca a teraz po przeczytaniu kilku bezsensownych komentarzy postanawiasz przestać pisać. Myślę że ten blog nie zasługuje na tak dziecinne sprzeczki i kłótnie na poziomie przedszkola. Nie twierdzę że dalej masz go prowadzić na siłe jeśli już nie chcesz lecz taki pożegnalny post napisany w takich warunkach w żaden sposób nie oddaje tego jak wspaniały był ten blog. Wy naprawdę zastanówcie się o co wy się kłócicie... niby czasu nie macie ale głupie komentarze wypisywać to macie czas. Ogarnijcie ten burdel, zarówno prowadzące jak i fani/czytelnicy bo ten blog to było miejsce gdzie można było kiedyś popisać z innymi fanami serialu a teraz same pretensje. Jeśli chcecie zakończyć bloga - wasza sprawa, ale nie w taki sposób... to tyle z mojej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystkie komentarze z ostatnich postów i wtf?! Wieczny problem, nagle wszyscy mają problemy i robią aferę. Nie dziwię się Kasi, że wolała nadstawić drugi policzek i to zostawić. Z tego co pamiętam zawsze był na nią wjazd za wszystko. Ogarnijcie się ludzie, to tylko serial. Przez bloga przewinęło się kilka redaktorek i nigdy na nikogo tak nie naskakiwano jak na Kasię. Pewnie to rozpęta kolejną birzę w szklance wody, bo jej bronię, ale nie dbam o to. Dziewczyny prowadziły bloga dla nas, poświęcały swój czas, a wy się burzycie jak dzieciaki, którym zabrano cukierka. Z tego miejsca pozdrawiam zarówno Kasię jak i Karolinę i życzę sukcesów w życiu ;)
    -Ro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo jak ty.

      Usuń
    2. Dziękuje. W sumie za jakiś czas miały być nowe posty, ale czasami człowiek ma już dość tych afer i wiecznych pretensji. I tego że ludzie swój hejt traktują jako "konstruktywną krytykę".

      Usuń
    3. Skoro miały pojawiać się nowe posty to dlaczego przejmujesz się tymi komentarzami .Na twoim miejscu co jakiś czas dawałabym nowe posty by pokazać wszystkim ,że nie przejmuję się tymi wszystkimi komentarzami .A pisząc te dwie notki udowodniłaś ,że jest inaczej .

      Usuń
    4. No jasne, że się przejmuje. Bo poświęcam swój wolny czas, a jedyne co dostaje w zamian to ciągłe pretensje.

      Usuń
    5. Rozumiem cię i podziwiam ,że tak długo wytrzymałaś .

      Usuń
  10. Droga Kasiu widzę że nie wiesz w czym jest problem. Czytelnicy chcieli jedynie dowiedzieć się co dalej będzie z blogiem. Nikt, absolutnie niktnie oczekiwał że będziesz codziennie pisat posty. Każdy ma swoje życie, problemy i obowiązki ale skoro znalazłaś czas by od czasu do czasu wejść na czata to czy nie mogłaś zamiast tego napisać jednego zdania z wyjaśnieniem co dalej planujesz zrobić z blogiem? Nie wierze że od zakończenia serialu nie znalazłaś 5 minut by poinformować swoich czytelników o dalszych losach tego bloga. Chyba należały nam się jakieś wyjaśnienia po tylu latach czytania i wspierania was? Tu chodzi o szacunek do swoich czytelników, nawet jeśli nie wiedziałaś czy dalej będzie istniał blog to trzeba było to napisać. Nawet najgorsza prawda jest lepsza od tego milczenia bo chociaż byśmy wiedzoeli na czym stoimy a tak to wyglądało jakbyście zapomniały już o tym blogu.
    I zamiast napisać normalny post lub chociażby ba czacie napisać "blog dalej będzie funkcjonował" (bo skoro wchodziłaś na czata to czemu nic na ten temat tam nie napisałaś) to wolałaś napisać post z pretensjami do nas o to że chcemy wiedzieć co dalej z blogiem. Przykro mi to pisać ale ta sytuacja to ewidentnie wasza wina że tak zaniedbałyście bloga bo żeby napisać głupi post i powiedzieć że nie macie czasu na pisanie tutaj to niewymaga kilku godzin a tylko kilka minut. A teraz chowasz głowę w piasek i kończysz bloga bo co? Bo boisz przyznać się do błędu?

    OdpowiedzUsuń
  11. TO BYŁ MÓJ ULUBIONY BLOG O PLL!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie brutalnie.
    Kasiu jeśli nie wiesz o co chodzi twoim czytelnikom to rzeczywiście lepiej zamknąć tego bloga. Myślałam że po tylu latach blogowania znasz się na rzeczy a tu widać że nie radzisz sobie nawet z napisaniem notki o chwilowej przerwie na blogu. Zamiast tego rzucasz nam głupi post o jakiś żądaniach i pretensjach. Ja nie wiem, może my czytamy dwa różne czaty ale nikt tam nie żądał od ciebie pisania postów a jedynie krótkie wyjaśnienie na temat tego czemu na blogu cisza i co dalej z blogiem. Czy w szkole aby przypadkiem nie opuściłaś zajęć o czytaniu ze zrozumieniem?
    A to że zakończyłaś kariere tego bloga bo rozpętała się sprzeczka między wami to istna amatorka i brak profesjonalizmu. Jako blogerka powinnaś wiedzieć że są też negatywne opinie i komentarze (choć w tym przypadku uzasadnione) to nie powinnaś pod ich wpływem kończyć z pisaniem i z blogiem. Czy ty jesteś w przedszkolu aby się obrażać i rzucać zabawkami? Już nie wspomnę o tym ze robisz z siebie ofiare a my czytelnicy to tępi hejterzy bo zwyczajnie chcieli dowiedzieć się co dalej będzie z ich ukochanym blogiem. Teraz dopiero widać jaki masz szacunek do swoich czytelników. Tyle w temacie. Podejrzewam że i tak już tego nie przeczytasz skoro pozegnałaś się z nami tą żałosną notką. A myślałam że stać Cię na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzucać zabawkami? Podjęłam swoją decyzję na podstawie kilku faktów i liczyłam na zrozumienie mojej decyzji, a nie wyzywanie mnie i pisanie poematów jaka to jestem zła i nie dobra. Amatorka ;) Ehh, serio sporzydkujcie tą energię w jakiś inny sposób, zamiast wymyślać jak mi tu jeszcze ubliżyć. Czasami w życiu trzeba odpuścić, żeby czuć się lepiej i w zgodnie z samym sobą. Pisanie notek przestało mnie cieszyć ze względu na atmosferę tutaj, więc w jakim celu mam się męczyć? Żeby nie zostać zwyzywaną od amatorek? Nie sądzę.

      Usuń
    2. Jeżeli masz się obrażać i rezygnować, bo czytelnicy pytają o przyszłość bloga i kolejne notki, to rzeczywiście chyba powinnaś zająć się czymś innym.

      ps. Sorry, ale nie mogę się powstrzymać: "sporzydkujecie"??? :D

      Usuń
  13. Nie możecie być po prostu dla niej mili chociaż w pożegnalnej notce.
    Dziękuję za te wszystkie notki i lata pisania dla nas. Świetnie się czytało tego bloga. W pewnym momencie czytanie bloga stało się dla mnie fajniejsze niż samo oglądanie PLL. Więc dzięki za to, że stworzyłyście coś takiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolina zostaje czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko... Pierwsze zdanie i już wyczuwam, jakbyś robiła ludziom łaskę tym, że tutaj coś piszesz. Może pisz dalej, ale bez brania tego wszystkiego do siebie aż w takim stopniu? Nie wdawaj się w dyskusje, gdy ktoś Cię krytykuje dla samego krytykowania? Gdy ktoś konstruktywnie krytykuje Twoje zdanie i ma racje, nie zwalaj winę na wszystkich dookoła, tylko po prostu przyznaj, że zrobiłaś błąd? I przede wszystkim nie bierz wszystkiego tak na poważnie. Zupełnie jakby to, że niedokładnie pamiętasz jakieś wydarzenia było tak karygodnym błędem, że zasługujesz tylko na karę. Nie!

    To, że nie pamiętasz, to Twoja sprawa. Nikt nie ma idealnej pamięci.

    Tak szczerze? Nie wydaje mi się, abyś miała te 29 lat, tak jak ostatnio to pisałaś (to wtedy, gdy zgłaszałaś wszystkie negatywne komentarze). Zachowujesz się trochę jak dziecko z gimnazjum, które po prostu nie potrafi przyjąć krytyki. Dzieci w Twoim wieku często zawyżają swój wiek - i to sporo - gdy nie mają odpowiednich argumentów. Kojarzy ktoś "nie wierzysz dam ci mojom starom. adi ma 29 lat to prawda. tu mama adisona"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w 100%.

      Usuń
    2. Yyy nie rozumiem kompletnie tego nawiązywania do mojego wieku. Nie mam 29 tylko 27 lat. I może zamiast pisania tych wywodów radzę zapoznać się z pojęciem konstruktywnej krytyki. To tyle.

      Usuń
    3. Mało istotna informacja o Twoim wieku. Jeśli faktycznie tyle masz, to trochę przykre, bo zachowujesz się, jakbyś miała przynajmniej piętnaście lat mniej. I to nie jest komplement - żeby nie było.

      "I może zamiast pisania tych wywodów radzę zapoznać się z pojęciem konstruktywnej krytyki". Właściwie, Tobie radziłabym to samo. Piszesz jakieś wywody praktycznie w każdej notce/pod każdą notką, przejmując się tym, że ktoś Cię krytykuje, niekoniecznie używając przy tym jakichś konkretnych argumentów. Tak na marginesie: dlaczego polecasz mi zapoznać się z tym pojęciem? Dla samego "odbicia piłeczki"? A może sama jeszcze się z nim nie zapoznałaś i chcesz, aby ktoś odwalił za Ciebie całą robotę?

      Usuń
  16. Sorry ,ale naprawdę nie rozumiem dlaczego wszyscy uwzięliście się tak na Kasię.Dziewczyny z własnej nieprzymuszonej woli założyły , tego bloga byście mieli co czytać .Tłumaczyły dla was wywiady , zwiastuny ,sneak peeki ,przeróżne teorie i tylko z tego powodu ,że serial się skończył i od tamtej pory nie pojawiła się żadna notka robicie aferę.Przecież to tylko serial , nie dziwię się ,że po tych wszystkich negatywnych komentarzach Kasia postanowiła zakończyć bloga i nie dodawać już żadnych notek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą nawet gdy Kasia została redaktorką bloga i zaczęła umieszczać posty , to pod każdym jej postem w komentarzach był hejt na nią .Podziwiam ją ,że tyle czasu wytrzymała i pomimo ciągłego hejtu na nią dodawała posty .Zarzucacie jej ,że nawet nie miała czasu by napisać co dalej z blogiem , ale wy jakoś znaleźliście czas by robić aferę z niczego.

      Usuń
  17. A ja mam takie pytanie do wszystkich tych hejtujących Kasię .Jakbyście się poczuli będąc na jej miejscu jakbyście dodawali posty , a ciągle by was hejtowano pewnie nie byłoby wam miło.Widzę ,że nie potraficie docenić kogoś kto przez tyle lat poświęcał swój czas i dodawał posty byście mieli co czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt jej nie hejtował przed dodaniem tego posta

      Usuń
  18. Czytałam chat praktycznie cały czas (bo też się tam udzielałam) i po tym poście stwierdzam, że jesteś zwykłą nastolatką, która lubi robić z siebie ofiarę ani razu nie widziałam, żeby ktoś naskakiwał na ciebie z powodu braku postów ludzie pytali tylko czy jakieś się pojawią, ale oczywiście to my jesteśmy najgorsi, bo biedna Kasia myślała, że każdy będzie lizał jej dupę jesteś żałosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj swój komentarz i pomyśl o czym ty piszesz, "lizał dupę"? Co to za słownictwo...

      Usuń
  19. ten blog był świetny przez tyle lat a Ty postanowilas zakonczyc go w tak zalosny sposob. gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak mi smuuutno :( od zawsze śledziłam tego bloga i nigdy nie patrzyłam na to czy komentarze były pozytywne czy negatywne. Po prostu czytałam bo lubiłam, może nie każda notka była wspaniała ale to chyba normalne, dziewczyny nie są pisarkami. Uwielbiałam tu przychodzić, czuć ten klimat PLL, posty i tak w większości mnie zadowalały i lubiłam sobie wszystko jeszcze raz, na spokojnie po odcinku weryfikować co pominęłam, co udało mi się zauważyć. No i tak teraz żałuję że Kasia odpuscilas :c ale nie winie Cię za to, broń Boże. Rozumiem co czułaś i co Tobą kierowało. Ja nie wiem tylko, po co ludzi którym ten blog się nie podobal, czytali go. Żeby tylko wyrazić swoją negatywna opinie? Ehh, no nie mam pojęcia w takim razie czemu jak narzekali że im sie nie podoba to sobie odpuscili czytania go!! :( Tak mi przykro, że PLL się skończyło i wszystko co z nim związane się kończy. Ja osobiście nadal nie wyobrażam sobie nie obejrzeć już tego serialu, więc fantastycznie by było moc wrócić tu ponownie, poczytać coś nowego, zrobić znowu powtórkę i kolejny raz opisywać wszystko tak jak to było kilka lat temu. Ale będę tu wracała i wiem że póki blog nie zostanie usunięty to będzie miał każdego dnia jedno wyświetlenie więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się, że podobał Ci się ten blog i oczywiście jak najbardziej zapraszam do odwiedzin go :)

      Usuń
  21. Mam te same odczucia co OlAlex
    Smuteczek mnie dopadł ale szanuje
    Pamiętam jak niektóre komentarze były obrażliwe, jak im sie nie podobało to po co na to wchodzili i czytali mlgli znależć sobie jakis lepszy blog (moim zdaniem ten jest najlepszy jaki czytałam do tej pory <3)
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, ludzie! Czatu za często nie czytam i pewnie nie odczytałabym odpowiedzi na czas, więc piszę tutaj.

    Mianowicie: Znacie jakiś blog z teoriami i różnymi wpisami o Riverdale? Chodzi o to, by tematyka była taka jak tu, z tym że byłoby to o tym serialu. Chciałabym poczytać trochę teorii. Sama mam nawet jedną, którą tu niżej zamieszczę, bo nie wiem gdzie bym mogła to napisać XD

    Uwaga! Wpis zawiera spoilery.

    To, żeby Czarną Maską był Hal Cooper byłoby za proste. Bo przecież ile jeszcze można dawać błędnych wskazówek prowadzących do ojca Betty? Gdzieś widziałam zdjęcie z porównaniem: Ten długowłosy członek Southside Serpents i Czarna Maska. Ich ubrania. Ich oczy, które... Cóż, ktoś widział ostatnio zbliżenie albo chociażby oświetlenie oczu członka Serpentsów? Bo ja nie. Nawet w najnowszym odcinku pokazują jego oblicze tylko w cieniu albo niewyraźnym świetle, przez co nie można porównać oczu i brwi jego i Czarnej Maski.

    Nie mam zielonego pojęcia, dlaczego wcześniej Black Hood tak się uwziął na Archiego, ale teraz za swój cel obrał Betty. Być może pomocna będzie informacja z najnowszego odcinka, który mówi o tym, że list do pani Cooper i do Betty był napisany przez dwie inne osoby. Wiecie, co mi się w tym momencie skojarzyło? Toni.

    Tak! Ta urocza, różowowłosa Toni, która kręci się koło Jugheada od początku tego sezonu. Czytałam gdzieś w Internecie, że niektórzy ludzie nie pojmują tego, jak można nie lubić Toni. Przecież ona nic takiego nie zrobiła, a Jugheada pocałowała po dowiedzeniu się, że Bughead się skończył! Ale czy na pewno?

    Z pewnością kojarzycie sceny tego trójkąta. Nie wiem jak wy, ale ja widziałam jak Toni inaczej się zachowuje w towarzystwie Betty. Zazwyczaj zazdrosne dziewczyny są cięte na dziewczyny, w których widzą zagrożenie, i taka właśnie była Toni, szczególnie w odcinku, którym szukali odpowiedzi na zagadkę Czarnej Maski.

    Do czego zmierzam? Wydaje mi się, że Black Hood i osoba, która dzwoni do Betty i grozi śmiercią jej bliskim to dwie różne osoby. Ewentualnie jedna i ta sama, z tą różnicą, że na pomysł grożenia Betty wpadła Toni.
    No bo zobaczcie: najpierw kazała jej upokorzyć matkę, później odciąć od najlepszej przyjaciółki. Dopiero na koniec miała za zadanie odciąć się od Jugheada, inaczej ten zginie. No wiec, zerwała z nim za pośrednictwem Archiego. No i tutaj pojawia się Toni.

    Sytuacja idealna, prawda? Ukochana Jugheada już nic nie może zrobić, inaczej ten umrze, dlatego Toni ma pewność, że Betty już się nie pojawi. Po co miała odciąć się od przyjaciół? Albo żeby odwrócić uwagę od jej głównego celu, albo żeby ci nie mogli poinformować Jugheada, że to nie jest na serio. Czarna Maska cały czas wiedział, że Archie o wszystkim wie, ale wkurzył się dopiero wtedy, gdy doszło do sytuacji z Jugheadem.

    To moja teoria. Trochę niedopracowana i napisana chaotycznie, bo zaraz padnę ze zmęczenia, ale jest XD Jeśli jednak nie może tu być, to... Usuńcie ten komentarz, bo ja chyba nie będę mogła. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od początku twierdzę ,że Czarną Maską jest brat Betty.W sumie to nic nie wiemy o nic tylko tyle ,że został oddany do adopcji.Może ma żal do matki ,że go oddała a sama założyła nową rodzinę ma 2 córki , pewnie obserwował ich i wszystkich z Riverdale i postanowił się zemścić.Btw może też mieć wspólnika który śledzi Betty i resztę bo jakoś nie chce mi się wierzyć ,że Czarna Maska to wszystko robi sam.Może chce by Betty odciela się od wszystkich bo skoro przez całe życie był sam nie miał nikogo , do tego samego chce dla Betty.

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie powielą motywu z PLL w Riverdale, bo naprawdę byłoby przykro, gdyby się okazało, że znowu brat Betty chce się odegrać za to, że ona ma dobre życie, a on nie. Z drugiej strony jednak nie chciałabym też, żeby to ograniczyło się do, na przykład, psychicznej Toni (psychicznej w domyśle dla teorii), która chciała być z Jugheadem, dlatego zorganizowała to wszystko. Chcę czegoś z większym sensem.

      Usuń
    3. W sumie może to być jej zaginiony brat , ale równie dobrze może to być jakiś mieszkaniec Riverdale który w jakiś sposób został skrzywdzony przez mieszkańców.Nie powiedziałabym też ,że to by wszystko zorganizowała Toni w sensie ,ze jest jakaś psychiczna i zorganizowała to wszystko by mieć Juga tylko dla siebie.Toni jest raczej nieszkodliwa widać ,że podoba się jej Jug , ale widać było ,że raczej ona nie lubi Betty bo ta nienawidzi węży i o wszystko ich obwinia .Raczej bym powiedziała ,że raczej tylko czekała aż Jug coś zrobi co się Betty nie spodoba i będzie mieć pretekst by z nim zerwać.Co do tego ,że Czarną Maską może być ojciec Betty racja raczej fani by byli nieźle wkurzeni ,że powielają ten sam schemat co w 1 sez ,że zaś czyjś ojciec okazuje się mordercą.Raczej chyba też matka Betty nie wykonuje tych telefonów do Betty w sumie fakt chciała by Betty odcieła się od przyjaciół Juga , ale nie posunełaby się tak daleko by grozić własnej córce .Zastanawia mnie też szeryf dlaczego nie robi nic z tą sprawą , został postrzelony ojciec Archiego , dwoje nastolatków , Betty dostaje list od mordercy a on to wszystko bagatelizuje.

      Usuń
    4. W sumie to właśnie widzialam mnóstwo teorii ,że Czarna Maska to brat Betty , jej ojciec , matka czy też ten właśnie długowłosy członek tego gangu węży.Ale nie widziałam nigdzie powodu dla którego mieliby zabijać .A chyba powód dla którego Czarna Maska zabija jest właśnie najważniejszy , trzeba też zwrócić uwagę na to dlaczego Czarna Maska zwrócił się akurat do Betty mógł torturować każdą inną osobę a upodobał se właśnie nią .

      Usuń
  23. Pewnie i tak nikt tego nie przeczyta
    Boże, ominęło mnie to wszystko, bo przyznam się, że po zakończeniu serialu zajrzałam tu może ze dwa razy... A z serialem i tym samym tym blogiem byłam od 4 sezonu. Rozumiem, że nic nie może trwać wiecznie i nie będę nikogo oceniać, bo nie o to mi w tym momencie chodzi. Jest to mój najukochańszy serial i to się nie zmieni, jak również nie zmieni się to, że zawsze będę pamiętać o tym blogu jako o miejscu, które sprawiało,że PLL żyło poza "ekranem telewizorów", do którego swego czasu zaglądałam 5 razy dziennie i nawet po już prawie roku (mojej) nieobecności nadal czuję potrzebę wrócić tu i poczytać wasze notki. Co chcę powiedzieć to - Dziękuję. Dziękuję, może trochę późno ale lepiej późno niż wcale. Dziękuję za wysiłek każdej z redaktorek. Dziękuję, za stworzenie tego bloga, który stał się częścią mojego (i pewnie nie tylko mojego) życia. Dziękuję za to, że mogłam poczuć się częścią PLL-owskiej rodziny !
    Jeszcze tu wrócę! :D
    M.T

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale jeśli tak to mam informację. Na grupie na facebooku, która się nazywa Turecka Serialomania można znaleźć linki do wszystkich odcinków tureckiej wersji Pretty Little Liars z polskimi napisami :) Trzeba tylko dołączyć do tej grupy, bo te linki z cda są prywatne (z uwagi na prawa autorskie). Serial jest bardzo fajny, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. HALOOOOO :)

    DZIĘKUJE WAM DZIEWCZYNY, ŻE POMIEDZY ODCINKAMI MIALAM GDZIE ZAGLADAC, ŻE POŚWIECALYSCIE CZAS TEMU BLOGOWI.

    KONIEC SERIALU WIEC WYBACZAM I ROZUMIEM WASZA DECYZJE I NIE MAM WAM NICZEGO ZA ZLE.

    DZIEWCZYNY DAJCIE SOBIE SPOKOJ Z NEGATYWNYMI KOMENTARZAMI, BO TO BARDZO NIE WDZIECZNE Z WASZEJ STRONY.

    POZDRAWIAM CIEPLUTKO I POWODZENIA W ŻYCIU :)
    DZIEKUJE JESZCZE RAZ :* <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ktoś tu jeszcze zagląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Przypomniałam sobie dziś o tym blogu - niegdyś zaglądałam tu bardzo często.

      Usuń


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety

1x01 1x02 1x03 1x04 1x05 1x06 1x07 1x08 1x09 1x10 1x11 1x12 1x13 1x14 1x15 1x16 1x17 1x18 1x19 1x20 1x21 1x22 2x01 2x02 2x03 2x04 2x05 2x06 2x07 2x08 2x09 2x10 2x11 2x12 2x13 2x25 3x02 3x13 3x19 4x10 4x13 4x19 4x22 4x23 4x24 5 produkcji z obsadą PLL 5a 5b 5b pll 5b promo 5x01 5x02 5x03 5x04 5x05 5x06 5x07 5x08 5x09 5x10 5x11 5x12 5x13 5x13 muzyka 5x14 5x15 5x22 5x25 6A 6B 6x01 6x02 6x03 6x04 6x05 6x06 6x07 6x08 6x09 6x10 6x11 6x12 6x13 6x14 6x15 6x16 6x17 6x18 6x19 6x20 7B 7x01 7x02 7x03 7x04 7x05 7x06 7x07 7x08 7x09 7x10 7x11 7x12 7x13 7x14 7x15 7x16 7x17 7x18 7x19 7x20 A A-team A.D. aktorzy Alison alison and emily alison dilaurentis andrew andrzejki ankieta Archer Dunhill Aria Ashley Benson Ashley Marin bajka bajka pll barry maple Bethany Young Big Bad BigA Black Widow bliźniaki bohaterowie Byron Montgomery Caleb Cece challange Charles Charlotte christmas christmas challange christmas pll ciekawostki ciekawostki pll Co by było gdyby... co gdzie za ile Cyrus czat Dollhouse dr Rollins dr. Palmer Duncan Dwts Eddie Lamb Eliza Ella Montgomery elliott Emily Emily Fields Emison emison ship emoji Ezra Ezria filmiki finał fryzura funny funny moments Garrett Gdzie będą postacie za 10 lat gify goodbye Haleb halloween Hanily Hanna Hanna Marin Haria harold crane Holbrook holden strauss huw collins Ian Ian Harding informacje instagram jako A Janel Parrish Jasno Jason jason is a jason pll Jenna Jessica DiLaurentis Julian Morris Kate Keegan Allen Kenneth DiLaurentis koniec koniec próby konkurs książki Kto może być A? kto zabił jessice dilaurentis Lesli live stream Lolita Lucas Lucy Hale Maddie Ziegler makijaż mamy kłamczuch Marion marlene king Mary Drake Maya Megaami Melissa memy Meredith Mike Mona muzyka muzyka 5x14 muzyka 5x15 N.A.T. club najlepsze momenty najlepsze piosenki najśmieszniejsze napisy Nasze oscary nasze pary Nat alia Natalia Nigel noel norman bates nowa redaktorka od Adminek Odliczanie do sezonu 6 online opis Oś czasowa outfity Paige Paily panel pani di pani Grunwald Pastor Ted Pemily Peter Hastings pierwszy post Pies ♥ Pigtunia piosenka plakat pll pll cast pll hair pll make up PLL Questions PLL Quiz postać książkowa powitanie promo przerażające momenty Radley Ravenswood recenzja Red Coat Red Dress redaktorki regulamin relacjonowanie RIPMona rodzice romantyczne sceny różnice Sabrina Samara Sara Sara Harvey sasha pieterse Sekrety Kłamczuch serial sezon 1 sezon 2 sezon 3 sezon 4 sezon 5 sezon 6 sezon 7 Shana Shay Mitchell ship Sidney skruszone smutne sceny sneak peeki soundtrack Spaleb spandrew Spanna Sparia Spemily Spencer Spencer Hastings Spoby spoilery stillsy Sydney sylwester szkoła świąteczny odcinek Tammin Sursok teen choice awards teoria teoria bethany teoria spisowa teorie The Lost Woods Resort Till 60 Days PLL Challenge tłumaczenia Toby TOP TOP 5 Travis troian bellisario tweet Tyler Blackburn tytuły odcinków Uber A uczucia alison urodziny Veronica Hastings Vivian wady i zalety walentynki Wilden wrażenia Wren Wrencer wskazówka wydarzenia chronologicznie wypunktowanie wywiad wzruszające sceny zalety i wady zatrute zdjęcia zlot życie aktorów życzenia